Je ligt nu inderdaad wel een straatlengte voorquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:08 schreef maedel het volgende:
ah, hier is het !
Now playing: Tarzan Boy - Baltimora
(heb ik gewonnen in de wedstrijd om de foutste plaat?)
Trust me, die laatste die Maedel noemt is echt heul ergquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:09 schreef wonderer het volgende:
Ik ken al die platen niet dus ik weet niet of ze fout zijn.
uiteraard gil ik heel hard mee.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je ligt nu inderdaad wel een straatlengte voor
en je gilt vast nog mee ook![]()
Ja zo heb ik die aankoop van de eerste single van Vanessa later ooik goed proberen te pratenquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:11 schreef maedel het volgende:
[..]
uiteraard gil ik heel hard mee.
Maar Baltimora is wel echt jeugdsentiment hoor. Dat stond op de eerste LP die ik ooit kreeg voor m'n verjaardag (hitzone 3 ofzo).
oeh, downloadtip!quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja zo heb ik die aankoop van de eerste single van Vanessa later ooik goed proberen te praten![]()
"mompelt iets over kinderlijke onschuld"quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:19 schreef maedel het volgende:
[..]
oeh, downloadtip!
heb jij de single van vanessa gekocht? hihi![]()
Kent iemand "sandra" nog met Maria Magdalena?
Ik heb anders Nick Kamen nog klaar staan hoor.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Trust me, die laatste die Maedel noemt is echt heul erg![]()
En hoe oud ben jij dan wel?quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:24 schreef wonderer het volgende:
*laat de oudjes stilletjes herinneringen ophalen*
uit de Levi's commercialquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:25 schreef maedel het volgende:
[..]
En hoe oud ben jij dan wel?
Ga nou niet zeggen dat je Nick Kamen niet kent!
[afbeelding]
edit: fobocheck, oh, jij bent 8 jaar jonger dan ik![]()
En vooral dat laatste was een minder goed ideequote:Op woensdag 28 februari 2007 21:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
uit de Levi's commercial
en toen werd hij scharrel van Madonna en meende dat hij ook zelf moest gaan zingen
En Toch, En Tochquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:29 schreef maedel het volgende:
Omdat ik dol ben op feitjes waar je triviant waarschijnlijk ook niet mee gaat winnen...
Nick Kamen, de jongen van de spijkerbroekenreclame
Die liedjes van hem uit Stock Aikten periode vond ik baggerquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:39 schreef maedel het volgende:
Ik vond Rick wel leuke liedjes hebben![]()
Eej, wie heeft er vandaag nog meer een windowsupdate gedaan en is daar net als ik spontaan paranoïa van geworden?
nou, hier wordt ineens vanalles en nog wat gesync't op het netwerk. En ik vraag me af of dat alleen intern is...quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:44 schreef Stroekie het volgende:
en ik heb nog alleem maar gedownload en laten installeren maar nog niet gereboot
maar blijkbaar is ome Bill nog strenger aan het worden tegen ons
da's raarquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:46 schreef maedel het volgende:
[..]
nou, hier wordt ineens vanalles en nog wat gesync't op het netwerk. En ik vraag me af of dat alleen intern is...
De inhoud van mijn shared map op mijn c-schijf staat ineens bij mijn vrouw in itunes![]()
en onder de klanken van Agnetha met Wrap Your Arms Around Me zwaai ik jullie uit. Tijd voor een dutje![]()
Slaap lekker, voor jullie alle twee!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:46 schreef maedel het volgende:
[..]
nou, hier wordt ineens vanalles en nog wat gesync't op het netwerk. En ik vraag me af of dat alleen intern is...
De inhoud van mijn shared map op mijn c-schijf staat ineens bij mijn vrouw in itunes![]()
en onder de klanken van Agnetha met Wrap Your Arms Around Me zwaai ik jullie uit. Tijd voor een dutje![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Geen wonderer dat het topic niet meer omhoog sprong.
*HIER* tussen misschien ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:22 schreef NanKing het volgende:
Jammer dat ik die hysterischehier niet heb
.
Oh ja, die was ik vergeten...quote:
Wat is er?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Dames, ik ga een poging doen tot slapen, maar ik denk niet dat dat gaat lukken.
Waarom niet?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Kuttig iets te weten gekomen over iemand waarvan ik lichtelijk goede hoop had dat het de goede richting op ging, maar nu dus alle hoop mee vervlogen isquote:
Welkom, en laat mijn mistroostigheid je niet tegenhouden om wel gezellig te posten, het is hir werkelijkwaar leuk enzoquote:
Dat is idd kutquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kuttig iets te weten gekomen over iemand waarvan ik lichtelijk goede hoop had dat het de goede richting op ging, maar nu dus alle hoop mee vervlogen is.
Dat maakt het er echt niet makkelijker op. Als hetero zijnde weet je ook niet of iemand op je valt of niet.quote:Ik geef het op, vanaf vandaag ben ik hetero.
Die is al gebannedquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Welkom, en laat mijn mistroostigheid je niet tegenhouden om wel gezellig te posten, het is hir werkelijkwaar leuk enzo!
En dan val je natuurlijk op een pot...quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kuttig iets te weten gekomen over iemand waarvan ik lichtelijk goede hoop had dat het de goede richting op ging, maar nu dus alle hoop mee vervlogen is.
Ik geef het op, vanaf vandaag ben ik hetero.
ik ga dan in elk geval je toch een aangename nachtrust toewensenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
nee niks d'r vanquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik geef het op, vanaf vandaag ben ik hetero.
Ik ook, en nog naar het postkantoor.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:52 schreef Qwea het volgende:
ik moet naar de winkel,maar ik heb geen zin![]()
ik kreeg heul niet eens een briefquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:11 schreef Sebasser het volgende:
omg, mijn schorsings brief van school staat vol met fouten.
waarvan de leukste nog wel de volgende is
"blablabla, sebas wou niet luisteren, en toen blablabla (Eh, meneer, u was het die niet wou luisteren)
En weigerde vervolgens het lokaal te verwijderen, zodat ik genoodzaakt was de politie te bellen om hem uit het klaslokaal te halen. Tijdens dit telefoongesprek is Sebas naar huis gelopen."
OMFG, hoe wil je dat ik een compleet lokaal ga verwijderen?
En daarnaast, ik ging met de fiets...
Maar ook hoe hij dingen zo fucking erg kan verdraaien, en compleet alles uit zijn context halen
Mén, wat een lul.
als ik dan nog leefquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Stuur je een kaartje vanuit de andere wereld?
Ze hebben zelfs een keer de politie gebelt omdat ik niet mijn jas uit wou doen, en weigerde mee te komen..quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik kreeg heul niet eens een briefMaar, de politie bellen omdat je weigert het lokaal te verlaten?
dat heb ik nog nooit meegemaakt
op wat voor pauper school zit je?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs een keer de politie gebelt omdat ik niet mijn jas uit wou doen, en weigerde mee te komen..
wtf, normaal roepen ze dan altijd 3 kleerkasten van leraren erbij die dat wel ff doen.
Maar bij mij bellen ze meteen de politie
Serieus niet fijn ofzo, mahgoe, deze lul die mij nu dus geschorst heeft gekregen (eerste keer in heul mijn leven trouwens.quote:
Gedurende de periode van de schorsing stelt de school huiswerk beschikbaar, Hierover worden nadere afspraken met Sebas gemaakt.quote:Het besluit tot schorsing is genomen om de volgende reden(en):
Bij het ICT lokaal heeft Sebas hardhandig een leerling verwijderd, omdat de ander hem "irriteerde" .
(eh, right lul, dat heb ik je helemaal uitgelegd waarom ik wat en hoe deed...)
daarna liet hij zich door mij niet aanspreken op zijn gedrag, (Eh, zeker wel, alleen jij wil nergens naar luisteren, ik mag niet eens zelf wat zeggen, hij vult gewoon 'mijn' antwoorden gewoon al in.) weigerde vervolgens het lokaal te verwijderen, zodat ik genoodzaakt was de politie te bellen om hem uit het klaslokaal te halen. Tijdens dit telefoongesprek is Sebas naar huis gelopen
wat een kutkneus die vent zegquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Serieus niet fijn ofzo, mahgoe, deze lul die mij nu dus geschorst heeft gekregen (eerste keer in heul mijn leven trouwens.) die werkt er nog maar sinds kort, en denkt dat ie nu helemaal de man is.
Het gaat echt op een soort van gestapo verhoor manier achtig iets, en als je dan 'door hem heen' praat, dan flipt ie, maar als hij het bij mij doet is er niks aan de hand.
Dat soort mensen, en ik had zijn hand weggeduwdt van de uitknop van de PC waar ik toen bezig op was.
en ik had hem heel duidelijk daarvoor duidelijk gemaakt dat ik niet zo weten wat ik zou doen als ie nogmaals aan die PC zou zitten.
Ik was gewoon zo fucking moe, en zo sjaggie, en ik had er wel zin aan, dus ik begon keihard te schreeuwen van dat ie dat nog 1 keer moest doen en dat ik dan niet meer voor mezelf instond![]()
dus wat doet die gast heel vrolijk, die probeerde hem dus uit te drukken, ik duwde nog heel zacht zijn hand weg.
opeens gaat ie flippen!
Van ja "JA, JE SLOEG ME! DAT GAAT ME ECHT TE VER!"
en dat soort crap, terwijl hij mij de eerste keer dat ik iets met hem had, mij in mijn borst had gestoken met zijn vinger.
Men, en weet je wat nu in die brief staat?
[..]
Gedurende de periode van de schorsing stelt de school huiswerk beschikbaar, Hierover worden nadere afspraken met Sebas gemaakt.
wtf, ik was 1 fucking dag geschorst.
hoe willen ze dan als ze mij de volgende dag al schorsen, mij nog huiswerk gaan geven
U kunt binnen 6 weken schriftelijk bezwaar aantekenen tegen dit besluit bij het bevoegd gezag van de school.
Lekker handig, als ik dus al geschorst ben, het nog eens aanvechten
Ach, boeiend.
ik heb zin in maandag nu.
kokuhhh?quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:10 schreef Qwea het volgende:
OOH EN DE LIDL HEB GEEN HUZAREN SALADE
ik hoop maar dat MikeyMo rindvlees lust,anders heb ik het voor jan lul meegenomen
*doet huishouden halfDe wasmachine staat aan,de droge was ligt in de kast. Strax ff zuigen en afwassen en dan kokuhhhh
ik ben al lang geweest menquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, en dit is nog vrijwel niks.
Mahgoe, ga jij eens snel naar de winkel
ik had kroepoek mee willen nemen, vergetenquote:
Heb je soms ook verlepte tieten?quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik had kroepoek mee willen nemen, vergeten
waarom heb ik een kop als een zeeffiguurlijk dan he
hell no. Ik heb jeudige en springerige tietjesquote:
Zien!quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
hell no. Ik heb jeudige en springerige tietjes![]()
och menneke tochquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Van slapen kwam inderdaad weinig terecht. Wat een kutzooi.
Ookal? Nou, dan word ik wel monnik ofzo.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn gewoon kuthoeren!
mits alle mannen klootzakken zijn ofcoursequote:Op donderdag 1 maart 2007 12:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn gewoon kuthoeren!
Nee niet doenquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ookal? Nou, dan word ik wel monnik ofzo.
Goed idee!quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:53 schreef Qwea het volgende:
*thee drinkt
als ie van je houdt lust ie datquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:10 schreef Qwea het volgende:
ik heb maar rundvlees salade voor MM gehaalt. Hopen dat hij dat lust
Nou ja, naarmate je langer samen bent lust je minder hoorquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het nog steeds vreemd dat sommige mensen heel veel níet lusten. Ik eet vrijwel alles.
helaas lust MM veel dingen niet die ik wel lust.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:15 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou ja, naarmate je langer samen bent lust je minder hoor
Mijn vrouw en ik lusten gelukkig dezelfde dingen niet.
Wat lust jij niet dan? (@Erik).
hehehe,trust me, MM eet geen dingen die hij niet lustquote:
wat een watjequote:Op donderdag 1 maart 2007 15:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
hehehe,trust me, MM eet geen dingen die hij niet lust
Jij maakt van MM een echte vent?quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's wellicht een grotere opgave dan de restjes opmaken![]()
oh, dus de missie van vrijdag is slechts ten dele geslaagd dat je zulks over mij bent gaan denkenquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:05 schreef maedel het volgende:
[..]
zo zie je maar weer, het is maar net wat je leest in zo'n zin
![]()
Ik zit aan de pizza.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:23 schreef Qwea het volgende:
ik heb trek in donner kebap
ik heb maar chips, bolognese originale gepaktquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:34 schreef Nonneke het volgende:
Nou heb ik honger
![]()
turkse pizzamet veeeel tomaatjes en knoflook
![]()
Zo maar even een broodje smeren![]()
Ook lekker ! Heb maar even een zakje cashewnootjes gepakt, ik bedacht me dat brood smeren toch even teveel moeite wasquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb maar chips, bolognese originale gepakt
quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb honger. Even zoeken naar iets te eten.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:39 schreef Qwea het volgende:
[..]heeft iedereen honger ofzo
IK WIL DONNER
Ja normaal gesproken maak ik dan nog zo'n grap dat er op mijn borst de letters KLIKO getatoeerd staanquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:21 schreef maedel het volgende:
nou ja, dat van die restjes, daar heb ik bewijs van gezien.![]()
Als je op jouw voet staat gaat je mond open?quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja normaal gesproken maak ik dan nog zo'n grap dat er op mijn borst de letters KLIKO getatoeerd staan![]()
dat had je kunnen proberenquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als je op jouw voet staat gaat je mond open?
da's wel genoeg voor onderweg zometeenquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:25 schreef Nonneke het volgende:
* Nonneke pleurt wat hapjes neer
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dus weer terug bij af?quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ookal? Nou, dan word ik wel monnik ofzo.
Kapper ongetwijfeld. Zonnebank zal wat moeijlijke worden, maar vast nog gemakkelijker dan de echte zonquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:41 schreef Stroekie het volgende:
zo laat ik eens naar huis toe gaan en kijken of ik onderweg een kapper en een zonnebank tegenkom
het is een zondag ?quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:43 schreef wonderer het volgende:
en 17 juni is iets heel belangrijks?
Vaderdag....quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:43 schreef wonderer het volgende:
en 17 juni is iets heel belangrijks?
Is het dan niet juist fijn als je een beetje afleiding hebt ? (ik weet niet wat er is waarom je er zo 'tegenopziet' dus als ik poep praat negeer me danquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Vaderdag....
en dat zegt genoeg lijkt me...![]()
Oh, right...quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Vaderdag....
en dat zegt genoeg lijkt me...![]()
Laat ik het kort samenvatten: Ik voorzie een heleboel ellende. Want ik wil dus toch naar Jurgen toe....quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:50 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Is het dan niet juist fijn als je een beetje afleiding hebt ? (ik weet niet wat er is waarom je er zo 'tegenopziet' dus als ik poep praat negeer me dan)
Ow jeej, nou good luck ermeequote:Op donderdag 1 maart 2007 17:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Laat ik het kort samenvatten: Ik voorzie een heleboel ellende. Want ik wil dus toch naar Jurgen toe....
quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:01 schreef DR34M3R het volgende:
Dus aan jullie de taak om me op te beuren
Het gaat niet om de ouders... Sterker nog, met moederdag zijn zowel mijn ouders als mijn schoonouders met vakantiequote:Op donderdag 1 maart 2007 18:47 schreef NanKing het volgende:
Ik ben blij dat mijn ouders vader en moederdag onzin vinden.
niet dat dit je opvrolijkt maar goed![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:45 schreef DR34M3R het volgende:
Genoeg zelfmedelijden gehad hoor, leeft er hier nog iemand?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
"Pas op jongens, Wonderer is een geest. Ze heeft geen leven??" in reactie op een post van mij dat ik in drie weken de 250 posts haalde op het schrijfforum.
Mijn reactie: "Ja, ik ben een ghostwriter"
OMG 250 postsquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
"Pas op jongens, Wonderer is een geest. Ze heeft geen leven??" in reactie op een post van mij dat ik in drie weken de 250 posts haalde op het schrijfforum.
Mijn reactie: "Ja, ik ben een ghostwriter"
misschien kun je beter zeggen waar het dan wel om gaat.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het gaat niet om de ouders... Sterker nog, met moederdag zijn zowel mijn ouders als mijn schoonouders met vakantie
Oh, dan begreep ik 't verkeerdquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het gaat niet om de ouders... Sterker nog, met moederdag zijn zowel mijn ouders als mijn schoonouders met vakantie
Mja, het is wel een specifiek forum, natuurlijk. Maar ik ben door fok gewend (offtopic) te ouwehoeren en zolang niemand daar wat van zegt, ga ik gewoon door. Die dames daar zijn dat niet gewend, die posten alleen nuttige zaken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:51 schreef NanKing het volgende:
[..]
OMG 250 posts.
Ik heb denk ik weleens 250 posts in 1 dag gehaald op FOK!.
Daar heb ik ook over nagedacht, maar ik denk niet dat hij dat HEEL erg vindt. Hij is niet zo "pro-gay" als ik maar hij is ook niet tegen of zo. We hebben samen "Not another gay movie" gezien (de unrated versie) en hij klaagde niet een keer.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien omdat ze dan denken dat ie homo is.
Ik heb het idee dat jij je zelfs wel gevleid voelt zelfs, of heb ik het mis?quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:58 schreef wonderer het volgende:
Omdat ie het niet leuk vindt als men mij voor man aanziet. Kweenie waarom, geen zin om te vragen. Anders moet ik met het antwoord rekening gaan houden
Ik vind het wel leuk jaquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij je zelfs wel gevleid voelt zelfs, of heb ik het mis?
Nou ja, ik ben getrouwd dus. En er is de laatste tijd nogal wat strijd over een aantal dingen. Principekwesties. Voldoende?quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:51 schreef maedel het volgende:
[..]
misschien kun je beter zeggen waar het dan wel om gaat.
Wie A zegt...
En? Hoe bevalt het?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:17 schreef maedel het volgende:
en zo, zat ik voor het eerst in m'n leven pitloze druiven te eten.![]()
edit: sodemieter wat zijn die zoet zeg![]()
Ik snap geen kut he van die dingenquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:17 schreef maedel het volgende:
Ja, hè, na een paar an die dingen heb je geen tanden meer overquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:17 schreef maedel het volgende:
Je verwacht niet echt een serieus antwoord, toch?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik snap geen kut he van die dingen.
Hoe maken ze dat nou!
Overigens vind ik 't maar vreemd eten.
Ik wordt woest als ze weer eens 'meneer' tegen mn meisje zeggenquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:16 schreef wonderer het volgende:
Ik zou het ook niet leuk vinden als men hem voor iets anders aanzagen dan hij is
Ja dat is vreemd he!quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik snap geen kut he van die dingen.
Hoe maken ze dat nou!
Jawelquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je verwacht niet echt een serieus antwoord, toch?
Ik vraag het me eigenlijk ook wel af. Hoe kweken ze die dingen als ze zich niet kunnen voortplanten?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je verwacht niet echt een serieus antwoord, toch?
Ja, dat dusquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vraag het me eigenlijk ook wel af. Hoe kweken ze die dingen als ze zich niet kunnen voortplanten?
Ik denk dat voor veel mannen het begrip "vrouw" gelijk staat aan lang golvend haar, getuite lipjes en pronte borstjes .quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:21 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ik wordt woest als ze weer eens 'meneer' tegen mn meisje zeggenZe hebben toch ogen ! het kan natuurlijk ook aan mij liggen dat IK het niet zie
![]()
Ja, jij weet hoe ze er bloot uitzietquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:21 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ik wordt woest als ze weer eens 'meneer' tegen mn meisje zeggenZe hebben toch ogen ! het kan natuurlijk ook aan mij liggen dat IK het niet zie
![]()
Het is natuurlijk wel zo, dat als er al zo'n plant staat, dat er gewoon druifjes aan groeien, maar hoe kwam de eerste er danquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:23 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, dat dus.
Ik voelde al heel erg dom enzoot.
gelukkig welquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, jij weet hoe ze er bloot uitziet
yeah, en geen 6'1" figuur met schouders van een halve meter breed en een leren motorjack, denk ik...quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat voor veel mannen het begrip "vrouw" gelijk staat aan lang golvend haar, getuite lipjes en pronte borstjes .
Oh, en het liefst met een doorschijnend negligétje met daaronder sexy kanten ondergoed.
Je beschrijft mij preciesquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat voor veel mannen het begrip "vrouw" gelijk staat aan lang golvend haar, getuite lipjes en pronte borstjes .
Oh, en het liefst met een doorschijnend negligétje met daaronder sexy kanten ondergoed.
Viel het opquote:
ik weet precies waar je het over hebt denk ik. Point taken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben getrouwd dus. En er is de laatste tijd nogal wat strijd over een aantal dingen. Principekwesties. Voldoende?
tegen de tijd dat deze druiven daar bij jou zijn, zijn ze denk ik ook niet echt lekker meerquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:32 schreef wonderer het volgende:
Stuur maar hierheen. Het trosje dat ik had, was juist hartstikke wrang en liet mijn mond stroef en gerimpeld achter.
dat er gewoon boven elke post een knopje zit daarvoor. Dat lijkt me wel handigquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:34 schreef wonderer het volgende:
Goed punt.
Het wordt tijd dat ze de transporter uitvinden zoals in ST.
Nooit gedacht dat mijn AH-verleden nog op deze manier van pas zou komen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel zo, dat als er al zo'n plant staat, dat er gewoon druifjes aan groeien, maar hoe kwam de eerste er dan. Want die moet toch met een pitje gemaakt zijn
?
En dat was je nog niet eerder opgevallenquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:36 schreef maedel het volgende:
ik zit naar Wilders te kijken op tv. Wat is die man dom zeg...
zoiets dacht ik alquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat mijn AH-verleden nog op deze manier van pas zou komen.
Maar goed, opletten dus allemaal, I am only gonna say zis once:
Pitloze druiven zijn NIET pitloos.
De pitten zijn gewoon zo klein dat wij ze niet opmerken.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat mijn AH-verleden nog op deze manier van pas zou komen.
Maar goed, opletten dus allemaal, I am only gonna say zis once:
Pitloze druiven zijn NIET pitloos.
De pitten zijn gewoon zo klein dat wij ze niet opmerken.
Hetis zo vies als je er per ongeluk op bijt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:39 schreef maedel het volgende:
[..]
zoiets dacht ik al
ik slikte de gewone pitten trouwens altijd gewoon door, dus van mij hadden ze het niet hoeven uitvinden.
wat je tegenwoordig als leraar al niet moet doen om je leerlingen tevreden te houden...quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]! Wat een bedriegers!
Oh, anekdote, een leraar op school had op het bureau een schaaltje druiven staan, met een bordje ernaast:
"Zin in kauwgom? Pak een druif. Pitloos!"
Maar dat terzijde.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is niet ongebruikelijk dat bij het eerste lesuur het ontbijt nog genuttigd wordt. Appels, bananen, boterhammen, ontbijtkoek, ikheb het allemaal al langs zien komen.
Ikzelf doe dat nooit. Ontbijt is voor thuis. En nergens anders.
ja weet je, in mijn tijd had een onderwijzer nog gezag. Dat kreeg ook gewoon niemand verzonnen dat je in de klas kon gaan zitten eten. Niemand had ook iets bij ofzo.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is niet ongebruikelijk dat bij het eerste lesuur het ontbijt nog genuttigd wordt. Appels, bananen, boterhammen, ontbijtkoek, ikheb het allemaal al langs zien komen.
Ikzelf doe dat nooit. Ontbijt is voor thuis. En nergens anders.
Hebben we bij elkaar in de klas gezeten?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:46 schreef maedel het volgende:
[..]
ja weet je, in mijn tijd had een onderwijzer nog gezag. Dat kreeg ook gewoon niemand verzonnen dat je in de klas kon gaan zitten eten. Niemand had ook iets bij ofzo.
volgens mij zijn we wel ongeveer even oud toch?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hebben we bij elkaar in de klas gezeten?
Eigenlijk is dat best erg vind ik.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Het mag officieel ook niet. Maar ja, wat zijn leraren tegenwoordig nog behalve marjonetten van zij die les zouden moeten krijgen?
Ik was een 'vroege' leerling. We schelen ca 1 jaar, het zou zomaar kunnen...quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:49 schreef maedel het volgende:
[..]
volgens mij zijn we wel ongeveer even oud toch?
Ik kreeg nooit strafwerk.... Ik was altijd heel braafquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:51 schreef maedel het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat best erg vind ik.
Ik hoor ook wel van mensen die in het onderwijs werken hoe dat tegenwoordig gaat. Dat dan een kind strafwerk krijgt en dat dan de ouder met de honkbalknuppel verhaal komt halen.
Ik zei dat vroeger echt niet als ik strafwerk had.... kreeg ik er van mijn ouders nog een keer straf bij.![]()
khad ook al naar die lamp gekeken, maar prijzen tussen de 150 en 180 euro vind ik toch iet wat overdreven voor een lampjequote:Op donderdag 1 maart 2007 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.lighting.philips.com/microsite/living_colors/?lang=nl
Ik wil het hebben!
Ik ben heel gelukkig met die ring hoorquote:
we kregen laatst een mail van de personeelswinkel... volgens mij loopt daar nu een actie of zo. Heb er geen acht op geslagen, we zouden hier altijd rood hebben denk ikquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.lighting.philips.com/microsite/living_colors/?lang=nl
Ik wil het hebben!
Ja, zo duur he! Maar oh, ik zou 'm zo graag willenquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:55 schreef Nonneke het volgende:
[..]
khad ook al naar die lamp gekeken, maar prijzen tussen de 150 en 180 euro vind ik toch iet wat overdreven voor een lampje![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben heel gelukkig met die ring hoor
je kan gewoon 16 miljoen kleuren makenquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
we kregen laatst een mail van de personeelswinkel... volgens mij loopt daar nu een actie of zo. Heb er geen acht op geslagen, we zouden hier altijd rood hebben denk ik
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, zo duur he! Maar oh, ik zou 'm zo graag willen.
Wat is daar het nut nou weer van?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
je kan gewoon 16 miljoen kleuren maken! 16 miljoen!
Moet je die nu zelf instellen, of kiest de lamp zelf zijn kleur?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
je kan gewoon 16 miljoen kleuren maken! 16 miljoen!
Ik denk dat je het zelf moet instellen, met de afstandsbediening.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Moet je die nu zelf instellen, of kiest de lamp zelf zijn kleur?
Sfeerquote:
Oh, okee. Ik vind kaarslicht wel genoeg sfeer, geloof ik.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sfeer! Oh, ik ben zo'n sfeermens. Als ik me op een bepaalde manier voel, dan wil ik het liefst dat alles zich daarnaar vormt.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sfeer! Oh, ik ben zo'n sfeermens. Als ik me op een bepaalde manier voel, dan wil ik het liefst dat alles zich daarnaar vormt.
En een paal erbij?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, okee. Ik vind kaarslicht wel genoeg sfeer, geloof ik.
Lijkt me wel geil om een rooie lamp in de slaapkamer te hebben, eigenlijk...
Ja precies. Ik kan me geweldig tof voelen, maar als ik dan een liedje hoor dan kan ik vrij snel me niet meer zo tof voelenquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Maar andersom ook. Mijn stemming is heel gemakkelijk te beïnvloeden door mijn omgeving. Weer, muziek, stemming van mensen om me heen...
fraai staaltje marketing van Philipsquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Althans, ik beeld me nu vanalles in hoe die lamp mijn leven kan beteren enzo.
Als die reclame voorbij komt, dan ben ik altijd even stil. Mijn moederook trouwens.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:08 schreef maedel het volgende:
[..]
fraai staaltje marketing van Philips![]()
Ik was al bang voor een dergelijke reactie... Ik bedoelde zoeen van plafond tot op de grond, om te dansen...quote:
Hoe ik wakker word is ook wel essentieel, want als mijn dag al rottig begint, dan is de hoop op een leuke afloop ver te zoeken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:07 schreef wonderer het volgende:
Dat heb ik dus echt nooit he... ik word wakker met een bepaald gevoel, en de enige die daar nog verandering in kan brengen, is Brad, zo'n beetje.
Sinds ik Sweet charity 8 keer gezien heb, wil ik eigenlijk wel leren paaldansen ja. Een van die dames die een hoer speelde daarin, had zo'n prachtig lijf (en nu nog steeds want ze blijft thuis ook paaldansen). Blokjesbuik, ronde schouders, wowquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik was al bang voor een dergelijke reactie... Ik bedoelde zoeen van plafond tot op de grond, om te dansen...
Ik neem tenminste aan dat die van Brad niet aan deze omschrijving voldoet, voordat ik dezelfde reactie krijg?
Dat had ik vorige week dus. Maar toen bracht Brad een Slug voor me meequote:Op donderdag 1 maart 2007 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe ik wakker word is ook wel essentieel, want als mijn dag al rottig begint, dan is de hoop op een leuke afloop ver te zoeken.
*LOL*quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:12 schreef Sitethief het volgende:
ik hoorde iemand Paal zeggen?
Dan verf je een gloeilampje rood (dun laagje). Tadaaa.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, okee. Ik vind kaarslicht wel genoeg sfeer, geloof ik.
Lijkt me wel geil om een rooie lamp in de slaapkamer te hebben, eigenlijk...
Ik zou me ook ontzettend ongemakkelijk voelen om "uitdagend" en "sexy" te dansen...quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:14 schreef Nonneke het volgende:
paaldansenkzou het graag willen leren, maar vind het zo stom staan met mn vetrolletje
![]()
![]()
Of gewoon een rooie gloeilamp kopenquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dan verf je een gloeilampje rood (dun laagje). Tadaaa.
Ik ben de laatste tijd nogal van het doe-het-zelven.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Of gewoon een rooie gloeilamp kopen
Hoi Twist!
Hey daarquote:
Ik dacht dat ook altijd, tot ik met Eduard in de disco stondquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zou me ook ontzettend ongemakkelijk voelen om "uitdagend" en "sexy" te dansen...
Nou, dan begroet ik je lekker niet en mag je dat zelf doen :8.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd nogal van het doe-het-zelven.
Hoi.
Ik zeg niks. Ik denk NIET door...quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd nogal van het doe-het-zelven.
Hoi.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zeg niks. Ik denk NIET door...
Jij denkt echt maar aan één ding hequote:
Hoi Twist.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, dan begroet ik je lekker niet en mag je dat zelf doen :8.
A dirty mind is a joy foreverquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij denkt echt maar aan één ding he
Er komt een plaatsje vrij bij ons op de afdeling, je zou er goed passen
Kun je nagaan hoeveel lol je met 8 ervan op één kamer hebt...quote:
En dat moet Arthur tot grote hoogte gaan brengenquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:23 schreef wonderer het volgende:
Brad is net zo erg, we liggen soms echt dubbel om de meest puberale grappen
Technisch gezien wel ja, maar geestelijk? mwaaah....quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ook! Maardaar moet ik wel even bij vermelden dat ik nog een puber ben.
Ja, het is een mirakelquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:24 schreef Sitethief het volgende:
[..]
En dat moet Arthur tot grote hoogte gaan brengen,
.
Ja! Daar ben ik voor op de wereld gezet!quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja, hoe durven ze mijn onschuld te bederven enzo.
Jij hebt hem nog? mag ik hem eens lenenquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja, hoe durven ze mijn onschuld te bederven enzo.
En ik altijd maar denken dat Erik een lief braaf jochie wasquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja! Daar ben ik voor op de wereld gezet!
Weet je zeker dat je homo bent?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja! Daar ben ik voor op de wereld gezet!
Ik heb toevallig gisteren verklaard dat ik hetero werd. Maar ik spring nu weer teru. Dus ja, vanavond ben ik zeker.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:26 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je homo bent?
Ach, Mulisch schrijft ook wel eens goeie boeken, maar die is ook niet te pruimen.quote:
Dat ligt er een beetje aan waar je aan denkt bij het woord onschuld. Gezien de huidige toon in het topic.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:25 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jij hebt hem nog? mag ik hem eens lenen.?
Het blijft jammer.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb toevallig gisteren verklaard dat ik hetero werd. Maar ik spring nu weer teru. Dus ja, vanavond ben ik zeker.
je ging toch met Twist trouwen enzoo?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb toevallig gisteren verklaard dat ik hetero werd. Maar ik spring nu weer teru. Dus ja, vanavond ben ik zeker.
Yeah, hij schreef Twee Vrouwen... hm. misschien is er nog hoop.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:27 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ach, Mulisch schrijft ook wel eens goeie boeken, maar die is ook niet te pruimen..
En jij hebt niet zo'n enorm ego,.
Ow laat dan maarquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan waar je aan denkt bij het woord onschuld. Gezien de huidige toon in het topic.
Aan de andere kant zijn er tientallen goede schrijvers die heel aardig waren/zijn. maar feit is dat schrijvers vaker excentriek en wereldvreemd gedrag vertonen maar daarentegen de 'echte' wereld wel in woorden weten te vangen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, hij schreef Twee Vrouwen... hm. misschien is er nog hoop.
Dat kan natuurlijk nog steeds, ook al blijft 'ie homo.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:28 schreef Sitethief het volgende:
[..]
je ging toch met Twist trouwen enzoo?.
Die onschuld heb ik niet meer. Al komt die onschuld al bijna weer terug ondertussen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:29 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ow laat dan maar.
Ik heb zelf nog een klein beetje
Paul van Loon is echt superaardig. En Carry Slee en Francine Oomen niet zo. Hmmquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:30 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Aan de andere kant zijn er tientallen goede schrijvers die heel aardig waren/zijn. maar feit is dat schrijvers vaker excentriek en wereldvreemd gedrag vertonen maar daarentegen de 'echte' wereld wel in woorden weten te vangen.
Ja dan doen we een open huwelijk enzo. Maar ikga Mol kijken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk nog steeds, ook al blijft 'ie homo.
Ik zie het al voor mequote:Op donderdag 1 maart 2007 20:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk nog steeds, ook al blijft 'ie homo.
Het is recyclebaar?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:32 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Die onschuld heb ik niet meer. Al komt die onschuld al bijna weer terug ondertussen.![]()
![]()
Zoekzequote:Op donderdag 1 maart 2007 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dan doen we een open huwelijk enzo. Maar ikga Mol kijken.
Aye Aye sire!quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:33 schreef wonderer het volgende:
Als we dit topic nou even volgooien, kan ik gaan douchen.
Paul van Loon, daar was ik vroeger zo'n fan van.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Paul van Loon is echt superaardig. En Carry Slee en Francine Oomen niet zo. Hmm
Schiet eens op!quote:
Ik nog steedsquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Paul van Loon, daar was ik vroeger zo'n fan van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |