ik weet precies waar je het over hebt denk ik. Point taken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben getrouwd dus. En er is de laatste tijd nogal wat strijd over een aantal dingen. Principekwesties. Voldoende?
tegen de tijd dat deze druiven daar bij jou zijn, zijn ze denk ik ook niet echt lekker meerquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:32 schreef wonderer het volgende:
Stuur maar hierheen. Het trosje dat ik had, was juist hartstikke wrang en liet mijn mond stroef en gerimpeld achter.
dat er gewoon boven elke post een knopje zit daarvoor. Dat lijkt me wel handigquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:34 schreef wonderer het volgende:
Goed punt.
Het wordt tijd dat ze de transporter uitvinden zoals in ST.
Nooit gedacht dat mijn AH-verleden nog op deze manier van pas zou komen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel zo, dat als er al zo'n plant staat, dat er gewoon druifjes aan groeien, maar hoe kwam de eerste er dan. Want die moet toch met een pitje gemaakt zijn
?
En dat was je nog niet eerder opgevallenquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:36 schreef maedel het volgende:
ik zit naar Wilders te kijken op tv. Wat is die man dom zeg...
zoiets dacht ik alquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat mijn AH-verleden nog op deze manier van pas zou komen.
Maar goed, opletten dus allemaal, I am only gonna say zis once:
Pitloze druiven zijn NIET pitloos.
De pitten zijn gewoon zo klein dat wij ze niet opmerken.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat mijn AH-verleden nog op deze manier van pas zou komen.
Maar goed, opletten dus allemaal, I am only gonna say zis once:
Pitloze druiven zijn NIET pitloos.
De pitten zijn gewoon zo klein dat wij ze niet opmerken.
Hetis zo vies als je er per ongeluk op bijt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:39 schreef maedel het volgende:
[..]
zoiets dacht ik al
ik slikte de gewone pitten trouwens altijd gewoon door, dus van mij hadden ze het niet hoeven uitvinden.
wat je tegenwoordig als leraar al niet moet doen om je leerlingen tevreden te houden...quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]! Wat een bedriegers!
Oh, anekdote, een leraar op school had op het bureau een schaaltje druiven staan, met een bordje ernaast:
"Zin in kauwgom? Pak een druif. Pitloos!"
Maar dat terzijde.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is niet ongebruikelijk dat bij het eerste lesuur het ontbijt nog genuttigd wordt. Appels, bananen, boterhammen, ontbijtkoek, ikheb het allemaal al langs zien komen.
Ikzelf doe dat nooit. Ontbijt is voor thuis. En nergens anders.
ja weet je, in mijn tijd had een onderwijzer nog gezag. Dat kreeg ook gewoon niemand verzonnen dat je in de klas kon gaan zitten eten. Niemand had ook iets bij ofzo.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is niet ongebruikelijk dat bij het eerste lesuur het ontbijt nog genuttigd wordt. Appels, bananen, boterhammen, ontbijtkoek, ikheb het allemaal al langs zien komen.
Ikzelf doe dat nooit. Ontbijt is voor thuis. En nergens anders.
Hebben we bij elkaar in de klas gezeten?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:46 schreef maedel het volgende:
[..]
ja weet je, in mijn tijd had een onderwijzer nog gezag. Dat kreeg ook gewoon niemand verzonnen dat je in de klas kon gaan zitten eten. Niemand had ook iets bij ofzo.
volgens mij zijn we wel ongeveer even oud toch?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hebben we bij elkaar in de klas gezeten?
Eigenlijk is dat best erg vind ik.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Het mag officieel ook niet. Maar ja, wat zijn leraren tegenwoordig nog behalve marjonetten van zij die les zouden moeten krijgen?
Ik was een 'vroege' leerling. We schelen ca 1 jaar, het zou zomaar kunnen...quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:49 schreef maedel het volgende:
[..]
volgens mij zijn we wel ongeveer even oud toch?
Ik kreeg nooit strafwerk.... Ik was altijd heel braafquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:51 schreef maedel het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat best erg vind ik.
Ik hoor ook wel van mensen die in het onderwijs werken hoe dat tegenwoordig gaat. Dat dan een kind strafwerk krijgt en dat dan de ouder met de honkbalknuppel verhaal komt halen.
Ik zei dat vroeger echt niet als ik strafwerk had.... kreeg ik er van mijn ouders nog een keer straf bij.![]()
khad ook al naar die lamp gekeken, maar prijzen tussen de 150 en 180 euro vind ik toch iet wat overdreven voor een lampjequote:Op donderdag 1 maart 2007 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.lighting.philips.com/microsite/living_colors/?lang=nl
Ik wil het hebben!
Ik ben heel gelukkig met die ring hoorquote:
we kregen laatst een mail van de personeelswinkel... volgens mij loopt daar nu een actie of zo. Heb er geen acht op geslagen, we zouden hier altijd rood hebben denk ikquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.lighting.philips.com/microsite/living_colors/?lang=nl
Ik wil het hebben!
Ja, zo duur he! Maar oh, ik zou 'm zo graag willenquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:55 schreef Nonneke het volgende:
[..]
khad ook al naar die lamp gekeken, maar prijzen tussen de 150 en 180 euro vind ik toch iet wat overdreven voor een lampje![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben heel gelukkig met die ring hoor
je kan gewoon 16 miljoen kleuren makenquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
we kregen laatst een mail van de personeelswinkel... volgens mij loopt daar nu een actie of zo. Heb er geen acht op geslagen, we zouden hier altijd rood hebben denk ik
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, zo duur he! Maar oh, ik zou 'm zo graag willen.
Wat is daar het nut nou weer van?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
je kan gewoon 16 miljoen kleuren maken! 16 miljoen!
Moet je die nu zelf instellen, of kiest de lamp zelf zijn kleur?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
je kan gewoon 16 miljoen kleuren maken! 16 miljoen!
Ik denk dat je het zelf moet instellen, met de afstandsbediening.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Moet je die nu zelf instellen, of kiest de lamp zelf zijn kleur?
Sfeerquote:
Oh, okee. Ik vind kaarslicht wel genoeg sfeer, geloof ik.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sfeer! Oh, ik ben zo'n sfeermens. Als ik me op een bepaalde manier voel, dan wil ik het liefst dat alles zich daarnaar vormt.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sfeer! Oh, ik ben zo'n sfeermens. Als ik me op een bepaalde manier voel, dan wil ik het liefst dat alles zich daarnaar vormt.
En een paal erbij?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, okee. Ik vind kaarslicht wel genoeg sfeer, geloof ik.
Lijkt me wel geil om een rooie lamp in de slaapkamer te hebben, eigenlijk...
Ja precies. Ik kan me geweldig tof voelen, maar als ik dan een liedje hoor dan kan ik vrij snel me niet meer zo tof voelenquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Maar andersom ook. Mijn stemming is heel gemakkelijk te beïnvloeden door mijn omgeving. Weer, muziek, stemming van mensen om me heen...
fraai staaltje marketing van Philipsquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Althans, ik beeld me nu vanalles in hoe die lamp mijn leven kan beteren enzo.
Als die reclame voorbij komt, dan ben ik altijd even stil. Mijn moederook trouwens.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:08 schreef maedel het volgende:
[..]
fraai staaltje marketing van Philips![]()
Ik was al bang voor een dergelijke reactie... Ik bedoelde zoeen van plafond tot op de grond, om te dansen...quote:
Hoe ik wakker word is ook wel essentieel, want als mijn dag al rottig begint, dan is de hoop op een leuke afloop ver te zoeken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:07 schreef wonderer het volgende:
Dat heb ik dus echt nooit he... ik word wakker met een bepaald gevoel, en de enige die daar nog verandering in kan brengen, is Brad, zo'n beetje.
Sinds ik Sweet charity 8 keer gezien heb, wil ik eigenlijk wel leren paaldansen ja. Een van die dames die een hoer speelde daarin, had zo'n prachtig lijf (en nu nog steeds want ze blijft thuis ook paaldansen). Blokjesbuik, ronde schouders, wowquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik was al bang voor een dergelijke reactie... Ik bedoelde zoeen van plafond tot op de grond, om te dansen...
Ik neem tenminste aan dat die van Brad niet aan deze omschrijving voldoet, voordat ik dezelfde reactie krijg?
Dat had ik vorige week dus. Maar toen bracht Brad een Slug voor me meequote:Op donderdag 1 maart 2007 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe ik wakker word is ook wel essentieel, want als mijn dag al rottig begint, dan is de hoop op een leuke afloop ver te zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |