het is een zondag ?quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:43 schreef wonderer het volgende:
en 17 juni is iets heel belangrijks?
Vaderdag....quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:43 schreef wonderer het volgende:
en 17 juni is iets heel belangrijks?
Is het dan niet juist fijn als je een beetje afleiding hebt ? (ik weet niet wat er is waarom je er zo 'tegenopziet' dus als ik poep praat negeer me danquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Vaderdag....
en dat zegt genoeg lijkt me...![]()
Oh, right...quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Vaderdag....
en dat zegt genoeg lijkt me...![]()
Laat ik het kort samenvatten: Ik voorzie een heleboel ellende. Want ik wil dus toch naar Jurgen toe....quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:50 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Is het dan niet juist fijn als je een beetje afleiding hebt ? (ik weet niet wat er is waarom je er zo 'tegenopziet' dus als ik poep praat negeer me dan)
Ow jeej, nou good luck ermeequote:Op donderdag 1 maart 2007 17:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Laat ik het kort samenvatten: Ik voorzie een heleboel ellende. Want ik wil dus toch naar Jurgen toe....
quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:01 schreef DR34M3R het volgende:
Dus aan jullie de taak om me op te beuren
Het gaat niet om de ouders... Sterker nog, met moederdag zijn zowel mijn ouders als mijn schoonouders met vakantiequote:Op donderdag 1 maart 2007 18:47 schreef NanKing het volgende:
Ik ben blij dat mijn ouders vader en moederdag onzin vinden.
niet dat dit je opvrolijkt maar goed![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:45 schreef DR34M3R het volgende:
Genoeg zelfmedelijden gehad hoor, leeft er hier nog iemand?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
"Pas op jongens, Wonderer is een geest. Ze heeft geen leven??" in reactie op een post van mij dat ik in drie weken de 250 posts haalde op het schrijfforum.
Mijn reactie: "Ja, ik ben een ghostwriter"
OMG 250 postsquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
"Pas op jongens, Wonderer is een geest. Ze heeft geen leven??" in reactie op een post van mij dat ik in drie weken de 250 posts haalde op het schrijfforum.
Mijn reactie: "Ja, ik ben een ghostwriter"
misschien kun je beter zeggen waar het dan wel om gaat.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het gaat niet om de ouders... Sterker nog, met moederdag zijn zowel mijn ouders als mijn schoonouders met vakantie
Oh, dan begreep ik 't verkeerdquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het gaat niet om de ouders... Sterker nog, met moederdag zijn zowel mijn ouders als mijn schoonouders met vakantie
Mja, het is wel een specifiek forum, natuurlijk. Maar ik ben door fok gewend (offtopic) te ouwehoeren en zolang niemand daar wat van zegt, ga ik gewoon door. Die dames daar zijn dat niet gewend, die posten alleen nuttige zaken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:51 schreef NanKing het volgende:
[..]
OMG 250 posts.
Ik heb denk ik weleens 250 posts in 1 dag gehaald op FOK!.
Daar heb ik ook over nagedacht, maar ik denk niet dat hij dat HEEL erg vindt. Hij is niet zo "pro-gay" als ik maar hij is ook niet tegen of zo. We hebben samen "Not another gay movie" gezien (de unrated versie) en hij klaagde niet een keer.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien omdat ze dan denken dat ie homo is.
Ik heb het idee dat jij je zelfs wel gevleid voelt zelfs, of heb ik het mis?quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:58 schreef wonderer het volgende:
Omdat ie het niet leuk vindt als men mij voor man aanziet. Kweenie waarom, geen zin om te vragen. Anders moet ik met het antwoord rekening gaan houden
Ik vind het wel leuk jaquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij je zelfs wel gevleid voelt zelfs, of heb ik het mis?
Nou ja, ik ben getrouwd dus. En er is de laatste tijd nogal wat strijd over een aantal dingen. Principekwesties. Voldoende?quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:51 schreef maedel het volgende:
[..]
misschien kun je beter zeggen waar het dan wel om gaat.
Wie A zegt...
En? Hoe bevalt het?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:17 schreef maedel het volgende:
en zo, zat ik voor het eerst in m'n leven pitloze druiven te eten.![]()
edit: sodemieter wat zijn die zoet zeg![]()
Ik snap geen kut he van die dingenquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:17 schreef maedel het volgende:
Ja, hè, na een paar an die dingen heb je geen tanden meer overquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:17 schreef maedel het volgende:
Je verwacht niet echt een serieus antwoord, toch?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik snap geen kut he van die dingen.
Hoe maken ze dat nou!
Overigens vind ik 't maar vreemd eten.
Ik wordt woest als ze weer eens 'meneer' tegen mn meisje zeggenquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:16 schreef wonderer het volgende:
Ik zou het ook niet leuk vinden als men hem voor iets anders aanzagen dan hij is
Ja dat is vreemd he!quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik snap geen kut he van die dingen.
Hoe maken ze dat nou!
Jawelquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je verwacht niet echt een serieus antwoord, toch?
Ik vraag het me eigenlijk ook wel af. Hoe kweken ze die dingen als ze zich niet kunnen voortplanten?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je verwacht niet echt een serieus antwoord, toch?
Ja, dat dusquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vraag het me eigenlijk ook wel af. Hoe kweken ze die dingen als ze zich niet kunnen voortplanten?
Ik denk dat voor veel mannen het begrip "vrouw" gelijk staat aan lang golvend haar, getuite lipjes en pronte borstjes .quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:21 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ik wordt woest als ze weer eens 'meneer' tegen mn meisje zeggenZe hebben toch ogen ! het kan natuurlijk ook aan mij liggen dat IK het niet zie
![]()
Ja, jij weet hoe ze er bloot uitzietquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:21 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ik wordt woest als ze weer eens 'meneer' tegen mn meisje zeggenZe hebben toch ogen ! het kan natuurlijk ook aan mij liggen dat IK het niet zie
![]()
Het is natuurlijk wel zo, dat als er al zo'n plant staat, dat er gewoon druifjes aan groeien, maar hoe kwam de eerste er danquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:23 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, dat dus.
Ik voelde al heel erg dom enzoot.
gelukkig welquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, jij weet hoe ze er bloot uitziet
yeah, en geen 6'1" figuur met schouders van een halve meter breed en een leren motorjack, denk ik...quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat voor veel mannen het begrip "vrouw" gelijk staat aan lang golvend haar, getuite lipjes en pronte borstjes .
Oh, en het liefst met een doorschijnend negligétje met daaronder sexy kanten ondergoed.
Je beschrijft mij preciesquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat voor veel mannen het begrip "vrouw" gelijk staat aan lang golvend haar, getuite lipjes en pronte borstjes .
Oh, en het liefst met een doorschijnend negligétje met daaronder sexy kanten ondergoed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |