*LOL*quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:12 schreef Sitethief het volgende:
ik hoorde iemand Paal zeggen?
Dan verf je een gloeilampje rood (dun laagje). Tadaaa.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, okee. Ik vind kaarslicht wel genoeg sfeer, geloof ik.
Lijkt me wel geil om een rooie lamp in de slaapkamer te hebben, eigenlijk...
Ik zou me ook ontzettend ongemakkelijk voelen om "uitdagend" en "sexy" te dansen...quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:14 schreef Nonneke het volgende:
paaldansenkzou het graag willen leren, maar vind het zo stom staan met mn vetrolletje
![]()
![]()
Of gewoon een rooie gloeilamp kopenquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dan verf je een gloeilampje rood (dun laagje). Tadaaa.
Ik ben de laatste tijd nogal van het doe-het-zelven.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Of gewoon een rooie gloeilamp kopen
Hoi Twist!
Hey daarquote:
Ik dacht dat ook altijd, tot ik met Eduard in de disco stondquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zou me ook ontzettend ongemakkelijk voelen om "uitdagend" en "sexy" te dansen...
Nou, dan begroet ik je lekker niet en mag je dat zelf doen :8.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd nogal van het doe-het-zelven.
Hoi.
Ik zeg niks. Ik denk NIET door...quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd nogal van het doe-het-zelven.
Hoi.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zeg niks. Ik denk NIET door...
Jij denkt echt maar aan één ding hequote:
Hoi Twist.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, dan begroet ik je lekker niet en mag je dat zelf doen :8.
A dirty mind is a joy foreverquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij denkt echt maar aan één ding he
Er komt een plaatsje vrij bij ons op de afdeling, je zou er goed passen
Kun je nagaan hoeveel lol je met 8 ervan op één kamer hebt...quote:
En dat moet Arthur tot grote hoogte gaan brengenquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:23 schreef wonderer het volgende:
Brad is net zo erg, we liggen soms echt dubbel om de meest puberale grappen
Technisch gezien wel ja, maar geestelijk? mwaaah....quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ook! Maardaar moet ik wel even bij vermelden dat ik nog een puber ben.
Ja, het is een mirakelquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:24 schreef Sitethief het volgende:
[..]
En dat moet Arthur tot grote hoogte gaan brengen,
.
Ja! Daar ben ik voor op de wereld gezet!quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja, hoe durven ze mijn onschuld te bederven enzo.
Jij hebt hem nog? mag ik hem eens lenenquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja, hoe durven ze mijn onschuld te bederven enzo.
En ik altijd maar denken dat Erik een lief braaf jochie wasquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja! Daar ben ik voor op de wereld gezet!
Weet je zeker dat je homo bent?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja! Daar ben ik voor op de wereld gezet!
Ik heb toevallig gisteren verklaard dat ik hetero werd. Maar ik spring nu weer teru. Dus ja, vanavond ben ik zeker.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:26 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je homo bent?
Ach, Mulisch schrijft ook wel eens goeie boeken, maar die is ook niet te pruimen.quote:
Dat ligt er een beetje aan waar je aan denkt bij het woord onschuld. Gezien de huidige toon in het topic.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:25 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jij hebt hem nog? mag ik hem eens lenen.?
Het blijft jammer.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb toevallig gisteren verklaard dat ik hetero werd. Maar ik spring nu weer teru. Dus ja, vanavond ben ik zeker.
je ging toch met Twist trouwen enzoo?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb toevallig gisteren verklaard dat ik hetero werd. Maar ik spring nu weer teru. Dus ja, vanavond ben ik zeker.
Yeah, hij schreef Twee Vrouwen... hm. misschien is er nog hoop.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:27 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ach, Mulisch schrijft ook wel eens goeie boeken, maar die is ook niet te pruimen..
En jij hebt niet zo'n enorm ego,.
Ow laat dan maarquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan waar je aan denkt bij het woord onschuld. Gezien de huidige toon in het topic.
Aan de andere kant zijn er tientallen goede schrijvers die heel aardig waren/zijn. maar feit is dat schrijvers vaker excentriek en wereldvreemd gedrag vertonen maar daarentegen de 'echte' wereld wel in woorden weten te vangen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, hij schreef Twee Vrouwen... hm. misschien is er nog hoop.
Dat kan natuurlijk nog steeds, ook al blijft 'ie homo.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:28 schreef Sitethief het volgende:
[..]
je ging toch met Twist trouwen enzoo?.
Die onschuld heb ik niet meer. Al komt die onschuld al bijna weer terug ondertussen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:29 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ow laat dan maar.
Ik heb zelf nog een klein beetje
Paul van Loon is echt superaardig. En Carry Slee en Francine Oomen niet zo. Hmmquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:30 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Aan de andere kant zijn er tientallen goede schrijvers die heel aardig waren/zijn. maar feit is dat schrijvers vaker excentriek en wereldvreemd gedrag vertonen maar daarentegen de 'echte' wereld wel in woorden weten te vangen.
Ja dan doen we een open huwelijk enzo. Maar ikga Mol kijken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk nog steeds, ook al blijft 'ie homo.
Ik zie het al voor mequote:Op donderdag 1 maart 2007 20:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk nog steeds, ook al blijft 'ie homo.
Het is recyclebaar?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:32 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Die onschuld heb ik niet meer. Al komt die onschuld al bijna weer terug ondertussen.![]()
![]()
Zoekzequote:Op donderdag 1 maart 2007 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dan doen we een open huwelijk enzo. Maar ikga Mol kijken.
Aye Aye sire!quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:33 schreef wonderer het volgende:
Als we dit topic nou even volgooien, kan ik gaan douchen.
Paul van Loon, daar was ik vroeger zo'n fan van.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Paul van Loon is echt superaardig. En Carry Slee en Francine Oomen niet zo. Hmm
Schiet eens op!quote:
Ik nog steedsquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Paul van Loon, daar was ik vroeger zo'n fan van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |