mits alle mannen klootzakken zijn ofcoursequote:Op donderdag 1 maart 2007 12:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn gewoon kuthoeren!
Nee niet doenquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ookal? Nou, dan word ik wel monnik ofzo.
Goed idee!quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:53 schreef Qwea het volgende:
*thee drinkt
als ie van je houdt lust ie datquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:10 schreef Qwea het volgende:
ik heb maar rundvlees salade voor MM gehaalt. Hopen dat hij dat lust
Nou ja, naarmate je langer samen bent lust je minder hoorquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het nog steeds vreemd dat sommige mensen heel veel níet lusten. Ik eet vrijwel alles.
helaas lust MM veel dingen niet die ik wel lust.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:15 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou ja, naarmate je langer samen bent lust je minder hoor
Mijn vrouw en ik lusten gelukkig dezelfde dingen niet.
Wat lust jij niet dan? (@Erik).
hehehe,trust me, MM eet geen dingen die hij niet lustquote:
wat een watjequote:Op donderdag 1 maart 2007 15:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
hehehe,trust me, MM eet geen dingen die hij niet lust
Jij maakt van MM een echte vent?quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's wellicht een grotere opgave dan de restjes opmaken![]()
oh, dus de missie van vrijdag is slechts ten dele geslaagd dat je zulks over mij bent gaan denkenquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:05 schreef maedel het volgende:
[..]
zo zie je maar weer, het is maar net wat je leest in zo'n zin
![]()
Ik zit aan de pizza.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:23 schreef Qwea het volgende:
ik heb trek in donner kebap
ik heb maar chips, bolognese originale gepaktquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:34 schreef Nonneke het volgende:
Nou heb ik honger
![]()
turkse pizzamet veeeel tomaatjes en knoflook
![]()
Zo maar even een broodje smeren![]()
Ook lekker ! Heb maar even een zakje cashewnootjes gepakt, ik bedacht me dat brood smeren toch even teveel moeite wasquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb maar chips, bolognese originale gepakt
quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb honger. Even zoeken naar iets te eten.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:39 schreef Qwea het volgende:
[..]heeft iedereen honger ofzo
IK WIL DONNER
Ja normaal gesproken maak ik dan nog zo'n grap dat er op mijn borst de letters KLIKO getatoeerd staanquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:21 schreef maedel het volgende:
nou ja, dat van die restjes, daar heb ik bewijs van gezien.![]()
Als je op jouw voet staat gaat je mond open?quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja normaal gesproken maak ik dan nog zo'n grap dat er op mijn borst de letters KLIKO getatoeerd staan![]()
dat had je kunnen proberenquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als je op jouw voet staat gaat je mond open?
da's wel genoeg voor onderweg zometeenquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:25 schreef Nonneke het volgende:
* Nonneke pleurt wat hapjes neer
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dus weer terug bij af?quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ookal? Nou, dan word ik wel monnik ofzo.
Kapper ongetwijfeld. Zonnebank zal wat moeijlijke worden, maar vast nog gemakkelijker dan de echte zonquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:41 schreef Stroekie het volgende:
zo laat ik eens naar huis toe gaan en kijken of ik onderweg een kapper en een zonnebank tegenkom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |