Je ligt nu inderdaad wel een straatlengte voorquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:08 schreef maedel het volgende:
ah, hier is het !
Now playing: Tarzan Boy - Baltimora
(heb ik gewonnen in de wedstrijd om de foutste plaat?)
Trust me, die laatste die Maedel noemt is echt heul ergquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:09 schreef wonderer het volgende:
Ik ken al die platen niet dus ik weet niet of ze fout zijn.
uiteraard gil ik heel hard mee.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je ligt nu inderdaad wel een straatlengte voor
en je gilt vast nog mee ook![]()
Ja zo heb ik die aankoop van de eerste single van Vanessa later ooik goed proberen te pratenquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:11 schreef maedel het volgende:
[..]
uiteraard gil ik heel hard mee.
Maar Baltimora is wel echt jeugdsentiment hoor. Dat stond op de eerste LP die ik ooit kreeg voor m'n verjaardag (hitzone 3 ofzo).
oeh, downloadtip!quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja zo heb ik die aankoop van de eerste single van Vanessa later ooik goed proberen te praten![]()
"mompelt iets over kinderlijke onschuld"quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:19 schreef maedel het volgende:
[..]
oeh, downloadtip!
heb jij de single van vanessa gekocht? hihi![]()
Kent iemand "sandra" nog met Maria Magdalena?
Ik heb anders Nick Kamen nog klaar staan hoor.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Trust me, die laatste die Maedel noemt is echt heul erg![]()
En hoe oud ben jij dan wel?quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:24 schreef wonderer het volgende:
*laat de oudjes stilletjes herinneringen ophalen*
uit de Levi's commercialquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:25 schreef maedel het volgende:
[..]
En hoe oud ben jij dan wel?
Ga nou niet zeggen dat je Nick Kamen niet kent!
[afbeelding]
edit: fobocheck, oh, jij bent 8 jaar jonger dan ik![]()
En vooral dat laatste was een minder goed ideequote:Op woensdag 28 februari 2007 21:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
uit de Levi's commercial
en toen werd hij scharrel van Madonna en meende dat hij ook zelf moest gaan zingen
En Toch, En Tochquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:29 schreef maedel het volgende:
Omdat ik dol ben op feitjes waar je triviant waarschijnlijk ook niet mee gaat winnen...
Nick Kamen, de jongen van de spijkerbroekenreclame
Die liedjes van hem uit Stock Aikten periode vond ik baggerquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:39 schreef maedel het volgende:
Ik vond Rick wel leuke liedjes hebben![]()
Eej, wie heeft er vandaag nog meer een windowsupdate gedaan en is daar net als ik spontaan paranoïa van geworden?
nou, hier wordt ineens vanalles en nog wat gesync't op het netwerk. En ik vraag me af of dat alleen intern is...quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:44 schreef Stroekie het volgende:
en ik heb nog alleem maar gedownload en laten installeren maar nog niet gereboot
maar blijkbaar is ome Bill nog strenger aan het worden tegen ons
da's raarquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:46 schreef maedel het volgende:
[..]
nou, hier wordt ineens vanalles en nog wat gesync't op het netwerk. En ik vraag me af of dat alleen intern is...
De inhoud van mijn shared map op mijn c-schijf staat ineens bij mijn vrouw in itunes![]()
en onder de klanken van Agnetha met Wrap Your Arms Around Me zwaai ik jullie uit. Tijd voor een dutje![]()
Slaap lekker, voor jullie alle twee!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:46 schreef maedel het volgende:
[..]
nou, hier wordt ineens vanalles en nog wat gesync't op het netwerk. En ik vraag me af of dat alleen intern is...
De inhoud van mijn shared map op mijn c-schijf staat ineens bij mijn vrouw in itunes![]()
en onder de klanken van Agnetha met Wrap Your Arms Around Me zwaai ik jullie uit. Tijd voor een dutje![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Geen wonderer dat het topic niet meer omhoog sprong.
*HIER* tussen misschien ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:22 schreef NanKing het volgende:
Jammer dat ik die hysterischehier niet heb
.
Oh ja, die was ik vergeten...quote:
Wat is er?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Dames, ik ga een poging doen tot slapen, maar ik denk niet dat dat gaat lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |