Goed op z'n minstquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Geniale TT
No shitquote:
Mwah, je kunt je afvragen of de klandizie van Jaap nou echt reclame is....quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:40 schreef BBW het volgende:
Ik denk dat de burger-king al aan de tel hangt dat ze daar de volgende x bestellen.
Waarvoor bedankte ze?quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:41 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Cora "bedankte" Natasja volgens Jaap. Die hele Cora is imaginary, nu weet ik het zeker.
Kon niet goed verstaan, iets met schoenen of zo? Dat ze zijn schoenen heeft uitgedaan?quote:
Ongetwijfeld voor haar florence nigtingale gedrag, waar ze nix van meent maar dat weten we allemaalquote:
Cora bestaat!!! Alias "Annie" Rijdt op een brommer, heeft meestal een geruite rok aan en heetquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:41 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Cora "bedankte" Natasja volgens Jaap. Die hele Cora is imaginary, nu weet ik het zeker.
Waarom!?quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:41 schreef lurf_doctor het volgende:
JAAP ZENDER CHECKEN
Natasia heeft gisteren zijn veters gestrikt. Dat kon hij zelf niet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:43 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
[..]
Kon niet goed verstaan, iets met schoenen of zo? Dat ze zijn schoenen heeft uitgedaan?
wat wat wat??quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:44 schreef Kinga het volgende:
wtf deed hij daar nou? zag ik daar nou obsessieve compulsieve acties?
Momenteel voor het tandenpoetsenquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom!?
Voor het gehijg?
Voor het gesnuif?
Het gekraak als hij zich omdraait?
Of de spectaculaire kotsgeluiden?
Ook dolle pret...quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:45 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Momenteel voor het tandenpoetsen![]()
Huub doet dit slim...quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:46 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
AHHHHAAAAAA!!! "Brian heeft alle foto's gemaakt, en nu kan hij ineens zijn fototoestel niet meer vinden"
Ik wist het. Wat is het toch een lul
Toch wel positief mijns inziens.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:44 schreef scanman01 het volgende:
Huub is echt 180 graden omgekeerd naar Jaap toe.
Neen, volgens mij heb je gelijk, het viel mij ook op...quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:47 schreef Kinga het volgende:
Jaap legde de envelop van de brief op zijn nachtkastje, precies in lijn met een ander ding. De brief zelf stopte hij in zijn binnenzak. Ik denk dat hij aant testen is of iemand zijn post gaat lezen. Kan ik straks zien of de envelop verplaatst was ofzo.
Of ik ben paranoia. Zag er echt vaag uit.
Of hij wil dat de dingen op een strikte plaats liggen, maar iemand die dwangmatig netjes is blijft toch niet in de etenswaren liggen, denk ik. Dus je zult wel gelijk hebben.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:47 schreef Kinga het volgende:
Jaap legde de envelop van de brief op zijn nachtkastje, precies in lijn met een ander ding. De brief zelf stopte hij in zijn binnenzak. Ik denk dat hij aant testen is of iemand zijn post gaat lezen. Kan ik straks zien of de envelop verplaatst was ofzo.
Binnenkort zijn we allemaal rijp voor dat hokquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:47 schreef Kinga het volgende:
nope, J.aap is besmet door parabrother a.k.a. hdnkkkquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:47 schreef Kinga het volgende:
volgens mij hoeft hij voor dat lezen niet zo bang te zijn, het risico is meer dat die brieven gewoon in de vijver worden geflikkerd. Is ook veel leuker.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:50 schreef Fikkert het volgende:
[..]
nope, J.aap is besmet door parabrother a.k.a. hdnkkk
quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:52 schreef Judah het volgende:
Zal wel niet veel bijzonders gebeuren de aankomende uurtjes. Tijd om even te gaan doen wat Jaap niet mag: de sportschool induiken. Tot later op de avond.![]()
(Huub vertelde dat hij van plan was Jaap onder te gaan pissen vannacht, dus ik check nog wel even in later.)
is dat niet zo?quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:52 schreef beequeen het volgende:
Hdnkkk is er echt van overtuigd dat Huubje weggaat...........duhhhhhhhhh
De stemming is pas volgende week donderdag, welke garantie wil je hebben dat het wel of niet zo is?quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:53 schreef obezzi het volgende:
is dat niet zo?
Ik verwacht helemaal niet veel vanavond. Ik hoorde al een paar keer dat 'iedereen achter' vanavond weg is (personeelsfeest ?). Daarom krijgen de bewoners 2 films - het zal dus wel braaf voor de buiis zitten worden en vroeg naar bed....... Maar je weet het nooit zeker.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:52 schreef Judah het volgende:
Zal wel niet veel bijzonders gebeuren de aankomende uurtjes. Tijd om even te gaan doen wat Jaap niet mag: de sportschool induiken. Tot later op de avond.![]()
(Huub vertelde dat hij van plan was Jaap onder te gaan pissen vannacht, dus ik check nog wel even in later.)
Kijk jij streams of lees je alleen mee?quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:55 schreef obezzi het volgende:
waar gaat japio heen?
ik kijk net weerquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk jij streams of lees je alleen mee?![]()
Kunnen we geen genoeg van krijgen toch?quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:56 schreef lurf_doctor het volgende:
Waarom is iederen zo aardig tegen elkaar?
OK, dan heb je inmiddels je antwoord hier in de COS.quote:
Je moet de streams wel kijken om te weten dat Jaap ergens naartoe onderweg is, maar kennelijk wordt van ons niet alleen een kritische analyse verwacht, maar ook voorspellende gaven.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:56 schreef beequeen het volgende:
Kijk jij streams of lees je alleen mee?![]()
Multitasken hequote:Op woensdag 28 februari 2007 17:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je moet de streams wel kijken om te weten dat Jaap ergens naartoe onderweg is, maar kennelijk wordt van ons niet alleen een kritische analyse verwacht, maar ook voorspellende gaven.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je moet de streams wel kijken om te weten dat Jaap ergens naartoe onderweg is, maar kennelijk wordt van ons niet alleen een kritische analyse verwacht, maar ook voorspellende gaven.
Had je niet gehoord wat natasia zei tegen jaap over waar ze dadelijk heen moesten?quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
vrijdag dacht ik, op de verjaardag van die vriendin van ericquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoor ik de grote Parrabrodda nou net zeggen dat er vanavond een Dj komt!?
Ik kijk de streams niet dus ik wist niet eens dat Jaap ergens naartoe onderweg was.... ik doe alleen maar aan kritische analysesquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:00 schreef Maanvis het volgende:
Had je niet gehoord wat natasia zei tegen jaap over waar ze dadelijk heen moesten?
Hij is naar de tandarts.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kijk de streams niet dus ik wist niet eens dat Jaap ergens naartoe onderweg was.... ik doe alleen maar aan kritische analyses![]()
Totdat Wilgo of het broertje van Brian de boel verraadt natuurlijk. Dan is het over.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:52 schreef beequeen het volgende:
Hdnkkk is er echt van overtuigd dat Huubje weggaat...........duhhhhhhhhh
Ik een kritische analyse geven over het tandartsbezoek?quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:03 schreef Maanvis het volgende:
Hij is naar de tandarts.
Ik zie de kritische analyse hierover wel verschijnen in dit topic. Graag een beetje snel want ik moet nog eten.
Graag een beetje snel?quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hij is naar de tandarts.
Ik zie de kritische analyse hierover wel verschijnen in dit topic. Graag een beetje snel want ik moet nog eten.
Mwah, gelukkig barst het hier ook van de figuren die denken dat als Eric 1 woord met Brian wisselt hij dan ook gelijk zijn voeten kust, dus met een beetje mazzel wordt het toch lastig om zeker te stellen dat Eric Huub idd binnen gaat houden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:04 schreef scanman01 het volgende:
Totdat Wilgo of het broertje van Brian de boel verraadt natuurlijk. Dan is het over.
Dat zal morgen of overmorgen wel gebeuren.
Ik ben bang dat je wat achterloopt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:06 schreef crohntje het volgende:
Ik dacht trouwens dat ze het er gisteren over eens waren om 1x niemand eruit te stemmen en dan met z'n allen de keer erop Jaap unaniem eruit te gooien.
Graag een beetje snel? Denk je dat bij mij alles nog snel gaat? Of bij een andere streamer?quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Graag een beetje snel?
Speel je "Jaap de Godfather" ofzo?
Idd. Eric moet dan gewoon blijven volhouden en zeggen dat hij dat alleen maar zegt tegen Huub om hem rustig te houden en dat Wilgo het dus verkeerd heeft begrepen. Misschien trappen ze daar wel inquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, gelukkig barst het hier ook van de figuren die denken dat als Eric 1 woord met Brian wisselt hij dan ook gelijk zijn voeten kust, dus met een beetje mazzel wordt het toch lastig om zeker te stellen dat Eric Huub idd binnen gaat houden.
Uiteindelijk maakt het allemaal geen ruk uit wat er nu besproken of besloten wordt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:08 schreef beequeen het volgende:
Ik ben bang dat je wat achterloopt.
Drop je kids dan bij de sussies van zdngmwquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:08 schreef crohntje het volgende:
[..]
Graag een beetje snel? Denk je dat bij mij alles nog snel gaat? Of bij een andere streamer?Ik lees de hele dag bij en m'n huishouding versloft. Idemdito met m'n kinderen. Die worden aan hun lot overgelaten...en jij wil iets snel!
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je wat achterloopt.
Heb je het nou tegen mij!? Ik quote iemand hoor!quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:08 schreef crohntje het volgende:
[..]
Graag een beetje snel? Denk je dat bij mij alles nog snel gaat? Of bij een andere streamer?Ik lees de hele dag bij en m'n huishouding versloft. Idemdito met m'n kinderen. Die worden aan hun lot overgelaten...en jij wil iets snel!
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Totdat Wilgo of het broertje van Brian de boel verraadt natuurlijk. Dan is het over.
Dat zal morgen of overmorgen wel gebeuren.
Jaap heeft sowieso al twee keer immuniteit. En wat daarna gebeurt weet je nooit. Grote kans dat ze hem er dan wel massaal uitstemmen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:06 schreef crohntje het volgende:
Ik dacht trouwens dat ze het er gisteren over eens waren om 1x niemand eruit te stemmen en dan met z'n allen de keer erop Jaap unaniem eruit te gooien.
2 minuten voordat Huub die brief aan Jaap gaf, wilde hij hem openmaken en lezen... maar dat in vijver flikkeren kan ook dat ie daar bang voor is.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:53 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
[..]
volgens mij hoeft hij voor dat lezen niet zo bang te zijn, het risico is meer dat die brieven gewoon in de vijver worden geflikkerd. Is ook veel leuker.
Bij verklikkerij moet er gewoon hard opgetreden worden, als ze merken dat die wilgo wat doorlult: Natasja dr uit...quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:11 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Daar moet ik nog steeds aan wennen, dat leuke elementen uit het spel door dit soort verklikkerij vernaggeld kunnen worden.
Ik had me juist zo verheugd op de verbijsterde smoelen van BAN, zodra ze beseffen dat ze Huub wéér niet het huis uit hebben gekregen.
Nee mijn kindjes willen niets met Natasia en haar familie te maken hebben.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Drop je kids dan bij de sussies van zdngmw![]()
Belachelijk regel. Wat is dat met die vatsige plofkop?quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap heeft sowieso al twee keer immuniteit. En wat daarna gebeurt weet je nooit. Grote kans dat ze hem er dan wel massaal uitstemmen.
Hij had die brief in de plee moeten gooien met een bierflesje erachteraan...quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:11 schreef Kinga het volgende:
[..]
2 minuten voordat Huub die brief aan Jaap gaf, wilde hij hem openmaken en lezen... maar dat in vijver flikkeren kan ook dat ie daar bang voor is.
Sorry, ik word ook een beetje parraquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb je het nou tegen mij!? Ik quote iemand hoor!
Ik wil helemaal niets snel... vind dat het hier al snel zat gaat zo...
![]()
Ik dacht alquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:14 schreef crohntje het volgende:
[..]
Sorry, ik word ook een beetje parra
Dat is onmogelijk. Die aap heeft een heel zebrapad met strepen voor bij de redactie. Waar ze dat aan verdient heeft, geen idee. Minderwaardig mens dat 't is.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bij verklikkerij moet er gewoon hard opgetreden worden, als ze merken dat die wilgo wat doorlult: Natasja dr uit...
Messcherpe kritische analyse, maar mij maakt het dus wel uit, ben een die-hard Huubfan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteindelijk maakt het allemaal geen ruk uit wat er nu besproken of besloten wordt.
De uitspraak volgende week donderdag tijdens de stemming is de enige die telt, en ja, dan gaat een partij zich in de zeik genomen voelen, welke dat is zien we dan wel.
Zeg nou geen aap!quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk. Die aap heeft een heel zebrapad met strepen voor bij de redactie. Waar ze dat aan verdient heeft, geen idee. Minderwaardig mens dat 't is.
Amanda is gebruiksvoorwerp.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Amandraak noemt zichzelf sexbom!
leuk dat eric met huub kan opschieten, maar ik heb altijd getwijfeld aan de integriteit van deze vrolijke gast. hij komt heel geniepig over, en is het ook volgens mijquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, gelukkig barst het hier ook van de figuren die denken dat als Eric 1 woord met Brian wisselt hij dan ook gelijk zijn voeten kust, dus met een beetje mazzel wordt het toch lastig om zeker te stellen dat Eric Huub idd binnen gaat houden.
Het blijft een spelquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:19 schreef robert2006 het volgende:
[..]
leuk dat eric met huub kan opschieten, maar ik heb altijd getwijfeld aan de integriteit van deze vrolijke gast. hij komt heel geniepig over, en is het ook volgens mij
daarnaast twijfel ik er ook niet aan als huub er voordeel kan uithalen hij eric zonder zijn ogen te knipperen wegstemt
Wat is er met Eric?quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:19 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
oh, dat mens is naar de tandarts, toch? Als ze terug is, weet ze het al van Eric natuurlijk. Hoeft niet te wachten op telefoon van Wilgo.
Dat "bosje plak" is alle natuurwetten van de zwaartekracht iig ontstegen!quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:57 schreef Wireless het volgende:
[..]
Kunnen we geen genoeg van krijgen toch?
[afbeelding]
dat hij niet echt bij BAN hoort, en dat hij Huub er niet uit gaat stemmen (althans dat hij dit ook weer zeer geloofwaardig brengt naar Huub en Sylvia)quote:
Dit ga je niet menen...quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:21 schreef Lunaflame het volgende:
Uitgegeven: 28 februari 2007 17:37
AMSTERDAM - Nena Lammerts van Bueren, bekend van de realitysoap De Gouden Kooi, presenteert deze week belspelletjes. De soms agressieve blondine is vrijdag in een paar spellen op Tien te zien, voordat zij aanschuift als gast in het ochtendprogramma Tijd voor Tien.
Met de vooralsnog eenmalige presentatieklus gaat een grote droom van de 19-jarige schone in vervulling. Tijdens haar verblijf in De Gouden Kooi heeft zij zich eens laten ontvallen dat zij graag een belspel zou presenteren, zo vertelt een woordvoerder van de commerciële zender.
Nena werd begin februari uit de villa gezet, omdat zij haar medebewoner Brian had geschopt. Hiermee verloor zij haar inleg van tienduizend euro.
Bron: NU.nl
Ik hoop dat de bewoners toevallig kijken als dit op TV komt. Ben vooral benieuwd naar de reacties van braindead, snollie en nasty.![]()
ja zoiets las ik net.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:44 schreef scanman01 het volgende:
Oh God dan gaat Brain natuurlijk weer met contact-punten smijtenquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:24 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
[..]
dat hij niet echt bij BAN hoort, en dat hij Huub er niet uit gaat stemmen (althans dat hij dit ook weer zeer geloofwaardig brengt naar Huub en Sylvia)
Eric is ook niet ongevoelig voor kritiek denk ik.... en hij weet dat Huub heel populair is. Als hij dus wel Huub eruit stemt, krijgt hij heel veel mensen tegen zich. Alleen al dat risico gaat hij niet lopen. Plus dat ze met z'n drieën heel sterk staan. Met z'n tweeën een stuk minder.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:19 schreef robert2006 het volgende:
[..]
leuk dat eric met huub kan opschieten, maar ik heb altijd getwijfeld aan de integriteit van deze vrolijke gast. hij komt heel geniepig over, en is het ook volgens mij
daarnaast twijfel ik er ook niet aan als huub er voordeel kan uithalen hij eric zonder zijn ogen te knipperen wegstemt
waarom dan ??? Is hij soms achter geweest ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:44 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:08 schreef crohntje het volgende:
[..]
![]()
Een grote droom die in vervulling gaat...dit is toch het meest genante wat je zo'n beetje kunt doen op televisiequote:Op woensdag 28 februari 2007 18:21 schreef Lunaflame het volgende:
AMSTERDAM - Nena Lammerts van Bueren, bekend van de realitysoap De Gouden Kooi, presenteert deze week belspelletjes. De soms agressieve blondine is vrijdag in een paar spellen op Tien te zien, voordat zij aanschuift als gast in het ochtendprogramma Tijd voor Tien.
Met de vooralsnog eenmalige presentatieklus gaat een grote droom van de 19-jarige schone in vervulling. Tijdens haar verblijf in De Gouden Kooi heeft zij zich eens laten ontvallen dat zij graag een belspel zou presenteren, zo vertelt een woordvoerder van de commerciële zender.
Nena werd begin februari uit de villa gezet, omdat zij haar medebewoner Brian had geschopt. Hiermee verloor zij haar inleg van tienduizend euro.
Ik hoop dat de bewoners toevallig kijken als dit op TV komt. Ben vooral benieuwd naar de reacties van braindead, snollie en nasty.![]()
aan de andere kant: who cares.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eric is ook niet ongevoelig voor kritiek denk ik.... en hij weet dat Huub heel populair is. Als hij dus wel Huub eruit stemt, krijgt hij heel veel mensen tegen zich. Alleen al dat risico gaat hij niet lopen. Plus dat ze met z'n drieën heel sterk staan. Met z'n tweeën een stuk minder.
Als ik het goed begrijp las hij per ongelukquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:28 schreef petraa het volgende:
[..]
waarom dan ??? Is hij soms achter geweest ?
Tuurlijk is het genant, maar wellicht net iets minder genant dan in de wachtruimte van de sociale dienst zitten wachten tot ze tijd hebben voor je intakegesprek.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Een grote droom die in vervulling gaat...dit is toch het meest genante wat je zo'n beetje kunt doen op televisie![]()
Naar de tandarts.....quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:36 schreef de_kolonel het volgende:
Waar is die bolle heen?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:36 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Amanda verteld aan Sylvia welke straatnaan genaamd Zeevaart even later zegt ze met 2 A's tegen Syilvia:)
Zdngmw zit bij de tandarts, vandaar.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:34 schreef itsme het volgende:
Amanda zit wel continu bij eric en co.
Ze gaat veel minder om met natasia
helaas wel met lullo rattio
Hij werd naar achter geroepen en toen hij terug kwam had hij in ene besloten te stoppen met 'flauwe' grappen en hem op niveau te gaan pakken ipv uiterlijk.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:33 schreef itsme het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp las hij per ongelukeen paar reacties op zijn blog?
weet het niet zeker?
Of hij heeft meer in petto voor vanavond?
En Wilgo houdt d'r handje weer vast zekerquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zdngmw zit bij de tandarts, vandaar.
Dat doet Billiequote:Op woensdag 28 februari 2007 18:38 schreef Frasier het volgende:
[..]
En Wilgo houdt d'r handje weer vast zeker![]()
!
Vind ik niet... hij doet soms ook wel eens normaal tegen zijn medemiljonairs.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:27 schreef itsme het volgende:
[..]
ja zoiets las ik net.
Heeft hij toch wat reacties kunnen lezen op zijn blog?
haha, die reakties zijn nu denk ik dan weggehaald.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:33 schreef itsme het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp las hij per ongelukeen paar reacties op zijn blog?
weet het niet zeker?
Of hij heeft meer in petto voor vanavond?
Denk niet dat ze dat van plan was, zie haar er eerder voor aan om zich te laten verleiden door een rijke manquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk is het genant, maar wellicht net iets minder genant dan in de wachtruimte van de sociale dienst zitten wachten tot ze tijd hebben voor je intakegesprek.
Ze zijn volgens mij bij de FEBO als de dood dat Billie door gaat draaien en vervolgens klappen uit gaat delen. Dat overleeft nl niemand. Gokje hoor.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:38 schreef Yollie het volgende:
[..]
Hij werd naar achter geroepen en toen hij terug kwam had hij in ene besloten te stoppen met 'flauwe' grappen en hem op niveau te gaan pakken ipv uiterlijk.
Dat stond dus ook in die laatste reacties.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:38 schreef Yollie het volgende:
[..]
Hij werd naar achter geroepen en toen hij terug kwam had hij in ene besloten te stoppen met 'flauwe' grappen en hem op niveau te gaan pakken ipv uiterlijk.
ik denk dat J.aap verbaal meer schade aan zal richten dan fysiekquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zijn volgens mij bij de FEBO als de dood dat Billie door gaat draaien en vervolgens klappen uit gaat delen. Dat overleeft nl niemand. Gokje hoor.
Misschien dat ze nog geen waardige vervanger van haar ex (met evenredig saldo) is tegengekomen?!quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Denk niet dat ze dat van plan was, zie haar er eerder voor aan om zich te laten verleiden door een rijke man
Ik hou niet van Belspelletjes maar ik vind het hardstikke leuk voor d'r. Lijkt me ook leuk haar dat te zien doen. En zelf zal ze het ook leuk vinden anders zou ze ze het niet doen. Tof Wijf vind ik d'r.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:21 schreef Lunaflame het volgende:
Gaat het inmiddels weer goed met je avatarquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:57 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Jaap stapt in de auto. Natasja "past dat?", ze gaat zich niet lang in kunnen houden.
Nou kan best uitmaken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:32 schreef robert2006 het volgende:
[..]
aan de andere kant: who cares.
maakt toch geen zak uit hoe populair je bent bij de nederlandse bevolking als je wint dan win je gewoon zonder inmenging van het nederlandse volk.
het is geen stars dancing on ice of x-factor.
Klo[t maar ik denk dat dat niet meer gaat gebeuren.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:42 schreef de_kolonel het volgende:
Wat lees ik nu, heeft Huub gezegd dat hij vannacht over die gast heen gaat pissen?
Denk dat ze de sugardaddy's van haar af moet slaanquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien dat ze nog geen waardige vervanger van haar ex (met evenredig saldo) is tegengekomen?!
Hij zingt de hoge "c". En hij haalt hem maar net.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Gaat het inmiddels weer goed met je avatar![]()
Ik heb 't gevoel dat Huub er zelf ook al een beetje vanuit gaat dat hij er volgende week uit ligt. Hij probeert nog even zoveel mogelijk stennis te schoppen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:42 schreef de_kolonel het volgende:
Wat lees ik nu, heeft Huub gezegd dat hij vannacht over die gast heen gaat pissen?
Wel een plaatje om te zienquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:45 schreef Kinga het volgende:
ik haat katie melua
Wat dan wel weer leuk is: Natasja en Brian hadden hem net zo goed kotsend in bad kunnen laten liggen, want hij herinnert zich er toch geen zak meer van. Allemaal vergeefse moeite. Hij weet alleen nog dat hij om een ambulance heeft geroepen. Dat doen ze dus nooooit meer.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:45 schreef beequeen het volgende:
Jaap en Brian zitten buiten en hebben het over gisterenavond. Brian geeft aan dat hij er echt niets van begrijpt waarom Jaap zo raar deed. “Ik bied mijn excuses aan voor de persoon die ik toen was, maar ik voel me niet vervelend in de persoon die ik nu ben. Maar jij kan dat niet scheiden, omdat je me nu natuurlijk nog niet goed kent. Ik heb soms wel eens een beetje last van schizofrenie”, zegt Jaap. “Maar nogmaals, ik zit hier wel met begrip naar jou toe, maar ik vond dat gisteren echt niet kunnen. En ik heb met jou gisteren gepraat toen je nuchter was en even later dacht ik dat we je af moesten voeren”, laat Brian weten. “Jij moet ook wel zijn geschrokken toen ik zo dronken was”, reageert Jaap. En Brian was niet de enige…
Bron .Tien.
Fijn om te weten.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:45 schreef beequeen het volgende:
Jaap en Brian zitten buiten en hebben het over gisterenavond. . Ik heb soms wel eens een beetje last van schizofrenie”, zegt Jaap.
Nou nog eentje dus.. Kunnen Brian en Jaap gezellig met zijn vieren klaverjassen !![]()
Uhm wie nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:49 schreef Vakkie_W het volgende:
Als Huub eruit gaat stop ik met kijken.
Hoezo, is die stinknicht gecapituleerd?quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:48 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik heb 't gevoel dat Huub er zelf ook al een beetje vanuit gaat dat hij er volgende week uit ligt. Hij probeert nog even zoveel mogelijk stennis te schoppen.
Groeten aan Sjonnie, Kees en Sjakie!quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:49 schreef itsme het volgende:
Nou Het is saai, Ga maar even final fantasieen![]()
Nou ja zeg.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:50 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Hoezo, is die stinknicht gecapituleerd?
Het ging mij om de schizofrenie van Billie.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:49 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
[..]
Wat dan wel weer leuk is: Natasja en Brian hadden hem net zo goed kotsend in bad kunnen laten liggen, want hij herinnert zich er toch geen zak meer van. Allemaal vergeefse moeite. Hij weet alleen nog dat hij om een ambulance heeft geroepen. Dat doen ze dus nooooit meer.
herken je nog meer sites?quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:51 schreef Tessa_77 het volgende:
huubje zit weer te joetoeben
Snap je niet, wat is zo slecht aan dat bericht over die CP's ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:50 schreef beequeen het volgende:
Sorry nog een, die berichtgeving van Tien is zo slecht. Die CP's van hdnkkk zijn voor Billie zodat ie Cora uit kan nodigen.
Brian is al de hele middag in opperbeste stemming, omdat hij er echt in gelooft dat hij Huub De Gouden Kooi uit kan trappen, figuurlijk dan hè. De Antilliaan vraagt Natasia naar de inhoud van de brieven die ze heeft gekregen. “Wilgo schrijft dat we goed bezig zijn”, vertelt ze vrolijk. Brian had niet anders verwacht, want hij is erg content met zichzelf. “Dushi, ik zeg: ‘luister naar me, kijk wat ik heb neergezet”, en Brian legt weer uit dat hij Jaap contactpunten heeft beloofd, zodat deze Sylvia immuniteit zou geven bij de volgende ontslagronde. Hierdoor heeft hij Sylvia monddood gemaakt, aangezien ze haar stem niet mag uitbrengen, dus ook niet om Huub er wel in te houden. "Huub gaat weg, klaar!", is Brians conclusie. Eerst zien dan geloven.
Bron :Tien.
Erik heeft Amanda ook nog als backup. Vanmorgen in een gesprek met Huub had hij het er ook over dat er de mogelijkheid in zat dat Natasia, Brian, Amanda en hij als de laatste 4 overbleven.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eric is ook niet ongevoelig voor kritiek denk ik.... en hij weet dat Huub heel populair is. Als hij dus wel Huub eruit stemt, krijgt hij heel veel mensen tegen zich. Alleen al dat risico gaat hij niet lopen. Plus dat ze met z'n drieën heel sterk staan. Met z'n tweeën een stuk minder.
Ik pak ook mijn biezem.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:50 schreef Frasier het volgende:
[..]
Uhm wie niet
Zullen nog wel wat mensen blijven hangen maar veel zijn dat er niet denk ik.
Dito ...quote:
er staat niet dat brian had gezegd dat hij die 1000 punten gaf voor Coraquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Snap je niet, wat is zo slecht aan dat bericht over die CP's ?
Lees ff de eerste regel van mij bovenin het bericht.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Snap je niet, wat is zo slecht aan dat bericht over die CP's ?
Je moet niet vergeten dat Huub en Eric een band hebben en een groepsverband met syl erbij.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:56 schreef Tessa_77 het volgende:
Ik weet ook niet wat ik van Eric moet denken. Huubs lot ligt iig in zijn handen. Zoveel is zeker.
Mischien mist hij haar wel en kijkt ie uit om haar weer te zien;)quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:58 schreef itsme het volgende:
Volgens mij zit hij naar foto's te kijken van zichzelf. zag net een van Huub en hedda volgens mij
Nee, Jaap heeft Sylvia immuun en dus monddood gemaakt voor de komende stemmingsrondes. En Syl was Huub zijn back upquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:58 schreef Charmian het volgende:
Maar ik snap het nu even niet meer, er was toch al een ontslagronde voor natasia aangevraagd? Waarvoor zou Huub dan nu bang moeten zijn, of mogen er meerdere ontslagrondes op één dag plaatsvinden?
Yep. Er kan voor meer mensen een ontslagronde aangevraagd worden. aan tafel wordt dan besloten door meerderheids stemming voor wie de stemming echt aangevraagd wordt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:58 schreef Charmian het volgende:
Maar ik snap het nu even niet meer, er was toch al een ontslagronde voor natasia aangevraagd? Waarvoor zou Huub dan nu bang moeten zijn, of mogen er meerdere ontslagrondes op één dag plaatsvinden?
ok, kwartje valt thanksquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:59 schreef itsme het volgende:
[..]
Yep. Er kan voor meer mensen een ontslagronde aangevraagd worden. aan tafel wordt dan besloten door meerderheids stemming voor wie de stemming echt aangevraagd wordt.
Inderdaad jammer. Gelukkig duurt het nog wel een jaar ofzoquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:49 schreef obezzi het volgende:
wel jammer dat huub eruit gaat
Brian beloofde punten, dat staat in het artikel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:56 schreef itsme het volgende:
[..]
er staat niet dat brian had gezegd dat hij die 1000 punten gaf voor Cora
Heeft Brian meer dan 1000 punten?quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:56 schreef itsme het volgende:
[..]
er staat niet dat brian had gezegd dat hij die 1000 punten gaf voor Cora
quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad jammer. Gelukkig duurt het nog wel een jaar ofzo
Ja, het zou dom zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:58 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat Huub en Eric een band hebben en een groepsverband met syl erbij.
Het zou tevens dom zijn als hij huub eruit haald want dan zijn hij en syl de volgende.
Wat doen ze verkeerd dan? Ze schreven vandaag wat negatief over de acties van Huub. Dat werd hier op FOK ook gedaan door velen, dus zo raar was dat niet. En Jaap heeft zijn keuze gemaakt om Sylvia ook immuniteit te geven, dus ook daar hebben ze niets mee te maken. Dus het valt wel mee denk ik. Komt nog bij dat we er nog steeds gewoon vanuit gaan dat Huub backup krijgt van Eric.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:56 schreef PapiSanchez het volgende:
DGK_Redactie, waarom posten jullie opeens niet meer?
En waarom doen jullie zo je best om Huub weg te werken, daar lijkt het iig heel sterk op!
Hoop dat jullie mij daarop een antwoord kunnen verschaffen..!
Maar hij weet zelf ook dondersgoed dat Brian en Natasja hem eruit gelijk uitwillen hebben.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:03 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, het zou dom zijn.
Sylvia en Eric zijn dan ongetwijfeld de volgende.
Vergeet niet dat als hij denkt door middel van Amanda ook een ingang te hebben in de BAN-groep hij misschien toch een (on)logische beslissing kan nemen.
Gisteravond zei hij wel dat het allemaal spel was en het lijkt ook wel zo te zijn en het oprechte aanbod om Huub te helpen om evt minder te drinken klinkt goed. Ik heb alleen nog niet het gevoel dat hij voor de volle 100% te vertrouwen is.
Al met al wordt het een spannend weekje.
Neemt hij de onlogische beslissing om Huub eruit te stemmen dan kan ik ook weer andere programma;s gaan kijken.
Inderdaad. Diep triest weer.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:04 schreef itsme het volgende:
DJ les. is daar ook een stemronde voor geweest dan?![]()
DJ-les is voor het welzijn van ons allen. Nu verpest hij altijd de sfeer met die pokkemuziek. En hij maakt nog eens de knopjes van dat apparaat kapot als hij eraan staat te rukken en te trekken.quote:
Het wordt inderdaad even afwachten ...quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:06 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Maar hij weet zelf ook dondersgoed dat Brian en Natasja hem eruit gelijk uitwillen hebben.
En hij trekt Syl en Huub beter dus het is moeilijk te zeggen inderdaad.
Als Erik denkt dat ie via Amanda een ingang heeft bij BAN is dat behoorlijk naief, maar hij zou t kunnen denken. Ik schat hem slimmer in, hij stemt uiteindelijk Huub er niet uit maar hij probeert Amanda wel te vriend te houden, ik denk alleen niet dat ie zich echt wil inlikken bij Natasia en Brian.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:03 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, het zou dom zijn.
Sylvia en Eric zijn dan ongetwijfeld de volgende.
Vergeet niet dat als hij denkt door middel van Amanda ook een ingang te hebben in de BAN-groep hij misschien toch een (on)logische beslissing kan nemen.
Gisteravond zei hij wel dat het allemaal spel was en het lijkt ook wel zo te zijn en het oprechte aanbod om Huub te helpen om evt minder te drinken klinkt goed. Ik heb alleen nog niet het gevoel dat hij voor de volle 100% te vertrouwen is.
Al met al wordt het een spannend weekje.
Neemt hij de onlogische beslissing om Huub eruit te stemmen dan kan ik ook weer andere programma's gaan kijken.
Huub had doorgegeven "zo snel mogelijk" maar ik heb niet gehoord dat hij al een dag door heeft gekregen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:08 schreef scanman01 het volgende:
Komt Gaby vanavond? Wordt wel weer eens tijd
Of heeft Huub haar voor het weekend gevraagd?
Ik geloof ook niet dat je bij Mac Donalds een porceleinen bord en zilveren bestek nodig hebt....quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:08 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Delletje eet zoner bord.
Kanjer, zie je, je kunt het wel, nu ik nogquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Mag ik een lintje?? Heb al 40 uur de streams niet meer aan gehad EN ruim 3 uur COSSEN gelezen.
Lang leve het weer werken met "normale" mensen
En wat ik er van denk?
Ben het een beetje zat, al die mensen in huis waarvan je 3 a 4 bewoners sowieso het liefst 6 feet under ziet liggen maar die overal mee wegkomen. Dan troost ik me met 1 gedachte, de meesten voelen dat zo
Als je t daar opeet niet.... thuis staat het natuurlijk wel aardig als je je Royal Doulton gebruikt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:10 schreef Carlaa het volgende:
Ik geloof ook niet dat je bij Mac Donalds een porceleinen bord en zilveren bestek nodig hebt....
Welnee joh, gewoon met zak en al in de prullebak gooien.. waarom eerst op een bord gooien?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je t daar opeet niet.... thuis staat het natuurlijk wel aardig als je je Royal Doulton gebruikt.
Apart ....quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:11 schreef Clank het volgende:
Wordt Huub niet geroepen voor het eten?
Anders staat je Miele vaatwasser er zo werkeloos bij..... je bent miljonair of je bent het niet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:12 schreef Carlaa het volgende:
Welnee joh, gewoon met zak en al in de prullebak gooien.. waarom eerst op een bord gooien?
soaquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:13 schreef Charmian het volgende:
waarom is amanda aan de antibiotica, lama blaasontsteking zegt ze net
Sorry hoor maar je leest het echt niet goed.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brian beloofde punten, dat staat in het artikel.
En met nog eens 50 extra punten kan Jaap dan bijvoorbeeld Cora uitnodigen, maar Jaap mag er mee doen wat hij wil. (ik neem aan dat die 1000 een typo is, het gaat over 100 cpt)
Is er er dan niemand in dat huis die de term "nuchter" begrijpt?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:15 schreef Carlaa het volgende:
je moet de anti biotica op een nuchtere maag innemen.. en zij doet het tijdens het avond eten?
http://huubfeedsyourhead.web-log.nlquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:17 schreef obezzi het volgende:
wat is huub ze weblog"??
http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:17 schreef obezzi het volgende:
wat is huub ze weblog"??
mee eensquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:15 schreef rooie3 het volgende:
Het zou slimmer zijn als de groep Huub, Snollie links lieten liggen.
wedden dat ze binnen een paar dagen ruzie had met die andere.
Nee Huub, ze doen al alsof je exit bent.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:16 schreef Clank het volgende:
Huub: roepen jullie mij niet meer met het eten?
Erik: Ik wist niet waar je was lieverd
Blijkbaarquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:19 schreef Tessa_77 het volgende:
Heeft alleen Huub een alcoholverbod? Billie niet??
Je was me voor! en ik had net de hele COS door zitten spitten!quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:19 schreef Tessa_77 het volgende:
Heeft alleen Huub een alcoholverbod? Billie niet??
Denk je dat Japie nog een avondje los gaat!?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:21 schreef Tessa_77 het volgende:
Nah.... dat belooft wat voor vanavond....![]()
Gek heh als je je suf laat neuken en je niet even verfrist..quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:13 schreef Charmian het volgende:
waarom is amanda aan de antibiotica, lama blaasontsteking zegt ze net
Die volg ik niet helemaal...quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:22 schreef Spoko het volgende:
Eric zegt, Natasia is wel vaak weg, die gast ziet het wel, ook dus dat die huub niet weg moet stemmen...
Ze is vast alweer vergeten dat ze aan de anti-biotica is.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:22 schreef beequeen het volgende:
Bij mijn weten mag je niet drinken als je anti-biotica slikt, en Snollie noemde dat zelf ook, en toch zit ze aan de wijn.........I rest my case.![]()
Ze zeiden net dat er over alcohol gebruik niets in de gebruiksaanwijzing staat...quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:22 schreef beequeen het volgende:
Bij mijn weten mag je niet drinken als je anti-biotica slikt, en Snollie noemde dat zelf ook, en toch zit ze aan de wijn.........I rest my case.![]()
Ik lees "Brian beloofd Jaap contactpunten en de tegenprestatie van Jaap is dat hij Sylvia immuniteit moet geven".quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry hoor maar je leest het echt niet goed.
Dushi, ik zeg: ‘luister naar me, kijk wat ik heb neergezet”, en Brian legt weer uit dat hij Jaap contactpunten heeft beloofd, zodat deze Sylvia immuniteit zou geven bij de volgende ontslagronde.
Capice?
BOEIIIUHHHHHquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze zeiden net dat er over alcohol gebruik niets in de gebruiksaanwijzing staat...
Ooooooh, nou dan adviseer ik Amanda vooral veel te drinken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze zeiden net dat er over alcohol gebruik niets in de gebruiksaanwijzing staat...
Als de tandarts niet door zijn schedel heen is gevallen met zijn boor wel denk ik...quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:26 schreef Nicoss het volgende:
Leeft onze Japieo nog???
quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als de tandarts niet door zijn schedel heen is gevallen met zijn boor wel denk ik...
Misschien een kwestie van interpretatie, kan idd op 2 manieren gelezen worden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik lees "Brian beloofd Jaap contactpunten en de tegenprestatie van Jaap is dat hij Sylvia immuniteit moet geven".
Wat Jaap verder met die punten gaat doen, zegt Brian niet.
Brian: Als jij je haar niet wast, was ik de mijne ook niet...quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:21 schreef FSR het volgende:
[..]
Gek heh als je je suf laat neuken en je niet even verfrist..![]()
Gelukkig niet. Laat die vatso zich maar dood zuipen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Er is ook echt nog geen alcohol verbod voor Japie?
Dat hoeft ook iid niet. Ooit een zware longontsteking gehad met zware antibiotica maar je mocht er wel bij drinken. Niet dat ik daar toen zin in hadquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lapt ze gewoon aan d'r reet, ze zal ook wel gewoon naar de zonnebank blijven gaanquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:22 schreef beequeen het volgende:
Gewoon dat hok verlaten mag ook hoor, ik hoef geen strefscene's in dat hok.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Laat die vatso zich maar dood zuipen.
naar de tandartsquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:30 schreef havefun het volgende:
Waar is Bolle Jaap?
Levert wel kijkcijfers op.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gewoon dat hok verlaten mag ook hoor, ik hoef geen strefscene's in dat hok.
Boeiende postquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:31 schreef Maanvis het volgende:
ik wou iets zeggen maar ik weet niet meer.. dan was het zeker niks
Nasty en Jaap... Je bedoelt de helft qua vierkante meter mens?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een kuthuis zeg, de helft is gewoon weg
Hoop doet leven?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:33 schreef obezzi het volgende:
huub denkt dat japio ergens dood ligt
Huub: Hij zal toch niet ergens dood liggenquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En iedereen loopt hem te zoeken![]()
Geen idee, die gast zit bij mij altijd in de dode hoek. Hoor 'm niet, zie um nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Ligt het aan mij of staat Brian echt een beetje hersenloos mee te lullen met die Dj!?![]()
Brian ook nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:36 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Ik begrijp niets van die dj-les
ik wil dat ookquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:35 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Geen idee, die gast zit bij mij altijd in de dode hoek. Hoor 'm niet, zie um niet![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:39 schreef Kinga het volgende:
ze gaan voor morgen jointje vragen
Heb jij liever de Ban groep?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:38 schreef teamlead het volgende:
grote god.. alleen huub, sylvia en eric is ook niet echt het toekomstbeeld waar de redactie op moet hopen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |