quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:22 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Daar had ik ook al aan gedacht.
Als Cora (zijn vriendinnetje) komt, is ze op de brommer en zegt dat
ze Annie heet.![]()
*overhandigd gouden griffel*quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:23 schreef Judah het volgende:
Jaap staart voor zich uit.
Wat zal er in z'n hoofd om gaan? Waar zal de Rotterdamse schaker aan denken? Wordt het hem allemaal zo langzamerhand te veel? In wat voor huis is hij aanbelandt? Vannacht was een drama. Hij zucht nog eens eens diep, staart voor zich uit. Ongetwijfeld heeft hij spijt van gisteravond. 'Zonde van het afslaan van de shoarma'.
Dat wordt verdienen voor McDonaldquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:25 schreef partyyboyy het volgende:
macDonalds gaan ze eten
haha ben benieuwd wat Jaap besteld![]()
We worden al net zo erg als Huubquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:25 schreef partyyboyy het volgende:
macDonalds gaan ze eten
haha ben benieuwd wat Jaap besteld![]()
McSaladquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:25 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Ohhh gemeennnn, er komt weer MacDonalds. Wat moet Jaap nu eten?
de party is het slechtste roddelblad in nederland, grootste gedeelte van de verhalen die erin staan zijn geruchten, het wordt onder de roddelbladen-lui ook absoluut niet serieus genomenquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:12 schreef Gert het volgende:
Even een off topic-vraagje: heeft iemand hier toevallig de nieuwe Party?
Er staat een groot artikel in, met "bewijs" dat Natasia bevoorrecht zou worden.
Ook de afspraken met Wilgo tijdens de rijlessen worden genoemd.
Ik ben benieuwd of er écht bewijs is, of dat het 't bekende roddelniveau weer eens niet overstijgt...
En als iemand het in zou kunnen scannen, zou het helemáál mooi zijn.![]()
bwennybrain, lees je toevallig mee?
ik wil brian vaker zien als hij weer sneaky bezig is, zoals het verstoppen van cpquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Jongens, staan er nou 2 streams op een Brian die zijn fucking tanden poetst!?
Het is ook zo gemakkelijk. Dat krijg je nou aanmaal als je zooooo dik bent.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:27 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
en als het niet opgaat, dat hebben ze altijd Jaap nog, de mensenlijke gft-bak. Ze doen het expres!
Dat schijnt hij buiten beeld te doen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:28 schreef Fikkert het volgende:
ik wil brian vaker zien als hij weer sneaky bezig is, zoals het verstoppen van cp![]()
Joh.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:27 schreef robert2006 het volgende:
[..]
de party is het slechtste roddelblad in nederland, grootste gedeelte van de verhalen die erin staan zijn geruchten, het wordt onder de roddelbladen-lui ook absoluut niet serieus genomen
ze mogen toch niet buiten het zicht van de camera'squote:Op woensdag 28 februari 2007 17:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat schijnt hij buiten beeld te doen.![]()
Voorkeuren, rat&nat ;<quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat schijnt hij buiten beeld te doen.![]()
Het is net het weer daar joh, zo onvoorspelbaar als de pest.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:28 schreef scanman01 het volgende:
Is Huub zelf tot inkeer gekomen, heeft Sylvia hem overgehaald te stoppen met pesten of is er achter iets van gezegd? En sinds wanneer neemt Huub iets van anderen aan?
Hij neemt geen McDonaldsquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:30 schreef endr0me het volgende:
Wat een mentaliteit van die gozer..
als je echt wil afvallen begin je daar meteen mee.. nu die macdonalds en die drank gisteren dat zijn toch alweer een paar kilo...
opletten hij wil niks van de macquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:30 schreef endr0me het volgende:
Wat een mentaliteit van die gozer..
als je echt wil afvallen begin je daar meteen mee.. nu die macdonalds en die drank gisteren dat zijn toch alweer een paar kilo...
Dat kan het wat mij betreft sowieso wel, het had (ook voor de overzichtelijkheid) ook gewoon een post in het Natasia topic kunnen zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:29 schreef Gert het volgende:
Joh.
Daarom vraag ik of iemand hier het artikel kent, en of er enige vorm van bewijs in staat.
Zo nee, dan kan dat topic dat erover geopend is ook mooi dicht.
Dat laatste zegt het hem al. Ik denk dat hij zichzelf gerealiseerd heeft dat hij niet op de goede weg was. Ten eerste omdat het niet het gewenste effect had maar ook omdat hij zich realiseerde waar hij mee bezig was.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:28 schreef scanman01 het volgende:
Is Huub zelf tot inkeer gekomen, heeft Sylvia hem overgehaald te stoppen met pesten of is er achter iets van gezegd? En sinds wanneer neemt Huub iets van anderen aan?
Dat heeft geen ruk met voorkeur te maken, het geluid gaat meestal weg als er contact met achter is.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:32 schreef BBW het volgende:
Geluid weg als Natasia belt om opgehaald te worden??? Tering voorkeur, triest hoor.
Kut redactiequote:Op woensdag 28 februari 2007 17:32 schreef BBW het volgende:
Geluid weg als Natasia belt om opgehaald te worden??? Tering voorkeur, triest hoor.
Dat heeft Jaap toch slim gepland!quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:33 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
[..]
zit helaas te ver weg! Dus het dieet heeft nog kans van slagen![]()
Dat doen ze bij iedereen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:32 schreef BBW het volgende:
Neem je altijd alles wat in de Party staat aan voor waarheid??quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:34 schreef PapiSanchez het volgende:
Mede FOKKERS! willen jullie allemaal ff de Voorkeursbehandelingen- topic nalezen, wat Natasja Blank allemaal voor elkaar krijgt is niet normaal.. Ik wil nu gvd dat huis in!!!
Dat zei je gisteren al ja...maar heb je je nu al opgegeven?quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:34 schreef PapiSanchez het volgende:
Mede FOKKERS! willen jullie allemaal ff de Voorkeursbehandelingen- topic nalezen, wat Natasja Blank allemaal voor elkaar krijgt is niet normaal.. Ik wil nu gvd dat huis in!!!
quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:35 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
post voor Jaap
"ik maak het uit"
Dat hoef ik niet te lezen, weet ik allangquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:34 schreef PapiSanchez het volgende:
Of omdat de redactie alweer voldoende beeld materiaal heeft om hun Huub pest Jaap script te vullen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:33 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat laatste zegt het hem al. Ik denk dat hij zichzelf gerealiseerd heeft dat hij niet op de goede weg was. Ten eerste omdat het niet het gewenste effect had maar ook omdat hij zich realiseerde waar hij mee bezig was.
Daar stond in ieder geval meer dan "ik maak het uit"...quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:36 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
de brief de brief! Caps anyone???
quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar stond in ieder geval meer dan "ik maak het uit"...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |