de typhengstquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:10 schreef Tessa_77 het volgende:
wie was die uwe vent waar nnatasia mee liep????????//
Ik vind Eric juist een poepiequote:Op woensdag 28 februari 2007 17:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar volgens mij is Eric echt slecht................spel of geen spel...................hij kan iemand kapot maken
De nadaquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die deed het vanmiddag nog niet, maar nu wel!
Eindelijk bewegend beeld bij het geluid!![]()
Gracias![]()
echte bradas!quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:03 schreef Wireless het volgende:
[..]
Of misschien wel deze
[afbeelding]
Rare vraag, je weet toch dat 90% dat blad van 3 maanden oud, bij de kapper leestquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:12 schreef Gert het volgende:
Even een off topic-vraagje: heeft iemand hier toevallig de nieuwe Party?
Er staat een groot artikel in, met "bewijs" dat Natasia bevoorrecht zou worden.
Ook de afspraken met Wilgo tijdens de rijlessen worden genoemd.
Ik ben benieuwd of er écht bewijs is, of dat het 't bekende roddelniveau weer eens niet overstijgt...
En als iemand het in zou kunnen scannen, zou het helemáál mooi zijn.![]()
bwennybrain, lees je toevallig mee?
Ben heel benieuwd ..... "Party" en "bewijs" gaat meestal niet samenquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:12 schreef Gert het volgende:
Ik ben benieuwd of er écht bewijs is, of dat het 't bekende roddelniveau weer eens niet overstijgt...
Subtielquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:12 schreef Gert het volgende:
Ben benieuwd wanneer hij gaat koken, en wat er dan voor emmers huzarensalade op tafel worden gekwakt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jaap mist een beetje voedingswaarde in de pindasoep van Natasia. Hij stelt voot wat extra groen op tafel te zetten, bijvoorbeeld een zalmsalade of een krabsalada...... Gekker moet het toch niet worden !
Hij heeft wel gelijk.........maar omdat nou weer uit de strot van een flikker vent te horen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:13 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Amanda: "kan mijn blaasontsteking eindelijk serieus genomen worden?"
Eric "komt omdat je niet geplast hebt na de sex"
Okay, de Party neemt de roddels over die op internet circuleren en daarmee worden ze ineens waarheid?quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:12 schreef Gert het volgende:
Ik bedenk me nu dat het wat zou zijn als Brian iets onder de leden heeft. Een SOA ofzo, en dat Brian Aman-del besmet heeft. Niet dat ik ze dat gun (hoewel...quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:13 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Amanda: "kan mijn blaasontsteking eindelijk serieus genomen worden?"
Eric "komt omdat je niet geplast hebt na de sex"
quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:15 schreef Judah het volgende:
Jaap zit een beetje vertwijfeld voor zich uit te staren, alsof die de Burgerking mist.
Natasia komt binnen en vertelt de typmonsieur dat dít Jaap z'n bed is en dat daar niemand anders bij slaapt.
Meneer wipt op en zegt: 'Niemand wil bij mij in bed'
Dude, alsof het uberhaupt zou passen...
Die is echt te hol om bang te zijnquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Ze maken Amandraak bang... ^^
Na Jaap's nachtbrakerij van gisteravond kijkt iedereen wel link uit met hem in 1 bed te gaan liggen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:15 schreef Judah het volgende:
Meneer wipt op en zegt: 'Niemand wil bij mij in bed'
Dude, alsof het uberhaupt zou passen...
Misschien is dat Amanda's geheime doel wel: een langzame transformatie tot...quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Amandraak begint steeds meer op een transeksueel te lijken...
Of mis ik iets essentiëels?
Ja ik snap het spel van de gouden kooi perfect, wat ik alleen jammer vind is dat Huub nu dezelfde lage grapjes uithaalt met jaap ,die hij zo verafschuwde bij Natasia, en Brian. Bij zijn terugkomst heeft had hij het alleen maar over hoe laag Brian en Natsia wel niet waren door mensen puur op hun uiterlijk te pakken, en door mensen achter hun rug om zwart te maken. In wezen doet huub nu hetzelfde.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:07 schreef marky het volgende:
[..]
Tja maar jij snapt totaal niets van het programma en zit steeds dingen naar voren te halen die in jou optiek nadelig zijn voor Huub. Effe iets beter volgen dan snap je het ook misschien beter.
Ik snap alleen niet hoe?quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:18 schreef waldorfsalad het volgende:
[..]
Misschien is dat Amanda's geheime doel wel: een langzame transformatie tot...![]()
Je vergeet een essentieel punt. Natasia en Brian doen dat niet zoals Huub in the face maar achter iemands rug om. Zoals ze nu ook weer heben gedaan bij Jaap.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:18 schreef havefun het volgende:
[..]
Ja ik snap het spel van de gouden kooi perfect, wat ik alleen jammer vind is dat Huub nu dezelfde lage grapjes uithaalt met jaap ,die hij zo verafschuwde bij Natasia, en Brian. Bij zijn terugkomst heeft had hij het alleen maar over hoe laag Brian en Natsia wel niet waren door mensen puur op hun uiterlijk te pakken, en door mensen achter hun rug om zwart te maken. In wezen doet huub nu hetzelfde.
Huub is al tig keer zo lam als een kanarie geweest in dat huis , en nu loopt hij jaap weer te bekritiseren op het geen wat hij zelf ook doet. Het kan wel onderdeel van zijn spel zijn, maar dan kan het geen wat Natasia en Brian doen ook onderdeel van hun spel zijn.
Blijkbaar zijn er nog 3 stumperts!quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:20 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Erik moet Exel herkansen? Djezus, hoe moeilijk kan dat zijn?
Lekker onzijdigquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet hoe?
man naar vrouw
of
vrouw naar man
!?
Dat is dus juist de vráág die ik stel: staan er harde bewijzen in het artikel. Waarschijnlijk niet, maar: toch even checken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, de Party neemt de roddels over die op internet circuleren en daarmee worden ze ineens waarheid?
Omdat de Party het schoolvoorbeeld van integere journalistiek is?
Daar had ik ook al aan gedacht.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:10 schreef _martijn_ het volgende:
Ben ik de enige die elk moment uit Jaap zijn mond "Halloooooooooo Boppeeeeeeeeeeers!!" verwacht te horen?
http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:16 schreef obezzi het volgende:
wat is de link van de weblog van huub??
VOORKEURSbehandelingen in DE GOUDEN KOOI bewezen, lees de Pquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:12 schreef Gert het volgende:
Bewezen omdat de Party de roddels van internet overgenomen heeft??quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:22 schreef kissa het volgende:
VOORKEURSbehandelingen in DE GOUDEN KOOI bewezen, lees de P![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |