VOORKEURSbehandelingen in DE GOUDEN KOOI
Okay, het is uit een weekblad wat vandaag weer in de schappen van de Party is, maar lees aldaar de 2 pag. vol over, hoe leuk, mijn naam voor haar al in het begin BLABLASIA. Helaas is verhaal veels te lang, dus of koop zelf de P of kijk in de winkel
Ze heeft dus IDD een mannetje achter, klusjesman TON, een lange man met bos grijs krullend haar.
Ze kreeg steeds 1 uur rijles, maar bleef 2 en soms 4 uur les, om, met gympen en pumps in de lesauto te stappen. Parkeerterein A'dam Noord
Daar heeft ze vaak afspraken gehad met Wilgo. OOK HERMA weet dit, vandaar die briefjes.
Ook een Valentijnskaart, giga model , verraste haar en ontlokte haar, hmmm ik weet wel van wie, zal hem strax bedanken, maar...niet v Wilgo
Ook Patricia wist het en nu Natanael ook, waar ze cryyptisch mee praat.
DUS, zaterdag komt ze, let op de gesprekken, ookal is er vette dekking van 10.
Bezoek aan de rechtbank in Lelystad klopt idd, ze had een baksteen gegooid naar hoofd buurman.
Verder wat ik eerder schreef, haar huis is idd in de OPKNAPfase, bordeau rodeverf, op die grijze stukken.
Stukken van buren, die oude dingen ophalen over haar, voorheen in Diammantbuurt als herriemakers bekend stonden,
waardoor veeloverlast van geluid en politiewerk, omdat portiekgenoten niet konden slapen.
De oude buren herkende NASTASJA, voor DGK ineens Natacia? die stem en gekrijs zit nog in hun hoofd.Ze regereden over wie in het portiek kwamen, een dochter kwam naar haar ma, die aan de zuurstof lag, doodziek, maar werd keihard geweigerd door haar. Uiteindelijk nog even aan het sterfbed toegelaten.
Veel geintimideer, politie die wegens geluisdsoverlast.
Tien schijnt ALLES te verwijderen wat uitlekt, dus koop al die bladen maar op , ik heb de mijne. Zal FOK en JORIS en andere ook deze mail sturen. Als Huub hiervan weet, nouhhhhhhhh, dan is het ooorlog met KLUSJESMAN TON . Wa ik niet snap. ze wordt het hand boven haar horfd ehouden, alleen, na een jaar en 1 dag wil ze gelijk naar SU, om daar met Wilgo een rustig leven te krijgen?
Waar blijft TON dan? Waarom huis helemaal opknappen als je toch niet meer daar woont die latste maanden?
Ze zijn als de dood, nu ze zichzelf al een paar x versprak, vandaar dat ik eerder schreef, huis zijn ze aan het renoveren, Carlos doet veel, hij is DE goeroe, die ook Borsato en Gullit helpt aan de afval en trainingsschema's
WE WORDEN GLASHARD BEDROGEN.
Ze mag alllllles, kan er niet uit gestemd worden, dus graag
PROTEST.ze mag/mocht iedere rijles Wilgo zien, NIEMAND mag contact met buitenaf, ze is angstig op de loer, of iemand haar versprekingen niet heeft gehoord, welnu Blablacia, ik zal je helpen meid.
Ik haat ONRECHT, dus ik mail hem door naar bep. personen.
[ Bericht 33% gewijzigd door Gert op 28-02-2007 16:51:52 (Er stond 2x dezelfde tekst) ]