abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46776549
VOORKEURSbehandelingen in DE GOUDEN KOOI

Okay, het is uit een weekblad wat vandaag weer in de schappen van de Party is, maar lees aldaar de 2 pag. vol over, hoe leuk, mijn naam voor haar al in het begin BLABLASIA. Helaas is verhaal veels te lang, dus of koop zelf de P of kijk in de winkel

Ze heeft dus IDD een mannetje achter, klusjesman TON, een lange man met bos grijs krullend haar.
Ze kreeg steeds 1 uur rijles, maar bleef 2 en soms 4 uur les, om, met gympen en pumps in de lesauto te stappen. Parkeerterein A'dam Noord
Daar heeft ze vaak afspraken gehad met Wilgo. OOK HERMA weet dit, vandaar die briefjes.
Ook een Valentijnskaart, giga model , verraste haar en ontlokte haar, hmmm ik weet wel van wie, zal hem strax bedanken, maar...niet v Wilgo
Ook Patricia wist het en nu Natanael ook, waar ze cryyptisch mee praat.
DUS, zaterdag komt ze, let op de gesprekken, ookal is er vette dekking van 10.
Bezoek aan de rechtbank in Lelystad klopt idd, ze had een baksteen gegooid naar hoofd buurman.
Verder wat ik eerder schreef, haar huis is idd in de OPKNAPfase, bordeau rodeverf, op die grijze stukken.
Stukken van buren, die oude dingen ophalen over haar, voorheen in Diammantbuurt als herriemakers bekend stonden,
waardoor veeloverlast van geluid en politiewerk, omdat portiekgenoten niet konden slapen.
De oude buren herkende NASTASJA, voor DGK ineens Natacia? die stem en gekrijs zit nog in hun hoofd.Ze regereden over wie in het portiek kwamen, een dochter kwam naar haar ma, die aan de zuurstof lag, doodziek, maar werd keihard geweigerd door haar. Uiteindelijk nog even aan het sterfbed toegelaten.
Veel geintimideer, politie die wegens geluisdsoverlast.

Tien schijnt ALLES te verwijderen wat uitlekt, dus koop al die bladen maar op , ik heb de mijne. Zal FOK en JORIS en andere ook deze mail sturen. Als Huub hiervan weet, nouhhhhhhhh, dan is het ooorlog met KLUSJESMAN TON . Wa ik niet snap. ze wordt het hand boven haar horfd ehouden, alleen, na een jaar en 1 dag wil ze gelijk naar SU, om daar met Wilgo een rustig leven te krijgen?

Waar blijft TON dan? Waarom huis helemaal opknappen als je toch niet meer daar woont die latste maanden?

Ze zijn als de dood, nu ze zichzelf al een paar x versprak, vandaar dat ik eerder schreef, huis zijn ze aan het renoveren, Carlos doet veel, hij is DE goeroe, die ook Borsato en Gullit helpt aan de afval en trainingsschema's

WE WORDEN GLASHARD BEDROGEN.

Ze mag alllllles, kan er niet uit gestemd worden, dus graag

PROTEST.ze mag/mocht iedere rijles Wilgo zien, NIEMAND mag contact met buitenaf, ze is angstig op de loer, of iemand haar versprekingen niet heeft gehoord, welnu Blablacia, ik zal je helpen meid.

Ik haat ONRECHT, dus ik mail hem door naar bep. personen.

[ Bericht 33% gewijzigd door Gert op 28-02-2007 16:51:52 (Er stond 2x dezelfde tekst) ]
pi_46776703

I knew it.
pi_46776718
Nou!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_46776779
hey sjorz ook hier
bij 10 heb ik ook al gereageerd hierop
  Admin woensdag 28 februari 2007 @ 16:44:24 #5
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46776826
Maar dit alles is toch geen verrassing meer? Leuk dat het nu bevestigd is, dat wel. Zou DGK_REDACTIE sieren als ze hier ruiterlijk hun excuses aanbieden voor alle leugens.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_46777011
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 16:43 schreef MamaAngel het volgende:
hey sjorz ook hier
bij 10 heb ik ook al gereageerd hierop
Ik zie het mamaAngel, hier is veiliger als bij DGK, heb ook Huub op beide adressen voor Joris gemaild en op nog een site, Now.....

Is dieop TRIEST, als ze het verwijderen op DGK, weet je dat er een hele gevoelige snaar is geraakrt, dus lees het blad, alles stat erin, maar meer wist oik al, dat huis werd opgeknapt, achter een liefde? terwijl ook maar 1uur rijles, ipv alsmaar 2 uur, dus steeds WILGO gezien,

LEUGENS daar, FOK OP TIEN
pi_46777031
ik wil het best geloven...maar is dit nou bewijs?
pi_46777043
hier wordt bevestigd wat ik al dacht!

Natasia heeft zoveel privileges dat het niet leuk meer is.

wat ik mij afvraag;is waarom,denkt men bij Tien nou echt dat deze heks het programma leuk
houdt?Mijn bloed begint te koken als zij weer bezig is.

ik neem de gk altijd op en ik betrap mij er steeds vaker op dat ik doorspoel bij stukken met
Natasia en de rat,ik kan er echt niet meer tegen, de rat altijd met zijn,begrijp je,brotha?

Ik zou die J.de Mol wel eens de waarheid willen zeggen,eerst laat hij BB verzieken door een demente
bejaarde,hummie van de tonnekreek en nu deze redactie verpest de gk voor hem.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gert op 28-02-2007 16:53:40 (geen aap-vergelijkingen!!) ]
  Moderator woensdag 28 februari 2007 @ 16:51:14 #9
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46777089
Worden de beweringen in het artikel gestaafd met bewijs?
Zijn er foto's van Natasia en Wilgo op de parkeerplaats en dergelijke?

Of bestaan de bronnen, volgens goed gebruik van bladen als Party, voornamelijk uit "een ingewijde", "een bron rond redactie-kringen", "een kennis van klusjesman Ton, die anoniem wil blijven" etcera?

Kun je het artikel scannen, en in het Media-topic zetten? Dan kunnen we daarna beoordelen of Party echt met wat nieuws (namelijk hard bewijs) op de proppen komt, of dat het het weer Niveautje Nanninga betreft, en dit topic fijn dicht kan.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_46777301
of er nou bewijzen zijn of niet. boeit niet. Het komt nu in de publiciteit, dus laat hen het tegendeel maar bewijzen..!
wat ik wel hoop is dat rtlboulevard dit oppikt, en het openbaar maakt!
  woensdag 28 februari 2007 @ 16:57:50 #11
169973 INCTRL
In the sun i feel as one...
pi_46777348
verhuis deze ff naar " reacties en sneren naar DGK_REDACTIE"
- edit -
pi_46777371
Ik geloof het gelijk, dat bewijst waarom ze er nog niet is uitgezet. Ze heeft ook nooit een waarschuwing gehad m.b.t. bedreigingen naar medebewonders. Dit geldt ook voo Brian. Hij krijgt pillen om rustig te blijven; volgens mij hebben ze die uit een TBS kliniek vandaan gehaald.
  woensdag 28 februari 2007 @ 16:58:44 #13
92279 N.icka
Windforce 11
pi_46777381
Het staat in de Party , dus is het waar
  Moderator woensdag 28 februari 2007 @ 17:00:02 #14
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46777424
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 16:56 schreef MamaAngel het volgende:
of er nou bewijzen zijn of niet. boeit niet. Het komt nu in de publiciteit, dus laat hen het tegendeel maar bewijzen..!
Gelul.
Wie met beschuldigingen komt, moet met bewijzen komen.
Bewijs jij anders maar eens dat jij geen sex met honden hebt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 28 februari 2007 @ 17:00:58 #15
169973 INCTRL
In the sun i feel as one...
pi_46777456
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 17:00 schreef Gert het volgende:

[..]

Gelul.
Wie met beschuldigen komt, moet met bewijzen komen.
Bewijs jij maar eens dat jij niet van Adolf Hitler houdt.
Ik ben een Jood!
- edit -
pi_46777525
en zijn er foto s van een verhaal is maar een verhaal
  woensdag 28 februari 2007 @ 17:04:58 #17
137158 Elounda
the world is yours!
pi_46777586
Scan anders die Party ff in ofzo..
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  woensdag 28 februari 2007 @ 17:05:25 #18
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46777599
een nieuwe bron

bewijs is gelukkig nergens voor nodig
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  Moderator woensdag 28 februari 2007 @ 17:07:16 #19
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46777658
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 17:00 schreef INCTRL het volgende:

[..]

Ik ben een Jood!
Ik had mijn tekst niet voor niets aangepast, je was gewoon te laat. En nu heb je de oorspronkelijke tekst nog niet eens correct weergegeven ook en me dus iets in de mond gelegd wat ik niet heb geschreven.

Afijn, lamaar zitten. Het is toch al een bagger-topic. Nog even afwachten of er echt bewijs in die Party staat.
  woensdag 28 februari 2007 @ 17:07:26 #20
6941 APK
Factual, I think.
pi_46777663
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 16:37 schreef Sjorzy het volgende:

Ik haat ONRECHT, dus ik mail hem door naar bep. personen.
Die mail komt niet door het psycho-filter.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_46777782
Wat 'n onwijs irritant geschreven stukje zeg in die OP. Leest echt vervelend
pi_46777790
Waar rook is, is vuur. It stinks
  woensdag 28 februari 2007 @ 17:12:58 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46777845
Ik snap bar weinig van de OP.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_46777854
Bijna alles uit het artikel is allang bekend bij de streamers. Of je dit artikel van Party als bewijs mag gebruiken? Och, het interesseert me eigenlijk allang niet meer...

Ik kijk DGK eigenlijk alleen nog maar voor de interactie tussen de bewoners, het spel-element is allang om zeep geholpen, net als de geloofwaardigheid van het "miljonairs-concept"... Het is nu een ordinaire Freak Show, en dat gaat alleen nog maar erger worden...
  woensdag 28 februari 2007 @ 17:15:49 #25
137158 Elounda
the world is yours!
pi_46777936
Misschien heeft de Party Fok! als bron gebruikt, alles wat in de OP staat, is hier ook al een keer ter sprake gekomen.
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')