Dat "bosje plak" is alle natuurwetten van de zwaartekracht iig ontstegen!quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:57 schreef Wireless het volgende:
[..]
Kunnen we geen genoeg van krijgen toch?
[afbeelding]
dat hij niet echt bij BAN hoort, en dat hij Huub er niet uit gaat stemmen (althans dat hij dit ook weer zeer geloofwaardig brengt naar Huub en Sylvia)quote:
Dit ga je niet menen...quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:21 schreef Lunaflame het volgende:
Uitgegeven: 28 februari 2007 17:37
AMSTERDAM - Nena Lammerts van Bueren, bekend van de realitysoap De Gouden Kooi, presenteert deze week belspelletjes. De soms agressieve blondine is vrijdag in een paar spellen op Tien te zien, voordat zij aanschuift als gast in het ochtendprogramma Tijd voor Tien.
Met de vooralsnog eenmalige presentatieklus gaat een grote droom van de 19-jarige schone in vervulling. Tijdens haar verblijf in De Gouden Kooi heeft zij zich eens laten ontvallen dat zij graag een belspel zou presenteren, zo vertelt een woordvoerder van de commerciële zender.
Nena werd begin februari uit de villa gezet, omdat zij haar medebewoner Brian had geschopt. Hiermee verloor zij haar inleg van tienduizend euro.
Bron: NU.nl
Ik hoop dat de bewoners toevallig kijken als dit op TV komt. Ben vooral benieuwd naar de reacties van braindead, snollie en nasty.![]()
ja zoiets las ik net.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:44 schreef scanman01 het volgende:
Huub is echt 180 graden omgekeerd naar Jaap toe.
Oh God dan gaat Brain natuurlijk weer met contact-punten smijtenquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:24 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
[..]
dat hij niet echt bij BAN hoort, en dat hij Huub er niet uit gaat stemmen (althans dat hij dit ook weer zeer geloofwaardig brengt naar Huub en Sylvia)
Eric is ook niet ongevoelig voor kritiek denk ik.... en hij weet dat Huub heel populair is. Als hij dus wel Huub eruit stemt, krijgt hij heel veel mensen tegen zich. Alleen al dat risico gaat hij niet lopen. Plus dat ze met z'n drieën heel sterk staan. Met z'n tweeën een stuk minder.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:19 schreef robert2006 het volgende:
[..]
leuk dat eric met huub kan opschieten, maar ik heb altijd getwijfeld aan de integriteit van deze vrolijke gast. hij komt heel geniepig over, en is het ook volgens mij
daarnaast twijfel ik er ook niet aan als huub er voordeel kan uithalen hij eric zonder zijn ogen te knipperen wegstemt
waarom dan ??? Is hij soms achter geweest ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:44 schreef scanman01 het volgende:
Huub is echt 180 graden omgekeerd naar Jaap toe.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:08 schreef crohntje het volgende:
[..]
Graag een beetje snel? Denk je dat bij mij alles nog snel gaat? Of bij een andere streamer?Ik lees de hele dag bij en m'n huishouding versloft. Idemdito met m'n kinderen. Die worden aan hun lot overgelaten...en jij wil iets snel!
![]()
Een grote droom die in vervulling gaat...dit is toch het meest genante wat je zo'n beetje kunt doen op televisiequote:Op woensdag 28 februari 2007 18:21 schreef Lunaflame het volgende:
AMSTERDAM - Nena Lammerts van Bueren, bekend van de realitysoap De Gouden Kooi, presenteert deze week belspelletjes. De soms agressieve blondine is vrijdag in een paar spellen op Tien te zien, voordat zij aanschuift als gast in het ochtendprogramma Tijd voor Tien.
Met de vooralsnog eenmalige presentatieklus gaat een grote droom van de 19-jarige schone in vervulling. Tijdens haar verblijf in De Gouden Kooi heeft zij zich eens laten ontvallen dat zij graag een belspel zou presenteren, zo vertelt een woordvoerder van de commerciële zender.
Nena werd begin februari uit de villa gezet, omdat zij haar medebewoner Brian had geschopt. Hiermee verloor zij haar inleg van tienduizend euro.
Ik hoop dat de bewoners toevallig kijken als dit op TV komt. Ben vooral benieuwd naar de reacties van braindead, snollie en nasty.![]()
aan de andere kant: who cares.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eric is ook niet ongevoelig voor kritiek denk ik.... en hij weet dat Huub heel populair is. Als hij dus wel Huub eruit stemt, krijgt hij heel veel mensen tegen zich. Alleen al dat risico gaat hij niet lopen. Plus dat ze met z'n drieën heel sterk staan. Met z'n tweeën een stuk minder.
Als ik het goed begrijp las hij per ongelukquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:28 schreef petraa het volgende:
[..]
waarom dan ??? Is hij soms achter geweest ?
Tuurlijk is het genant, maar wellicht net iets minder genant dan in de wachtruimte van de sociale dienst zitten wachten tot ze tijd hebben voor je intakegesprek.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Een grote droom die in vervulling gaat...dit is toch het meest genante wat je zo'n beetje kunt doen op televisie![]()
Naar de tandarts.....quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:36 schreef de_kolonel het volgende:
Waar is die bolle heen?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:36 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Amanda verteld aan Sylvia welke straatnaan genaamd Zeevaart even later zegt ze met 2 A's tegen Syilvia:)
Zdngmw zit bij de tandarts, vandaar.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:34 schreef itsme het volgende:
Amanda zit wel continu bij eric en co.
Ze gaat veel minder om met natasia
helaas wel met lullo rattio
Hij werd naar achter geroepen en toen hij terug kwam had hij in ene besloten te stoppen met 'flauwe' grappen en hem op niveau te gaan pakken ipv uiterlijk.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:33 schreef itsme het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp las hij per ongelukeen paar reacties op zijn blog?
weet het niet zeker?
Of hij heeft meer in petto voor vanavond?
En Wilgo houdt d'r handje weer vast zekerquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zdngmw zit bij de tandarts, vandaar.
Dat doet Billiequote:Op woensdag 28 februari 2007 18:38 schreef Frasier het volgende:
[..]
En Wilgo houdt d'r handje weer vast zeker![]()
!
Vind ik niet... hij doet soms ook wel eens normaal tegen zijn medemiljonairs.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:27 schreef itsme het volgende:
[..]
ja zoiets las ik net.
Heeft hij toch wat reacties kunnen lezen op zijn blog?
haha, die reakties zijn nu denk ik dan weggehaald.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:33 schreef itsme het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp las hij per ongelukeen paar reacties op zijn blog?
weet het niet zeker?
Of hij heeft meer in petto voor vanavond?
Denk niet dat ze dat van plan was, zie haar er eerder voor aan om zich te laten verleiden door een rijke manquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk is het genant, maar wellicht net iets minder genant dan in de wachtruimte van de sociale dienst zitten wachten tot ze tijd hebben voor je intakegesprek.
Ze zijn volgens mij bij de FEBO als de dood dat Billie door gaat draaien en vervolgens klappen uit gaat delen. Dat overleeft nl niemand. Gokje hoor.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:38 schreef Yollie het volgende:
[..]
Hij werd naar achter geroepen en toen hij terug kwam had hij in ene besloten te stoppen met 'flauwe' grappen en hem op niveau te gaan pakken ipv uiterlijk.
Dat stond dus ook in die laatste reacties.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:38 schreef Yollie het volgende:
[..]
Hij werd naar achter geroepen en toen hij terug kwam had hij in ene besloten te stoppen met 'flauwe' grappen en hem op niveau te gaan pakken ipv uiterlijk.
ik denk dat J.aap verbaal meer schade aan zal richten dan fysiekquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zijn volgens mij bij de FEBO als de dood dat Billie door gaat draaien en vervolgens klappen uit gaat delen. Dat overleeft nl niemand. Gokje hoor.
Misschien dat ze nog geen waardige vervanger van haar ex (met evenredig saldo) is tegengekomen?!quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Denk niet dat ze dat van plan was, zie haar er eerder voor aan om zich te laten verleiden door een rijke man
Ik hou niet van Belspelletjes maar ik vind het hardstikke leuk voor d'r. Lijkt me ook leuk haar dat te zien doen. En zelf zal ze het ook leuk vinden anders zou ze ze het niet doen. Tof Wijf vind ik d'r.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:21 schreef Lunaflame het volgende:
Gaat het inmiddels weer goed met je avatarquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:57 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Jaap stapt in de auto. Natasja "past dat?", ze gaat zich niet lang in kunnen houden.
Nou kan best uitmaken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:32 schreef robert2006 het volgende:
[..]
aan de andere kant: who cares.
maakt toch geen zak uit hoe populair je bent bij de nederlandse bevolking als je wint dan win je gewoon zonder inmenging van het nederlandse volk.
het is geen stars dancing on ice of x-factor.
Klo[t maar ik denk dat dat niet meer gaat gebeuren.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:42 schreef de_kolonel het volgende:
Wat lees ik nu, heeft Huub gezegd dat hij vannacht over die gast heen gaat pissen?
Denk dat ze de sugardaddy's van haar af moet slaanquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien dat ze nog geen waardige vervanger van haar ex (met evenredig saldo) is tegengekomen?!
Hij zingt de hoge "c". En hij haalt hem maar net.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Gaat het inmiddels weer goed met je avatar![]()
Ik heb 't gevoel dat Huub er zelf ook al een beetje vanuit gaat dat hij er volgende week uit ligt. Hij probeert nog even zoveel mogelijk stennis te schoppen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:42 schreef de_kolonel het volgende:
Wat lees ik nu, heeft Huub gezegd dat hij vannacht over die gast heen gaat pissen?
Wel een plaatje om te zienquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:45 schreef Kinga het volgende:
ik haat katie melua
Wat dan wel weer leuk is: Natasja en Brian hadden hem net zo goed kotsend in bad kunnen laten liggen, want hij herinnert zich er toch geen zak meer van. Allemaal vergeefse moeite. Hij weet alleen nog dat hij om een ambulance heeft geroepen. Dat doen ze dus nooooit meer.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:45 schreef beequeen het volgende:
Jaap en Brian zitten buiten en hebben het over gisterenavond. Brian geeft aan dat hij er echt niets van begrijpt waarom Jaap zo raar deed. “Ik bied mijn excuses aan voor de persoon die ik toen was, maar ik voel me niet vervelend in de persoon die ik nu ben. Maar jij kan dat niet scheiden, omdat je me nu natuurlijk nog niet goed kent. Ik heb soms wel eens een beetje last van schizofrenie”, zegt Jaap. “Maar nogmaals, ik zit hier wel met begrip naar jou toe, maar ik vond dat gisteren echt niet kunnen. En ik heb met jou gisteren gepraat toen je nuchter was en even later dacht ik dat we je af moesten voeren”, laat Brian weten. “Jij moet ook wel zijn geschrokken toen ik zo dronken was”, reageert Jaap. En Brian was niet de enige…
Bron .Tien.
Fijn om te weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |