Goed op z'n minstquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Geniale TT
No shitquote:
Mwah, je kunt je afvragen of de klandizie van Jaap nou echt reclame is....quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:40 schreef BBW het volgende:
Ik denk dat de burger-king al aan de tel hangt dat ze daar de volgende x bestellen.
Waarvoor bedankte ze?quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:41 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Cora "bedankte" Natasja volgens Jaap. Die hele Cora is imaginary, nu weet ik het zeker.
Kon niet goed verstaan, iets met schoenen of zo? Dat ze zijn schoenen heeft uitgedaan?quote:
Ongetwijfeld voor haar florence nigtingale gedrag, waar ze nix van meent maar dat weten we allemaalquote:
Cora bestaat!!! Alias "Annie" Rijdt op een brommer, heeft meestal een geruite rok aan en heetquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:41 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Cora "bedankte" Natasja volgens Jaap. Die hele Cora is imaginary, nu weet ik het zeker.
Waarom!?quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:41 schreef lurf_doctor het volgende:
JAAP ZENDER CHECKEN
Natasia heeft gisteren zijn veters gestrikt. Dat kon hij zelf niet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:43 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
[..]
Kon niet goed verstaan, iets met schoenen of zo? Dat ze zijn schoenen heeft uitgedaan?
wat wat wat??quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:44 schreef Kinga het volgende:
wtf deed hij daar nou? zag ik daar nou obsessieve compulsieve acties?
Momenteel voor het tandenpoetsenquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom!?
Voor het gehijg?
Voor het gesnuif?
Het gekraak als hij zich omdraait?
Of de spectaculaire kotsgeluiden?
Ook dolle pret...quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:45 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Momenteel voor het tandenpoetsen![]()
Huub doet dit slim...quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:46 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
AHHHHAAAAAA!!! "Brian heeft alle foto's gemaakt, en nu kan hij ineens zijn fototoestel niet meer vinden"
Ik wist het. Wat is het toch een lul
Toch wel positief mijns inziens.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:44 schreef scanman01 het volgende:
Huub is echt 180 graden omgekeerd naar Jaap toe.
Neen, volgens mij heb je gelijk, het viel mij ook op...quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:47 schreef Kinga het volgende:
Jaap legde de envelop van de brief op zijn nachtkastje, precies in lijn met een ander ding. De brief zelf stopte hij in zijn binnenzak. Ik denk dat hij aant testen is of iemand zijn post gaat lezen. Kan ik straks zien of de envelop verplaatst was ofzo.
Of ik ben paranoia. Zag er echt vaag uit.
Of hij wil dat de dingen op een strikte plaats liggen, maar iemand die dwangmatig netjes is blijft toch niet in de etenswaren liggen, denk ik. Dus je zult wel gelijk hebben.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:47 schreef Kinga het volgende:
Jaap legde de envelop van de brief op zijn nachtkastje, precies in lijn met een ander ding. De brief zelf stopte hij in zijn binnenzak. Ik denk dat hij aant testen is of iemand zijn post gaat lezen. Kan ik straks zien of de envelop verplaatst was ofzo.
Binnenkort zijn we allemaal rijp voor dat hokquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:47 schreef Kinga het volgende:
nope, J.aap is besmet door parabrother a.k.a. hdnkkkquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:47 schreef Kinga het volgende:
volgens mij hoeft hij voor dat lezen niet zo bang te zijn, het risico is meer dat die brieven gewoon in de vijver worden geflikkerd. Is ook veel leuker.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:50 schreef Fikkert het volgende:
[..]
nope, J.aap is besmet door parabrother a.k.a. hdnkkk
quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:52 schreef Judah het volgende:
Zal wel niet veel bijzonders gebeuren de aankomende uurtjes. Tijd om even te gaan doen wat Jaap niet mag: de sportschool induiken. Tot later op de avond.![]()
(Huub vertelde dat hij van plan was Jaap onder te gaan pissen vannacht, dus ik check nog wel even in later.)
is dat niet zo?quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:52 schreef beequeen het volgende:
Hdnkkk is er echt van overtuigd dat Huubje weggaat...........duhhhhhhhhh
De stemming is pas volgende week donderdag, welke garantie wil je hebben dat het wel of niet zo is?quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:53 schreef obezzi het volgende:
is dat niet zo?
Ik verwacht helemaal niet veel vanavond. Ik hoorde al een paar keer dat 'iedereen achter' vanavond weg is (personeelsfeest ?). Daarom krijgen de bewoners 2 films - het zal dus wel braaf voor de buiis zitten worden en vroeg naar bed....... Maar je weet het nooit zeker.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:52 schreef Judah het volgende:
Zal wel niet veel bijzonders gebeuren de aankomende uurtjes. Tijd om even te gaan doen wat Jaap niet mag: de sportschool induiken. Tot later op de avond.![]()
(Huub vertelde dat hij van plan was Jaap onder te gaan pissen vannacht, dus ik check nog wel even in later.)
Kijk jij streams of lees je alleen mee?quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:55 schreef obezzi het volgende:
waar gaat japio heen?
ik kijk net weerquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk jij streams of lees je alleen mee?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |