Kunnen we geen genoeg van krijgen toch?quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:56 schreef lurf_doctor het volgende:
Waarom is iederen zo aardig tegen elkaar?
OK, dan heb je inmiddels je antwoord hier in de COS.quote:
Je moet de streams wel kijken om te weten dat Jaap ergens naartoe onderweg is, maar kennelijk wordt van ons niet alleen een kritische analyse verwacht, maar ook voorspellende gaven.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:56 schreef beequeen het volgende:
Kijk jij streams of lees je alleen mee?![]()
Multitasken hequote:Op woensdag 28 februari 2007 17:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je moet de streams wel kijken om te weten dat Jaap ergens naartoe onderweg is, maar kennelijk wordt van ons niet alleen een kritische analyse verwacht, maar ook voorspellende gaven.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je moet de streams wel kijken om te weten dat Jaap ergens naartoe onderweg is, maar kennelijk wordt van ons niet alleen een kritische analyse verwacht, maar ook voorspellende gaven.
Had je niet gehoord wat natasia zei tegen jaap over waar ze dadelijk heen moesten?quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
vrijdag dacht ik, op de verjaardag van die vriendin van ericquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoor ik de grote Parrabrodda nou net zeggen dat er vanavond een Dj komt!?
Ik kijk de streams niet dus ik wist niet eens dat Jaap ergens naartoe onderweg was.... ik doe alleen maar aan kritische analysesquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:00 schreef Maanvis het volgende:
Had je niet gehoord wat natasia zei tegen jaap over waar ze dadelijk heen moesten?
Hij is naar de tandarts.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kijk de streams niet dus ik wist niet eens dat Jaap ergens naartoe onderweg was.... ik doe alleen maar aan kritische analyses![]()
Totdat Wilgo of het broertje van Brian de boel verraadt natuurlijk. Dan is het over.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:52 schreef beequeen het volgende:
Hdnkkk is er echt van overtuigd dat Huubje weggaat...........duhhhhhhhhh
Ik een kritische analyse geven over het tandartsbezoek?quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:03 schreef Maanvis het volgende:
Hij is naar de tandarts.
Ik zie de kritische analyse hierover wel verschijnen in dit topic. Graag een beetje snel want ik moet nog eten.
Graag een beetje snel?quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hij is naar de tandarts.
Ik zie de kritische analyse hierover wel verschijnen in dit topic. Graag een beetje snel want ik moet nog eten.
Mwah, gelukkig barst het hier ook van de figuren die denken dat als Eric 1 woord met Brian wisselt hij dan ook gelijk zijn voeten kust, dus met een beetje mazzel wordt het toch lastig om zeker te stellen dat Eric Huub idd binnen gaat houden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:04 schreef scanman01 het volgende:
Totdat Wilgo of het broertje van Brian de boel verraadt natuurlijk. Dan is het over.
Dat zal morgen of overmorgen wel gebeuren.
Ik ben bang dat je wat achterloopt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:06 schreef crohntje het volgende:
Ik dacht trouwens dat ze het er gisteren over eens waren om 1x niemand eruit te stemmen en dan met z'n allen de keer erop Jaap unaniem eruit te gooien.
Graag een beetje snel? Denk je dat bij mij alles nog snel gaat? Of bij een andere streamer?quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Graag een beetje snel?
Speel je "Jaap de Godfather" ofzo?
Idd. Eric moet dan gewoon blijven volhouden en zeggen dat hij dat alleen maar zegt tegen Huub om hem rustig te houden en dat Wilgo het dus verkeerd heeft begrepen. Misschien trappen ze daar wel inquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, gelukkig barst het hier ook van de figuren die denken dat als Eric 1 woord met Brian wisselt hij dan ook gelijk zijn voeten kust, dus met een beetje mazzel wordt het toch lastig om zeker te stellen dat Eric Huub idd binnen gaat houden.
Uiteindelijk maakt het allemaal geen ruk uit wat er nu besproken of besloten wordt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:08 schreef beequeen het volgende:
Ik ben bang dat je wat achterloopt.
Drop je kids dan bij de sussies van zdngmwquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:08 schreef crohntje het volgende:
[..]
Graag een beetje snel? Denk je dat bij mij alles nog snel gaat? Of bij een andere streamer?Ik lees de hele dag bij en m'n huishouding versloft. Idemdito met m'n kinderen. Die worden aan hun lot overgelaten...en jij wil iets snel!
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je wat achterloopt.
Heb je het nou tegen mij!? Ik quote iemand hoor!quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:08 schreef crohntje het volgende:
[..]
Graag een beetje snel? Denk je dat bij mij alles nog snel gaat? Of bij een andere streamer?Ik lees de hele dag bij en m'n huishouding versloft. Idemdito met m'n kinderen. Die worden aan hun lot overgelaten...en jij wil iets snel!
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Totdat Wilgo of het broertje van Brian de boel verraadt natuurlijk. Dan is het over.
Dat zal morgen of overmorgen wel gebeuren.
Jaap heeft sowieso al twee keer immuniteit. En wat daarna gebeurt weet je nooit. Grote kans dat ze hem er dan wel massaal uitstemmen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:06 schreef crohntje het volgende:
Ik dacht trouwens dat ze het er gisteren over eens waren om 1x niemand eruit te stemmen en dan met z'n allen de keer erop Jaap unaniem eruit te gooien.
2 minuten voordat Huub die brief aan Jaap gaf, wilde hij hem openmaken en lezen... maar dat in vijver flikkeren kan ook dat ie daar bang voor is.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:53 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
[..]
volgens mij hoeft hij voor dat lezen niet zo bang te zijn, het risico is meer dat die brieven gewoon in de vijver worden geflikkerd. Is ook veel leuker.
Bij verklikkerij moet er gewoon hard opgetreden worden, als ze merken dat die wilgo wat doorlult: Natasja dr uit...quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:11 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Daar moet ik nog steeds aan wennen, dat leuke elementen uit het spel door dit soort verklikkerij vernaggeld kunnen worden.
Ik had me juist zo verheugd op de verbijsterde smoelen van BAN, zodra ze beseffen dat ze Huub wéér niet het huis uit hebben gekregen.
Nee mijn kindjes willen niets met Natasia en haar familie te maken hebben.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Drop je kids dan bij de sussies van zdngmw![]()
Belachelijk regel. Wat is dat met die vatsige plofkop?quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap heeft sowieso al twee keer immuniteit. En wat daarna gebeurt weet je nooit. Grote kans dat ze hem er dan wel massaal uitstemmen.
Hij had die brief in de plee moeten gooien met een bierflesje erachteraan...quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:11 schreef Kinga het volgende:
[..]
2 minuten voordat Huub die brief aan Jaap gaf, wilde hij hem openmaken en lezen... maar dat in vijver flikkeren kan ook dat ie daar bang voor is.
Sorry, ik word ook een beetje parraquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb je het nou tegen mij!? Ik quote iemand hoor!
Ik wil helemaal niets snel... vind dat het hier al snel zat gaat zo...
![]()
Ik dacht alquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:14 schreef crohntje het volgende:
[..]
Sorry, ik word ook een beetje parra
Dat is onmogelijk. Die aap heeft een heel zebrapad met strepen voor bij de redactie. Waar ze dat aan verdient heeft, geen idee. Minderwaardig mens dat 't is.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bij verklikkerij moet er gewoon hard opgetreden worden, als ze merken dat die wilgo wat doorlult: Natasja dr uit...
Messcherpe kritische analyse, maar mij maakt het dus wel uit, ben een die-hard Huubfan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteindelijk maakt het allemaal geen ruk uit wat er nu besproken of besloten wordt.
De uitspraak volgende week donderdag tijdens de stemming is de enige die telt, en ja, dan gaat een partij zich in de zeik genomen voelen, welke dat is zien we dan wel.
Zeg nou geen aap!quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk. Die aap heeft een heel zebrapad met strepen voor bij de redactie. Waar ze dat aan verdient heeft, geen idee. Minderwaardig mens dat 't is.
Amanda is gebruiksvoorwerp.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Amandraak noemt zichzelf sexbom!
leuk dat eric met huub kan opschieten, maar ik heb altijd getwijfeld aan de integriteit van deze vrolijke gast. hij komt heel geniepig over, en is het ook volgens mijquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, gelukkig barst het hier ook van de figuren die denken dat als Eric 1 woord met Brian wisselt hij dan ook gelijk zijn voeten kust, dus met een beetje mazzel wordt het toch lastig om zeker te stellen dat Eric Huub idd binnen gaat houden.
Het blijft een spelquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:19 schreef robert2006 het volgende:
[..]
leuk dat eric met huub kan opschieten, maar ik heb altijd getwijfeld aan de integriteit van deze vrolijke gast. hij komt heel geniepig over, en is het ook volgens mij
daarnaast twijfel ik er ook niet aan als huub er voordeel kan uithalen hij eric zonder zijn ogen te knipperen wegstemt
Wat is er met Eric?quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:19 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
oh, dat mens is naar de tandarts, toch? Als ze terug is, weet ze het al van Eric natuurlijk. Hoeft niet te wachten op telefoon van Wilgo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |