Maar hij weet zelf ook dondersgoed dat Brian en Natasja hem eruit gelijk uitwillen hebben.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:03 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, het zou dom zijn.
Sylvia en Eric zijn dan ongetwijfeld de volgende.
Vergeet niet dat als hij denkt door middel van Amanda ook een ingang te hebben in de BAN-groep hij misschien toch een (on)logische beslissing kan nemen.
Gisteravond zei hij wel dat het allemaal spel was en het lijkt ook wel zo te zijn en het oprechte aanbod om Huub te helpen om evt minder te drinken klinkt goed. Ik heb alleen nog niet het gevoel dat hij voor de volle 100% te vertrouwen is.
Al met al wordt het een spannend weekje.
Neemt hij de onlogische beslissing om Huub eruit te stemmen dan kan ik ook weer andere programma;s gaan kijken.
Inderdaad. Diep triest weer.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:04 schreef itsme het volgende:
DJ les. is daar ook een stemronde voor geweest dan?![]()
DJ-les is voor het welzijn van ons allen. Nu verpest hij altijd de sfeer met die pokkemuziek. En hij maakt nog eens de knopjes van dat apparaat kapot als hij eraan staat te rukken en te trekken.quote:
Het wordt inderdaad even afwachten ...quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:06 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Maar hij weet zelf ook dondersgoed dat Brian en Natasja hem eruit gelijk uitwillen hebben.
En hij trekt Syl en Huub beter dus het is moeilijk te zeggen inderdaad.
Als Erik denkt dat ie via Amanda een ingang heeft bij BAN is dat behoorlijk naief, maar hij zou t kunnen denken. Ik schat hem slimmer in, hij stemt uiteindelijk Huub er niet uit maar hij probeert Amanda wel te vriend te houden, ik denk alleen niet dat ie zich echt wil inlikken bij Natasia en Brian.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:03 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, het zou dom zijn.
Sylvia en Eric zijn dan ongetwijfeld de volgende.
Vergeet niet dat als hij denkt door middel van Amanda ook een ingang te hebben in de BAN-groep hij misschien toch een (on)logische beslissing kan nemen.
Gisteravond zei hij wel dat het allemaal spel was en het lijkt ook wel zo te zijn en het oprechte aanbod om Huub te helpen om evt minder te drinken klinkt goed. Ik heb alleen nog niet het gevoel dat hij voor de volle 100% te vertrouwen is.
Al met al wordt het een spannend weekje.
Neemt hij de onlogische beslissing om Huub eruit te stemmen dan kan ik ook weer andere programma's gaan kijken.
Huub had doorgegeven "zo snel mogelijk" maar ik heb niet gehoord dat hij al een dag door heeft gekregen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:08 schreef scanman01 het volgende:
Komt Gaby vanavond? Wordt wel weer eens tijd
Of heeft Huub haar voor het weekend gevraagd?
Ik geloof ook niet dat je bij Mac Donalds een porceleinen bord en zilveren bestek nodig hebt....quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:08 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Delletje eet zoner bord.
Kanjer, zie je, je kunt het wel, nu ik nogquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Mag ik een lintje?? Heb al 40 uur de streams niet meer aan gehad EN ruim 3 uur COSSEN gelezen.
Lang leve het weer werken met "normale" mensen
En wat ik er van denk?
Ben het een beetje zat, al die mensen in huis waarvan je 3 a 4 bewoners sowieso het liefst 6 feet under ziet liggen maar die overal mee wegkomen. Dan troost ik me met 1 gedachte, de meesten voelen dat zo
Als je t daar opeet niet.... thuis staat het natuurlijk wel aardig als je je Royal Doulton gebruikt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:10 schreef Carlaa het volgende:
Ik geloof ook niet dat je bij Mac Donalds een porceleinen bord en zilveren bestek nodig hebt....
Welnee joh, gewoon met zak en al in de prullebak gooien.. waarom eerst op een bord gooien?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je t daar opeet niet.... thuis staat het natuurlijk wel aardig als je je Royal Doulton gebruikt.
Apart ....quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:11 schreef Clank het volgende:
Wordt Huub niet geroepen voor het eten?
Anders staat je Miele vaatwasser er zo werkeloos bij..... je bent miljonair of je bent het niet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:12 schreef Carlaa het volgende:
Welnee joh, gewoon met zak en al in de prullebak gooien.. waarom eerst op een bord gooien?
soaquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:13 schreef Charmian het volgende:
waarom is amanda aan de antibiotica, lama blaasontsteking zegt ze net
Sorry hoor maar je leest het echt niet goed.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brian beloofde punten, dat staat in het artikel.
En met nog eens 50 extra punten kan Jaap dan bijvoorbeeld Cora uitnodigen, maar Jaap mag er mee doen wat hij wil. (ik neem aan dat die 1000 een typo is, het gaat over 100 cpt)
Is er er dan niemand in dat huis die de term "nuchter" begrijpt?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:15 schreef Carlaa het volgende:
je moet de anti biotica op een nuchtere maag innemen.. en zij doet het tijdens het avond eten?
http://huubfeedsyourhead.web-log.nlquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:17 schreef obezzi het volgende:
wat is huub ze weblog"??
http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:17 schreef obezzi het volgende:
wat is huub ze weblog"??
mee eensquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:15 schreef rooie3 het volgende:
Het zou slimmer zijn als de groep Huub, Snollie links lieten liggen.
wedden dat ze binnen een paar dagen ruzie had met die andere.
Nee Huub, ze doen al alsof je exit bent.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:16 schreef Clank het volgende:
Huub: roepen jullie mij niet meer met het eten?
Erik: Ik wist niet waar je was lieverd
Blijkbaarquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:19 schreef Tessa_77 het volgende:
Heeft alleen Huub een alcoholverbod? Billie niet??
Je was me voor! en ik had net de hele COS door zitten spitten!quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:19 schreef Tessa_77 het volgende:
Heeft alleen Huub een alcoholverbod? Billie niet??
Denk je dat Japie nog een avondje los gaat!?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:21 schreef Tessa_77 het volgende:
Nah.... dat belooft wat voor vanavond....![]()
Gek heh als je je suf laat neuken en je niet even verfrist..quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:13 schreef Charmian het volgende:
waarom is amanda aan de antibiotica, lama blaasontsteking zegt ze net
Die volg ik niet helemaal...quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:22 schreef Spoko het volgende:
Eric zegt, Natasia is wel vaak weg, die gast ziet het wel, ook dus dat die huub niet weg moet stemmen...
Ze is vast alweer vergeten dat ze aan de anti-biotica is.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:22 schreef beequeen het volgende:
Bij mijn weten mag je niet drinken als je anti-biotica slikt, en Snollie noemde dat zelf ook, en toch zit ze aan de wijn.........I rest my case.![]()
Ze zeiden net dat er over alcohol gebruik niets in de gebruiksaanwijzing staat...quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:22 schreef beequeen het volgende:
Bij mijn weten mag je niet drinken als je anti-biotica slikt, en Snollie noemde dat zelf ook, en toch zit ze aan de wijn.........I rest my case.![]()
Ik lees "Brian beloofd Jaap contactpunten en de tegenprestatie van Jaap is dat hij Sylvia immuniteit moet geven".quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry hoor maar je leest het echt niet goed.
Dushi, ik zeg: ‘luister naar me, kijk wat ik heb neergezet”, en Brian legt weer uit dat hij Jaap contactpunten heeft beloofd, zodat deze Sylvia immuniteit zou geven bij de volgende ontslagronde.
Capice?
BOEIIIUHHHHHquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze zeiden net dat er over alcohol gebruik niets in de gebruiksaanwijzing staat...
Ooooooh, nou dan adviseer ik Amanda vooral veel te drinken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze zeiden net dat er over alcohol gebruik niets in de gebruiksaanwijzing staat...
Als de tandarts niet door zijn schedel heen is gevallen met zijn boor wel denk ik...quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:26 schreef Nicoss het volgende:
Leeft onze Japieo nog???
quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als de tandarts niet door zijn schedel heen is gevallen met zijn boor wel denk ik...
Misschien een kwestie van interpretatie, kan idd op 2 manieren gelezen worden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik lees "Brian beloofd Jaap contactpunten en de tegenprestatie van Jaap is dat hij Sylvia immuniteit moet geven".
Wat Jaap verder met die punten gaat doen, zegt Brian niet.
Brian: Als jij je haar niet wast, was ik de mijne ook niet...quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:21 schreef FSR het volgende:
[..]
Gek heh als je je suf laat neuken en je niet even verfrist..![]()
Gelukkig niet. Laat die vatso zich maar dood zuipen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Er is ook echt nog geen alcohol verbod voor Japie?
Dat hoeft ook iid niet. Ooit een zware longontsteking gehad met zware antibiotica maar je mocht er wel bij drinken. Niet dat ik daar toen zin in hadquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lapt ze gewoon aan d'r reet, ze zal ook wel gewoon naar de zonnebank blijven gaanquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:22 schreef beequeen het volgende:
Gewoon dat hok verlaten mag ook hoor, ik hoef geen strefscene's in dat hok.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Laat die vatso zich maar dood zuipen.
naar de tandartsquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:30 schreef havefun het volgende:
Waar is Bolle Jaap?
Levert wel kijkcijfers op.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gewoon dat hok verlaten mag ook hoor, ik hoef geen strefscene's in dat hok.
Boeiende postquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:31 schreef Maanvis het volgende:
ik wou iets zeggen maar ik weet niet meer.. dan was het zeker niks
Nasty en Jaap... Je bedoelt de helft qua vierkante meter mens?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een kuthuis zeg, de helft is gewoon weg
Hoop doet leven?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:33 schreef obezzi het volgende:
huub denkt dat japio ergens dood ligt
Huub: Hij zal toch niet ergens dood liggenquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En iedereen loopt hem te zoeken![]()
Geen idee, die gast zit bij mij altijd in de dode hoek. Hoor 'm niet, zie um nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Ligt het aan mij of staat Brian echt een beetje hersenloos mee te lullen met die Dj!?![]()
Brian ook nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:36 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Ik begrijp niets van die dj-les
ik wil dat ookquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:35 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Geen idee, die gast zit bij mij altijd in de dode hoek. Hoor 'm niet, zie um niet![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:39 schreef Kinga het volgende:
ze gaan voor morgen jointje vragen
Heb jij liever de Ban groep?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:38 schreef teamlead het volgende:
grote god.. alleen huub, sylvia en eric is ook niet echt het toekomstbeeld waar de redactie op moet hopen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |