quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:45 schreef beequeen het volgende:
Jaap en Brian zitten buiten en hebben het over gisterenavond. . Ik heb soms wel eens een beetje last van schizofrenie”, zegt Jaap.
Nou nog eentje dus.. Kunnen Brian en Jaap gezellig met zijn vieren klaverjassen !![]()
Uhm wie nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:49 schreef Vakkie_W het volgende:
Als Huub eruit gaat stop ik met kijken.
Hoezo, is die stinknicht gecapituleerd?quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:48 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik heb 't gevoel dat Huub er zelf ook al een beetje vanuit gaat dat hij er volgende week uit ligt. Hij probeert nog even zoveel mogelijk stennis te schoppen.
Groeten aan Sjonnie, Kees en Sjakie!quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:49 schreef itsme het volgende:
Nou Het is saai, Ga maar even final fantasieen![]()
Nou ja zeg.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:50 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Hoezo, is die stinknicht gecapituleerd?
Het ging mij om de schizofrenie van Billie.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:49 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
[..]
Wat dan wel weer leuk is: Natasja en Brian hadden hem net zo goed kotsend in bad kunnen laten liggen, want hij herinnert zich er toch geen zak meer van. Allemaal vergeefse moeite. Hij weet alleen nog dat hij om een ambulance heeft geroepen. Dat doen ze dus nooooit meer.
herken je nog meer sites?quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:51 schreef Tessa_77 het volgende:
huubje zit weer te joetoeben
Snap je niet, wat is zo slecht aan dat bericht over die CP's ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:50 schreef beequeen het volgende:
Sorry nog een, die berichtgeving van Tien is zo slecht. Die CP's van hdnkkk zijn voor Billie zodat ie Cora uit kan nodigen.
Brian is al de hele middag in opperbeste stemming, omdat hij er echt in gelooft dat hij Huub De Gouden Kooi uit kan trappen, figuurlijk dan hè. De Antilliaan vraagt Natasia naar de inhoud van de brieven die ze heeft gekregen. “Wilgo schrijft dat we goed bezig zijn”, vertelt ze vrolijk. Brian had niet anders verwacht, want hij is erg content met zichzelf. “Dushi, ik zeg: ‘luister naar me, kijk wat ik heb neergezet”, en Brian legt weer uit dat hij Jaap contactpunten heeft beloofd, zodat deze Sylvia immuniteit zou geven bij de volgende ontslagronde. Hierdoor heeft hij Sylvia monddood gemaakt, aangezien ze haar stem niet mag uitbrengen, dus ook niet om Huub er wel in te houden. "Huub gaat weg, klaar!", is Brians conclusie. Eerst zien dan geloven.
Bron :Tien.
Erik heeft Amanda ook nog als backup. Vanmorgen in een gesprek met Huub had hij het er ook over dat er de mogelijkheid in zat dat Natasia, Brian, Amanda en hij als de laatste 4 overbleven.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eric is ook niet ongevoelig voor kritiek denk ik.... en hij weet dat Huub heel populair is. Als hij dus wel Huub eruit stemt, krijgt hij heel veel mensen tegen zich. Alleen al dat risico gaat hij niet lopen. Plus dat ze met z'n drieën heel sterk staan. Met z'n tweeën een stuk minder.
Ik pak ook mijn biezem.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:50 schreef Frasier het volgende:
[..]
Uhm wie niet
Zullen nog wel wat mensen blijven hangen maar veel zijn dat er niet denk ik.
Dito ...quote:
er staat niet dat brian had gezegd dat hij die 1000 punten gaf voor Coraquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Snap je niet, wat is zo slecht aan dat bericht over die CP's ?
Lees ff de eerste regel van mij bovenin het bericht.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Snap je niet, wat is zo slecht aan dat bericht over die CP's ?
Je moet niet vergeten dat Huub en Eric een band hebben en een groepsverband met syl erbij.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:56 schreef Tessa_77 het volgende:
Ik weet ook niet wat ik van Eric moet denken. Huubs lot ligt iig in zijn handen. Zoveel is zeker.
Mischien mist hij haar wel en kijkt ie uit om haar weer te zien;)quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:58 schreef itsme het volgende:
Volgens mij zit hij naar foto's te kijken van zichzelf. zag net een van Huub en hedda volgens mij
Nee, Jaap heeft Sylvia immuun en dus monddood gemaakt voor de komende stemmingsrondes. En Syl was Huub zijn back upquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:58 schreef Charmian het volgende:
Maar ik snap het nu even niet meer, er was toch al een ontslagronde voor natasia aangevraagd? Waarvoor zou Huub dan nu bang moeten zijn, of mogen er meerdere ontslagrondes op één dag plaatsvinden?
Yep. Er kan voor meer mensen een ontslagronde aangevraagd worden. aan tafel wordt dan besloten door meerderheids stemming voor wie de stemming echt aangevraagd wordt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:58 schreef Charmian het volgende:
Maar ik snap het nu even niet meer, er was toch al een ontslagronde voor natasia aangevraagd? Waarvoor zou Huub dan nu bang moeten zijn, of mogen er meerdere ontslagrondes op één dag plaatsvinden?
ok, kwartje valt thanksquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:59 schreef itsme het volgende:
[..]
Yep. Er kan voor meer mensen een ontslagronde aangevraagd worden. aan tafel wordt dan besloten door meerderheids stemming voor wie de stemming echt aangevraagd wordt.
Inderdaad jammer. Gelukkig duurt het nog wel een jaar ofzoquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:49 schreef obezzi het volgende:
wel jammer dat huub eruit gaat
Brian beloofde punten, dat staat in het artikel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:56 schreef itsme het volgende:
[..]
er staat niet dat brian had gezegd dat hij die 1000 punten gaf voor Cora
Heeft Brian meer dan 1000 punten?quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:56 schreef itsme het volgende:
[..]
er staat niet dat brian had gezegd dat hij die 1000 punten gaf voor Cora
quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad jammer. Gelukkig duurt het nog wel een jaar ofzo
Ja, het zou dom zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:58 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat Huub en Eric een band hebben en een groepsverband met syl erbij.
Het zou tevens dom zijn als hij huub eruit haald want dan zijn hij en syl de volgende.
Wat doen ze verkeerd dan? Ze schreven vandaag wat negatief over de acties van Huub. Dat werd hier op FOK ook gedaan door velen, dus zo raar was dat niet. En Jaap heeft zijn keuze gemaakt om Sylvia ook immuniteit te geven, dus ook daar hebben ze niets mee te maken. Dus het valt wel mee denk ik. Komt nog bij dat we er nog steeds gewoon vanuit gaan dat Huub backup krijgt van Eric.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:56 schreef PapiSanchez het volgende:
DGK_Redactie, waarom posten jullie opeens niet meer?
En waarom doen jullie zo je best om Huub weg te werken, daar lijkt het iig heel sterk op!
Hoop dat jullie mij daarop een antwoord kunnen verschaffen..!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |