Bram Moszkowicz?quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:12 schreef niet_links het volgende:
Is er nog iemand die ze gaat verdedigen ?
met je pistool zeker!quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:16 schreef Meki het volgende:
Ik verdedig ze wel.
daar ben ik het helemaal mee eens,quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:21 schreef milagro het volgende:
Ik zag gisteren Prem Time, ben er echt vangeschrokken.
Moet er niet aan denken dat mijn kinderen die knapen tegen het lijf lopen.
Ze beroven mensen /winkels als ontgroening, ze slaan mensen in elkaar als ontgroening, ze willen niet werken, want ze zijn tegen de maatschappij, want die moet hen niet, omdat ze zwart zijn, ze zijn bereid om te doden, ja, dat is dan niet de intentie maar als het er zo van komt omdat jij je gsm niet wil afgeven of de winkelier zijn geld niet, tjaaaaa....
echt, als je dat ziet, snap ik niet wie er nog tegen is om dat soort mongolen lekker terug te sturen naar de ABC eilandjes, waar ze meestal vandaan komen.
maak elkaar daar maar af.
Ik heb tenminste nog een baan meneertjequote:Op woensdag 28 februari 2007 12:36 schreef Evil_Jur het volgende:
Ze praten zoals Meki typt.
al was het fucking hamasquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:37 schreef klabbakus het volgende:
dat zijn the Bloods, zie premtime van gisteren
Dat is altijd al zo geweest. (alle) mensen zoet houden is niet mogenlijk.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:39 schreef Chadi het volgende:
nee jij relt dan betaal ik wel zodat jij niet gaat rellen..
Dat waarderen wij, meki!quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik heb tenminste nog een baan meneertje
ik doe niet aan criminaliteit![]()
zag je die meeting op de Dam, wat die gozer allemaal uitkraamde, dat is gewoon aanzetten tot moord, oppakken dus, naast al die andere redenen die je hebt om dat te doenquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:51 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat een werkkamp wel goed zou zijn voor dit soort gasten. dan heb ik het over een paar jaar hun ass afwerken, dan terug naar hun eigen land.
en de bloods is natuurlijk een criminele organisatie en die big blood mogen ze vandaag nog oppakken.
zoals jij net al aangaf. je bent gewoon je eigen leven, of dat van je kind niet meer zeker met dit soort idioten en hun 'ontgroeningsfeestjes'.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:53 schreef milagro het volgende:
[..]
zag je die meeting op de Dam, wat die gozer allemaal uitkraamde, dat is gewoon aanzetten tot moord, oppakken dus, naast al die andere redenen die je hebt om dat te doen
Snap werkelijk niet dat die hersenlozen nog vrij rondlopen.
Beter naar een communistische heilstaat sturen als NK of China, die weten wel wat ze met dergelijke idioten moeten doen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:53 schreef milagro het volgende:
[..]
zag je die meeting op de Dam, wat die gozer allemaal uitkraamde, dat is gewoon aanzetten tot moord, oppakken dus, naast al die andere redenen die je hebt om dat te doen
Snap werkelijk niet dat die hersenlozen nog vrij rondlopen.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:37 schreef klabbakus het volgende:
dat zijn the Bloods .
ook crimineel-crimineler-crimineelst...quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:00 schreef Posdnous het volgende:
[..]
![]()
Uit de categorie dom-dommer-domst deze lui.
Yup. Dat denk ik wel. Lijken me niet figuren die het alleen bij praatjes houden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ook crimineel-crimineler-crimineelst...
Zo groot is die groep nou ook weer niet hoor.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:02 schreef niet_links het volgende:
Ik zal het hele stuk even gaan kijken. Een vriend van mij speelde dit even door. Ik schrok er inderdaad van. Maar het bevestigd zoals altijd weer mijn beeld, wat ik van bepaalde groepen mensen heb.
het maakte me echt bang idd.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zoals jij net al aangaf. je bent gewoon je eigen leven, of dat van je kind niet meer zeker met dit soort idioten en hun 'ontgroeningsfeestjes'.
"ja sorry mevrouw, uw zoontje is vannacht om het leven gekomen tijdens een inaugeratie van een nieuw lid van de bloods".
ik wil eigenlijk dat over een paar maanden dit soort gangs niet meer bestaan.
de moeder van gilly is een gespannen mangoquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:03 schreef XiChico het volgende:
ey faka man die mammie van gilly is wel spang mang.
Deze groep misschien niet (zou ik alleen maar blij om zijn), maar wel de mindset van ik probeer maar niets want ik wordt toch gediscrimineerd. En denken dat de maatschappij maar voor hun moet zorgen. Dat is gewoon geheel fout.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:03 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Zo groot is die groep nou ook weer niet hoor.
mijn vriendin is een surinaamse uit de bijlmer en bijna iedereen van haar familie werkt gewoon en doet het prima. veel zijn allang uit de bijlmer weg door gewoon normaal hun kansen te benutten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:04 schreef milagro het volgende:
[..]
het maakte me echt bang idd.
mijn vriend is een Antilliaan, hij kwam hier alleen met zijn broer , op 13 en 14 jarige leeftijd, om bij oma te gaan wonen, opdat ze hier die betere en bredere opleiding konden volgen.
Waarom lukt het hen nou wel om een opleiding af te maken, te gaan studeren aan de TH, met enkel de supervisie van oma.
ze spraken gisteren over 1 oudergezinnen, moeders die er alleen voor staan, ja leuk excuus, maar als je die moeder gisteren zag in die docu "hahahaha, kijk dan, die rode zakdoek, gek! hahaha" toen ze een vriend (?? zoon??) ophaalde uit de gevangenis, net vrij, en linea recta terug naar zijn maten.
die vrouw zei wel dat het allemaal heel erg was, en uit de hand liep en het aangepakt moest worden, maar ze loopt wel giebelend met haar dure zonnebril met die gasten mee, haar eigen zoontje van 12 of zo (en zij amper 30) er bij... tjaaa....
Tuurlijk is dat fout. Daarom wordt daar ook vrij veel aan gedaan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:05 schreef niet_links het volgende:
[..]
Deze groep misschien niet (zou ik alleen maar blij om zijn), maar wel de mindset van ik probeer maar niets want ik wordt toch gediscrimineerd. En denken dat de maatschappij maar voor hun moet zorgen. Dat is gewoon geheel fout.
nee, maar met allemaal een wapen op zak en niet bang dat te gebruiken hoef je niet groot te zijn om veel schade aan te richten, hè.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:03 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dan zou het geen kwaad kunnen als de weldenkende meerderheid wat duidelijker afstand neemt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:03 schreef Posdnous het volgende:
[..]
ik vind het toegeven van mogelijk dodelijke inaugeraties best wel nieuw en schokkend om het zo achteloos uit hun monden te horen. voor nederlandse begrippen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:06 schreef Posdnous het volgende:
Het verbaast me wel een beetje dat iedereen zich er kennelijk nu pas bewust van is dat er van dit soort figuren rondlopen.
Volgens mij las ik tien of vijftien jaar geleden al in de Nieuwe Revu dat de Bloods-Crips vete naar Nederland was overgewaaid.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:06 schreef Posdnous het volgende:
Het verbaast me wel een beetje dat iedereen zich er kennelijk nu pas bewust van is dat er van dit soort figuren rondlopen.
Dat klopt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:07 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, maar met allemaal een wapen op zak en niet bang dat te gebruiken hoef je niet groot te zijn om veel schade aan te richten, hè.
Hm.. Ik ken niemand die dit soort lui gaat zitten verdedigen hoor.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan zou het geen kwaad kunnen als de weldenkende meerderheid wat duidelijker afstand neemt.
Niet specifiek op dit punt, maar het is met regelmaat voorgekomen dat als er iets uit de hand liep de directe gemeenschap over elkaar heen viel om maar te zeggen dat het zo'n goede jongen was.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:08 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Hm.. Ik ken niemand die dit soort lui gaat zitten verdedigen hoor.
Ach op een gegeven moment ga je er natuurlijk ook gewoon in geloven.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:09 schreef Heerlijkheid het volgende:
Wel mooi om te zien dat ze in ieder geval weten dat het niet aan hun ligt dat ze zo zijn geworden. Die jongens praten over 'het systeem' alsof ze in de Sovjet-Unie wonen.
Hte heeft echt niks met daadwerlijke opvoeding te maken. In principe zijn die Antilliaanse en kaapverdische ouders echt niet zo mals voor hun kinderen, dat kan ik je verzekeren, zeker in verhouding tot Nederlandse ouders.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:08 schreef Lucille het volgende:
Ik denk dat de opvoeding (of liever het gebrak daaraan) wel een rol speelt hoe die gasten zijn. Een 1 ouder gezin kan best normaal functioneren als je er maar bent als ouder, maar als er niemand is die zorgt voor het bijbrengen van fatsoensnormen dan krijg je vanzelf losgeslagen kids. En dat is denk ik wat erbij een deel van de Antillianen aan de hand is, dat er geen fatsoenlijk gezinsleven is.
Jezus , die gasten hebben echt te veel MTV/TMF/theBOX gekeken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:37 schreef klabbakus het volgende:
dat zijn the Bloods, zie premtime van gisteren
Precies, je kunt in ieder je geval je daden op een manier rechtvaardigen zoals iedereen dat doet. Alles ligt immers aan de omstandigheden, en de vrije wil bestaat niet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:11 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Ach op een gegeven moment ga je er natuurlijk ook gewoon in geloven.
je vergeet het geld dat gemaakt wordt met roof en drugs.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:12 schreef XiChico het volgende:
Je moet iedere week ¤25 in de gang brengen. Nou poepoe, 25 euroDaarmee veegt de gemiddelde Nederlander zijn reet mee af. Dat moet een winstgevende click worden dan
.
mijn vriend schaamt zich de tering voor zulke gasten, het maakt hem kwaad , hij wordt er tenslotte mee geassocieerd, ook al loopt hij niet in van die achterlijke kleding.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mijn vriendin is een surinaamse uit de bijlmer en bijna iedereen van haar familie werkt gewoon en doet het prima. veel zijn allang uit de bijlmer weg door gewoon normaal hun kansen te benutten.
mwoah die moeder was er in zekere zin toch aardig mee bezig, hoor , gisteren... lachend afkeuren, nee, dat maakt indruk op je kroost, je kan er donder op zeggen dat haar zoon van 12 over een jaartje of zo erbij zit, al mama's vrienden zijn namelijk gangmembers ...quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:08 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Hm.. Ik ken niemand die dit soort lui gaat zitten verdedigen hoor.
haar zoontje dat er naast stond en op 'melvin'beton leek was toch al lid?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:18 schreef milagro het volgende:
[..]
mwoah die moeder was er in zekere zin toch aardig mee bezig, hoor , gisteren... lachend afkeuren, nee, dat maakt indruk op je kroost, je kan er donder op zeggen dat haar zoon van 12 over een jaartje of zo erbij zit, al mama's vrienden zijn namelijk gangmembers ...
Ja, die moeder ja. Lipho had het over normale weldenkende mensen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:18 schreef milagro het volgende:
[..]
mwoah die moeder was er in zekere zin toch aardig mee bezig, hoor , gisteren... lachend afkeuren, nee, dat maakt indruk op je kroost, je kan er donder op zeggen dat haar zoon van 12 over een jaartje of zo erbij zit, al mama's vrienden zijn namelijk gangmembers ...
Helaas zijn er ook veel niet weldenkende mensenquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:19 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja, die moeder ja. Lipho had het over normale weldenkende mensen.
oh nou, kijk eens aanquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
haar zoontje dat er naast stond en op 'melvin'beton leek was toch al lid?
Litpho had het ook over mensen die niet actief verdedigen, maar door hun passiviteit er ook niet aan bijdragen dat de tweede kant van de medaille getoond wordt. Daar zitten ongetwijfeld meer dan voldoende weldenkende mensen tussen die volkomen gelijk hebben als ze denken dat dat niet hun verantwoordelijkheid is. Het is alleen wel zo dat ze door hun passiviteit ervoor zorgen dat dergelijke rotte appels veel meer aan het beeld van een dergelijke groep bijdraagt dan ze op grond van hun relatief geringe aantal zouden moeten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:19 schreef Posdnous het volgende:
[..]
ja, en dat zijn die moeders over het algemeen niet dus, hè, blijkbaar, want die gasten wonen nog gewoon thuis, brengen spullen mee naar huis, waarvan mama weet dat ze gejat of geroofd zijn, maar hey ze profiteert er van, dus ach...quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:19 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dit soort figuren? Ik kan ook morgen wakker worden, met mijn geld 2 keer zoveel 'big motherfuckin guns' kopen als die gasten en er bij gaan lopen als een dwaas. Wat maakt hun gangster? Gewoon jochies met een pistool. Die hele code van hun stelt geen reet voor, de enige gang die respect afdwingt is de mafia.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:06 schreef Posdnous het volgende:
Nee, daar ben ik het absoluut niet mee eens.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:28 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, en dat zijn die moeders over het algemeen niet dus, hè, blijkbaar, want die gasten wonen nog gewoon thuis, brengen spullen mee naar huis, waarvan mama weet dat ze gejat of geroofd zijn, maar hey ze profiteert er van, dus ach...
er zullen heus moeders zijn die met hun handen in de extensions zitten, maar het gros vindt het volgens mij wel best, of iig niet erg genoeg om er actief wat aan te doen, en vroeg in te grijpen.
Vergis je niet. Dit soort ventjes gaan op een gegeven moment echt in hun eigen ellende geloven. En er is niks zo link als mensen die denken dat ze niets te verliezen hebben.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:29 schreef XiChico het volgende:
[..]
Dit soort figuren? Ik kan ook morgen wakker worden, met mijn geld 2 keer zoveel 'big motherfuckin guns' kopen als die gasten en er bij gaan lopen als een dwaas. Wat maakt hun gangster? Gewoon jochies met een pistool. Die hele code van hun stelt geen reet voor, de enige gang die respect afdwingt is de mafia.
jammer dan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:33 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik het absoluut niet mee eens.
ja, of enkeltje Irak, ze houden van guns, ze houden van the hood life, nou, één groot pretpark daar voor ze, leef je uit, bro!quote:
Kijken hoe lang ie survived in de straten van Baghdad.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:43 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, of enkeltje Irak, ze houden van guns, ze houden van the hood life, nou, één groot pretpark daar voor ze, leef je uit, bro!
Klopt. Ik ben het dan ook met een regel van hun eens, ben je eenmaal een crib dan blijf je een crib. Die gozer op het eind op zijn bakfiets lijkt heel aadig maar vergeet niet wat hij gedaan heeft. En misschien is dit een goede gast geworden, maar wat als hij nergens werk vind? Grote kans dat hij weer terugvalt. Dus wat mij betreft mogen zogenaamde gansters bij hun kliekje blijven tot de dood er op volgt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:34 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Vergis je niet. Dit soort ventjes gaan op een gegeven moment echt in hun eigen ellende geloven. En er is niks zo link als mensen die denken dat ze niets te verliezen hebben.
Als het zou kunnen zou het mooi zijn. Maar helaas, de overheid kan je niet dwingen een goed leven te leiden. Ze kunnen alleen straffen als de misdaad al gedaan is. Verder ben ik het wel met je eens, maar het probleem is gewoon niet uit te roeienquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:43 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, of enkeltje Irak, ze houden van guns, ze houden van the hood life, nou, één groot pretpark daar voor ze, leef je uit, bro!
Tja, 'het gros vind het volgens mij wel best'.quote:
Dat is in ieder geval zeker.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:46 schreef XiChico het volgende:
Voor veel gasten is de gevangenis een leerschool voor het betere werk.
Mochten ze toch terug komen, krijgen ze een rood shirt met de zwarte letters: "i survived iraq, and all i got is this shirt, swa! "quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:43 schreef milagro het volgende:
[..]
het gros van de moeders van dat soort gasten, niet van de antilliaanse moeders als geheel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:48 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Tja, 'het gros vind het volgens mij wel best'.
Moet ik dat maar aannemen als een feit of zo? Mijn ervaringen zijn anders.
Just for the record, een crib is een huis waar de homies wonen, een crip is een banger.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:46 schreef XiChico het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben het dan ook met een regel van hun eens, ben je eenmaal een crib dan blijf je een crib. Die gozer op het eind op zijn bakfiets lijkt heel aadig maar vergeet niet wat hij gedaan heeft. En misschien is dit een goede gast geworden, maar wat als hij nergens werk vind? Grote kans dat hij weer terugvalt. Dus wat mij betreft mogen zogenaamde gansters bij hun kliekje blijven tot de dood er op volgt.
Wat de overheid wel kan doen is ervoor zorgen dat als die gasten dan eenmaal in de gevangenis belanden ze niet in contact komen met andere zgn. gangsters. Voor veel gasten is de gevangenis een leerschool voor het betere werk. Dat is alles wat je kunt doen samen met het verhogen van de straffen. Hopelijk branden ze voor eeuwig nadat ze doodgeschoten zijn.
ik gok een uur, en dat dan alleen omdat ze jankend om hun moeder ergens schuilen ws... altijd lastig als je ineens 'eerlijk' tegengas krijgt, hun guns net effe groter dan de jouwe.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Kijken hoe lang ie survived in de straten van Baghdad.![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Just for the record, een crib is een huis waar de homies wonen, een crip is een banger.![]()
Op een schaal van 1 tot 10 ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:52 schreef Apropos het volgende:
Ik heb het na een paar seconden afgezet.
''Big-ass mowfocka, hahaha!''
''Ik ben gewoon een survivor, weetjewel.''
''De systeem is mijn fucking vijand.''
Mohammed komt er ook nog even bij om over werk te spreken alsof het snoepgoed is en het bezit van een vuurwapen te relativeren.
Hoe ontzettend dom zijn deze lieden wel niet?!
Ik wist overigens niet dat er ook al Bloods waren in NL, wel wist ik dat er in Den Haag een groep was die zich "Kings Crips" noemen, of noemden, want ik weet niet of ze de tand des tijds doorstaan hebben, maar die lopen dus in het blauw.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:53 schreef XiChico het volgende:
[..]Klopt. Moest Blood zijn. Of welke andere gangnaam dan ook.
Ja en dat zijn weer de vijandjes van die jongens die je net zag. Ook zo lekker.. 2 groepen negers (over het algemeen) die elkaar niet mogen omdat ze een verkeerd kleur kledingstuk dragen. Maar als je dan aan die gasten vraagt of ze andere bloods die ze niet kennen groeten zeggen ze "ja, een familie toch, zelfde struggle jatoch?" terwijl de vijand diezelfde 'struggle' ook meemaakt. Ze zijn zo dom en hypocrietquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik wist overigens niet dat er ook al Bloods waren in NL, wel wist ik dat er in Den Haag een groep was die zich "Kings Crips" noemen, of noemden, want ik weet niet of ze de tand des tijds doorstaan hebben, maar die lopen dus in het blauw.
Ja, het lijken wel voetbalsupporters.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:01 schreef XiChico het volgende:
[..]
Ja en dat zijn weer de vijandjes van die jongens die je net zag. Ook zo lekker.. 2 groepen negers (over het algemeen) die elkaar niet mogen omdat ze een verkeerd kleur kledingstuk dragen.
Kom nou zeg, die trekken eens per week een kleurtje aan om hun club te steunen, die negerts staan ermee op en gaan ermee naar bed.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:11 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja, het lijken wel voetbalsupporters.
L.A. De jongens van MS13 hebben nog een jong 'neger' speelpopje nodig:quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:19 schreef milagro het volgende:
Voor ontspoorde Marokkanen worden er soms tripjes geregeld naar het moederland, of vakanties in Tunesie of midweekjes in kamelenkamp Slagharen, kunnen ze deze knullen niet oppakken en hen laten kennismaken met datgene waar ze zich zo verbonden mee voelen, een tripje naar de US, naar hun bro's in the hood en ze daar dan achterlaten, en ze over een maandje weer ophalen.... ja of niet.
Maakt niet uit, downplayen die hap. Daar gaat het om.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:19 schreef Hathor het volgende:
Kom nou zeg, die trekken eens per week een kleurtje aan om hun club te steunen, die negerts staan ermee op en gaan ermee naar bed.
dat zou het beste zijnquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:19 schreef milagro het volgende:
Voor ontspoorde Marokkanen worden er soms tripjes geregeld naar het moederland, of vakanties in Tunesie of midweekjes in kamelenkamp Slagharen, kunnen ze deze knullen niet oppakken en hen laten kennismaken met datgene waar ze zich zo verbonden mee voelen, een tripje naar de US, naar hun bro's in the hood en ze daar dan achterlaten, en ze over een maandje weer ophalen.... ja of niet.
dan worden het sterren. lijkt me niet zo'n goed plan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:29 schreef Posdnous het volgende:
[..]
dat zou het beste zijn.
Leuk idee voor een real life soap, daar zou ik zowaar misschien nog naar gaan kijken.
ha, de hopmannen.... nou, dat ziet er toch heel vertrouwd uit, dacht ik zo, daar laat je die knullen toch met een gerust hart achterquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:25 schreef NotoriousJw het volgende:
De bloods![]()
[afbeelding]
En ik wil niet veel zeggen, maar deze 'shit' komt voornamelijk door TMF/ The Box/ MTV negers bling bling/ bitches & hoes i.c.m. een slechte opvoeding.
Yeah rightquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan worden het sterren. lijkt me niet zo'n goed plan.
bloods zullen niet snel bloods van een ander land rossen. ik denk dat hun amsterdamse achtergrond misschien nog wel stoer is ook.
Niks gevangenisstraf, gewoon terugsturen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:12 schreef niet_links het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/10719/fb676166/index.html
Kijk hier eens even naar, ik wordt daar zo boos over. Ze geven me geen werk.. Nee als je een halve ganster bent niet nee. Die gasten lopen daar diefstal goed te praten. De mentaliteit is geheel fout. Ik ga niet naar school want ik krijg toch geen baan.
Ze gooien alles op discriminatie om zichzelf te rechtvaardigen.
Ik hoop echt dat dit soort figuren voor jaren opgeborgen worden. Altijd maar die slachtoffer rol van dat soort gasten. BAH
volgens mij maken ze de goede naam van de vriendenclub juist te schande en wordt dat afgestraftquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan worden het sterren. lijkt me niet zo'n goed plan.
bloods zullen niet snel bloods van een ander land rossen. ik denk dat hun amsterdamse achtergrond misschien nog wel stoer is ook.
Je stuurt ze op odyssee?quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:33 schreef milagro het volgende:
[..]
ha, de hopmannen.... nou, dat ziet er toch heel vertrouwd uit, dacht ik zo, daar laat je die knullen toch met een gerust hart achter
ik vind het een wereldidee van mezelf
Als ik dat had gewild had ik het wel geprobeerd. Maar ik ben in dit geval voor harder straffen. En proberen ze te blijven volgen als ze vrijkomen en dan wachten tot ze weer wat fout doen dan met voorrang berrechten en weer opsluiten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Niks gevangenisstraf, gewoon terugsturen.
Of iemand ze nog gaat verdedigen? Hoezo? Wil je er weer een bash-links topic van maken dan?
Sjees, lijken wel een stelletje met tijgerbalsem ondergesmeerde chippendale-nichtenquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:25 schreef NotoriousJw het volgende:
De bloods![]()
[afbeelding]
En ik wil niet veel zeggen, maar deze 'shit' komt voornamelijk door TMF/ The Box/ MTV negers bling bling/ bitches & hoes i.c.m. een slechte opvoeding.
Wat een onzin en wat een geldverspilling. Gewoon terugsturen naar die eilanden, dan zijn ze onder hun eigen mensen. Dan is het systeem niet tegen ze en kunnen ze wel gewoon een baan krijgen, volgens hun logica.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:46 schreef niet_links het volgende:
[..]
Als ik dat had gewild had ik het wel geprobeerd. Maar ik ben in dit geval voor harder straffen. En proberen ze te blijven volgen als ze vrijkomen en dan wachten tot ze weer wat fout doen dan met voorrang berrechten en weer opsluiten.
Nu Meki nogquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:56 schreef niet_links het volgende:
Help zelfs BSB is het met me eens dat deze gasten zwaar gestoord zijn.
Gezien de huidige ontwikkelingen ga ik er dan ook vanuit dat men mij steeds meer als visionair begint te zien.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:07 schreef Misstique het volgende:
Tof. Nederland wordt steeds meer een tweede Amerika.
meki?quote:
Alsof de Bijlmer (zeker tegenwoordig) een buurt is die je moet ontvluchten... Zo ver zijn we gelukkig nog lang niet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mijn vriendin is een surinaamse uit de bijlmer en bijna iedereen van haar familie werkt gewoon en doet het prima. veel zijn allang uit de bijlmer weg door gewoon normaal hun kansen te benutten.
Yep.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:34 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Vergis je niet. Dit soort ventjes gaan op een gegeven moment echt in hun eigen ellende geloven. En er is niks zo link als mensen die denken dat ze niets te verliezen hebben.
Macho cultuur 100% gericht op uiterlijk/materieel vertoon. Dat is ALLES.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:08 schreef Lucille het volgende:
Ik denk dat de opvoeding (of liever het gebrak daaraan) wel een rol speelt hoe die gasten zijn. Een 1 ouder gezin kan best normaal functioneren als je er maar bent als ouder, maar als er niemand is die zorgt voor het bijbrengen van fatsoensnormen dan krijg je vanzelf losgeslagen kids. En dat is denk ik wat erbij een deel van de Antillianen aan de hand is, dat er geen fatsoenlijk gezinsleven is.
Als ze dat vinden waarom kunnen ze dan niet gewoon opbokken. Ze zien blijkbaar niet dat andere allochtonen wel gewoon een baan hebben en dat het dus wel mogelijk is. Is er geen vijandige bende zodat ze elkaar lekker kunnen uitmoorden ofzo.quote:
Echt heel mooi die kerel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:41 schreef milagro het volgende:
Overigens, het tweede item van Prem Time , die Jamaican met oranje klompen en bakfiets, man! die was weer mega aandoenlijk![]()
Op de bakfiets naar Mongolië
Ik. Mensen dienen in onze rechtsstaat te worden veroordeeld naar bewezen daden die strafrechtelijk vervolgbaar zijn, niet naar mentaliteit.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:12 schreef niet_links het volgende:
vloeken in de fok kerk!quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:11 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
[..]
Ik. Mensen dienen in onze rechtsstaat te worden veroordeeld naar bewezen daden die strafrechtelijk vervolgbaar zijn, niet naar mentaliteit.
Oh nee hè, haalt ie die schertsvertoning wederom van stalquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gezien de huidige ontwikkelingen ga ik er dan ook vanuit dat men mij steeds meer als visionair begint te zien.
Essay der Anti-Amerika²
quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:31 schreef tonks het volgende:
Wel cool dat darth vader nu de leider van de nederlandse bloods is.
Moeten ze hem wel ergens op kunnen pakken. Die gasten zitten allemaal vrijwillig bij zijn kliekje. Net de Hells Angels.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:40 schreef zoalshetis het volgende:
hey maar alle gekheid op een stokje. hier moet toch tegen op getreden worden. kan vast niet moeilijk zijn om big blood op te snorren.
ook een criminele organisatie.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:42 schreef XiChico het volgende:
[..]
Moeten ze hem wel ergens op kunnen pakken. Die gasten zitten allemaal vrijwillig bij zijn kliekje. Net de Hells Angels.
waar nog meer thug?quote:
Daar hoef je geen thug voor te zijn om te weten dat dit iig in praktisch elk deel van Amsterdam voorkomtquote:
ja dat laatste klopt helaas. ook aan kogels. alhoewel iets lastiger.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:08 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Daar hoef je geen thug voor te zijn om te weten dat dit iig in praktisch elk deel van Amsterdam voorkomt
Hetzelfde zal ook wel gelden voor Rotterdam en Den Haag.. En dat vergeet ik waarschijnlijk nog 30 steden..
Het is echt zoo simpel om aan een pistool te komen..
Als je een beetje kan bluffen heb je die ook niet echt nodig. Totdat je ze écht nodig hebt natuurlijk. En dat ruimt weer opquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja dat laatste klopt helaas. ook aan kogels. alhoewel iets lastiger.
door wie? wat bedoel je?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:17 schreef Yildiz het volgende:
Hey, een week geleden werd het bezit van een pistool in Amsterdam toch nog goedgepraat?
Hoe zit dat?
Nou, die-hard rechtse rukkers zijn toch zo voor vrij wapenbezit, om je eventueel te kunnen verdedigen ?quote:
de Turkse supermarktman, die doodgeschoten is, ms wel door een stelletje Bloods nav hun ontgroening, die wilde zich bewapenen, heeft dat ms ook gedaan, maar het was te laat.quote:
zou idd zo maar kunnen. ik ga ineens nóg anders naar opsporing verzocht kijken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:23 schreef milagro het volgende:
[..]
de Turkse supermarktman, die doodgeschoten is, ms wel door een stelletje Bloods nav hun ontgroening, die wilde zich bewapenen, heeft dat ms ook gedaan, maar het was te laat.
"Die-hard" was gegeven de statistieken misschien niet de beste woordkeus.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:22 schreef gelly het volgende:
[..]
Nou, die-hard rechtse rukkers zijn toch zo voor vrij wapenbezit, om je eventueel te kunnen verdedigen ?
misschien om hun haven en goed te beschermen, niet door dit afgenomen te laten worden door een stel zielige klootzakken die denken dat ze hier in een amerikaanse blood of cribs situatie zitten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:22 schreef gelly het volgende:
[..]
Nou, die-hard rechtse rukkers zijn toch zo voor vrij wapenbezit, om je eventueel te kunnen verdedigen ?
Omdat ze Nederlander zijn?quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:52 schreef ssebass het volgende:
[..]
Als ze dat vinden waarom kunnen ze dan niet gewoon opbokken. Ze zien blijkbaar niet dat andere allochtonen wel gewoon een baan hebben en dat het dus wel mogelijk is. Is er geen vijandige bende zodat ze elkaar lekker kunnen uitmoorden ofzo.
Op basis van wat, stoer in de camera kijken ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
verbieden en opsluiten die gasten.
Kunnen we niet met een burgerinitiatief deze shit van de tv en radio af krijgen? Hardcore sex en filmpjes die bedoeld zijn om mensen tegen elkaar op te jutten komen toch ook niet op tv? Waarom moet deze crap dan wel getolereerd worden onder het mom van muzikale creativiteit? Ik ben geen tegenstander van rap muziek, integendeel, maar kan er niet gecensureerd worden op songtekst?quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:25 schreef NotoriousJw het volgende:
De bloods![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:30 schreef gelly het volgende:
[..]
Op basis van wat, stoer in de camera kijken ?
Het is niet alsof al die ellende door rapmuziek komt, eerder andersom.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:32 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Kunnen we niet met een burgerinitiatief deze shit van de tv en radio af krijgen? Hardcore sex en filmpjes die bedoelt zijn om mensen tegen elkaar op te jutten komen toch ook niet op tv? Waarom moet deze crap dan wel getolereerd worden onder het mom van muzikale creativiteit? Ik ben geen tegenstander van rap muziek, integendeel, maar kan er niet gecensureerd worden op songtekst?
Lijkt me symptoombestrijding. Het "geen goede opvoeding" weegt zoveel zwaarder.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:32 schreef ChillyWilly het volgende:
Ik ben geen tegenstander van rap muziek, integendeel, maar kan er niet gecensureerd worden op songtekst?
heb jij het wel helemaal gezien voordat je weer op gaat komen voor dit soort tuig?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:30 schreef gelly het volgende:
[..]
Denk eerder een kip en ei verhaal, ,maar als we die cirkel kunnen breken schieten we al een beetje op. Uiteraard is het kernprobleem dan nog niet opgelost.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:33 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Het is niet alsof al die ellende door rapmuziek komt, eerder andersom.
Ja, laten we een muziekstijl verbiedenquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:34 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Denk eerder een kip en ei verhaal, ,maar als we die cirkel kunnen breken schieten we al een beetje op. Uiteraard is het kernprobleem dan nog niet opgelost.
En wat gaan we dan oplossen? Gewelddadige computerspelletjes? Films? Televisieseries? Ik zie niet direct een einde aan de censuur én aan de creativiteit van pubers om iets te vinden wat hun omgeving niet goedkeurt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:34 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Denk eerder een kip en ei verhaal, ,maar als we die cirkel kunnen breken schieten we al een beetje op. Uiteraard is het kernprobleem dan nog niet opgelost.
Ik heb het gezien en moest vooral lachen. Tuig is het, maar meer ook niet. Dat idee moet je ze ook niet geven.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb jij het wel helemaal gezien voordat je weer op gaat komen voor dit soort tuig?
Gelly wil altijd rellen, kneus....quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb jij het wel helemaal gezien voordat je weer op gaat komen voor dit soort tuig?
ik vind juist dat je ze het idee moet geven dat ze met hun rode zakdoeken er uit zien alsof ze homohoeren zijn. dat ze met hun zilverfoliejackets niet moeten denken dat ze iets zijn. dat wij in nderland geen behoefte hebben aan dit soort achterlijke debielen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:36 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik heb het gezien en moest vooral lachen. Tuig is het, maar meer ook niet. Dat idee moet je ze ook niet geven.
Niet omdat criminelen er naar luisteren, maar omdat beinvloedbare jongeren er naar luisteren...quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:36 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja, laten we een muziekstijl verbieden, en alleen omdat bepaalde criminelen er naar luisteren
.
bemoei je even lekker met je eigen gepeupel. kneus.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:36 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Gelly wil altijd rellen, kneus....
Beinvloedbare jongeren grijpen elk excuus aan. Het is aan de opvoeders en omgeving om dat bij te sturen. Het excuus aanpakken is de meest kortzichtige vorm van symptoombestrijding, no offense.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:39 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Niet omdat criminelen er naar luisteren, maar omdat beinvloedbare jongeren er naar luisteren...
quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
bemoei je even lekker met je eigen gepeupel. kneus.
ik draai al weer even lang genoeg mee om te weten dat gelly soms ook sense maakt.
quote:Ik heb het gezien en moest vooral lachen. Tuig is het, maar meer ook niet. Dat idee moet je ze ook niet geven.
Je kunt beter iets aan je leesvaardigheid doen lijkt me.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:40 schreef NotoriousJw het volgende:
Zelf meegemaakt:
Lieve jongens! Doen niets, tuig is het toch gelly?
ik zei soms. lees ff.quote:
Het spijt me, ik voel me niet verplicht de keuze van kruimelcriminelen te respecteren.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:44 schreef -scorpione- het volgende:
Die jongens maken een andere keuze, dat moet je respecteren![]()
ik denk dat ik je taalgebruik/interpunctie niet goed begreep toen je "kneus" zei.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:43 schreef NotoriousJw het volgende:
Het probleem is dat jij/ ik/ je moeder/ vader/ zusje/ opa/ oma/ tant/ neef/ vriendin/ vriend maakt niet uit wie, zomaar overhoop gestoken kan worden/ in elkaar geslagen kan worden, zonder enige rede. Alleen om bij de groep te komen of te laten zie hoe 'gangsta' ze wel niet zijn.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat ik je taalgebruik/interpunctie niet goed begreep toen je "kneus" zei.
ik zeg namelijk niks anders in dit topic... kneus ...![]()
Niets mis met legaal verantwoordelijk wapenbezit. Een laagopgeleide klootzak met vast een strafblad van minimaal 30 pagina's en op zijn mexicaans een illegaal wapen in zijn broek valt daar echter niet onder....quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:17 schreef Yildiz het volgende:
Hey, een week geleden werd het bezit van een pistool in Amsterdam toch nog goedgepraat?
Hoe zit dat?
Maar dan hoeven ze toch ook geen respect voor jou te hebben?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het spijt me, ik voel me niet verplicht de keuze van kruimelcriminelen te respecteren.
Verboden wapenbezit? Gewapende overvallen? Diefstal? Ontduiken van de leerplicht?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:30 schreef gelly het volgende:
[..]
ja dat lees ik dus nu. maar het leek er zo te staan. denk door de gekozen interpunctie. of gebrek aan woorden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:48 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
dat kneus was niet voor jou bedoeld
![]()
Nee idd, daarom mogen ze me ook in elkaar slaan en in me nek steken. Achter het woord respect staat bij hun in het woordenboek een andere betekenis.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:50 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Maar dan hoeven ze toch ook geen respect voor jou te hebben?![]()
Niet voor mijn keuzes, nee, dat klopt. Voor mij als persoon is een geheel ander verhaal en het onderwerp van aardig wat pagina's in het wetboek van strafrecht.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:50 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Maar dan hoeven ze toch ook geen respect voor jou te hebben?![]()
Ja volgens 'Mocro blood', en aangezien hij zijn school niet afgemaakt had, omdat hij toch een strafblad had heb ik mijn twijfels bij zijn procentuele schatting.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:01 schreef zoalshetis het volgende:
ik ga wel wat meer letten op bepaalde rode kledingsstukken. misschien toch wat beter uitkijken als ik de metro uit probeer te komen door een massa brutale ventjes.
30% guns?
En geen blauwe sjaaltjes enzo dragen. Anders ben je ook flink de sjaak. Crip!quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:01 schreef zoalshetis het volgende:
ik ga wel wat meer letten op bepaalde rode kledingsstukken. misschien toch wat beter uitkijken als ik de metro uit probeer te komen door een massa brutale ventjes.
30% guns?
Ik denk niet dat meneer weet wat de kreet 'One Blood' betekend. Laat ik vooropstellen dat het niets te maken heeft met Bloods of Gangs.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:46 schreef NotoriousJw het volgende:
http://youtube.com/watch?v=_nxlW-MYQx0 = One Blood (remix) alle 'idolen/ grote namen' doen mee.
Of als je aan de ene kant blauwe sjaaltjes hebt, aan de andere kant rode en jij pakt net je witte zakdoek. Dan zit je tussen twee vuren in.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
En geen blauwe sjaaltjes enzo dragen. Anders ben je ook flink de sjaak. Crip!
Dan rijst toch de vraag: Is het alleen maar een symptoom, of draagt het ook bij aan de ontsporing van deze jongeren?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Beinvloedbare jongeren grijpen elk excuus aan. Het is aan de opvoeders en omgeving om dat bij te sturen. Het excuus aanpakken is de meest kortzichtige vorm van symptoombestrijding, no offense.
Welk boek?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet voor mijn keuzes, nee, dat klopt. Voor mij als persoon is een geheel ander verhaal en het onderwerp van aardig wat pagina's in het wetboek van strafrecht.
Gaat over het recht om te straffen. Deze antillianen hebben het blijkbaar ook gelezen en nemen zelf het recht in eigen handen om het systeem te straffenquote:
Niet meer dan D&D en Heavy Metal in de jaren '80 jongeren aanzetten tot satanische rituelen. Beinvloedbaar en een excuus gekoppeld aan een gebrek aan sociale controle.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:05 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Dan rijst toch de vraag: Is het alleen maar een symptoom, of draagt het ook bij aan de ontsporing van deze jongeren?
Ik ben het met je eens dat sociale controle erg belangrijk is maar dat kan je als overheid erg moeilijk opleggen. Verder is er wel een verschil tussen een satanisch ritueel en het beroven, doodsteken of neerschieten van onschuldige passanten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet meer dan D&D en Heavy Metal in de jaren '80 jongeren aanzetten tot satanische rituelen. Beinvloedbaar en een excuus gekoppeld aan een gebrek aan sociale controle.
In ieder geval neersteken was onderdeel van een paar van de rituelen, dus dat verschil is jammer genoeg niet zo groot als het lijkt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:12 schreef ChillyWilly het volgende:
Verder is er wel een verschil tussen een satanisch ritueel en het beroven, doodsteken of neerschieten van onschuldige passanten.
je waarden en normen verbazen mij ten zeerste hier tov elders en néé ik ben geen kloon..quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:15 schreef ikfietsopkoppo het volgende:
Dank!
Het zijn toch Antillianen? Dat zijn geen buitenlanders.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:23 schreef Timmehhh het volgende:
Waarom worden deze criminele buitenlanders niet uitgezet?
Kankerneger is één woord.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:31 schreef Sjakie01 het volgende:
2 woorden: Kanker neger.
Mag je verdomme naar een welvarend land als Nederland komen, en wat doet die gast? Gaat lekker stoer rond lopen met zijn pipa omdat zijn grote voorbeelden dit in Amerika ook doen. Ga wat van je leven maken man. Genoeg kansen hier. Oppakken en uitzetten, ze hebben hun kans wel gehad. Sim-pel.
Die kunnen sinds kort toch ook worden uitgezet? Dit tuig hoort niet in Nederland thuis.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:30 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Het zijn toch Antillianen? Dat zijn geen buitenlanders.
Een aanbetaling voor de schulden van ons koloniaal verleden, zogezegd.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:30 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Het zijn toch Antillianen? Dat zijn geen buitenlanders.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:31 schreef Sjakie01 het volgende:
2 woorden: Kanker neger.
http://youtube.com/watch?v=lO5lCp0kZWU&mode=related&search=quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:51 schreef NotoriousJw het volgende:
Als jullie nog wat danspasjes willen leren voor zaterdagavond
quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:37 schreef Ms_Furious het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=lO5lCp0kZWU&mode=related&search=
Deze is beter heeft een beetje Nederlandse invloed![]()
Whahahaquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:37 schreef Ms_Furious het volgende:
[..]
Ontvluchten niet, maar je gaat er s' avonds ook niet effe lekker een wandelingetje maken met je vriendin. Het blijft een wijk met een gebruiksaanwijzing.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:33 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Alsof de Bijlmer (zeker tegenwoordig) een buurt is die je moet ontvluchten... Zo ver zijn we gelukkig nog lang niet.
Ja, die supermarktman Yildiz had inderdaad een pistool 'om zichzelf te verdedigen'.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:23 schreef milagro het volgende:
[..]
de Turkse supermarktman, die doodgeschoten is, ms wel door een stelletje Bloods nav hun ontgroening, die wilde zich bewapenen, heeft dat ms ook gedaan, maar het was te laat.
En omdat ik in het buitenland zit mag ik geen mening meer hebben over wat er in Nederland gebeurd. Ik ben gewoon voor het hard aanpakken van dit soort uitwassen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 04:38 schreef Megumi het volgende:
Grappig is wel dat de TS zelf in het buitenland zit.
Nee, maar d'r valt verder ook weinig te beleven, dus dat zat er sowieso niet in...quote:Op donderdag 1 maart 2007 03:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ontvluchten niet, maar je gaat er s' avonds ook niet effe lekker een wandelingetje maken met je vriendin. Het blijft een wijk met een gebruiksaanwijzing.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:40 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[..]
al was het fucking hamas
ze moeten zich gewoon aanpassen hier in nederland, ze krijgen bijna alles letterlijk in hun schoot geworpen.
fucking aanstellers
ik kots op ze
Waarschijnlijk worden ze daar harder aangepakt als hier. Nederland is te soft. Dit soort uitwassen moeten gewoon aangpakt worden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:50 schreef Xith het volgende:
[..]In het land waar ze vandaan kwamen zijn de bloods natuurlijk normaal
Ik heb SP gestemd.quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:28 schreef Gelderland het volgende:
Ik wil wel eens weten hoeveel mensen die hier loopt te schelden op de SP/groenlinks oid heeft gestemt!
Als je dit soort dingen erg vind, stem dan op Wilders oid.... Wordt 't miss ooit aangepakt ipv geknuffeld![]()
![]()
Ik kan je verhaal bevestigenquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik heb SP gestemd.
Wat je zegt is pure onzin. De SP kwam in de jaren '80 al met ideeen over de integratie die in 2002 zijn overgenomen door Pim Fortuyn en later door Geert Wilders. De plannen die Geert Wilders en de SP hebben op het gebied van integratie door bijvoorbeeld scholing en spreiding lijken aardig veel op elkaar. Waar de partijen wel verschillen is op het asielbeleid. Daar vallen deze jongeren echter niet onder, want ze zijn net als jij en ik onderdaan van het Koninkrijk der Nederlanden. Gegroet he.
Hoe komt dat toch ?quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:04 schreef niet_links het volgende:
Wat ik me altijd afvraag over deze antilianen ect. De Antillen kunnen wel nederlanders weren van hun gebieden maar wij kunnen het omgekeerde niet. Hoe komtt dat toch ?
Hierdoorquote:Een aanbetaling voor de schulden van ons koloniaal verleden, zogezegd.
Omdat die gasten uit het filmpje (wat ik overigens niet gezien heb) hersenloze randdebielen van het laagste soort zijn misschien? En die Antilliaanse vriend van jou misschien niet?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:04 schreef milagro het volgende:
[..]
het maakte me echt bang idd.
mijn vriend is een Antilliaan, hij kwam hier alleen met zijn broer , op 13 en 14 jarige leeftijd, om bij oma te gaan wonen, opdat ze hier die betere en bredere opleiding konden volgen.
Waarom lukt het hen nou wel om een opleiding af te maken, te gaan studeren aan de TH, met enkel de supervisie van oma.
ze spraken gisteren over 1 oudergezinnen, moeders die er alleen voor staan, ja leuk excuus, maar als je die moeder gisteren zag in die docu "hahahaha, kijk dan, die rode zakdoek, gek! hahaha" toen ze een vriend (?? zoon??) ophaalde uit de gevangenis, net vrij, en linea recta terug naar zijn maten.
die vrouw zei wel dat het allemaal heel erg was, en uit de hand liep en het aangepakt moest worden, maar ze loopt wel giebelend met haar dure zonnebril met die gasten mee, haar eigen zoontje van 12 of zo (en zij amper 30) er bij... tjaaa....
Ja joh, SP/Groenlinks is voor criminelenquote:Op donderdag 1 maart 2007 08:28 schreef Gelderland het volgende:
Ik wil wel eens weten hoeveel mensen die hier loopt te schelden op de SP/groenlinks oid heeft gestemt!
Als je dit soort dingen erg vind, stem dan op Wilders oid.... Wordt 't miss ooit aangepakt ipv geknuffeld![]()
![]()
Het gaat om de verklaring die 'men' geeft, ook deels in die reportage, en dan zie ik jongens die in dezelfde omstandigheden opgroeien en dus níet zo worden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:28 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Omdat die gasten uit het filmpje (wat ik overigens niet gezien heb) hersenloze randdebielen van het laagste soort zijn misschien? En die Antilliaanse vriend van jou misschien niet?
Just a wild guess hoor.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:28 schreef Gelderland het volgende:
![]()
Dat begreep ik. Maar domme mensen geven domme verklaringen en praten poep om het even zo te zeggen. En in feite is wat deze jongens doen niet eens het te proberen te verklaren van zaken... Nee zij schuiven de verantwoordelijkheid op een ander, puur om zo hun eigen fouten/fout gedrag recht te praten. En ze zijn ook nog eens te achterlijk om te beseffen dat ze dit doenquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:52 schreef milagro het volgende:
[..]
Het gaat om de verklaring die 'men' geeft, ook deels in die reportage, en dan zie ik jongens die in dezelfde omstandigheden opgroeien en dus níet zo worden.
die verklaringen worden niet gegeven door die gasten, maar door sommige "deskundigen" , en dat maakt het nog triester, je bevestigt die gasten zo in hun houding, je geeft ze een excuus, ze beginnen niet voor niets te zeuren over discriminatie, het systeem, dat verzinnen ze zelf niet, daar zijn ze namelijk te dom voor, ze nemen dat over, vergeten alleen hoe het nu ook alweer precies zat, het hele excuusverhaal, en komen dan uit op "fuck het systeem"quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:08 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat begreep ik. Maar domme mensen geven domme verklaringen en praten poep om het even zo te zeggen. En in feite is wat deze jongens doen niet eens het te proberen te verklaren van zaken... Nee zij schuiven de verantwoordelijkheid op een ander, puur om zo hun eigen fouten/fout gedrag recht te praten. En ze zijn ook nog eens te achterlijk om te beseffen dat ze dit doen.
Net zoals velen haal jij het geven van verklaringen en goedpraten door elkaar. Dit kom je ook vaak tegen in de links vs rechts discussies.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:11 schreef milagro het volgende:
[..]
die verklaringen worden niet gegeven door die gasten, maar door sommige "deskundigen" , en dat maakt het nog triester, je bevestigt die gasten zo in hun houding, je geeft ze een excuus, ze beginnen niet voor niets te zeuren over discriminatie, het systeem, dat verzinnen ze zelf niet, daar zijn ze namelijk te dom voor, ze nemen dat over, vergeten alleen hoe het nu ook alweer precies zat, het hele excuusverhaal, en komen dan uit op "fuck het systeem"
nee, ik praat niet over goedpraten, dat maak jij ervan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:20 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Net zoals velen haal jij het geven van verklaringen en goedpraten door elkaar. Dit kom je ook vaak tegen in de links vs rechts discussies.
Het geven van verklaringen kan nuttig zijn bij het proberen te voorkomen van nieuwe soortgelijke gevallen en soms zelfs bij het helpen van bestaande probleemgevallen. Verklaren is echter GEEN reden om het gedrag goed te praten of ongestraft te laten.
De verklaringen die door 'deskundigen' worden gegeven zijn overigens ook niet zo zwart-wit/eenzijdig als dit tuig het doet voorkomen (dat is ook omdat zij dus de boel alleen maar proberen goed te praten in plaats van dat ze daadwerkelijk hun gedrag proberen te verklaren middels introspectie e.d... deden ze dat, dan waren ze nu bezig iets te maken van hun leven).
wat heb je nou meer nodig, de zon, de rivier, seks met wie je maar wil, bier en dobbelen, klaar ben jequote:Op donderdag 1 maart 2007 13:49 schreef Pappie_Culo het volgende:
Mijn ervaring met bosnegers in Suriname hield echt op voor de slaapkamerdeuren, maar luxe is daar in ieder geval geen issue
Ik kan het wel verklaren het komt omdat iedereen altijd maar roept dat ze gediscrimineerd worden. Dit wordt bevestigd door een grote groep mensen met geitenwollesokken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:20 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Net zoals velen haal jij het geven van verklaringen en goedpraten door elkaar. Dit kom je ook vaak tegen in de links vs rechts discussies.
Het geven van verklaringen kan nuttig zijn bij het proberen te voorkomen van nieuwe soortgelijke gevallen en soms zelfs bij het helpen van bestaande probleemgevallen. Verklaren is echter GEEN reden om het gedrag goed te praten of ongestraft te laten.
De verklaringen die door 'deskundigen' worden gegeven zijn overigens ook niet zo zwart-wit/eenzijdig als dit tuig het doet voorkomen (dat is ook omdat zij dus de boel alleen maar proberen goed te praten in plaats van dat ze daadwerkelijk hun gedrag proberen te verklaren middels introspectie e.d... deden ze dat, dan waren ze nu bezig iets te maken van hun leven).
Overigens is het nog maar de vraag welke 'verklaringen' van 'deskundigen' de gedachten van deze jongeren het meest bevestigen... ik denk persoonlijk dat dit eerder de woorden zijn van 'deskundigen' als Wilders... Zijn woorden bevestigen voor deze jongens het idee van discriminatie een stuk meer lijkt mij...
Er zitten al genoeg criminelen in het leger. Zijn dit de mensen die jij onze normen en waarden wil laten verdedigen?!?quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:31 schreef Bastard het volgende:
Allemaal een pak slaag geven in het leger,
nu ja, ze mogen de vijand spelen op de schietbaanquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er zitten al genoeg criminelen in het leger. Zijn dit de mensen die jij onze normen en waarden wil laten verdedigen?!?
Iemand die het leger in wil moet wat mij betreft van onbesproken gedrag zijn en blijven.
Dus daar zijn ze oook al niet welkom, .. rascist!quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er zitten al genoeg criminelen in het leger. Zijn dit de mensen die jij onze normen en waarden wil laten verdedigen?!?
Iemand die het leger in wil moet wat mij betreft van onbesproken gedrag zijn en blijven.
Die mocro gaat maar fijn schoonmaakwerk doen, wijf dat het is!quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus daar zijn ze oook al niet welkom, .. rascist!
[..]
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die mocro gaat maar fijn schoonmaakwerk doen, wijf dat het is!
En aan de andere kant?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:23 schreef Geldprobleem het volgende:
Aan de ene kant hoop ik dat het eens goed fout gaat, en de Nederlandse burger het hef in eigen hand neemt.
Yep, en dan lullen de linkse zakkenvullers: samen de problemen oplossen. Ja dikke lul, met praten bereik je bij sommige soorten mensen niks meer.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:23 schreef Geldprobleem het volgende:
Door zulk tuig heb ik me oude woonplaats moeten verlaten, onder begeleiding van de politie. Ben maandenlang afgeperst en mishandeld. Zit nu dus op advies van politie in het oosten van het land in plaats van de randstad waar me gehele familie woont.
En nu ik dit weer zie, weet ik precies waarom ik nooit te nimmer het risico neem om terug te gaan daarheen. De angst om door die gasten die me hebben afgeperst weer gezien te worden is me veelste groot.
En de politie, die kijkt ernaar en laat het voor zich voorbij gaan. Als het aan mij ligt dan maak ik me opleiding af en ga ik naar een ander land.
Treurig, zeer treurig hoe het eraan toe gaat in sommige wijken/steden. Van jaar tot jaar wordt het erger, en niemand doet er wat aan.
Aan de ene kant hoop ik dat het eens goed fout gaat, en de Nederlandse burger het hef in eigen hand neemt.
[..]
Aan de andere kant wil ik me er niet druk meer om maken, omdat het al moeilijk genoeg is geweest voor mij. Voor mij staat vast dat ik zo snel mogelijk naar het buitenland wil verhuizen.quote:
hahahahquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:44 schreef TE-61 het volgende:
Ik ken wel een oplossing voor dit tuig.
Iets met een Mercedes Sprinter, 10 sterke mannen, een gelijk aantal aan geweren met infinite ammo hack
wat is er mis met bijlmerramp 2?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:44 schreef TE-61 het volgende:
Ik ken wel een oplossing voor dit tuig.
Iets met een Mercedes Sprinter, 10 sterke mannen, een gelijk aantal aan geweren met infinite ammo hack
O, oke bedankt voor het oordelen over mijn grap. Ik zal hem niet meer maken in jouw bijzijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
TE-61 was grappig. Jij niet, bovendien is dit 'grapje' al een paar keer gemaakt.
Nietsnutten moeten er ook zijnquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:56 schreef milagro het volgende:
[..]
wat heb je nou meer nodig, de zon, de rivier, seks met wie je maar wil, bier en dobbelen, klaar ben je
die docu was op zich best grappig, als het niet zo in en in triest was geweest, zelden zulke nietsnutten gezien als die kerels, echt
quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:42 schreef milagro het volgende:
de verklaringen kloppen m.i. gewoon niet, je ziet in het eiland of land van herkomst gewoon dito gedrag.
oerverwende jongens, door moeders op handen gedragen, die hun gang mogen gaan, meiden die toch wel wat strakker gehouden worden, een cultuurtje waar het hebben van meerdere vrouwen cool geacht wordt, waardoor je vanzelf je minder verantwoordelijk voelt voor eventueel nageslacht etc etc.
die macho cultuur, verwende gasten, dát is het probleem, en die cultuur nemen ze mee hier naar toe, en hier heb je nog eens een prachtig uitkeringssysteem wat het nog makkelijker maakt allemaal.
het armoe excuus is geen goedpraterij, dat zeg ik ook helemaal niet, ik zeg enkel dat het hen zal bevestigen in hun gedrag, het maakt ze passiever dan ze al zijn "want het maakt toch niets uit of ik mijn best doe, ik kom uit dit milieu, ik ben zwart, de maatschappij moet me niet"....
dat gedrag wat ze hier vertonen vertonen ze net zo goed in Suriname of de Antillen.
kijk eens bij de boscreolen bijvoorbeeld, die kerels daar doen geen REET, ze zuipen, ze dobbelen en ze neuken ieder wijf, die vrouwen zorgen voor de kinderen, het eten, alles, werken zich een slag in de rondte,en pikken dat gedrag van die kerels, om zo toch maar een vader voor hun kroost te hebben, pik je het niet, dan is die vent weg en ben je maar alleen.
was een poos terug een prachtige Belgische docu over, boscreolen, en zo dom als de mannen zijn, zo slim de vrouwen, behalve dan dat ze die kerels er mee weg laten komen, maar dat zal ook deels te maken hebben met het feit dat een alleenstaande vrouw het 'minder leuk doet' in de gemeenschap, en ja, je wil toch ook wel eens een arm om je heen (lees : geile neukseks).
de mannen zijn gewoon strontverwend, hebben nooit geleerd verantwoordelijkheid te nemen, want een deugdelijk voorbeeld hadden ze niet, Pa was ofwel grandioos afwezig ofwel neukte zich ook een slag in de rondte en was dan weer 3 weken thuis dan weer 3 weken bij buitenvrouw 4 en dat soort grappen.
idem dito bij Kaapverdianen, het gros van de Kaapverdiaans Nederlandse moeders is alleen, mannen zijn opgerot of komen eens per maand eens aanwaaien om je een veeg te geven.
Ja en dus denken die meiden, als ik een kind heb, dan komt ie tenminste nog eens langs, en wordt mijn uitkering aanzienlijk aantrekkelijker.
het heeft volgens mij veel meer met mentaliteit, cultuur (niet de zwarte cultuur persé als geheel, maar het 'cultuurtje' ) te maken, strontverwende mannen, die hun gang kunnen gaan en een heleboel willen, geld, seks, luxe, gemak , maar geen enkele verplichting of inspanning (tenzij het seks betreft)
zijquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:37 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[..]
daar ben ik het helemaal mee eens,
en daar komt ook nog eens bij dat HUN de verkeerde indruk achterlaten voor de goedwillende allochtoon,
daarom mogen ze van mij zo snel mogelijk rausen naar hun hut ergens in de rimboe
basterds
Mij treft geen blaam, ik linkte door en vergat datum te checkenquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:52 schreef Hukkie het volgende:
Wat is dat toch met die mega kicks de laatste tijd?
verdomme, ik heb het pas door nu ik jou reactie leesquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:52 schreef Hukkie het volgende:
Wat is dat toch met die mega kicks de laatste tijd?
En vooral veel users die nu nooit meer posten, meestal gaat er dan een belletje afquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:13 schreef Dulk het volgende:
[..]
verdomme, ik heb het pas door nu ik jou reactie lees![]()
ik had al zo'n gevoel dat ik bepaalde discussies ergens van herkende
eh see wat ga jij over mijn ouders praten?!quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:39 schreef Scorpie het volgende:
Die hele generatie inclusief de ouders is gewoon helemaal niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |