Bram Moszkowicz?quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:12 schreef niet_links het volgende:
Is er nog iemand die ze gaat verdedigen ?
met je pistool zeker!quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:16 schreef Meki het volgende:
Ik verdedig ze wel.
daar ben ik het helemaal mee eens,quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:21 schreef milagro het volgende:
Ik zag gisteren Prem Time, ben er echt vangeschrokken.
Moet er niet aan denken dat mijn kinderen die knapen tegen het lijf lopen.
Ze beroven mensen /winkels als ontgroening, ze slaan mensen in elkaar als ontgroening, ze willen niet werken, want ze zijn tegen de maatschappij, want die moet hen niet, omdat ze zwart zijn, ze zijn bereid om te doden, ja, dat is dan niet de intentie maar als het er zo van komt omdat jij je gsm niet wil afgeven of de winkelier zijn geld niet, tjaaaaa....
echt, als je dat ziet, snap ik niet wie er nog tegen is om dat soort mongolen lekker terug te sturen naar de ABC eilandjes, waar ze meestal vandaan komen.
maak elkaar daar maar af.
Ik heb tenminste nog een baan meneertjequote:Op woensdag 28 februari 2007 12:36 schreef Evil_Jur het volgende:
Ze praten zoals Meki typt.
al was het fucking hamasquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:37 schreef klabbakus het volgende:
dat zijn the Bloods, zie premtime van gisteren
Dat is altijd al zo geweest. (alle) mensen zoet houden is niet mogenlijk.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:39 schreef Chadi het volgende:
nee jij relt dan betaal ik wel zodat jij niet gaat rellen..
Dat waarderen wij, meki!quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik heb tenminste nog een baan meneertje
ik doe niet aan criminaliteit![]()
zag je die meeting op de Dam, wat die gozer allemaal uitkraamde, dat is gewoon aanzetten tot moord, oppakken dus, naast al die andere redenen die je hebt om dat te doenquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:51 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat een werkkamp wel goed zou zijn voor dit soort gasten. dan heb ik het over een paar jaar hun ass afwerken, dan terug naar hun eigen land.
en de bloods is natuurlijk een criminele organisatie en die big blood mogen ze vandaag nog oppakken.
zoals jij net al aangaf. je bent gewoon je eigen leven, of dat van je kind niet meer zeker met dit soort idioten en hun 'ontgroeningsfeestjes'.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:53 schreef milagro het volgende:
[..]
zag je die meeting op de Dam, wat die gozer allemaal uitkraamde, dat is gewoon aanzetten tot moord, oppakken dus, naast al die andere redenen die je hebt om dat te doen
Snap werkelijk niet dat die hersenlozen nog vrij rondlopen.
Beter naar een communistische heilstaat sturen als NK of China, die weten wel wat ze met dergelijke idioten moeten doen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:53 schreef milagro het volgende:
[..]
zag je die meeting op de Dam, wat die gozer allemaal uitkraamde, dat is gewoon aanzetten tot moord, oppakken dus, naast al die andere redenen die je hebt om dat te doen
Snap werkelijk niet dat die hersenlozen nog vrij rondlopen.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:37 schreef klabbakus het volgende:
dat zijn the Bloods .
ook crimineel-crimineler-crimineelst...quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:00 schreef Posdnous het volgende:
[..]
![]()
Uit de categorie dom-dommer-domst deze lui.
Yup. Dat denk ik wel. Lijken me niet figuren die het alleen bij praatjes houden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ook crimineel-crimineler-crimineelst...
Zo groot is die groep nou ook weer niet hoor.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:02 schreef niet_links het volgende:
Ik zal het hele stuk even gaan kijken. Een vriend van mij speelde dit even door. Ik schrok er inderdaad van. Maar het bevestigd zoals altijd weer mijn beeld, wat ik van bepaalde groepen mensen heb.
het maakte me echt bang idd.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zoals jij net al aangaf. je bent gewoon je eigen leven, of dat van je kind niet meer zeker met dit soort idioten en hun 'ontgroeningsfeestjes'.
"ja sorry mevrouw, uw zoontje is vannacht om het leven gekomen tijdens een inaugeratie van een nieuw lid van de bloods".
ik wil eigenlijk dat over een paar maanden dit soort gangs niet meer bestaan.
de moeder van gilly is een gespannen mangoquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:03 schreef XiChico het volgende:
ey faka man die mammie van gilly is wel spang mang.
Deze groep misschien niet (zou ik alleen maar blij om zijn), maar wel de mindset van ik probeer maar niets want ik wordt toch gediscrimineerd. En denken dat de maatschappij maar voor hun moet zorgen. Dat is gewoon geheel fout.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:03 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Zo groot is die groep nou ook weer niet hoor.
mijn vriendin is een surinaamse uit de bijlmer en bijna iedereen van haar familie werkt gewoon en doet het prima. veel zijn allang uit de bijlmer weg door gewoon normaal hun kansen te benutten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:04 schreef milagro het volgende:
[..]
het maakte me echt bang idd.
mijn vriend is een Antilliaan, hij kwam hier alleen met zijn broer , op 13 en 14 jarige leeftijd, om bij oma te gaan wonen, opdat ze hier die betere en bredere opleiding konden volgen.
Waarom lukt het hen nou wel om een opleiding af te maken, te gaan studeren aan de TH, met enkel de supervisie van oma.
ze spraken gisteren over 1 oudergezinnen, moeders die er alleen voor staan, ja leuk excuus, maar als je die moeder gisteren zag in die docu "hahahaha, kijk dan, die rode zakdoek, gek! hahaha" toen ze een vriend (?? zoon??) ophaalde uit de gevangenis, net vrij, en linea recta terug naar zijn maten.
die vrouw zei wel dat het allemaal heel erg was, en uit de hand liep en het aangepakt moest worden, maar ze loopt wel giebelend met haar dure zonnebril met die gasten mee, haar eigen zoontje van 12 of zo (en zij amper 30) er bij... tjaaa....
Tuurlijk is dat fout. Daarom wordt daar ook vrij veel aan gedaan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:05 schreef niet_links het volgende:
[..]
Deze groep misschien niet (zou ik alleen maar blij om zijn), maar wel de mindset van ik probeer maar niets want ik wordt toch gediscrimineerd. En denken dat de maatschappij maar voor hun moet zorgen. Dat is gewoon geheel fout.
nee, maar met allemaal een wapen op zak en niet bang dat te gebruiken hoef je niet groot te zijn om veel schade aan te richten, hè.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:03 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dan zou het geen kwaad kunnen als de weldenkende meerderheid wat duidelijker afstand neemt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:03 schreef Posdnous het volgende:
[..]
ik vind het toegeven van mogelijk dodelijke inaugeraties best wel nieuw en schokkend om het zo achteloos uit hun monden te horen. voor nederlandse begrippen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:06 schreef Posdnous het volgende:
Het verbaast me wel een beetje dat iedereen zich er kennelijk nu pas bewust van is dat er van dit soort figuren rondlopen.
Volgens mij las ik tien of vijftien jaar geleden al in de Nieuwe Revu dat de Bloods-Crips vete naar Nederland was overgewaaid.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:06 schreef Posdnous het volgende:
Het verbaast me wel een beetje dat iedereen zich er kennelijk nu pas bewust van is dat er van dit soort figuren rondlopen.
Dat klopt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:07 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, maar met allemaal een wapen op zak en niet bang dat te gebruiken hoef je niet groot te zijn om veel schade aan te richten, hè.
Hm.. Ik ken niemand die dit soort lui gaat zitten verdedigen hoor.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan zou het geen kwaad kunnen als de weldenkende meerderheid wat duidelijker afstand neemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |