Niet specifiek op dit punt, maar het is met regelmaat voorgekomen dat als er iets uit de hand liep de directe gemeenschap over elkaar heen viel om maar te zeggen dat het zo'n goede jongen was.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:08 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Hm.. Ik ken niemand die dit soort lui gaat zitten verdedigen hoor.
Ach op een gegeven moment ga je er natuurlijk ook gewoon in geloven.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:09 schreef Heerlijkheid het volgende:
Wel mooi om te zien dat ze in ieder geval weten dat het niet aan hun ligt dat ze zo zijn geworden. Die jongens praten over 'het systeem' alsof ze in de Sovjet-Unie wonen.
Hte heeft echt niks met daadwerlijke opvoeding te maken. In principe zijn die Antilliaanse en kaapverdische ouders echt niet zo mals voor hun kinderen, dat kan ik je verzekeren, zeker in verhouding tot Nederlandse ouders.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:08 schreef Lucille het volgende:
Ik denk dat de opvoeding (of liever het gebrak daaraan) wel een rol speelt hoe die gasten zijn. Een 1 ouder gezin kan best normaal functioneren als je er maar bent als ouder, maar als er niemand is die zorgt voor het bijbrengen van fatsoensnormen dan krijg je vanzelf losgeslagen kids. En dat is denk ik wat erbij een deel van de Antillianen aan de hand is, dat er geen fatsoenlijk gezinsleven is.
Jezus , die gasten hebben echt te veel MTV/TMF/theBOX gekeken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:37 schreef klabbakus het volgende:
dat zijn the Bloods, zie premtime van gisteren
Precies, je kunt in ieder je geval je daden op een manier rechtvaardigen zoals iedereen dat doet. Alles ligt immers aan de omstandigheden, en de vrije wil bestaat niet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:11 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Ach op een gegeven moment ga je er natuurlijk ook gewoon in geloven.
je vergeet het geld dat gemaakt wordt met roof en drugs.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:12 schreef XiChico het volgende:
Je moet iedere week ¤25 in de gang brengen. Nou poepoe, 25 euroDaarmee veegt de gemiddelde Nederlander zijn reet mee af. Dat moet een winstgevende click worden dan
.
mijn vriend schaamt zich de tering voor zulke gasten, het maakt hem kwaad , hij wordt er tenslotte mee geassocieerd, ook al loopt hij niet in van die achterlijke kleding.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mijn vriendin is een surinaamse uit de bijlmer en bijna iedereen van haar familie werkt gewoon en doet het prima. veel zijn allang uit de bijlmer weg door gewoon normaal hun kansen te benutten.
mwoah die moeder was er in zekere zin toch aardig mee bezig, hoor , gisteren... lachend afkeuren, nee, dat maakt indruk op je kroost, je kan er donder op zeggen dat haar zoon van 12 over een jaartje of zo erbij zit, al mama's vrienden zijn namelijk gangmembers ...quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:08 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Hm.. Ik ken niemand die dit soort lui gaat zitten verdedigen hoor.
haar zoontje dat er naast stond en op 'melvin'beton leek was toch al lid?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:18 schreef milagro het volgende:
[..]
mwoah die moeder was er in zekere zin toch aardig mee bezig, hoor , gisteren... lachend afkeuren, nee, dat maakt indruk op je kroost, je kan er donder op zeggen dat haar zoon van 12 over een jaartje of zo erbij zit, al mama's vrienden zijn namelijk gangmembers ...
Ja, die moeder ja. Lipho had het over normale weldenkende mensen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:18 schreef milagro het volgende:
[..]
mwoah die moeder was er in zekere zin toch aardig mee bezig, hoor , gisteren... lachend afkeuren, nee, dat maakt indruk op je kroost, je kan er donder op zeggen dat haar zoon van 12 over een jaartje of zo erbij zit, al mama's vrienden zijn namelijk gangmembers ...
Helaas zijn er ook veel niet weldenkende mensenquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:19 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja, die moeder ja. Lipho had het over normale weldenkende mensen.
oh nou, kijk eens aanquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
haar zoontje dat er naast stond en op 'melvin'beton leek was toch al lid?
Litpho had het ook over mensen die niet actief verdedigen, maar door hun passiviteit er ook niet aan bijdragen dat de tweede kant van de medaille getoond wordt. Daar zitten ongetwijfeld meer dan voldoende weldenkende mensen tussen die volkomen gelijk hebben als ze denken dat dat niet hun verantwoordelijkheid is. Het is alleen wel zo dat ze door hun passiviteit ervoor zorgen dat dergelijke rotte appels veel meer aan het beeld van een dergelijke groep bijdraagt dan ze op grond van hun relatief geringe aantal zouden moeten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:19 schreef Posdnous het volgende:
[..]
ja, en dat zijn die moeders over het algemeen niet dus, hè, blijkbaar, want die gasten wonen nog gewoon thuis, brengen spullen mee naar huis, waarvan mama weet dat ze gejat of geroofd zijn, maar hey ze profiteert er van, dus ach...quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:19 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dit soort figuren? Ik kan ook morgen wakker worden, met mijn geld 2 keer zoveel 'big motherfuckin guns' kopen als die gasten en er bij gaan lopen als een dwaas. Wat maakt hun gangster? Gewoon jochies met een pistool. Die hele code van hun stelt geen reet voor, de enige gang die respect afdwingt is de mafia.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:06 schreef Posdnous het volgende:
Het verbaast me wel een beetje dat iedereen zich er kennelijk nu pas bewust van is dat er van dit soort figuren rondlopen.
Nee, daar ben ik het absoluut niet mee eens.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:28 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, en dat zijn die moeders over het algemeen niet dus, hè, blijkbaar, want die gasten wonen nog gewoon thuis, brengen spullen mee naar huis, waarvan mama weet dat ze gejat of geroofd zijn, maar hey ze profiteert er van, dus ach...
er zullen heus moeders zijn die met hun handen in de extensions zitten, maar het gros vindt het volgens mij wel best, of iig niet erg genoeg om er actief wat aan te doen, en vroeg in te grijpen.
Vergis je niet. Dit soort ventjes gaan op een gegeven moment echt in hun eigen ellende geloven. En er is niks zo link als mensen die denken dat ze niets te verliezen hebben.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:29 schreef XiChico het volgende:
[..]
Dit soort figuren? Ik kan ook morgen wakker worden, met mijn geld 2 keer zoveel 'big motherfuckin guns' kopen als die gasten en er bij gaan lopen als een dwaas. Wat maakt hun gangster? Gewoon jochies met een pistool. Die hele code van hun stelt geen reet voor, de enige gang die respect afdwingt is de mafia.
jammer dan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:33 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik het absoluut niet mee eens.
ja, of enkeltje Irak, ze houden van guns, ze houden van the hood life, nou, één groot pretpark daar voor ze, leef je uit, bro!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |