Nee, daar ben ik het absoluut niet mee eens.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:28 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, en dat zijn die moeders over het algemeen niet dus, hè, blijkbaar, want die gasten wonen nog gewoon thuis, brengen spullen mee naar huis, waarvan mama weet dat ze gejat of geroofd zijn, maar hey ze profiteert er van, dus ach...
er zullen heus moeders zijn die met hun handen in de extensions zitten, maar het gros vindt het volgens mij wel best, of iig niet erg genoeg om er actief wat aan te doen, en vroeg in te grijpen.
Vergis je niet. Dit soort ventjes gaan op een gegeven moment echt in hun eigen ellende geloven. En er is niks zo link als mensen die denken dat ze niets te verliezen hebben.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:29 schreef XiChico het volgende:
[..]
Dit soort figuren? Ik kan ook morgen wakker worden, met mijn geld 2 keer zoveel 'big motherfuckin guns' kopen als die gasten en er bij gaan lopen als een dwaas. Wat maakt hun gangster? Gewoon jochies met een pistool. Die hele code van hun stelt geen reet voor, de enige gang die respect afdwingt is de mafia.
jammer dan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:33 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik het absoluut niet mee eens.
ja, of enkeltje Irak, ze houden van guns, ze houden van the hood life, nou, één groot pretpark daar voor ze, leef je uit, bro!quote:
Kijken hoe lang ie survived in de straten van Baghdad.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:43 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, of enkeltje Irak, ze houden van guns, ze houden van the hood life, nou, één groot pretpark daar voor ze, leef je uit, bro!
Klopt. Ik ben het dan ook met een regel van hun eens, ben je eenmaal een crib dan blijf je een crib. Die gozer op het eind op zijn bakfiets lijkt heel aadig maar vergeet niet wat hij gedaan heeft. En misschien is dit een goede gast geworden, maar wat als hij nergens werk vind? Grote kans dat hij weer terugvalt. Dus wat mij betreft mogen zogenaamde gansters bij hun kliekje blijven tot de dood er op volgt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:34 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Vergis je niet. Dit soort ventjes gaan op een gegeven moment echt in hun eigen ellende geloven. En er is niks zo link als mensen die denken dat ze niets te verliezen hebben.
Als het zou kunnen zou het mooi zijn. Maar helaas, de overheid kan je niet dwingen een goed leven te leiden. Ze kunnen alleen straffen als de misdaad al gedaan is. Verder ben ik het wel met je eens, maar het probleem is gewoon niet uit te roeienquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:43 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, of enkeltje Irak, ze houden van guns, ze houden van the hood life, nou, één groot pretpark daar voor ze, leef je uit, bro!
Tja, 'het gros vind het volgens mij wel best'.quote:
Dat is in ieder geval zeker.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:46 schreef XiChico het volgende:
Voor veel gasten is de gevangenis een leerschool voor het betere werk.
Mochten ze toch terug komen, krijgen ze een rood shirt met de zwarte letters: "i survived iraq, and all i got is this shirt, swa! "quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:43 schreef milagro het volgende:
[..]
het gros van de moeders van dat soort gasten, niet van de antilliaanse moeders als geheel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:48 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Tja, 'het gros vind het volgens mij wel best'.
Moet ik dat maar aannemen als een feit of zo? Mijn ervaringen zijn anders.
Just for the record, een crib is een huis waar de homies wonen, een crip is een banger.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:46 schreef XiChico het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben het dan ook met een regel van hun eens, ben je eenmaal een crib dan blijf je een crib. Die gozer op het eind op zijn bakfiets lijkt heel aadig maar vergeet niet wat hij gedaan heeft. En misschien is dit een goede gast geworden, maar wat als hij nergens werk vind? Grote kans dat hij weer terugvalt. Dus wat mij betreft mogen zogenaamde gansters bij hun kliekje blijven tot de dood er op volgt.
Wat de overheid wel kan doen is ervoor zorgen dat als die gasten dan eenmaal in de gevangenis belanden ze niet in contact komen met andere zgn. gangsters. Voor veel gasten is de gevangenis een leerschool voor het betere werk. Dat is alles wat je kunt doen samen met het verhogen van de straffen. Hopelijk branden ze voor eeuwig nadat ze doodgeschoten zijn.
ik gok een uur, en dat dan alleen omdat ze jankend om hun moeder ergens schuilen ws... altijd lastig als je ineens 'eerlijk' tegengas krijgt, hun guns net effe groter dan de jouwe.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Kijken hoe lang ie survived in de straten van Baghdad.![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Just for the record, een crib is een huis waar de homies wonen, een crip is een banger.![]()
Op een schaal van 1 tot 10 ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:52 schreef Apropos het volgende:
Ik heb het na een paar seconden afgezet.
''Big-ass mowfocka, hahaha!''
''Ik ben gewoon een survivor, weetjewel.''
''De systeem is mijn fucking vijand.''
Mohammed komt er ook nog even bij om over werk te spreken alsof het snoepgoed is en het bezit van een vuurwapen te relativeren.
Hoe ontzettend dom zijn deze lieden wel niet?!
Ik wist overigens niet dat er ook al Bloods waren in NL, wel wist ik dat er in Den Haag een groep was die zich "Kings Crips" noemen, of noemden, want ik weet niet of ze de tand des tijds doorstaan hebben, maar die lopen dus in het blauw.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:53 schreef XiChico het volgende:
[..]Klopt. Moest Blood zijn. Of welke andere gangnaam dan ook.
Ja en dat zijn weer de vijandjes van die jongens die je net zag. Ook zo lekker.. 2 groepen negers (over het algemeen) die elkaar niet mogen omdat ze een verkeerd kleur kledingstuk dragen. Maar als je dan aan die gasten vraagt of ze andere bloods die ze niet kennen groeten zeggen ze "ja, een familie toch, zelfde struggle jatoch?" terwijl de vijand diezelfde 'struggle' ook meemaakt. Ze zijn zo dom en hypocrietquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik wist overigens niet dat er ook al Bloods waren in NL, wel wist ik dat er in Den Haag een groep was die zich "Kings Crips" noemen, of noemden, want ik weet niet of ze de tand des tijds doorstaan hebben, maar die lopen dus in het blauw.
Ja, het lijken wel voetbalsupporters.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:01 schreef XiChico het volgende:
[..]
Ja en dat zijn weer de vijandjes van die jongens die je net zag. Ook zo lekker.. 2 groepen negers (over het algemeen) die elkaar niet mogen omdat ze een verkeerd kleur kledingstuk dragen.
Kom nou zeg, die trekken eens per week een kleurtje aan om hun club te steunen, die negerts staan ermee op en gaan ermee naar bed.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:11 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja, het lijken wel voetbalsupporters.
L.A. De jongens van MS13 hebben nog een jong 'neger' speelpopje nodig:quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:19 schreef milagro het volgende:
Voor ontspoorde Marokkanen worden er soms tripjes geregeld naar het moederland, of vakanties in Tunesie of midweekjes in kamelenkamp Slagharen, kunnen ze deze knullen niet oppakken en hen laten kennismaken met datgene waar ze zich zo verbonden mee voelen, een tripje naar de US, naar hun bro's in the hood en ze daar dan achterlaten, en ze over een maandje weer ophalen.... ja of niet.
Maakt niet uit, downplayen die hap. Daar gaat het om.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:19 schreef Hathor het volgende:
Kom nou zeg, die trekken eens per week een kleurtje aan om hun club te steunen, die negerts staan ermee op en gaan ermee naar bed.
dat zou het beste zijnquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:19 schreef milagro het volgende:
Voor ontspoorde Marokkanen worden er soms tripjes geregeld naar het moederland, of vakanties in Tunesie of midweekjes in kamelenkamp Slagharen, kunnen ze deze knullen niet oppakken en hen laten kennismaken met datgene waar ze zich zo verbonden mee voelen, een tripje naar de US, naar hun bro's in the hood en ze daar dan achterlaten, en ze over een maandje weer ophalen.... ja of niet.
dan worden het sterren. lijkt me niet zo'n goed plan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:29 schreef Posdnous het volgende:
[..]
dat zou het beste zijn.
Leuk idee voor een real life soap, daar zou ik zowaar misschien nog naar gaan kijken.
ha, de hopmannen.... nou, dat ziet er toch heel vertrouwd uit, dacht ik zo, daar laat je die knullen toch met een gerust hart achterquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:25 schreef NotoriousJw het volgende:
De bloods![]()
[afbeelding]
En ik wil niet veel zeggen, maar deze 'shit' komt voornamelijk door TMF/ The Box/ MTV negers bling bling/ bitches & hoes i.c.m. een slechte opvoeding.
Yeah rightquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan worden het sterren. lijkt me niet zo'n goed plan.
bloods zullen niet snel bloods van een ander land rossen. ik denk dat hun amsterdamse achtergrond misschien nog wel stoer is ook.
Niks gevangenisstraf, gewoon terugsturen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:12 schreef niet_links het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/10719/fb676166/index.html
Kijk hier eens even naar, ik wordt daar zo boos over. Ze geven me geen werk.. Nee als je een halve ganster bent niet nee. Die gasten lopen daar diefstal goed te praten. De mentaliteit is geheel fout. Ik ga niet naar school want ik krijg toch geen baan.
Ze gooien alles op discriminatie om zichzelf te rechtvaardigen.
Ik hoop echt dat dit soort figuren voor jaren opgeborgen worden. Altijd maar die slachtoffer rol van dat soort gasten. BAH
Is er nog iemand die ze gaat verdedigen ?
volgens mij maken ze de goede naam van de vriendenclub juist te schande en wordt dat afgestraftquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan worden het sterren. lijkt me niet zo'n goed plan.
bloods zullen niet snel bloods van een ander land rossen. ik denk dat hun amsterdamse achtergrond misschien nog wel stoer is ook.
Je stuurt ze op odyssee?quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:33 schreef milagro het volgende:
[..]
ha, de hopmannen.... nou, dat ziet er toch heel vertrouwd uit, dacht ik zo, daar laat je die knullen toch met een gerust hart achter
ik vind het een wereldidee van mezelf
Als ik dat had gewild had ik het wel geprobeerd. Maar ik ben in dit geval voor harder straffen. En proberen ze te blijven volgen als ze vrijkomen en dan wachten tot ze weer wat fout doen dan met voorrang berrechten en weer opsluiten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Niks gevangenisstraf, gewoon terugsturen.
Of iemand ze nog gaat verdedigen? Hoezo? Wil je er weer een bash-links topic van maken dan?
Sjees, lijken wel een stelletje met tijgerbalsem ondergesmeerde chippendale-nichtenquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:25 schreef NotoriousJw het volgende:
De bloods![]()
[afbeelding]
En ik wil niet veel zeggen, maar deze 'shit' komt voornamelijk door TMF/ The Box/ MTV negers bling bling/ bitches & hoes i.c.m. een slechte opvoeding.
Wat een onzin en wat een geldverspilling. Gewoon terugsturen naar die eilanden, dan zijn ze onder hun eigen mensen. Dan is het systeem niet tegen ze en kunnen ze wel gewoon een baan krijgen, volgens hun logica.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:46 schreef niet_links het volgende:
[..]
Als ik dat had gewild had ik het wel geprobeerd. Maar ik ben in dit geval voor harder straffen. En proberen ze te blijven volgen als ze vrijkomen en dan wachten tot ze weer wat fout doen dan met voorrang berrechten en weer opsluiten.
Nu Meki nogquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:56 schreef niet_links het volgende:
Help zelfs BSB is het met me eens dat deze gasten zwaar gestoord zijn.
Gezien de huidige ontwikkelingen ga ik er dan ook vanuit dat men mij steeds meer als visionair begint te zien.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:07 schreef Misstique het volgende:
Tof. Nederland wordt steeds meer een tweede Amerika.
Alsof de Bijlmer (zeker tegenwoordig) een buurt is die je moet ontvluchten... Zo ver zijn we gelukkig nog lang niet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mijn vriendin is een surinaamse uit de bijlmer en bijna iedereen van haar familie werkt gewoon en doet het prima. veel zijn allang uit de bijlmer weg door gewoon normaal hun kansen te benutten.
Yep.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:34 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Vergis je niet. Dit soort ventjes gaan op een gegeven moment echt in hun eigen ellende geloven. En er is niks zo link als mensen die denken dat ze niets te verliezen hebben.
Macho cultuur 100% gericht op uiterlijk/materieel vertoon. Dat is ALLES.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:08 schreef Lucille het volgende:
Ik denk dat de opvoeding (of liever het gebrak daaraan) wel een rol speelt hoe die gasten zijn. Een 1 ouder gezin kan best normaal functioneren als je er maar bent als ouder, maar als er niemand is die zorgt voor het bijbrengen van fatsoensnormen dan krijg je vanzelf losgeslagen kids. En dat is denk ik wat erbij een deel van de Antillianen aan de hand is, dat er geen fatsoenlijk gezinsleven is.
Als ze dat vinden waarom kunnen ze dan niet gewoon opbokken. Ze zien blijkbaar niet dat andere allochtonen wel gewoon een baan hebben en dat het dus wel mogelijk is. Is er geen vijandige bende zodat ze elkaar lekker kunnen uitmoorden ofzo.quote:
Echt heel mooi die kerel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:41 schreef milagro het volgende:
Overigens, het tweede item van Prem Time , die Jamaican met oranje klompen en bakfiets, man! die was weer mega aandoenlijk![]()
Op de bakfiets naar Mongolië
Ik. Mensen dienen in onze rechtsstaat te worden veroordeeld naar bewezen daden die strafrechtelijk vervolgbaar zijn, niet naar mentaliteit.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:12 schreef niet_links het volgende:
Is er nog iemand die ze gaat verdedigen ?
vloeken in de fok kerk!quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:11 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
[..]
Ik. Mensen dienen in onze rechtsstaat te worden veroordeeld naar bewezen daden die strafrechtelijk vervolgbaar zijn, niet naar mentaliteit.
Oh nee hè, haalt ie die schertsvertoning wederom van stalquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gezien de huidige ontwikkelingen ga ik er dan ook vanuit dat men mij steeds meer als visionair begint te zien.
Essay der Anti-Amerika²
quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:31 schreef tonks het volgende:
Wel cool dat darth vader nu de leider van de nederlandse bloods is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |