Groene stroom?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dathoudt in dat hij b.v. groene stroom gebruikt, een deel van z'n energie zelf opwekt en wat hij aan CO2 uitstoot produceert gaat compenseren doormiddel van b.v. het planten van bomen.
Oh. Ik dacht dat je naar Singapore ging.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:24 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
De kans dat ik mijn koffers vandaag nog pak is ongeveer net zo groot als de kans dat jij vandaag spontaan intelligent wordt.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:23 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Is dit weer zo'n quiz die ik alleen maar kan winnen?
Heb je dat van die Joden nu al opgezocht, ofnie?
Iemand die niet weet waar de term groene stroom eigenlijk voor staatquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Groene stroom?![]()
Je weet toch ook wel dat zolang er geen aparte pijpleiding loopt, het echt geen groene stroom is?
Planten van bomen ter compensatie? Leuk, maar je hebt het dan in deze context over een compleet bos?![]()
oh?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:24 schreef gelly het volgende:
[..]
Het was toch Maxima die een semi-tulband op had ?
Ik hanteer een brede definitie.quote:
Als ik de kans krijg wel ja. Ik verwacht echter niet dat ik dat vandaag nog voor elkaar ga krijgen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:28 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat je naar Singapore ging.
Met het apenland bedoelde ik Turkije. Is ook niet zo gek in een topic over Turkije.quote:Naar het apenland.
Nee, maar dat interesseert me ook niks. Moslims hebben daar nul komma niks in de melk te brokkelen.quote:Er wonen een boel moslims in Singapore wist je dat?
ja, een marketing-lulverhaal.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:30 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Iemand die niet weet waar de term groene stroom eigenlijk voor staat![]()
Stinkhoer.quote:
Er zijn zoveel redenen. Één ervan is waarom zouden we naar die knakker luisteren, wat heeft hij méér te vertellen dan Vader Abraham. En wat zijn zijn motieven. Vind het ook erg vermoeiend om te moeten aanzien en horen hoe de Amerikanen nu menen een wereldprobleem ontdekt te hebben, iets waar men buiten de VS al decennia mee bezig is. Laat die Amerikanen wat pberends al zegt eerst maar eens zelf op het niveau van energieconsumptie komen als wij in Europa, inclusief Al himself. Dan praten we verder.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:54 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja, de vraag was dus waarom er zo op dat aspect gefocust wordt, terwijl het in feite natuurlijk helemaal losstaat van het eigenlijke onderwerp.
En jij, je vooroordelen al op een rijtje gekregen, of zijn het er te veel?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:23 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Is dit weer zo'n quiz die ik alleen maar kan winnen?
Heb je dat van die Joden nu al opgezocht, ofnie?
Waarom ineens zo onaardig? Heb ik op je plasser getrapt?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:50 schreef Elseetje het volgende:
[..]
En jij, je vooroordelen al op een rijtje gekregen, of zijn het er te veel?![]()
Die heb ik nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:52 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Waarom ineens zo onaardig? Heb ik op je plasser getrapt?
Wat als de pixel na die 8 dagen overlijdt?quote:
Knallen, 't Kofschip.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:17 schreef Mutant01 het volgende:
O my gawd, gewoon 1,5 uur stilgestaan op de snelwegWaren weer eens 5 auto's op elkaar geknalt.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat als de pixel na die 8 dagen overlijdt?
Meen je niet, dat is dus een wassen neus.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:18 schreef pberends het volgende:
[..].
Dat kan niet geloof ik. Dode pixelgarantie is trouwens ook maar 8 dagen... dubieus...
Jij hebt geen plasser? Waar plas je dan mee?quote:
Ik heb geen vooroordelen. Maar als jij denkt dat ik ze wel heb, mag je ze gerust opnoemen. Gaan we daarna quizje spelen, en wie weet nog wat andere leuke spelletjes.quote:Maar ik zou teleurgesteld zijn als het er teveel zijn om op te sommen, dan kunnen we niet quizje spelen
Auto's zijn rijdende doodskisten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:17 schreef Mutant01 het volgende:
O my gawd, gewoon 1,5 uur stilgestaan op de snelwegWaren weer eens 5 auto's op elkaar geknalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |