En meerdere hele grote brandstofverslindende en boeikasgasuitbrakende auto's en een privéjet en een enorm landhuis dat met een eigen kolencentrale nog niet warm te stoken is.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Gore is een loser en heeft een dubbele agenda.
Hypocrisie ten top.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:57 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
En meerdere hele grote brandstofverslindende en boeikasgasuitbrakende auto's en een privéjet en een enorm landhuis dat met een eigen kolencentrale nog niet warm te stoken is.
Wat is er precies mis mee als hij dit CO2 neutraal doet?quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:57 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
En meerdere hele grote brandstofverslindende en boeikasgasuitbrakende auto's en een privéjet en een enorm landhuis dat met een eigen kolencentrale nog niet warm te stoken is.
Jij wilde suggereren dat Al Gore zijn nogal exorbitante levensstijl CO2-neutraal zou hebben gemaakt?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat is er precies mis mee als hij dit CO2 neutraal doet?
Hij doet in elk geval een poging. En stel dat hij er in slaagt wat vind je er dan van?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:12 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jij wilde suggereren dat Al Gore zijn nogal exorbitante levensstijl CO2-neutraal zou hebben gemaakt?
Sletjequote:Op woensdag 28 februari 2007 19:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Heee geilerds
quote:
Dat zou knap zijn. Maar dat gaat toch niet gebeuren. Niet met die levensstijl.quote:En stel dat hij er in slaagt wat vind je er dan van?
Wat houdt dat in? Als dat zo eenvoudig was dan hadden we dat al in de hele wereld gehad. Waarschijnlijk een verschuiving van problemen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat is er precies mis mee als hij dit CO2 neutraal doet?
Maak daar dan maar meteen het driehonderdubbele verbruik van voor Al Gore's privé-koninkrijkje.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:15 schreef pberends het volgende:
Ik maak me meer zorgen om het driedubbele verbruik van stroom door Amerikaanse huishoudens versus Nederlandse![]()
.
Och, men heeft inmiddels legio methoden ontwikkeld om van de overtollige CO2 af te raken. Maar zoals zovaak gaat het hier inderdaad veelal om een verschuiving van problemen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat houdt dat in? Als dat zo eenvoudig was dan hadden we dat al in de hele wereld gehad. Waarschijnlijk een verschuiving van problemen.
In dit topic bedoel je?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wordt er hier nog een beetje geneukt?
Dat kan niet, er bestaat geen mens die niet hypocriet is. Is mens eigen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:20 schreef Lemmeb het volgende:
Ik moet de eerste GroenLinks-stemmer die niet hypocriet is nog tegenkomen. Een erger slag mensen bestaat er imho niet.
Dathoudt in dat hij b.v. groene stroom gebruikt, een deel van z'n energie zelf opwekt en wat hij aan CO2 uitstoot produceert gaat compenseren doormiddel van b.v. het planten van bomen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat houdt dat in? Als dat zo eenvoudig was dan hadden we dat al in de hele wereld gehad. Waarschijnlijk een verschuiving van problemen.
Virtueel?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wordt er hier nog een beetje geneukt?
99,5% van de mensen denk ik.quote:
Waarom niet?quote:Dat zou knap zijn. Maar dat gaat toch niet gebeuren. Niet met die levensstijl.
Is dit weer zo'n quiz die ik alleen maar kan winnen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:22 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat kan niet, er bestaat geen mens die niet hypocriet is. Is mens eigen.
Maargoed, ik ben wel benieuwd, try me. Spui je grootste vooroordelen over GL stemmers, en dan zal ik m'n best doen om aan jouw vooroordelen (waaruit blijkt dat ze hypocriet zijn) te voldoen
De kans dat ik mijn koffers vandaag nog pak is ongeveer net zo groot als de kans dat jij vandaag spontaan intelligent wordt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:23 schreef Puzzelaar het volgende:
He, Lemmeb. Heb je je koffers al gepakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |