Je bent wel heel erg selectief als je vind dat Huub een yoga verpest, maar Jaap mag elke bewoner beledigen zonder daar de consequenties van te vernemen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub duidelijk moet worden gemaakt dat dit niet de bedoeling is bij yoga.
En als hij het nog een keer doet, kan hij beter weggaan.
Hij verpest het voor de anderen.
Dat is ook mijn verwachting (en tvp) .quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:50 schreef Inca het volgende:
Jaap loopt binnenkort gillend het huis uit en die zie je nooit meer terug.
Brief aan zijn vriendin!quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:51 schreef Pavement het volgende:
wat gaat hij nu deleten ???
quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:49 schreef Wireless het volgende:
Tijd voor het ochtendgebed en Jaap gelooft het allemaal wel.
[afbeelding]
[afbeelding]
Haha, daar ging mn koffiequote:Op woensdag 28 februari 2007 10:50 schreef Carlaa het volgende:
"Foorsigtig, want het is glat"
Joh, geen zorgen.. Jaap breekt nix, Jaap bounced back.
o ok, ik heb toch wel een beetje medelijden met deze gast. Of hij speelt echt goed of hij heeft idd een probleem. Ik vind dat de redactie op zn minst ff met hem moet praten, en de beelden terug laten zienquote:
Precies wat ik bedoel: hij heeft geen greintje discipline en doorzettingsvermogen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:51 schreef CARLAK het volgende:
Jaap heeft spijt! Hij heeft het moeilijk.![]()
Hij noemt DGK nu al fucking hell![]()
Hij heeft hem uitgeprint brief had die gisteren al geschreven.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:54 schreef CARLAK het volgende:
Nu al uit het kantoor Jaap? Dat was dan een korte brief!
En op de bios. Kan je volgens mij alles uit terug halen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Files zitten vast nog in de prullenbak.
Nee, hij heeft duidelijk zijn huiswerk niet gedaan, is labiel en gaat niet voor de winst. De redactie heeft goed zijn werk gedaan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:56 schreef Varen het volgende:
Vertrouwt hij Natasia nou???? Heeft hij zijn huiswerk niet gedaan?
Maar dit gaat wel om veel geldquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:58 schreef CARLAK het volgende:
[..]
En op de bios. Kan je volgens mij alles uit terug halen.
Zo de waard is vertrouwd hij z'n gasten. Een normaal iemand zit daar niet in te snuffelen.![]()
Ik denk dat ik je wel een beetje begrijp. Ik heb ook het idee dat het steeds meer een freakshow is geworden en dat natasia zich nog aardig weet te gedragen -> op het schreeuwen na.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:57 schreef Elounda het volgende:
Sprakeloos ben ik na het lezen van de COSSEN, en verbijsterd ook.
Dat je het zover kunt laten komen in het kader van “we maken een tv-programma” ik kan er niet over uit.
Ik ben al redelijk afgeknapt sinds de komst van Amanda en de terugkomst van Huub en zijn opmerkelijke alcoholgebruik...Maar met deze Jaap...Misselijk ben ik, als een kat, na het zien van caps van een naakte ondergekotste en in het bad kruipende man.....
Daar bij gebeurd er momenteel iets vreemds bij mij, waar ik niet goed mee om kan gaan, ik begin stééds meer sympathie te krijgen voor Natasia. Huh, Natasia??? Ja, Natasia..
Ok, ze eist alles op, schreeuwt en krijst dat het een lieve lust is,
ze draait met haar ogen en priemt met haar vingers, maar: ze verlaagt zichzelf niet door overmatig drankgebruik, ze zit niet dronken of kotsend in het bad, ze neukt niet met een medebewoner, ze heeft haar gestelde doelen tot zover gehaald....ik snap mezelf niet meer.... Ik vind DGK steeds meer op een Tokkie Freakshow gaan lijken..
Zou dit de bedoeling zijn van de DGK_REDACTIE? Dat ik, beetje bij beetje, wat meer sympathie voor Natasia begin te krijgen ? (Met uitzondering van Sylvia, want die gedraagt zich natuurlijk ook netjes).
Alles voor de kijkcijfers.quote:[b]Op woensdag 28 februari 2007 10:57
Zou dit de bedoeling zijn van de DGK_REDACTIE? Dat ik, beetje bij beetje, wat meer sympathie voor Natasia begin te krijgen ? (Met uitzondering van Sylvia, want die gedraagt zich natuurlijk ook netjes).
Don't worry, niemand in dat huis heeft verstand van PC's.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar dit gaat wel om veel geld![]()
(en in de bios staan geen bestanden hoor)
quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:57 schreef Elounda het volgende:
Dat je het zover kunt laten komen in het kader van “we maken een tv-programma” ik kan er niet over uit.
Ik ben al redelijk afgeknapt sinds de komst van Amanda en de terugkomst van Huub en zijn opmerkelijke alcoholgebruik...Maar met deze Jaap...Misselijk ben ik, als een kat, na het zien van caps van een naakte ondergekotste en in het bad kruipende man.....
Daar bij gebeurd er momenteel iets vreemds bij mij, waar ik niet goed mee om kan gaan, ik begin stééds meer sympathie te krijgen voor Natasia. Huh, Natasia??? Ja, Natasia..
ze draait met haar ogen en priemt met haar vingers, maar: ze verlaagt zichzelf niet door overmatig drankgebruik, ze zit niet dronken of kotsend in het bad, ze neukt niet met een medebewoner, ze heeft haar gestelde doelen tot zover gehaald....ik snap mezelf niet meer.... Ik vind DGK steeds meer op een Tokkie Freakshow gaan lijken..
Ik zag Toch echt Natasia verleden week kotsend boven de pot hangen hoor. (van de alcohol)
Zou je denken? met 200 KG ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:54 schreef Pavement het volgende:
[..]
o ok, ik heb toch wel een beetje medelijden met deze gast. Of hij speelt echt goed of hij heeft idd een probleem. Ik vind dat de redactie op zn minst ff met hem moet praten, en de beelden terug laten zien
Zeker weten?quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar dit gaat wel om veel geld![]()
(en in de bios staan geen bestanden hoor)
100%quote:
Natasia doet zo aardig en vriendelijk tegen Jaap omdat Wilgo haar dat gisteren heeft ingefluisterd tijdens een telefoongesprek. Ze walgt van hem, dat heeft ze tegen brian en andere bewoners gezegd.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:03 schreef Elounda het volgende:
Een kotsende Natasia is mij dan ontgaan... ik weet niet wat ik hier mee aan moet, ik denk dat ik DGK maar voor gezien hou, ik ben echt misselijk na het zien van die beelden van Jaap...
Godallemachtig waar gaat dit heen...
Ik zou ook walgen van zoiemand hoor Petraa...quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Natasia doet zo aardig en vriendelijk tegen Jaap omdat Wilgo haar dat gisteren heeft ingefluisterd tijdens een telefoongesprek. Ze walgt van hem, dat heeft ze tegen brian en andere bewoners gezegd.
Ja die is mooi hè?quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:05 schreef Carlaa het volgende:
Ik ben niet lesbisch, maar ik geloof dat ik verliefd ben op de yoga lerares....
pics?quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:05 schreef Carlaa het volgende:
Ik ben niet lesbisch, maar ik geloof dat ik verliefd ben op de yoga lerares....
Jullie, dat was ik...quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:07 schreef choepachoep het volgende:
kom op nou jongens, hiervoor deed natas het, zodat jullie dit soort dingen gingen zeggen!!
heeft natas niet lekker nena gevingerd? liep natas vorige week niet te kotsen?
ze heeft kids thuis hoor..
ff back to reality mafketels!
Ik ben al misselijk na 1 foto van een kotsende japie in het bad, ik bespaar mij de foto's uit de COS'en van afgelopen nacht. Dat trek ik gewoon niet. Bedankt voor de waarschuwing.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:03 schreef Elounda het volgende:
Een kotsende Natasia is mij dan ontgaan... ik weet niet wat ik hier mee aan moet, ik denk dat ik DGK maar voor gezien hou, ik ben echt misselijk na het zien van die beelden van Jaap...
Godallemachtig waar gaat dit heen...
Zoveel heb ik toch niet gezegt?quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:06 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Door jou krijg ik weer vertrouwen in de mens.![]()
Ik begrijp je punt wel hoor. Ik zit nu ook vaak te kijken met dit kan echt niet waar zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:08 schreef Elounda het volgende:
[..]
Jullie, dat was ik...
En ja dat heeft ze idd gedaan, deze post was ironisch bedoeld, maar dat snap je denk ik niet...
maketel.
ironisch of niet, ik vind Natasja wel iets aardiger dan dat ik haar in het begin vondquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:08 schreef Elounda het volgende:
[..]
Jullie, dat was ik...
En ja dat heeft ze idd gedaan, deze post was ironisch bedoeld, maar dat snap je denk ik niet...
maketel.
quote:
Heb geen streams gezien, foto's in de COSSEN staan er echter genoeg.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:09 schreef Varen het volgende:
Als jullie zo walgen van de streams, waarom kijken jullie dan? Op TV is alles netjes, dan kijk je daar toch naar?
volgens mij is ze gewoon alleen nog iets berekender geworden dan in het begin........quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
ironisch of niet, ik vind Natasja wel iets aardiger dan dat ik haar in het begin vond![]()
ik ben het hier dus niet mee eensquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:57 schreef Elounda het volgende:
Dat gaat niet meer lukken, ze is al aan het afronden. Vorige week zijn er wel pics van haar gemaakt.quote:
Ironisch bedoeld.. 2de keer!!!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:11 schreef choepachoep het volgende:
[..]
ik ben het hier dus niet mee eens
neuken heeft ze niet gedaan nee, wel lekker spelen met nena. mag dat wel als je een vriend en kindertjes hebt?
ik snap best dat je het tokkieniveau wil onderstrepen met je opmerkingen maar sympathie voor natas hebben gaat me écht wat te ver.
zoek anders even het woord ironisch op in het woordenboek...want je snap mijn punt niet, dus blijf me dan ook niet steeds quoten en me vervolgens voor mafketel uitmaken..quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:11 schreef choepachoep het volgende:
[..]
ik ben het hier dus niet mee eens
neuken heeft ze niet gedaan nee, wel lekker spelen met nena. mag dat wel als je een vriend en kindertjes hebt?
ik snap best dat je het tokkieniveau wil onderstrepen met je opmerkingen maar sympathie voor natas hebben gaat me écht wat te ver.
daaaggquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:13 schreef choepachoep het volgende:
ieder mens die zegt sympathie te hebben voor natas, of die het nou ironish bedoeld of niet, zou nog eens 10 keer moeten nadenken ;-)
Ik stop ook echt met streamen als Huub er volgende week uit vliegt. Ik weiger naar de konkelende en verrotte brainles en Zdngmw te blijven kijken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:09 schreef Varen het volgende:
Als jullie zo walgen van de streams, waarom kijken jullie dan? Op TV is alles netjes, dan kijk je daar toch naar?
Kijk als de fokkers het al niet kunnen snappen dan snapt die meelezende redaktie het al helemaal niet. Het zijn dus eigenlijk gevaarlijke uitspraken.quote:
Het is gevaarlijke tv voor de mensen die meedoen met het programma...quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:14 schreef marky het volgende:
[..]
Kijk als de fokkers het al niet kunnen snappen dan snapt die meelezende redaktie het al helemaal niet. Het zijn dus eigenlijk gevaarlijke uitspraken.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:14 schreef beequeen het volgende:
http://www.nowlive.eu/ballon.php.
Wie doet er mee?
wrom nietquote:
Hey petraaquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Natasia doet zo aardig en vriendelijk tegen Jaap omdat Wilgo haar dat gisteren heeft ingefluisterd tijdens een telefoongesprek. Ze walgt van hem, dat heeft ze tegen brian en andere bewoners gezegd.
Tilly, nagelstylistequote:Op woensdag 28 februari 2007 11:16 schreef 2live het volgende:
wie zat er in die andere auto?
Natasia drinkt cocktails, moet spugen, vingert Nena in de douche, vreet met grote regelmaat door haar dieet heen, beledigt medebewoners met zeer grove taal en lult achter iemands rug om terwijl ze zichzelf voortdurend ophemelt en niet kan accepteren dat iemand ook maar iets over haar zegt want dan gaat ze bijna over tot fysiek geweld. Liegt over haar doelen want ze speelt wel degelijk voor de eindstreep.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:57 schreef Elounda het volgende:
Kan ik me ook wel in vinden, maar aan de andere kant vind ik dat Eric, Syl en in mindere mate Brian zich ook wel weten te gedragen, ik vind Natasia niet de normaalste nu hoor, dat blijft nog steeds Syl. Huub gedraagd zich trouwens ook, dat wás al de clown en nu is er nog 1 bij gekomen, dat is wel 'n beetje 'jammer'. En Amanda is gewoon 'n beetje trashy, meer niet. Als je dat al de gouden kooi vindt verpesten> er kunnen nou eenmaal niet alleen maar studenten in en je ziet dat dat ook niet alles isquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:57 schreef Elounda het volgende:
dieptepunt vannacht vond ik toen Jaap meer dood dan levend in bad zat en dat Brian hem ging vertellen hoe vals Huub was. Dan ben je echt ziek, maar dan in je hoofd.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:17 schreef itsme het volgende:
[..]
Hey petraa
Precies. Natasia is een schijnheil eerste klas. Dan heb ik liever kotsende maar eerlijke bewoners.
Juist Brian nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:00 schreef Judah het volgende:
Don't worry, niemand in dat huis heeft verstand van PC's.
Ook Brian niet.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:09 schreef Varen het volgende:
omdat het alleen maar een actie is om nowlive te promotenquote:
Maarre ik ga er nu echt van tussen en denk ook niet dat ik vandaag nog ga kijken, want ik kan al voorspellen wat er gaat gebeuren vandaag. Mocht er wat bijzonders zijn pleaseeeeee mail me.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:17 schreef itsme het volgende:
[..]
Hey petraa
Precies. Natasia is een schijnheil eerste klas. Dan heb ik liever kotsende maar eerlijke bewoners.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:18 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Natasia drinkt cocktails, moet spugen, vingert Nena in de douche, vreet met grote regelmaat door haar dieet heen, beledigt medebewoners met zeer grove taal en lult achter iemands rug om terwijl ze zichzelf voortdurend ophemelt en niet kan accepteren dat iemand ook maar iets over haar zegt want dan gaat ze bijna over tot fysiek geweld. Liegt over haar doelen want ze speelt wel degelijk voor de eindstreep.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:19 schreef choepachoep het volgende:
of zullen we deze discussie stoppen
Brain zich weet te gedragen ???? Jeetje man je had hem vannacht moeten zien, toen jaap uitgeschakeld lag, constant maar zeiken en lullen over Huub.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:18 schreef Taurus het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel in vinden, maar aan de andere kant vind ik dat Eric, Syl en in mindere mate Brian zich ook wel weten te gedragen, ik vind Natasia niet de normaalste nu hoor, dat blijft nog steeds Syl. Huub gedraagd zich trouwens ook, dat wás al de clown en nu is er nog 1 bij gekomen, dat is wel 'n beetje 'jammer'. En Amanda is gewoon 'n beetje trashy, meer niet. Als je dat al de gouden kooi vindt verpesten> er kunnen nou eenmaal niet alleen maar studenten in en je ziet dat dat ook niet alles isIk vond 't voor Jaap er in kwam eigenlijk qua niveau wel prima, met Huub als gek, Amanda als snolletje, Natasia als schreeuwmens, Eric als homo, Brian als player, Syl als normaal mens. Jaap is eigenlijk net iets te veel. Neemt niet weg dat ik 't nog steeds interessant vind en dat ik 't achteraf gezien wel lachen vind wat er is gebeurd vanacht. Moet je maar niet in de Gouden Kooi gaan zitten
![]()
Tot vanavondquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:20 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik stop ook met posten trouwens, ik heb er genoeg van.
Adios.
of je doet het gewoon omdat je om iemand geeft, maar dat is hier niet het geval. lijkt mequote:Op woensdag 28 februari 2007 11:22 schreef choepachoep het volgende:
iedereen heeft toch wel eens een actie gedaan zoals kots schoonmaken op sympathie te creeeren, ik wel alvast..
das zo doorzichtig als de pest
Ja Huub is daar lekker heilig in.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Brain zich weet te gedragen ???? Jeetje man je had hem vannacht moeten zien, toen jaap uitgeschakeld lag, constant maar zeiken en lullen over Huub.
Met zijn hondenkop.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:21 schreef Ruudjem het volgende:
robuuste knaap die boksleraar
Als het idd een actie is om Nowlive te promoten haal ik m wel weg, sorry.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
omdat het alleen maar een actie is om nowlive te promoten
en daarbij vind ik heb niet zo'n hele beste actie.
Het gedrag van Brian naar vrouwen???quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:24 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja Huub is daar lekker heilig in.Boeiend, al ben je zo vals als de neten, dat is onderdeel vna 't spel. Ik mag Brian als persoon ook niet maar die haalt 't niet bij het gedrag van Huub en Jaap hoor. Ik zeg ook in mindere mate, maar daar bedoel ik meer zijn gedrag jegens vrouwen mee.
Laatste post tot vanavond ff, Huub zijn gedrag is vaak ook niet goed, daarin ben ik het met je eens. Maar ik heb nog nooit iemand die zo schijnheilig als Brian is meegemaakt. Huub is een vent wat dat betreft en zegt het in iemands gezicht en daar heb ik meer respect voor dan dat achterbakse van Brian.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:24 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja Huub is daar lekker heilig in.Boeiend, al ben je zo vals als de neten, dat is onderdeel vna 't spel. Ik mag Brian als persoon ook niet maar die haalt 't niet bij het gedrag van Huub en Jaap hoor. Ik zeg ook in mindere mate, maar daar bedoel ik meer zijn gedrag jegens vrouwen mee.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
ironisch of niet, ik vind Natasja wel iets aardiger dan dat ik haar in het begin vond![]()
Ik snap niet waarom iedereen zo ontzetten valt over Amanda. Qua afspiegeling van de samenleving móet er 'n Amanda in hoor, zij is echt niet uitzonderlijk. Daarbij vergeet iedereen dat het een heel jong meisje is, iedereen neemt haar karakter veel te serieus terwijl zij volgens mij nog zoveel moet leren.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:25 schreef Utrecht het volgende:
Normaal zet je in het programma iemand waar je je mee kan vereenzelvigen lijkt mij.
Ik moet zeggen dat ik steeds minder met het programma heb omdat er te veel karikaturen in zitten momenteel.
Met name: Amanda en Jaap spannen de kroon natuurlijk.
Met Bart erbij werden er soms nog normale gesprekken gevoerd, nu is het allemaal heel erg plat vermaak. Het lijkt er bijna op dat achter heeft ingegrepen "er moet tv gemaakt worden" anders kappen we ermee en volgens het contract zijn jullie dan je 10k kwijt
euhh welke mafketelquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:28 schreef itsme het volgende:
Goed zo tilly, waarschuw onze mafketel maar.![]()
Douche dus dat duurt nog wel een paar uurtjesquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:31 schreef Dogga het volgende:
waar is Die jaapio eigenlijk
Ehh ik bedoelde júist dat Brian daarom in mindere mate zich net zo goed weet te gedragen als Syl Natas en Eric. Die mindere mate slaat op zijn gedrag met vrouwen, dat is namelijk wat minder. Dus dat keur ik af. Dus nee ik ben Nena niet vergetenquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:25 schreef marky het volgende:
[..]
Het gedrag van Brian naar vrouwen???
Nena vergeten?
Petra Ik stop dan met je mee.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik stop ook echt met streamen als Huub er volgende week uit vliegt. Ik weiger naar de konkelende en verrotte brainles en Zdngmw te blijven kijken.
![]()
Jaaaaaa!!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:34 schreef Utrecht het volgende:
Misschien elegante oplossing van de redactie:
"Sanctie voor Jaap wegens alcohol misbruik, je bent je immuniteit kwijt"
Dan is het niet echt spannend wat er dan gaat gebeurenquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:34 schreef Utrecht het volgende:
Misschien elegante oplossing van de redactie:
"Sanctie voor Jaap wegens alcohol misbruik, je bent je immuniteit kwijt"
LOOOOOOOOOLquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:32 schreef Inca het volgende:
[..]
Douche dus dat duurt nog wel een paar uurtjes
will doquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Maarre ik ga er nu echt van tussen en denk ook niet dat ik vandaag nog ga kijken, want ik kan al voorspellen wat er gaat gebeuren vandaag. Mocht er wat bijzonders zijn pleaseeeeee mail me.![]()
Misschien wel een idee ja, die jongen zit al met zichzelf in de knoop maar in de gouden kooi wordt ie echt vern**ktquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:36 schreef Utrecht het volgende:
nee maar nemen ze wel Jaap op elegante wijze in bescherming door hem na 1 week al eruit te laten stemmen.
nou ja. Elounda. Het is toch logisch dat mensen zo reageren. Je had even een smiley er bij moeten plaatsen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:20 schreef Elounda het volgende:
[..]
Adios.
Die was van huubquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:38 schreef Varen het volgende:
Hoe is het afgelopen met de trui en van wie was die?
Helemaal mee eens. Ik kan een waslijst van Brian zijn mindere gedragingen opnoemen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Brain zich weet te gedragen ???? Jeetje man je had hem vannacht moeten zien, toen jaap uitgeschakeld lag, constant maar zeiken en lullen over Huub.
beste idee van vanmorgenquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:38 schreef Utrecht het volgende:
En hij houdt dan ook zijn 10k
quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:24 schreef Taurus het volgende:
[..]
Last van alzheimer.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:25 schreef marky het volgende:
[..]
Het gedrag van Brian naar vrouwen???
Nena vergeten?
ik denk dat wij dat meekrijgen als Huub gaat bellen voor de uitslag, dat was hij gisteren vergeten zei hij.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:41 schreef CARLAK het volgende:
Ik vraag mij af of DGK_REDACTIE nog aangeeft wat de uitslag van het bloedonderzoek van Huub heeft uitgewezen.
![]()
Weet ik niet maar was niet spectaculair.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:39 schreef Dogga het volgende:
Trouwens zijn er beelden van het wakker worden vanochtend?
Haalde het nog maar even aan zodat het niet vergeten wordt met deze consternatie.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:42 schreef 2live het volgende:
[..]
ik denk dat wij dat meekrijgen als Huub gaat bellen voor de uitslag, dat was hij gisteren vergeten zei hij.
He joh, laat lekker gaan en post gewoon doorquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:20 schreef Elounda het volgende:
[..]
Adios.
Ik zal even kijken of het upload waardig is.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:39 schreef Dogga het volgende:
Trouwens zijn er beelden van het wakker worden vanochtend?
oh jammer had wel verwacht dat er wat zou plaats vinden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:44 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Weet ik niet maar was niet spectaculair.![]()
Thanksquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zal even kijken of het upload waardig is.
Ik heb het zelf ook nog niet gezien namelijk.
Het is een lang traject. Eerst rond 08:00-08:30 een eerste fase met Palma. Daarna rond 09:00 als iedereen wordt gewekt. En dan volgen veel gesprekjes, iedere keer hoort Jaap weer een stukje van het relaas.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat dit niet te voorzien was daar geloof ik dus helemaal niet in.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:29 schreef Taurus het volgende:
[..]
En natuurlijk moet er TV gemaatk worden, sorry, maar ik vond Bart ontzettend saai. Dan kan ie nog zo fijn intelligent en leuk praten, dat kan m'n buurman ook, dit is 'n TV programma en moet dus niet hetzelfde zijn als kijken naar twee mensen zittend op de bank pratend over niks. Wat er vanach tis gebeurd kon de gouden kooi overigens ook niet voorzien, iedereen is er door geschokt dus het is ook niet zo dat 't aan de orde van de dag is in de gouden kooi of uberhaupt op TV. Programma's als Paradise Hotel of Temptation Island, dat is bewust laag niveau TV, dit is gewoon zo gelopen omdat Jaap er in is gekomen![]()
Kan 't programma ook vrij weinig aan doen.
Niet zo vreemd als er niets specifieks gebeurde. Ik was er potdorie voor op gebleven maar er kwam maar niets. Jaap deed alsof zijn neus bloede. Keek niet vreemd op van de uitstalling op z'n bed en Palma's opmerkingen kaatste hij terug alsof zij met een probleem zat.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:47 schreef Dogga het volgende:
[..]
oh jammer had wel verwacht dat er wat zou plaats vinden.
in de update topic staat niets
Nogmaals bedankt voor het filmpje (Huub vertrekt bijna) HiDiHo ...quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Thxquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is een lang traject. Eerst rond 08:00-08:30 een eerste fase met Palma. Daarna rond 09:00 als iedereen wordt gewekt. En dan volgen veel gesprekjes, iedere keer hoort Jaap weer een stukje van het relaas.
Sorry, ik ging er vanuit dat het wakker worden te maken zou hebben met de tijd voordat Palma er was. Jaap reageerde toen niet echt.quote:
Misschien is dat de bedoeling welquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:56 schreef Carlaa het volgende:
Het is toch eigenlijk te eng voor woorden dat Tien dermate extreem walgelijke figuren in de Kooi gooit dat Brian en Natasia ineens normaal lijken?
Dan heb je het leuke gesprek van Huubje zeker gemist, die trok behoorlijk van leer tegen Billie.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:44 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Weet ik niet maar was niet spectaculair.![]()
Precies.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:58 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Misschien is dat de bedoeling wel
ik ook, ik zie een brainlesss en een aso boxleraar.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:01 schreef Ashrak het volgende:
Ik heb op dit moment echt veel problemen met de streams ....
pm email of msn me anders evenquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:01 schreef Ashrak het volgende:
Ik heb op dit moment echt veel problemen met de streams ....
quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:02 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
ik ook, ik zie een brainlesss en een aso boxleraar.
Ik kijk nog ff de filmpjes terug, vlak na het chipsgooien, jaap hangt in de stoel. Als japie kingkorn al behoorlijk grof is, zoals het een bal betaamt zullen we maar zeggen, tegen syl en a-del, knjipt ie plotseling a-del behoorlijk in haar tiet. Huub waarschuwt hem meteen dat dat absoluut niet kan. En als amanda niet zo dom was had ze daar direct werk van gemaakt, maar ze is er waarschijnlijk aan gewend. Eric heeft ook wel aan die tieten gezeten, maar dat ging toch op een andere manier, dit was echt ongegeneerd vrouw-onvriendelijk.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is een lang traject. Eerst rond 08:00-08:30 een eerste fase met Palma. Daarna rond 09:00 als iedereen wordt gewekt. En dan volgen veel gesprekjes, iedere keer hoort Jaap weer een stukje van het relaas.
En Huubje toekijkenquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:02 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:02 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
En dat vond ik dus weer een beetje te ver gaan, maar goed.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan heb je het leuke gesprek van Huubje zeker gemist, die trok behoorlijk van leer tegen Billie.
Hoe laat was dat en wie is Billie? Hele nacht en ochtend zitten kijken maar dat heb ik niet gezien. Ik zag dat Jaap wakker werd, iets aantrok en naar de kamer ging. Daar heeft hij enige tijd in z'n eentje gezeten en je zag dat hij zich afvroeg wat hij zichzelf had aangedaan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan heb je het leuke gesprek van Huubje zeker gemist, die trok behoorlijk van leer tegen Billie.
Ik vraag me af in hoeverre Tien keuze heeft uit geschikte kandidaten. De eerste bewoners hadden een selectie, test-traject van enkele maanden. Amanda vertelde dat ze was gevraagd en in 4 weken zat ze in de villa. En Jaap is kennelijk in 2 weken omgepraat door z'n vrienden, geselecteerd, getest en in de villa.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:56 schreef Carlaa het volgende:
Het is toch eigenlijk te eng voor woorden dat Tien dermate extreem walgelijke figuren in de Kooi gooit dat Brian en Natasia ineens normaal lijken?
Ja, dat is eigenlijk al het geval sinds hij terug is. Echt objectief zijn ze niet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:03 schreef itsme het volgende:
de stukjes op talpa site beginnen ook steeds meer anti huub te klinken.
Ze willen hem kwijt
Ben ik ook met je eens, maar aan de andere kant begrijp ik het ook wel ....quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:04 schreef itsme het volgende:
[..]
En dat vond ik dus weer een beetje te ver gaan, maar goed.
Wat mij betreft had het wel een tandje meer gemogen. Iemand die zich zo misdraagt mag best wel op de vingers worden getikt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:04 schreef itsme het volgende:
[..]
En dat vond ik dus weer een beetje te ver gaan, maar goed.
En daarom geloof ik dit "niets is wat het lijkt"quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:03 schreef itsme het volgende:
de stukjes op talpa site beginnen ook steeds meer anti huub te klinken.
Ze willen hem kwijt
Jaap heeft de afgelopen nacht heel wat vrouwonvriendelijke dingen uitgebrald. Te smerig voor woorden wat Sylvia bijvoorbeeld allemaal maar voor normaal moest slikken. Maar ook Amanda kreeg het een en ander voor haar kiezen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:03 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Ik kijk nog ff de filmpjes terug, vlak na het chipsgooien, jaap hangt in de stoel. Als japie kingkorn al behoorlijk grof is, zoals het een bal betaamt zullen we maar zeggen, tegen syl en a-del, knjipt ie plotseling a-del behoorlijk in haar tiet. Huub waarschuwt hem meteen dat dat absoluut niet kan. En als amanda niet zo dom was had ze daar direct werk van gemaakt, maar ze is er waarschijnlijk aan gewend. Eric heeft ook wel aan die tieten gezeten, maar dat ging toch op een andere manier, dit was echt ongegeneerd vrouw-onvriendelijk.
Daarin overtreft ie brian toch echt in respectloosheid![]()
Dat was aan de ontbijttafel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:05 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Hoe laat was dat en wie is Billie? Hele nacht en ochtend zitten kijken maar dat heb ik niet gezien. Ik zag dat Jaap wakker werd, iets aantrok en naar de kamer ging. Daar heeft hij enige tijd in z'n eentje gezeten en je zag dat hij zich afvroeg wat hij zichzelf had aangedaan.
Palma was naar mijn weten de eerste die hem aansprak. Ze deed dit heel bewust voordat de rest van de schoonmaaksters binnen kwamen.
The Godfather volgens Billiequote:Op woensdag 28 februari 2007 12:09 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Jaap heeft de afgelopen nacht heel wat vrouwonvriendelijke dingen uitgebrald. Te smerig voor woorden wat Sylvia bijvoorbeeld allemaal maar voor normaal moest slikken. Maar ook Amanda kreeg het een en ander voor haar kiezen.
Maar goed, Jaap is geen Boedha maar hij is God.
![]()
Palma had al veel eerder een gesprek met Jaap gehad. Daarna is Jaap weer naar beneden gegaan en kroop nog een half uur in bed. Pas toen werden de andere bewoners gewekt.quote:
Idd, als iemand het bij mij geflikt had dan had ik uitgehaald, en het zou toch te gek voor woorden zijn als daar dan de "fysiek geweld" sanctie op had gestaan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:03 schreef PokerJoker het volgende:
Ik kijk nog ff de filmpjes terug, vlak na het chipsgooien, jaap hangt in de stoel. Als japie kingkorn al behoorlijk grof is, zoals het een bal betaamt zullen we maar zeggen, tegen syl en a-del, knjipt ie plotseling a-del behoorlijk in haar tiet. Huub waarschuwt hem meteen dat dat absoluut niet kan. En als amanda niet zo dom was had ze daar direct werk van gemaakt, maar ze is er waarschijnlijk aan gewend. Eric heeft ook wel aan die tieten gezeten, maar dat ging toch op een andere manier, dit was echt ongegeneerd vrouw-onvriendelijk.
Daarin overtreft ie brian toch echt in respectloosheid![]()
Ja en het knappe van Amanda is dat ze het nog wist ook! Ik dacht minstens dat ze zou zeggen: je was helemaal niet dronken en je kneep niet in mijn tiet, je had veel respect voormij; dat heb ik zelf gezien want : ik zat er toch naast, ik zat ernaast, ik zat er naast, ik was er zelf bij want ik zat er naast x 200.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:09 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Jaap heeft de afgelopen nacht heel wat vrouwonvriendelijke dingen uitgebrald. Te smerig voor woorden wat Sylvia bijvoorbeeld allemaal maar voor normaal moest slikken. Maar ook Amanda kreeg het een en ander voor haar kiezen.
Maar goed, Jaap is geen Boedha maar hij is God.
![]()
Ik doel op de scheldpartij van Huub tegen Billie.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Palma had al veel eerder een gesprek met Jaap gehad. Daarna is Jaap weer naar beneden gegaan en kroop nog een half uur in bed. Pas toen werden de andere bewoners gewekt.
Precies!quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Palma had al veel eerder een gesprek met Jaap gehad. Daarna is Jaap weer naar beneden gegaan en kroop nog een half uur in bed. Pas toen werden de andere bewoners gewekt.
Inkoppertje toch?quote:
]quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:14 schreef Taurus het volgende:
Ik neem aan dat Eric nu 'n spelletje speelt met Amanda toch?Die stemt Huub er toch niet uit?
Is daar een filmpje van?quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik doel op de scheldpartij van Huub tegen Billie.
Eric is super labiel. Die waait met alle winden mee. Dit gaat heel moeilijk voor Huubje worden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:14 schreef Taurus het volgende:
Ik neem aan dat Eric nu 'n spelletje speelt met Amanda toch?Die stemt Huub er toch niet uit?
Bah, ik wil niet dat Eric of Huub er uit gaatquote:
HiDiHo is daarmee bezigquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:17 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Is daar een filmpje van?
Eric stemt Huub er niet uit, want dan is hij zijn back-up op de langere termijn kwijtquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:18 schreef Taurus het volgende:
[..]
Bah, ik wil niet dat Eric of Huub er uit gaatIk wil dat zij samen spannen. Eric moet gewoon geloven dat Huub hem er niet uit stemt, en Eric moet Huub er niet uit stemmen
![]()
Oh, ik was meer fan van Kwelder. Bedankt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hier is een plaatje van Billie
[afbeelding]
Billie Turfquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:19 schreef CARLAK het volgende:
Ik wil dat Billie nu zijn intrede doet in De Gouden Kooi. Ik snap het anders niet meer.
Ik wordt Para Brother.....
![]()
Mop, met Billie bedoel ik Jaap, in de zin van Billie Turf, of ken je die niet?????quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:19 schreef CARLAK het volgende:
Ik wil dat Billie nu zijn intrede doet in De Gouden Kooi. Ik snap het anders niet meer.
Ik wordt Para Brother.....
![]()
Jaap mag alleen chips eten. Niet stemmen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:20 schreef Alfaro het volgende:
Eric trap er niet in jongen, merk op dat ze alles van je wil maar niets wil terug geven.....
Mag Jaap trouwens niet stemmen want ze gaan nu constant bij Eric zeuren maar het was toch Japio die zei "huub ik wil je backup zijn"
De eerstkomende 2 stemmingen mag hij niet stemmen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:20 schreef Alfaro het volgende:
Eric trap er niet in jongen, merk op dat ze alles van je wil maar niets wil terug geven.....
Mag Jaap trouwens niet stemmen want ze gaan nu constant bij Eric zeuren maar het was toch Japio die zei "huub ik wil je backup zijn"
Nee Jaap mag niet stemmen. En dat is maar goed ook want die wil echt niet Huub's backup zijn na gisteren, kan ik me niet voorstellen tenminstequote:Op woensdag 28 februari 2007 12:20 schreef Alfaro het volgende:
ik snap dat van Jaap ook van geen ene drol!quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:20 schreef Alfaro het volgende:
Eng hequote:Op woensdag 28 februari 2007 12:21 schreef akveor het volgende:
Jeetje gaat die Amanda nu ineens nadenken?
Jaap is 2 stemmingen immuun. Silvia alleen de volgende stemronde dus die kan Huub niet beschermen. En Amanda heeft gelijk als Huub er niet uitgestemt word gaat ie er nooit uit. En Huub zal geen probleem hebben Eric weg te stemmen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:20 schreef Alfaro het volgende:
Is ie ook niet. Dat was gelul van zijn kantquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:22 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
ik snap dat van Jaap ook van geen ene drol!
Hoe kan die gast back-up zijn?
Bedankt allemaal voor de uitleg. Scheelt weer een pammetje. Gezien de ontwikkelingen kan ik die beter nog even op de achterhand houden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mop, met Billie bedoel ik Jaap, in de zin van Billie Turf, of ken je die niet?????
Eric en Huub gaan er beide niet uit.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaap is 2 stemmingen immuun. Silvia alleen de volgende stemronde dus die kan Huub niet beschermen. En Amanda heeft gelijk als Huub er niet uitgestemt word gaat ie er nooit uit. En Huub zal geen probleem hebben Eric weg te stemmen.
Wrs na de stemmingsronden, als Billie op de normale manier mee mag stemmen, ik denk alleen niet dat ie zo lang in dat hok blijft.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:22 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
ik snap dat van Jaap ook van geen ene drol!
Hoe kan die gast back-up zijn?
Ja heel erg eng. Ik hoop maar dat Huub leuke akties gaat doen met Eric. Plus denk ik dat de PP ook een grote invloed zal hebbem. Als Eric en Huub hoog staan zal Eric denken dat het goed gaat. Als Huub bovenaanstaat en Eric laag stemt Eric Huub eruit.quote:
Volgende week donderdag pas toch ...quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:24 schreef Utrecht het volgende:
Er was toch al een stemronde tegen Huub aangevraagd?
idd, echt sneu die kerelquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wrs na de stemmingsronden, als Billie op de normale manier mee mag stemmen, ik denk alleen niet dat ie zo lang in dat hok blijft.
Ik denk niet dat Huub eric er uit stemt. Ik denk niet dat ie alleen maar op Sylvia af wil gaan. Zijn positie is in wezen niet veranderd sinds de vorige keer dat er een stemming aan zat te komen. In zijn gesprek met Bart zei hij toen Bart voorstelde om Eric er uit te stemmen: "Ik weet niet of dat speltechnisch gezien slim is voor mij om te doen". Ik denk dat ie dat nog steeds wel vindt. Hij,Syl en Eric staan sterk, en je moet met z'n drieeen sterk staan blijkt maar weer na dit geintje met die immuniteit.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaap is 2 stemmingen immuun. Silvia alleen de volgende stemronde dus die kan Huub niet beschermen. En Amanda heeft gelijk als Huub er niet uitgestemt word gaat ie er nooit uit. En Huub zal geen probleem hebben Eric weg te stemmen.
Ik vind m tot nu toe ook niet echt een aanwinst.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:25 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Van mij mag die Jaap wel weg. Ik ben nog misselijk van de beelden van gisteravond![]()
Ik denk dat Eric trapt in een deal die niet nagekomen word.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:25 schreef Dogga het volgende:
ik durf er geld op te zetten dat Eric huub er niet uitstemt. hun band is goed
Ik wel. Steeds meer voer voor psychologen in de dop!quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind m tot nu toe ook niet echt een aanwinst.
Je avatar! Wat doe je?!quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:28 schreef akveor het volgende:
Ik denk dat Eric trapt in een deal die niet nagekomen word.
Niks ik zet Jaap voorschut.... of dacht je dat ik een compliment maakte....?quote:
Een echte psycholoog daarentegen zal het niet bevorderlijk vinden dat iemand issues die Jaap lijkt te hebben op zo'n manier en plein public aanpakt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:28 schreef CARLAK het volgende:
Ik wel. Steeds meer voer voor psychologen in de dop!![]()
Hij zit Snollie gewoon uit te horen, en hij snapt inmiddels dat Zdngmw echt niet opstapt na 7 maanden. Go Ericquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:29 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Dat die Eric nog luistert naar dat gezever van die doos Amanda![]()
Denk je nou ECHT dat wij die beelden willen zien elke keer als jij wat postquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Niks ik zet Jaap voorschut.... of dacht je dat ik een compliment maakte....?![]()
Jaap>>>> Mister buttface
Niet debiel maar meer mensen kunnen een stemronde aanvragen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:29 schreef Jm4nski het volgende:
is het niet zo dat er maar een stemming kan worden aangevraagd ?
huub had toch al een stemronde aangevraagd tegen naTasja dus die stemronde van amanda kan toch niet ?
of ben ik nu debiel
Ik dacht alleen maar "Blegh"quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:30 schreef akveor het volgende:
Niks ik zet Jaap voorschut.... of dacht je dat ik een compliment maakte....?![]()
Jaap>>>> Mister buttface
eric mag er uit, heb er geen probleem meequote:Op woensdag 28 februari 2007 12:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat Eric trapt in een deal die niet nagekomen word.
Als het je niet bevalt ga je toch lekker naar huis....quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:31 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Denk je nou ECHT dat wij die beelden willen zien elke keer als jij wat post![]()
nou daar moet je wel problemen mee hebben want wat als de volgende bewoner het zelfde kan doen als jaap..en je neemt sylvia af dan is huub wel weg.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:32 schreef robert2006 het volgende:
[..]
eric mag er uit, heb er geen probleem mee
Ik wel want dan staat Huub er alleen voorquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:32 schreef robert2006 het volgende:
[..]
eric mag er uit, heb er geen probleem mee
maar daar draait het niet om, stemt eric huub er niet uit,quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:33 schreef Dogga het volgende:
huub stemt eric er niet uit, huub heeft geen haast, als hij iemand van ABN kan weg stemmen doe thij het direct..maar zijn kampt niet...Huub blijft echt wel nog een jaar met Eric zitten want dan veranderen de regels..huub heeft echt geen haast en stemt eric er niet uit.Hij wacht rustig af
Ligt ziekjes op bedquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:33 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Waar is Nasty?
da's een goeie... Eric moet er echt van overtuigd zijn dat hij in een veilig kamp zit.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:33 schreef Dogga het volgende:
huub stemt eric er niet uit, huub heeft geen haast, als hij iemand van ABN kan weg stemmen doe thij het direct..maar zijn kampt niet...Huub blijft echt wel nog een jaar met Eric zitten want dan veranderen de regels..huub heeft echt geen haast en stemt eric er niet uit.Hij wacht rustig af
Dat kan misschien wel zo zijn maar ik vraag me af in hoeverre de redactie blij is met de 'TV-momenten' die afgelopen dagen zijn neergezet! Maar TIen is en blijft een commerciele zender...... wellicht dat ze ook een andere manier kunnen vinden om kijkers te trekken dan alleen Huubje.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:30 schreef Pavement het volgende:
als huub eruit gaat kelderen de kijkcijfers. huub maakt tv de rest slap
ow coolquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:32 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Niet debiel maar meer mensen kunnen een stemronde aanvragen.
Voor de stemming wordt dan bepaald welke stemronde aan de orde komt.
Meer mensen kunnenn het dus aanvragen maar de uiteindelijke stemronde kan maar om 1 persoon gaan.
![]()
Sorry, foto niet gezien.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een echte psycholoog daarentegen zal het niet bevorderlijk vinden dat iemand issues die Jaap lijkt te hebben op zo'n manier en plein public aanpakt.
Hij moet ook een keer de buitenwereld weer in hè.... die foto van die varkenskonten waar die van hem naast staat komt hij over 10 jaar (als hij zichzelf dan nog niet verzopen heeft) nog tegen.
Zeker ziek na het aanzicht op het blote lijf van Jaapquote:
Ik ben al thuis... En die avatar van gisteren was gewoon mooiquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:33 schreef akveor het volgende:
Als het je niet bevalt ga je toch lekker naar huis....![]()
Een jostiflip uitvinden is wat anders dan een jostiflip in het kwadraat zijnquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:36 schreef CARLAK het volgende:
Joost uit BB5 heeft zich ook nog niet verzopen omdat hij de Jostieflip had uitgevonden.![]()
Kan wel zijn maar niemand vraagt een stemronde aan voor Eric of Huub moet dat doen maar dan zal Eric Huub er zeker uitstemmen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:32 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Niet debiel maar meer mensen kunnen een stemronde aanvragen.
Voor de stemming wordt dan bepaald welke stemronde aan de orde komt.
Meer mensen kunnenn het dus aanvragen maar de uiteindelijke stemronde kan maar om 1 persoon gaan.
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:36 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Joost uit BB5 heeft zich ook nog niet verzopen omdat hij de Jostieflip had uitgevonden.![]()
Ik ben der wel zeker van.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:35 schreef 2live het volgende:
[..]
maar daar draait het niet om, stemt eric huub er niet uit,
en daar zou ik nog maar niet zo zeker van zijn.
Streams leveren hun geen extra inkomsten op hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:37 schreef Utrecht het volgende:
En tien maar lachen................
Door deze manoeuvre gaan veel mensen de streams in de gaten houden om te achterhalen wat Erik zal gaan doen. Dat levert extra inkomsten op.
ja wel hoor, aandacht is reclame, reclame is bekendheid en bekendheid is geld!quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:38 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Streams leveren hun geen extra inkomsten op hoor![]()
![]()
Nee.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:39 schreef Pavement het volgende:
huub was toch eerder met een stemronde aanvragen of telt dit niet ?
HiDiHo????quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:40 schreef Utrecht het volgende:
Maar alle reclame op de site en tussen de streams door (bv skoeps) wel
HiDiHo is ermee bezig.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:38 schreef Ruudjem het volgende:
filmpje
"ruzie" huub vs jaap tijdens ontbijt any1?
Ja dat wel natuurlijk, maar er zijn er ook genoeg zonder.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:40 schreef Utrecht het volgende:
Maar alle reclame op de site en tussen de streams door (bv skoeps) wel
Ze kunnen allemaal een stemming aanvragen, maakt niets uit wie de eerste is.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:39 schreef Pavement het volgende:
huub was toch eerder met een stemronde aanvragen of telt dit niet ?
Gelukkig heb ik die uit staanquote:
Ze snapt de steek toch nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:43 schreef beequeen het volgende:
Snollie zegt, ik ben altijd op straat, antwoord van Huub, ja, aan het werk![]()
van jaap zo walgelijk dat hij wmb direct weer mag vertrekken. En dat punt heb ik met Eric nog niet bereikt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:44 schreef robert2006 het volgende:
begrijp de gevolgen ervan, als eric weg gaat, maar ik vind het kwa persoon een kwal en laten we eerlijk wezen de manier hoe hij binnenkwam tot nu toe is niet echt spraakmakend.
dan kun je inderdaad zeggen dat jaap wel spraakmakend is tot nu toe, hoe walgelijk ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |