nou ja. Elounda. Het is toch logisch dat mensen zo reageren. Je had even een smiley er bij moeten plaatsen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:20 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik stop ook met posten trouwens, ik heb er genoeg van.
Adios.
Die was van huubquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:38 schreef Varen het volgende:
Hoe is het afgelopen met de trui en van wie was die?
Helemaal mee eens. Ik kan een waslijst van Brian zijn mindere gedragingen opnoemen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Brain zich weet te gedragen ???? Jeetje man je had hem vannacht moeten zien, toen jaap uitgeschakeld lag, constant maar zeiken en lullen over Huub.
beste idee van vanmorgenquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:38 schreef Utrecht het volgende:
En hij houdt dan ook zijn 10k
quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:24 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja Huub is daar lekker heilig in.Boeiend, al ben je zo vals als de neten, dat is onderdeel vna 't spel. Ik mag Brian als persoon ook niet maar die haalt 't niet bij het gedrag van Huub en Jaap hoor. Ik zeg ook in mindere mate, maar daar bedoel ik meer zijn gedrag jegens vrouwen mee.
Last van alzheimer.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:25 schreef marky het volgende:
[..]
Het gedrag van Brian naar vrouwen???
Nena vergeten?
ik denk dat wij dat meekrijgen als Huub gaat bellen voor de uitslag, dat was hij gisteren vergeten zei hij.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:41 schreef CARLAK het volgende:
Ik vraag mij af of DGK_REDACTIE nog aangeeft wat de uitslag van het bloedonderzoek van Huub heeft uitgewezen.
![]()
Weet ik niet maar was niet spectaculair.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:39 schreef Dogga het volgende:
Trouwens zijn er beelden van het wakker worden vanochtend?
Haalde het nog maar even aan zodat het niet vergeten wordt met deze consternatie.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:42 schreef 2live het volgende:
[..]
ik denk dat wij dat meekrijgen als Huub gaat bellen voor de uitslag, dat was hij gisteren vergeten zei hij.
He joh, laat lekker gaan en post gewoon doorquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:20 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik stop ook met posten trouwens, ik heb er genoeg van.
Adios.
Ik zal even kijken of het upload waardig is.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:39 schreef Dogga het volgende:
Trouwens zijn er beelden van het wakker worden vanochtend?
oh jammer had wel verwacht dat er wat zou plaats vinden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:44 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Weet ik niet maar was niet spectaculair.![]()
Thanksquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zal even kijken of het upload waardig is.
Ik heb het zelf ook nog niet gezien namelijk.
Het is een lang traject. Eerst rond 08:00-08:30 een eerste fase met Palma. Daarna rond 09:00 als iedereen wordt gewekt. En dan volgen veel gesprekjes, iedere keer hoort Jaap weer een stukje van het relaas.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zal even kijken of het upload waardig is.
Ik heb het zelf ook nog niet gezien namelijk.
Dat dit niet te voorzien was daar geloof ik dus helemaal niet in.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:29 schreef Taurus het volgende:
[..]
En natuurlijk moet er TV gemaatk worden, sorry, maar ik vond Bart ontzettend saai. Dan kan ie nog zo fijn intelligent en leuk praten, dat kan m'n buurman ook, dit is 'n TV programma en moet dus niet hetzelfde zijn als kijken naar twee mensen zittend op de bank pratend over niks. Wat er vanach tis gebeurd kon de gouden kooi overigens ook niet voorzien, iedereen is er door geschokt dus het is ook niet zo dat 't aan de orde van de dag is in de gouden kooi of uberhaupt op TV. Programma's als Paradise Hotel of Temptation Island, dat is bewust laag niveau TV, dit is gewoon zo gelopen omdat Jaap er in is gekomen![]()
Kan 't programma ook vrij weinig aan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |