idd, echt sneu die kerelquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wrs na de stemmingsronden, als Billie op de normale manier mee mag stemmen, ik denk alleen niet dat ie zo lang in dat hok blijft.
Ik denk niet dat Huub eric er uit stemt. Ik denk niet dat ie alleen maar op Sylvia af wil gaan. Zijn positie is in wezen niet veranderd sinds de vorige keer dat er een stemming aan zat te komen. In zijn gesprek met Bart zei hij toen Bart voorstelde om Eric er uit te stemmen: "Ik weet niet of dat speltechnisch gezien slim is voor mij om te doen". Ik denk dat ie dat nog steeds wel vindt. Hij,Syl en Eric staan sterk, en je moet met z'n drieeen sterk staan blijkt maar weer na dit geintje met die immuniteit.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaap is 2 stemmingen immuun. Silvia alleen de volgende stemronde dus die kan Huub niet beschermen. En Amanda heeft gelijk als Huub er niet uitgestemt word gaat ie er nooit uit. En Huub zal geen probleem hebben Eric weg te stemmen.
Ik vind m tot nu toe ook niet echt een aanwinst.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:25 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Van mij mag die Jaap wel weg. Ik ben nog misselijk van de beelden van gisteravond![]()
Ik denk dat Eric trapt in een deal die niet nagekomen word.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:25 schreef Dogga het volgende:
ik durf er geld op te zetten dat Eric huub er niet uitstemt. hun band is goed
Ik wel. Steeds meer voer voor psychologen in de dop!quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind m tot nu toe ook niet echt een aanwinst.
Je avatar! Wat doe je?!quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:28 schreef akveor het volgende:
Ik denk dat Eric trapt in een deal die niet nagekomen word.
Niks ik zet Jaap voorschut.... of dacht je dat ik een compliment maakte....?quote:
Een echte psycholoog daarentegen zal het niet bevorderlijk vinden dat iemand issues die Jaap lijkt te hebben op zo'n manier en plein public aanpakt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:28 schreef CARLAK het volgende:
Ik wel. Steeds meer voer voor psychologen in de dop!![]()
Hij zit Snollie gewoon uit te horen, en hij snapt inmiddels dat Zdngmw echt niet opstapt na 7 maanden. Go Ericquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:29 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Dat die Eric nog luistert naar dat gezever van die doos Amanda![]()
Denk je nou ECHT dat wij die beelden willen zien elke keer als jij wat postquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Niks ik zet Jaap voorschut.... of dacht je dat ik een compliment maakte....?![]()
Jaap>>>> Mister buttface
Niet debiel maar meer mensen kunnen een stemronde aanvragen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:29 schreef Jm4nski het volgende:
is het niet zo dat er maar een stemming kan worden aangevraagd ?
huub had toch al een stemronde aangevraagd tegen naTasja dus die stemronde van amanda kan toch niet ?
of ben ik nu debiel
Ik dacht alleen maar "Blegh"quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:30 schreef akveor het volgende:
Niks ik zet Jaap voorschut.... of dacht je dat ik een compliment maakte....?![]()
Jaap>>>> Mister buttface
eric mag er uit, heb er geen probleem meequote:Op woensdag 28 februari 2007 12:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat Eric trapt in een deal die niet nagekomen word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |