Niet zo vreemd als er niets specifieks gebeurde. Ik was er potdorie voor op gebleven maar er kwam maar niets. Jaap deed alsof zijn neus bloede. Keek niet vreemd op van de uitstalling op z'n bed en Palma's opmerkingen kaatste hij terug alsof zij met een probleem zat.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:47 schreef Dogga het volgende:
[..]
oh jammer had wel verwacht dat er wat zou plaats vinden.
in de update topic staat niets
Nogmaals bedankt voor het filmpje (Huub vertrekt bijna) HiDiHo ...quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zal even kijken of het upload waardig is.
Ik heb het zelf ook nog niet gezien namelijk.
Thxquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is een lang traject. Eerst rond 08:00-08:30 een eerste fase met Palma. Daarna rond 09:00 als iedereen wordt gewekt. En dan volgen veel gesprekjes, iedere keer hoort Jaap weer een stukje van het relaas.
Sorry, ik ging er vanuit dat het wakker worden te maken zou hebben met de tijd voordat Palma er was. Jaap reageerde toen niet echt.quote:
Misschien is dat de bedoeling welquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:56 schreef Carlaa het volgende:
Het is toch eigenlijk te eng voor woorden dat Tien dermate extreem walgelijke figuren in de Kooi gooit dat Brian en Natasia ineens normaal lijken?
Dan heb je het leuke gesprek van Huubje zeker gemist, die trok behoorlijk van leer tegen Billie.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:44 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Weet ik niet maar was niet spectaculair.![]()
Precies.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:58 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Misschien is dat de bedoeling wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |