Je bent wel heel erg selectief als je vind dat Huub een yoga verpest, maar Jaap mag elke bewoner beledigen zonder daar de consequenties van te vernemen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub duidelijk moet worden gemaakt dat dit niet de bedoeling is bij yoga.
En als hij het nog een keer doet, kan hij beter weggaan.
Hij verpest het voor de anderen.
Dat is ook mijn verwachting (en tvp) .quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:50 schreef Inca het volgende:
Jaap loopt binnenkort gillend het huis uit en die zie je nooit meer terug.
Brief aan zijn vriendin!quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:51 schreef Pavement het volgende:
wat gaat hij nu deleten ???
quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:49 schreef Wireless het volgende:
Tijd voor het ochtendgebed en Jaap gelooft het allemaal wel.
[afbeelding]
[afbeelding]
Haha, daar ging mn koffiequote:Op woensdag 28 februari 2007 10:50 schreef Carlaa het volgende:
"Foorsigtig, want het is glat"
Joh, geen zorgen.. Jaap breekt nix, Jaap bounced back.
o ok, ik heb toch wel een beetje medelijden met deze gast. Of hij speelt echt goed of hij heeft idd een probleem. Ik vind dat de redactie op zn minst ff met hem moet praten, en de beelden terug laten zienquote:
Precies wat ik bedoel: hij heeft geen greintje discipline en doorzettingsvermogen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:51 schreef CARLAK het volgende:
Jaap heeft spijt! Hij heeft het moeilijk.![]()
Hij noemt DGK nu al fucking hell![]()
Hij heeft hem uitgeprint brief had die gisteren al geschreven.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:54 schreef CARLAK het volgende:
Nu al uit het kantoor Jaap? Dat was dan een korte brief!
En op de bios. Kan je volgens mij alles uit terug halen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Files zitten vast nog in de prullenbak.
Nee, hij heeft duidelijk zijn huiswerk niet gedaan, is labiel en gaat niet voor de winst. De redactie heeft goed zijn werk gedaan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:56 schreef Varen het volgende:
Vertrouwt hij Natasia nou???? Heeft hij zijn huiswerk niet gedaan?
Maar dit gaat wel om veel geldquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:58 schreef CARLAK het volgende:
[..]
En op de bios. Kan je volgens mij alles uit terug halen.
Zo de waard is vertrouwd hij z'n gasten. Een normaal iemand zit daar niet in te snuffelen.![]()
Ik denk dat ik je wel een beetje begrijp. Ik heb ook het idee dat het steeds meer een freakshow is geworden en dat natasia zich nog aardig weet te gedragen -> op het schreeuwen na.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:57 schreef Elounda het volgende:
Sprakeloos ben ik na het lezen van de COSSEN, en verbijsterd ook.
Dat je het zover kunt laten komen in het kader van “we maken een tv-programma” ik kan er niet over uit.
Ik ben al redelijk afgeknapt sinds de komst van Amanda en de terugkomst van Huub en zijn opmerkelijke alcoholgebruik...Maar met deze Jaap...Misselijk ben ik, als een kat, na het zien van caps van een naakte ondergekotste en in het bad kruipende man.....
Daar bij gebeurd er momenteel iets vreemds bij mij, waar ik niet goed mee om kan gaan, ik begin stééds meer sympathie te krijgen voor Natasia. Huh, Natasia??? Ja, Natasia..
Ok, ze eist alles op, schreeuwt en krijst dat het een lieve lust is,
ze draait met haar ogen en priemt met haar vingers, maar: ze verlaagt zichzelf niet door overmatig drankgebruik, ze zit niet dronken of kotsend in het bad, ze neukt niet met een medebewoner, ze heeft haar gestelde doelen tot zover gehaald....ik snap mezelf niet meer.... Ik vind DGK steeds meer op een Tokkie Freakshow gaan lijken..
Zou dit de bedoeling zijn van de DGK_REDACTIE? Dat ik, beetje bij beetje, wat meer sympathie voor Natasia begin te krijgen ? (Met uitzondering van Sylvia, want die gedraagt zich natuurlijk ook netjes).
Alles voor de kijkcijfers.quote:[b]Op woensdag 28 februari 2007 10:57
Zou dit de bedoeling zijn van de DGK_REDACTIE? Dat ik, beetje bij beetje, wat meer sympathie voor Natasia begin te krijgen ? (Met uitzondering van Sylvia, want die gedraagt zich natuurlijk ook netjes).
Don't worry, niemand in dat huis heeft verstand van PC's.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar dit gaat wel om veel geld![]()
(en in de bios staan geen bestanden hoor)
quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:57 schreef Elounda het volgende:
Sprakeloos ben ik na het lezen van de COSSEN, en verbijsterd ook.
Dat je het zover kunt laten komen in het kader van “we maken een tv-programma” ik kan er niet over uit.
Ik ben al redelijk afgeknapt sinds de komst van Amanda en de terugkomst van Huub en zijn opmerkelijke alcoholgebruik...Maar met deze Jaap...Misselijk ben ik, als een kat, na het zien van caps van een naakte ondergekotste en in het bad kruipende man.....
Daar bij gebeurd er momenteel iets vreemds bij mij, waar ik niet goed mee om kan gaan, ik begin stééds meer sympathie te krijgen voor Natasia. Huh, Natasia??? Ja, Natasia..
Ok, ze eist alles op, schreeuwt en krijst dat het een lieve lust is,
ze draait met haar ogen en priemt met haar vingers, maar: ze verlaagt zichzelf niet door overmatig drankgebruik, ze zit niet dronken of kotsend in het bad, ze neukt niet met een medebewoner, ze heeft haar gestelde doelen tot zover gehaald....ik snap mezelf niet meer.... Ik vind DGK steeds meer op een Tokkie Freakshow gaan lijken..
Ik zag Toch echt Natasia verleden week kotsend boven de pot hangen hoor. (van de alcohol)
Zou je denken? met 200 KG ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:54 schreef Pavement het volgende:
[..]
o ok, ik heb toch wel een beetje medelijden met deze gast. Of hij speelt echt goed of hij heeft idd een probleem. Ik vind dat de redactie op zn minst ff met hem moet praten, en de beelden terug laten zien
Zeker weten?quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar dit gaat wel om veel geld![]()
(en in de bios staan geen bestanden hoor)
100%quote:
Natasia doet zo aardig en vriendelijk tegen Jaap omdat Wilgo haar dat gisteren heeft ingefluisterd tijdens een telefoongesprek. Ze walgt van hem, dat heeft ze tegen brian en andere bewoners gezegd.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:03 schreef Elounda het volgende:
Een kotsende Natasia is mij dan ontgaan... ik weet niet wat ik hier mee aan moet, ik denk dat ik DGK maar voor gezien hou, ik ben echt misselijk na het zien van die beelden van Jaap...
Godallemachtig waar gaat dit heen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |