abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46765434
Die walgelijke kickboks leraar
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_46765436
ow Tilly en boksmeneer.
pi_46765437
Gelukkig. Ziet er uit als een trainer en niet als een autodealer. Is voor Brian?
  woensdag 28 februari 2007 @ 11:15:49 #84
137158 Elounda
the world is yours!
pi_46765438
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 11:14 schreef marky het volgende:

[..]

Kijk als de fokkers het al niet kunnen snappen dan snapt die meelezende redaktie het al helemaal niet. Het zijn dus eigenlijk gevaarlijke uitspraken.
Het is gevaarlijke tv voor de mensen die meedoen met het programma...
Ze worden allemaal uitgekotst als ze het huis uitkomen, Jaap helemaal..
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_46765449
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 11:14 schreef beequeen het volgende:
http://www.nowlive.eu/ballon.php.
Wie doet er mee?
pi_46765451
wie zat er in die andere auto?
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_46765459
tilly
  † In Memoriam † woensdag 28 februari 2007 @ 11:17:03 #88
135305 beequeen
Lost.
pi_46765467
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 11:16 schreef petraa het volgende:

[..]

wrom niet
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_46765471
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 11:05 schreef petraa het volgende:

[..]

Natasia doet zo aardig en vriendelijk tegen Jaap omdat Wilgo haar dat gisteren heeft ingefluisterd tijdens een telefoongesprek. Ze walgt van hem, dat heeft ze tegen brian en andere bewoners gezegd.
Hey petraa
Precies. Natasia is een schijnheil eerste klas. Dan heb ik liever kotsende maar eerlijke bewoners.
pi_46765476
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 11:16 schreef 2live het volgende:
wie zat er in die andere auto?
Tilly, nagelstyliste
Keep the Sunny Side Up
pi_46765506
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 10:57 schreef Elounda het volgende:
Sprakeloos ben ik na het lezen van de COSSEN, en verbijsterd ook.
Dat je het zover kunt laten komen in het kader van “we maken een tv-programma” ik kan er niet over uit.
Ik ben al redelijk afgeknapt sinds de komst van Amanda en de terugkomst van Huub en zijn opmerkelijke alcoholgebruik...Maar met deze Jaap...Misselijk ben ik, als een kat, na het zien van caps van een naakte ondergekotste en in het bad kruipende man.....
Daar bij gebeurd er momenteel iets vreemds bij mij, waar ik niet goed mee om kan gaan, ik begin stééds meer sympathie te krijgen voor Natasia. Huh, Natasia??? Ja, Natasia..
Ok, ze eist alles op, schreeuwt en krijst dat het een lieve lust is,
ze draait met haar ogen en priemt met haar vingers, maar: ze verlaagt zichzelf niet door overmatig drankgebruik, ze zit niet dronken of kotsend in het bad, ze neukt niet met een medebewoner, ze heeft haar gestelde doelen tot zover gehaald....ik snap mezelf niet meer.... Ik vind DGK steeds meer op een Tokkie Freakshow gaan lijken..
Zou dit de bedoeling zijn van de DGK_REDACTIE? Dat ik, beetje bij beetje, wat meer sympathie voor Natasia begin te krijgen ? (Met uitzondering van Sylvia, want die gedraagt zich natuurlijk ook netjes).
Natasia drinkt cocktails, moet spugen, vingert Nena in de douche, vreet met grote regelmaat door haar dieet heen, beledigt medebewoners met zeer grove taal en lult achter iemands rug om terwijl ze zichzelf voortdurend ophemelt en niet kan accepteren dat iemand ook maar iets over haar zegt want dan gaat ze bijna over tot fysiek geweld. Liegt over haar doelen want ze speelt wel degelijk voor de eindstreep.

Ze praat alleen maar met Jaap omdat dat moet van Wilgo. Ze gaat tenslotte voor de winst zei hij en je moet zorgen dat je meer mensen achter je hebt staan dan alleen Brian, ze moest met de nieuwe vrienden worden. Vervolgens is er een pact gesloten tussen Jaap en Brian om hem aan hun groepje toe te voegen en hebben Natas en Bri hun steun beloofd aan Jaap. Vandaar hun steun. 100 cp voor betaald, komt echt niet uit haar hart maar uit het koffertje van Brian.
pi_46765507
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 10:57 schreef Elounda het volgende:
Sprakeloos ben ik na het lezen van de COSSEN, en verbijsterd ook.
Dat je het zover kunt laten komen in het kader van “we maken een tv-programma” ik kan er niet over uit.
Ik ben al redelijk afgeknapt sinds de komst van Amanda en de terugkomst van Huub en zijn opmerkelijke alcoholgebruik...Maar met deze Jaap...Misselijk ben ik, als een kat, na het zien van caps van een naakte ondergekotste en in het bad kruipende man.....
Daar bij gebeurd er momenteel iets vreemds bij mij, waar ik niet goed mee om kan gaan, ik begin stééds meer sympathie te krijgen voor Natasia. Huh, Natasia??? Ja, Natasia..
Ok, ze eist alles op, schreeuwt en krijst dat het een lieve lust is,
ze draait met haar ogen en priemt met haar vingers, maar: ze verlaagt zichzelf niet door overmatig drankgebruik, ze zit niet dronken of kotsend in het bad, ze neukt niet met een medebewoner, ze heeft haar gestelde doelen tot zover gehaald....ik snap mezelf niet meer.... Ik vind DGK steeds meer op een Tokkie Freakshow gaan lijken..
Zou dit de bedoeling zijn van de DGK_REDACTIE? Dat ik, beetje bij beetje, wat meer sympathie voor Natasia begin te krijgen ? (Met uitzondering van Sylvia, want die gedraagt zich natuurlijk ook netjes).
Kan ik me ook wel in vinden, maar aan de andere kant vind ik dat Eric, Syl en in mindere mate Brian zich ook wel weten te gedragen, ik vind Natasia niet de normaalste nu hoor, dat blijft nog steeds Syl. Huub gedraagd zich trouwens ook, dat wás al de clown en nu is er nog 1 bij gekomen, dat is wel 'n beetje 'jammer'. En Amanda is gewoon 'n beetje trashy, meer niet. Als je dat al de gouden kooi vindt verpesten> er kunnen nou eenmaal niet alleen maar studenten in en je ziet dat dat ook niet alles is Ik vond 't voor Jaap er in kwam eigenlijk qua niveau wel prima, met Huub als gek, Amanda als snolletje, Natasia als schreeuwmens, Eric als homo, Brian als player, Syl als normaal mens. Jaap is eigenlijk net iets te veel. Neemt niet weg dat ik 't nog steeds interessant vind en dat ik 't achteraf gezien wel lachen vind wat er is gebeurd vanacht. Moet je maar niet in de Gouden Kooi gaan zitten
pi_46765516
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 11:17 schreef itsme het volgende:

[..]

Hey petraa
Precies. Natasia is een schijnheil eerste klas. Dan heb ik liever kotsende maar eerlijke bewoners.
dieptepunt vannacht vond ik toen Jaap meer dood dan levend in bad zat en dat Brian hem ging vertellen hoe vals Huub was. Dan ben je echt ziek, maar dan in je hoofd.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_46765517
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 11:00 schreef Judah het volgende:
Don't worry, niemand in dat huis heeft verstand van PC's.
Ook Brian niet.
Juist Brian niet
pi_46765518
elounda, het spijt me als ik je zo op de kast hebt gejaagd maar je post is zeker niet ironisch. dan zou je namelijki het tegenovergestelde bedoelen met je woorden over natas.

dan wordt het:

ze draait niet met haar ogen en priemt niet met haar vingers, maar: ze verlaagt zichzelf wel door overmatig drankgebruik, ze zit wel dronken of kotsend in het bad, ze neukt wel met een medebewoner, ze heeft haar gestelde doelen tot zover niet gehaald....

bedoel je dat dan? ;-)

of zullen we deze discussie stoppen
pi_46765521
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 11:09 schreef Varen het volgende:
Als jullie zo walgen van de streams, waarom kijken jullie dan? Op TV is alles netjes, dan kijk je daar toch naar?
  woensdag 28 februari 2007 @ 11:19:29 #97
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46765524
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 11:17 schreef beequeen het volgende:

[..]

wrom niet
omdat het alleen maar een actie is om nowlive te promoten
en daarbij vind ik heb niet zo'n hele beste actie.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_46765527
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 11:17 schreef itsme het volgende:

[..]

Hey petraa
Maarre ik ga er nu echt van tussen en denk ook niet dat ik vandaag nog ga kijken, want ik kan al voorspellen wat er gaat gebeuren vandaag. Mocht er wat bijzonders zijn pleaseeeeee mail me.
pi_46765534
Brian heeft nu weer een para brother lachje.
Tijd voor medicatie?
Druk van afgelopen nacht waarschijnlijk te hoog geweest.
pi_46765544
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 11:18 schreef Maria44 het volgende:

[..]

Natasia drinkt cocktails, moet spugen, vingert Nena in de douche, vreet met grote regelmaat door haar dieet heen, beledigt medebewoners met zeer grove taal en lult achter iemands rug om terwijl ze zichzelf voortdurend ophemelt en niet kan accepteren dat iemand ook maar iets over haar zegt want dan gaat ze bijna over tot fysiek geweld. Liegt over haar doelen want ze speelt wel degelijk voor de eindstreep.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')