Ik ben al thuis... En die avatar van gisteren was gewoon mooiquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:33 schreef akveor het volgende:
Als het je niet bevalt ga je toch lekker naar huis....![]()
Een jostiflip uitvinden is wat anders dan een jostiflip in het kwadraat zijnquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:36 schreef CARLAK het volgende:
Joost uit BB5 heeft zich ook nog niet verzopen omdat hij de Jostieflip had uitgevonden.![]()
Kan wel zijn maar niemand vraagt een stemronde aan voor Eric of Huub moet dat doen maar dan zal Eric Huub er zeker uitstemmen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:32 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Niet debiel maar meer mensen kunnen een stemronde aanvragen.
Voor de stemming wordt dan bepaald welke stemronde aan de orde komt.
Meer mensen kunnenn het dus aanvragen maar de uiteindelijke stemronde kan maar om 1 persoon gaan.
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:36 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Joost uit BB5 heeft zich ook nog niet verzopen omdat hij de Jostieflip had uitgevonden.![]()
Ik ben der wel zeker van.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:35 schreef 2live het volgende:
[..]
maar daar draait het niet om, stemt eric huub er niet uit,
en daar zou ik nog maar niet zo zeker van zijn.
Streams leveren hun geen extra inkomsten op hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:37 schreef Utrecht het volgende:
En tien maar lachen................
Door deze manoeuvre gaan veel mensen de streams in de gaten houden om te achterhalen wat Erik zal gaan doen. Dat levert extra inkomsten op.
ja wel hoor, aandacht is reclame, reclame is bekendheid en bekendheid is geld!quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:38 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Streams leveren hun geen extra inkomsten op hoor![]()
![]()
Nee.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:39 schreef Pavement het volgende:
huub was toch eerder met een stemronde aanvragen of telt dit niet ?
HiDiHo????quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:40 schreef Utrecht het volgende:
Maar alle reclame op de site en tussen de streams door (bv skoeps) wel
HiDiHo is ermee bezig.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:38 schreef Ruudjem het volgende:
filmpje
"ruzie" huub vs jaap tijdens ontbijt any1?
Ja dat wel natuurlijk, maar er zijn er ook genoeg zonder.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:40 schreef Utrecht het volgende:
Maar alle reclame op de site en tussen de streams door (bv skoeps) wel
Ze kunnen allemaal een stemming aanvragen, maakt niets uit wie de eerste is.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:39 schreef Pavement het volgende:
huub was toch eerder met een stemronde aanvragen of telt dit niet ?
Gelukkig heb ik die uit staanquote:
Ze snapt de steek toch nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:43 schreef beequeen het volgende:
Snollie zegt, ik ben altijd op straat, antwoord van Huub, ja, aan het werk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |