abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 februari 2007 @ 11:20:55 #101
137158 Elounda
the world is yours!
pi_46765550
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 11:19 schreef choepachoep het volgende:

of zullen we deze discussie stoppen

Ik stop ook met posten trouwens, ik heb er genoeg van.
Adios.
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_46765554
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 11:18 schreef Taurus het volgende:

[..]

Kan ik me ook wel in vinden, maar aan de andere kant vind ik dat Eric, Syl en in mindere mate Brian zich ook wel weten te gedragen, ik vind Natasia niet de normaalste nu hoor, dat blijft nog steeds Syl. Huub gedraagd zich trouwens ook, dat wás al de clown en nu is er nog 1 bij gekomen, dat is wel 'n beetje 'jammer'. En Amanda is gewoon 'n beetje trashy, meer niet. Als je dat al de gouden kooi vindt verpesten> er kunnen nou eenmaal niet alleen maar studenten in en je ziet dat dat ook niet alles is Ik vond 't voor Jaap er in kwam eigenlijk qua niveau wel prima, met Huub als gek, Amanda als snolletje, Natasia als schreeuwmens, Eric als homo, Brian als player, Syl als normaal mens. Jaap is eigenlijk net iets te veel. Neemt niet weg dat ik 't nog steeds interessant vind en dat ik 't achteraf gezien wel lachen vind wat er is gebeurd vanacht. Moet je maar niet in de Gouden Kooi gaan zitten
Brain zich weet te gedragen ???? Jeetje man je had hem vannacht moeten zien, toen jaap uitgeschakeld lag, constant maar zeiken en lullen over Huub.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_46765566
robuuste knaap die boksleraar
  woensdag 28 februari 2007 @ 11:21:59 #104
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46765579
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 11:20 schreef Elounda het volgende:

[..]

Ik stop ook met posten trouwens, ik heb er genoeg van.
Adios.
Tot vanavond
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_46765581
iedereen heeft toch wel eens een actie gedaan zoals kots schoonmaken op sympathie te creeeren, ik wel alvast..

das zo doorzichtig als de pest
  woensdag 28 februari 2007 @ 11:23:43 #106
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46765618
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 11:22 schreef choepachoep het volgende:
iedereen heeft toch wel eens een actie gedaan zoals kots schoonmaken op sympathie te creeeren, ik wel alvast..

das zo doorzichtig als de pest
of je doet het gewoon omdat je om iemand geeft, maar dat is hier niet het geval. lijkt me
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_46765628
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 11:21 schreef petraa het volgende:

[..]

Brain zich weet te gedragen ???? Jeetje man je had hem vannacht moeten zien, toen jaap uitgeschakeld lag, constant maar zeiken en lullen over Huub.
Ja Huub is daar lekker heilig in. Boeiend, al ben je zo vals als de neten, dat is onderdeel vna 't spel. Ik mag Brian als persoon ook niet maar die haalt 't niet bij het gedrag van Huub en Jaap hoor. Ik zeg ook in mindere mate, maar daar bedoel ik meer zijn gedrag jegens vrouwen mee.
pi_46765631
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 11:21 schreef Ruudjem het volgende:
robuuste knaap die boksleraar
Met zijn hondenkop.
Now my death is more than just a sad song.
  † In Memoriam † woensdag 28 februari 2007 @ 11:25:04 #109
135305 beequeen
Lost.
pi_46765649
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 11:19 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

omdat het alleen maar een actie is om nowlive te promoten
en daarbij vind ik heb niet zo'n hele beste actie.
Als het idd een actie is om Nowlive te promoten haal ik m wel weg, sorry.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_46765658
Normaal zet je in het programma iemand waar je je mee kan vereenzelvigen lijkt mij.
Ik moet zeggen dat ik steeds minder met het programma heb omdat er te veel karikaturen in zitten momenteel.
Met name: Amanda en Jaap spannen de kroon natuurlijk.

Met Bart erbij werden er soms nog normale gesprekken gevoerd, nu is het allemaal heel erg plat vermaak. Het lijkt er bijna op dat achter heeft ingegrepen "er moet tv gemaakt worden" anders kappen we ermee en volgens het contract zijn jullie dan je 10k kwijt
  woensdag 28 februari 2007 @ 11:25:41 #111
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_46765671
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 11:24 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ja Huub is daar lekker heilig in. Boeiend, al ben je zo vals als de neten, dat is onderdeel vna 't spel. Ik mag Brian als persoon ook niet maar die haalt 't niet bij het gedrag van Huub en Jaap hoor. Ik zeg ook in mindere mate, maar daar bedoel ik meer zijn gedrag jegens vrouwen mee.
Het gedrag van Brian naar vrouwen???

Nena vergeten?
pi_46765685
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 11:24 schreef Taurus het volgende:

[..]

Laatste post tot vanavond ff, Huub zijn gedrag is vaak ook niet goed, daarin ben ik het met je eens. Maar ik heb nog nooit iemand die zo schijnheilig als Brian is meegemaakt. Huub is een vent wat dat betreft en zegt het in iemands gezicht en daar heb ik meer respect voor dan dat achterbakse van Brian.
Plus het feit hoe brian met vrouwen omgaat. Hij ligt amanda te neuken, maar zegt gisteren tegen Natasia, het is zo'n slet. sorry hoor, Huub staat bij miji nog net een treetje hoger op de ladder dan brian. En ik moet zeggen Huub is bij mij ook al flink gezakt, maar zo diep zakken als brian dat zal niet gaan lukken.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_46765701
wat zal Bart blij zijn dat hij uit dat gekkenhuis weg is!
pi_46765726
Goed zo tilly, waarschuw onze mafketel maar.
pi_46765733
Huub heeft met zichzelf afgesproken altijd de nuchterste van het stel te blijven.
pi_46765742
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 11:10 schreef Marrije het volgende:

[..]

ironisch of niet, ik vind Natasja wel iets aardiger dan dat ik haar in het begin vond
Nou ik niet.
pi_46765745
ik hou van tillie
pi_46765748
HUUB moet blijven!
het water roept
pi_46765751
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 11:25 schreef Utrecht het volgende:
Normaal zet je in het programma iemand waar je je mee kan vereenzelvigen lijkt mij.
Ik moet zeggen dat ik steeds minder met het programma heb omdat er te veel karikaturen in zitten momenteel.
Met name: Amanda en Jaap spannen de kroon natuurlijk.

Met Bart erbij werden er soms nog normale gesprekken gevoerd, nu is het allemaal heel erg plat vermaak. Het lijkt er bijna op dat achter heeft ingegrepen "er moet tv gemaakt worden" anders kappen we ermee en volgens het contract zijn jullie dan je 10k kwijt
Ik snap niet waarom iedereen zo ontzetten valt over Amanda. Qua afspiegeling van de samenleving móet er 'n Amanda in hoor, zij is echt niet uitzonderlijk. Daarbij vergeet iedereen dat het een heel jong meisje is, iedereen neemt haar karakter veel te serieus terwijl zij volgens mij nog zoveel moet leren.

En natuurlijk moet er TV gemaatk worden, sorry, maar ik vond Bart ontzettend saai. Dan kan ie nog zo fijn intelligent en leuk praten, dat kan m'n buurman ook, dit is 'n TV programma en moet dus niet hetzelfde zijn als kijken naar twee mensen zittend op de bank pratend over niks. Wat er vanach tis gebeurd kon de gouden kooi overigens ook niet voorzien, iedereen is er door geschokt dus het is ook niet zo dat 't aan de orde van de dag is in de gouden kooi of uberhaupt op TV. Programma's als Paradise Hotel of Temptation Island, dat is bewust laag niveau TV, dit is gewoon zo gelopen omdat Jaap er in is gekomen Kan 't programma ook vrij weinig aan doen.
pi_46765755
Ik vind eigenlijk dat Jaap ook een alcohol verbod moet krijgen. Als je vannacht vergelijkt met de laatste actie van Huub.. was huub meer een schooljochie die stiekem een paar biertjes had gepikt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')