Met dikke rapporten schrijven gaat het in ieder geval niet lukken. Al gooien ze er nog tig tegenaan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:06 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Maar draaien we dit om dan komen we een probleem tegen, wanneer accepteren complot gelovers dat het geen CD was? Wanneer is een onderzoek onafhankelijk genoeg? Welk bewijs is er voor nodig om toe te kunnen geven okee ik zat fout het was geen CD?
Ja, en wanneer is een onderzoek onafhankelijk volgens jou? Ik vermoed namelijk dat dat pas is op het moment dat de conclusie van dat rapport is dat het een C.D. was. Als de conclusie is dat het geen C.D. was dan wordt er door 'jullie' direct geroepen dat het dus geen afhankelijk onderzoek was.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:54 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Met dikke rapporten schrijven gaat het in ieder geval niet lukken. Al gooien ze er nog tig tegenaan.
Het is al zo vaak gezegd, maar het enige wat imo kans maakt de waarheid boven tafel te krijgen is een onafhankelijk onderzoek, dat toegang heeft tot al het materiaal en alle nodige bevoegdheden heeft zoals getuigen kan oproepen en onder ede kan horen. Wat de 9/11 commissie had moeten zijn, in plaats van de farce die het was.
En natuurlijk zou ik dan mijn oordeel op de conclusies van zo'n onderzoek afstemmen en zou die accepteren. Anders dan ene Guy Smith wil doen geloven komt de behoefte om te willen weten wat er echt gebeurd is niet voort uit "een kleine conspiracy theorist die in ieder van ons zit".
De kans dat er een dergelijk onderzoek komt schat ik laag in (mits in geval van een catalyzing event misschien). Een van de meest invloedrijke gebeurtenissen van de recente geschiedenis is dat kennelijk niet waard.
Plus dat de verdachte zelf heeft aangegeven dat die niet wil dat er eigen onderzoeken komen,quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:58 schreef UncleScorp het volgende:
Bekijk het ook es van 'onze' kant.
Er werd een onderzoek/rapport afgeleverd door een commissie, aangesteld door de verdachte zelf ...
Nee, jullie vinden op basis van...ja..wat eigenlijk? vage sites en 'bewijzen' dat de regering die verdachte is. Vervolgens vertrouwen jullie niets meer wat ook maar enigzins gelieerd is aan die verdachte, en dat is makkelijk want hey, dan kan alles wat ingaat tegen wat jullie denken en voor jullie eigenlijk al vaststaat rechtstreeks naar de prullenbak verwezen worden zonder dat het nodig is om er inhoudelijk op in te gaan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:58 schreef UncleScorp het volgende:
Bekijk het ook es van 'onze' kant.
Er werd een onderzoek/rapport afgeleverd door een commissie, aangesteld door de verdachte zelf ...
Met het verschil dat jullie 'verdachte' niet zomaar één persoon is die alle touwtjes in handen heeft (al is dat wel precies zoals jullie het voorstellen) ...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:58 schreef UncleScorp het volgende:
Hehe, als je dit nou eens een beetje aanpastquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:25 schreef KroJo het volgende:
als er eens fouten gemaakt worden (wat bij iedereen voorkomt, ook de grootste organisaties, zélfs de BBC) zijn dat gelijk voorbeelden 'van een complot', want stel je voor, zoiets als 'slordigheden' of 'toeval'... dat kan toch niet voorkomen?
nee hoor, er is wel degelijk een en ander bekend over hoe de amerikaanse inlichtingendienst de media probeerde te manipuleren inzake Irak...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:01 schreef jogy het volgende:
als er eens snode plannen gemaakt worden (wat niet ondenkbaar is, zeker bij grote organisaties, zélfs de Amerikaanse overheid) Is dat meteen 'toeval', want stel je voor, zoiets als 'complotten'.. dat kan toch niet voorkomen?
Nee ok, jij bent in ieder geval al een stapje verder dan sommige hier. Ik ben alleen van mening dat het grootste schandaal ( eigen burgers om laten komen ) is overschaduwt door kleinere schandalen. Als het ooit in de mainstream komt dat de VS-overheid daadwerkelijk achter 9/11 zit dan kunnen niet meer vluchten hoor. Maar die kleinere schandaaltjes zijn wel te beheersen.quote:
Ja maar, als ze 10 reporters al niet stil kunnen houden, hoe kunnen ze het dan in hemelsnaam stil houden dat de VS iets met de instortende gebouwen te maken hadden.quote:
Hoezo, het is niet dat ze er zelf mee naar buiten zijn gekomen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja maar, als ze 10 reporters al niet stil kunnen houden, hoe kunnen ze het dan in hemelsnaam stil houden dat de VS iets met de instortende gebouwen te maken hadden.
Dat was sarcasme mijnerzijds. Excuusquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:05 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Hoezo, het is niet dat ze er zelf mee naar buiten zijn gekomen.
Als je het al niet kan geloven dat een amerikaanse 'geheime organisatie' dit niet kan klaarspelen, hoe geloof je dan dat een groep moslims het klaarspeelt ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:11 schreef KroJo het volgende:
dat diezelfde organisatie ook een ongekend ingewikkeld plan uitgevoerd heeft wat het zwaar beschadigen van 4 gebouwen betreft, waarvan twee ongeveer de allerberoemdste skyline bepalende gebouwen van New York zijn en het andere het hoofdgebouw van het ministerie van defensie ....
En dat 'plan' zou dan probleemloos verlopen zijn ...
Verdomme, goeie vraagquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:57 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Als je het al niet kan geloven dat een amerikaanse 'geheime organisatie' dit niet kan klaarspelen, hoe geloof je dan dat een groep moslims het klaarspeelt ?
Omdat die geheime organisatie te maken heeft met geheimhouding van hun actie en het uitwissen van de sporen daarna, de planning, het in scene zetten van de gehele shit, want het is nogal een complex verhaal als je die onzin van jullie probeert te geloven.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:57 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Als je het al niet kan geloven dat een amerikaanse 'geheime organisatie' dit niet kan klaarspelen, hoe geloof je dan dat een groep moslims het klaarspeelt ?
die geheime organisatie had ook niet verwacht dat ze voor deze vuren zouden komen te staan en dat de mensen tegenwoordig niet meer zo naief zijn als in Kennedy's tijd , maar doordenken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Omdat die geheime organisatie te maken heeft met geheimhouding van hun actie en het uitwissen van de sporen daarna, de planning, het in scene zetten van de gehele shit, want het is nogal een complex verhaal als je die onzin van jullie probeert te geloven.
Vliegtuigkapingen zijn er altijd al geweest, en zijn er nog steeds, zelfs na 9/11. De kapers hoefden verder niets te doen. Toen ze de controle over de toestellen hadden maakte de rest niets meer uit, behalve het doel raken. Wat er daarna gebeurde boeide hun niet meer. Zij hoefden geen sporen op te ruimen, geen verhalen te verzinnen etc etc wat die geheime organisatie wel zou moeten hebben doen als zij het daadwerkelijk gedaan zouden hebben.
Lijkt me dus toch niet zo'n goeie vraag.
http://www.daanspeak.com/HumanistDec2003.htmlquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:38 schreef Boswachtertje het volgende:
Waarom is er zo snel na de aanslag dan al een heel dossier bekend van de daders en wijst alles in de richting van moslimterroristen?
Consider this: de regering van US voert ook alleen maar opdrachten uit; stel dat die opdracht was om de aanslagen te laten gebeuren ondanks de aanwezigheid van vele aanwijzingen voor de op hand zijnde aanslag. Is het dan niet ideaal dat zowel het officiële verhaal (moslimterroristen) als de conspiracy-theoriën (de regering wist het of heeft het georchestreerd) de dader aanwijzen op een schaal die door de meeste mensen als hoogste wordt gezien? Wat mij betreft gaat het plaatje namelijk nog een stapje dieper, als we kijken naar het verleden waarin vele samenwerkende partijen tegen elkaar werden uitgespeeld - Duitsland is in de 1e WO gelokt. Amerika is in de 2e WO gelokt (gegaan? ivm Pearl Harbor). Toen als bekroning ook nog eens de Koude Oorlog en sinds die dreiging weg is, wordt de laatste pion ingezet: religie
Idd, goed artikelquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:49 schreef TeenWolf het volgende:
http://www.daanspeak.com/HumanistDec2003.html
idd! Daan is de manquote:
Nee hoor, een behoorlijke schijnvraag met een naar superieur tintje.quote:
Hoe dan?quote:Duitsland is in de 1e WO gelokt.
zoals de waard is?....................quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:13 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nee hoor, een behoorlijke schijnvraag met een naar superieur tintje.
[..]
Hoe dan?
Je haalt dingen door elkaar. Inderdaad verwacht ik dat als er een onafhankelijk onderzoek naar 9/11 komt, dat het dan onherroepelijk boven water komt dat 9/11 een inside job was. Dat is heel iets anders dan vooraf elk alternatief afwijzen. Waarom vermoed jij dat het anders is? Ik zou kunnen vragen of het niet een gevalletje van projectie is aangezien het de aanhangers van de OCT zijn die constant inconsistenties moeten bagatelliseren of goedpraten. Maar dat zou flauw zijn.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, en wanneer is een onderzoek onafhankelijk volgens jou? Ik vermoed namelijk dat dat pas is op het moment dat de conclusie van dat rapport is dat het een C.D. was. Als de conclusie is dat het geen C.D. was dan wordt er door 'jullie' direct geroepen dat het dus geen afhankelijk onderzoek was.
Daarnaast vind ik dat hoe dan ook een beetje een drogredenering van je. Immers, als de conclusie is dat het geen C.D. was, dan zou dus betekenen dat al jullie 'bewijzen' op dat moment bullshit blijken te zijn. Die zijn het m.i. nu al. Nu zijn die 'bewijzen' voor jou reden om te geloven dat het een C.D. was, maar dat zou dan ineens veranderen op het moment dat een dergelijk onderzoek wederom concludeert dat het geen C.D. was? Die 'bewijzen' van jullie zijn er dan nog steeds he.
Wauw, thanksquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:49 schreef NorthernStar het volgende:
The 911 Script and the Age of Terror
Prima, nu weet ik hetquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:49 schreef NorthernStar het volgende:
Misschien komt er weinig nieuws meer, grote kans dat de BBC zich verder van commentaar onthoudt imo, maar ik wil het topic wel graag bij het onderwerp houden.
De link met zionisme en israel lijkt me wel duidelijkquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:27 schreef TeenWolf het volgende:
De eigenaar van de ingestorte gebouwen (waaronder WTC7) Larry Silverstein.
[afbeelding]
off topic, het gaat om de foto van Silverstein de eigenaar van WTC 7.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:44 schreef Apropos het volgende:
Is het on topic wanneer ik opmerk dat ''pull it'' niet verwijst naar opblazen?
Aangekondigd als Larry ''Pull it'' Silverstein.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:49 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
off topic, het gaat om de foto van Silverstein de eigenaar van WTC 7.
ja dus?hij kon ook aangekondigd worden als Larry "brilslang" Silverstein, even on topic aub.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:50 schreef Apropos het volgende:
[..]
Aangekondigd als Larry ''Pull it'' Silverstein.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:34 schreef dat_dan_weer_wel het volgende:
Beslis zelf :
http://www.ricksiegel.com/web/index.php?name=News&file=article&sid=120
MUST WATCH!!!
Dat ene filmpje, ook op hoge kwaliteit.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:19 schreef TaLoN.NL het volgende:
http://members.home.nl/talon.nl/WTC2/
WTC2 Demolition - southwest-below (HQ-Audio-frames missing).avi
WTC2 Demolition - southwest-below V1 (Popping Audio).mpg
WTC2 Demolition - southwest-below V2 (Other Audio).mpg
Dit verscheen als torrent en bij deze is het beschikbaar voor degenen die daar niet mee overweg kunnen. (Ik zal de bestanden minimaal een maand laten staan op deze locatie)
Lol!!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:54 schreef NorthernStar het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=C7SwOT29gbc
De clip staat al een tijdje op youtube. Kennelijk hebben ze besloten dat het zinloos is het te blijven verwijderen. Voor elke keer dat ze een clip verwijderen worden er drie nieuwe geupload. In plaats daarvan zijn ze nu de comments al een hele dag aan het deleten. Ik heb twee keer gereageerd, binnen een kwartier waren ze weer weg. Vooral posts met info worden weggehaald, domme opmerkingen laten ze staan. De views klopt ook niks van, die staat soms gewoon uren stil terwijl er continue comments gezet worden.
Mijn drie reacties op de BBC Editors blog afgelopen week werden ook niet geplaatst.
Vreemd genoeg staat bij mij NU op het moment van schrijven de volgende informatie bij het filmpje.quote:Views: 205,302
Comments: 3090
Favorited: 694
Honors: 29
Links: 5
Moet je nagaan een fractie van de kijkers geeft een reactie. Als er in een uur dus al ruim 200 reacties zijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:05 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Lol!!
Bij een reactie daar van 2 uur geleden staat het volgende:
[..]
Vreemd genoeg staat bij mij NU op het moment van schrijven de volgende informatie bij het filmpje.
Views: 205,302
Comments: 3204
Binnen 2 uur tijd zijn er 100+ reacties bijgekomen... maar geen enkele view
er is dus wat op hoger hand bezig die het nieuws proberen te blokken. No way dat ze dat gaat lukken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:54 schreef NorthernStar het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=C7SwOT29gbc
De clip staat al een tijdje op youtube. Kennelijk hebben ze besloten dat het zinloos is het te blijven verwijderen. Voor elke keer dat ze een clip verwijderen worden er drie nieuwe geupload. In plaats daarvan zijn ze nu de comments al een hele dag aan het deleten. Ik heb twee keer gereageerd, binnen een kwartier waren ze weer weg. Vooral posts met info worden weggehaald, domme opmerkingen laten ze staan. De views klopt ook niks van, die staat soms gewoon uren stil terwijl er continue comments gezet worden.
Mijn drie reacties op de BBC Editors blog afgelopen week werden ook niet geplaatst.
Er klopt niks van. De comments van mijn andere account zijn ook weggehaald.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:05 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Binnen 2 uur tijd zijn er 100+ reacties bijgekomen... maar geen enkele view
Dat is waar maar als je met zoiets in het diepste geheim bezig bent zal je 1. er zo min mogelijk media aandacht over willen hebben en 2. alle newsfeeds van dat moment monitoren om te zien of je onderdelen van je plan niet opgevallen zijn in de media en je eventueel plannen moet aanpassen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:42 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Omdat:
Then the other reporter says “What we’ve been fearing all afternoon has finally happened.” Why did they fear a controlled demolition? If it was a secret demolition for money why did the media know about it ahead of time?
Niet terzake doet.
De beschuldiging is niet dat de media ervan af moest weten dat het een controlled demolition was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |