in die wijk die elke zomer kunst tentoon stelt?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:00 schreef NanKing het volgende:
Whehe die TT.
Ze woont overigens vlakbij Presikhaaf.
Dat zegt mij helemaa nietsquote:Op maandag 26 februari 2007 23:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in die wijk die elke zomer kunst tentoon stelt?
da's mijn wijk, klarendalquote:Op maandag 26 februari 2007 23:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in die wijk die elke zomer kunst tentoon stelt?
Wat leukquote:Op maandag 26 februari 2007 23:01 schreef wonderer het volgende:
Whehe! Daar heeft mijn moeder bijna haar hele jeugd gewoondOp de laan van Presikhaaf
En daarna zijn mijn grootouders naar de nieuwe zorgflat aan de andere kant van het winkelcentrum verhuisd.
Met een laptop?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:14 schreef wonderer het volgende:
Whehe. JaIk kijk al de hele dag uit naar vanavond lekker in bed schrijven
Ik krijg daar binnen 5 minuten kramp van in mijn handen, net zoals aardappels schillen, of massages geven.......... best wel klote,quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:23 schreef wonderer het volgende:
Ja... pen en papier doe ik alleen als het niet anders kan.
Ik vind het overtikken zo irritantquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:25 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik krijg daar binnen 5 minuten kramp van in mijn handen, net zoals aardappels schillen, of massages geven.......... best wel klote,. Gelukkig leven we in de 21ste eeuw,
.
Yupquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb een pen met een batterij erin.
Is dat ook een digitale pen?
Dat ookquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het overtikken zo irritant
Nog steeds krampquote:
Het is ook niet anders dan een gewone balpen qua schrijvenquote:
Het kost niet eens zo gek veel (een 10tje voor 3 college blokken bijv.).quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:15 schreef wonderer het volgende:
Jammer dat je altijd dat speciale papier bij je moet hebben
Neuh, zolang ik me de volgende dag maar niet brak voel,quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:42 schreef wonderer het volgende:
is dat erg?
vraag maar hoorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:58 schreef wonderer het volgende:
Stroek, als je dit leest, help me even herinneren dat ik je wat vraag
Beterschapquote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:49 schreef Nirak het volgende:
ik ga weer slapen, dat ging me beter af dan op de bank zitten...
laters!
Hoe werd er vroegah met ID plicht omgegaan bij het uitgaan? Liep iedereen met een paspoort op zak of werd er niet echt naar gevraagd?quote:
werd nooit naar gevraagdquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe werd er vroegah met ID plicht omgegaan bij het uitgaan? Liep iedereen met een paspoort op zak of werd er niet echt naar gevraagd?
Ja maar ik moet jullie gewoon nog een beetje opvoeden met stevig doorpostenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:19 schreef DR34M3R het volgende:
En alweer op pag 2 van een nieuw topic. In de 5e versnelling
vertrek 4 maart 19.45 uurquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:23 schreef NanKing het volgende:
Wanneer ga je ook al weer weggie, Stroek![]()
You'll be missed....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vertrek 4 maart 19.45 uur
terugkomst 22 maart 5.30 uur
en nee ik denk niet dat ik tussentijds een verslag kan/zal posten
roep naderhand wel wanneer de foto's online staan
over foto's gesproken "kuch"
Ik denk dat het maar beter is als we mee gaan, denk je niet?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
You'll be missed....
Ook stom om ergens in de rimboe te gaan zitten waar ze nog nooit van moderne technologie gehoord hebben he. Wat moet je toch al die tijd zonder ons....
heerlijk in een hangmat liggen lurkend aan een koel flesje Nile beerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
You'll be missed....
Ook stom om ergens in de rimboe te gaan zitten waar ze nog nooit van moderne technologie gehoord hebben he. Wat moet je toch al die tijd zonder ons....
oh, jij vond 1 nacht niet genoegquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik denk dat het maar beter is als we mee gaan, denk je niet?.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik denk dat het maar beter is als we mee gaan, denk je niet?.
Tuulk nietquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh, jij vond 1 nacht niet genoeg![]()
gelukkig komt mij toezicht al zaterdag naar Nederland toequote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
We vliegen hem gewoon achterna. Lijkt me wel zo safe voor ons
quote:
Daardoor! Ja, diep van binnen is het allemaal nog logisch ook.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
We vliegen hem gewoon achterna. Lijkt me wel zo safe voor ons
Dat dacht ik al ja. Gelukkig.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
werd nooit naar gevraagd
dat is echt pas iets van de laatste jaren dat daar naar gekeken wordt
leeftijdscontrole werd niet toegepast, niet bij de ingang van de zaak als ook niet aan de bar bij het bestellen van drank
Tuurlijkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
Daardoor! Ja, diep van binnen is het allemaal nog logisch ook.
Nu je het zo zegt is het idd niet meer dan logischquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
Daardoor! Ja, diep van binnen is het allemaal nog logisch ook.
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nu je het zo zegt is het idd niet meer dan logisch.
er sneakt iemand ergens naar binnen toe die nog te jong isquote:
en eigenlijk ook GEEN overbodige luxequote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon weten of ik het moest noemen of niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er sneakt iemand ergens naar binnen toe die nog te jong is
Maar Arthur is toch niet zo avontuurlijk aangelegd ?
Maar vragen jullie dan wel Vanitasvanitatumetomniava meequote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topicquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:45 schreef wonderer het volgende:
Waar wou je over klagen trouwens, Dromer?
quote:
Bij deze dan. Van, ga je met ons mee? Maken we er gewoon een mini-meet vanquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar vragen jullie dan wel Vanitasvanitatumetomniava mee
die droomt al zolang dat hij eens met een oude Defender door Africa mag rijden
Lieve Erik,quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]! Het gaat natuurlijk over iets hier
![]()
![]()
![]()
.
Ikquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:54 schreef NanKing het volgende:
[..]
Een paar van ons hebben Angel zelfs gezien afgelopen vrijdag![]()
.
Ja, maar jullie kennen alleen zijn lieve kant...quote:
Dacht je dat?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, maar jullie kennen alleen zijn lieve kant...
quote:
Wel ja, kies zijn kant maar...quote:
Nou, het is meerdat ik nog geen rottige kant heb gezien van 'm, maar ik geloof best dat ie een bitch kan zijnquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Wel ja, kies zijn kant maar...
![]()
Snap je nu waarom ik aan de andere kant wil klagen?
We kunnen dan ook daaaaaagenlang ruzie hebbenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, het is meerdat ik nog geen rottige kant heb gezien van 'm, maar ik geloof best dat ie een bitch kan zijn.
plagend klagenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
We kunnen dan ook daaaaaagenlang ruzie hebben
Nee hoor, het is een scheetje, ik klaag alleen met een knipoog...
Ja maar mondje dicht hequote:
Anders schuift Angel er wat in?quote:
quote:
quote:
Pas op jij hequote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
he psst, zal ik hem even een pm sturen dat hij hier weer in het L topic moet komen kijken ?![]()
je hebt de plantenspuit alweer onder hand bereik voor het geval de kat weer in de gordijnen gejaagd wordt ?quote:
Daar heb ik hier niks aan. Ik ben thuis weet je...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je hebt de plantenspuit alweer onder hand bereik voor het geval de kat weer in de gordijnen gejaagd wordt ?
oh ja, da's waar ookquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daar heb ik hier niks aan. Ik ben thuis weet je...
O shit, ik had langs de dierenwinkel willen gaan...
Nee, geen tuigje. Kattenspeeltje, of kattenvoer dat begint met een D....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:19 schreef wonderer het volgende:
Wat wou je doen bij de dierenwinkel dan? Tuigje kopen?
Ene Anneke, kreeg gisteren een mail van haar binnen:quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:46 schreef wonderer het volgende:
Wie en waar? En waarom?
Dacht eerst dat het om een spammer ging of zo. Vandaag zag ik dat op msn dat er een verzoek bijgekomen was, had er al eentje staan (stroek hoe kom ik daarvanaf ign?quote:Ik zou je graag toevoegen aan mijn lijst met vrienden op Windows Live Spaces. Als je mijn uitnodiging accepteert, wordt jij weergegeven in mijn lijst van vrienden en word ik weergegeven in de jouwe.
die reacties....quote:
Ik wou eigenlijk de dvd kopen, maar ik kan het nu net zo goed opnemen...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:21 schreef NanKing het volgende:
Lost and Delirious![]()
ik moet altijd huilen
![]()
.
ik ken het niet....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:21 schreef NanKing het volgende:
Lost and Delirious![]()
ik moet altijd huilen
![]()
.
Ik kan 'm nergens vinden de dvdquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:30 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk de dvd kopen, maar ik kan het nu net zo goed opnemen...
ik heb daar het eerste stukje van gezien ja. Idioot dat dat meisje naar kampen oid ging om van haar geaardheid af te komenquote:
http://imdb.com/title/tt0179116/quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb daar het eerste stukje van gezien ja. Idioot dat dat meisje naar kampen oid ging om van haar geaardheid af te komen
Da's die andere die nog op de bestellijst staatquote:
Heb je 'm weleens gezien?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:40 schreef maedel het volgende:
[..]
Da's die andere die nog op de bestellijst staat
Nee. Is het niet de moeite?quote:
Ik overweeg van het weekend maar eens mezelf te gaan voorzien van een flinke portie lesbolit/film/mag.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:47 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja absoluut wel.
Ik vind 'm echt hilarisch!
quote:Homoseksualiteit is dus een vorm van liefde die gebaseerd is op een tekort: omdat iemand niet uitgegroeid is tot een volwassen man of vrouw, heeft hij/zij een ander nodig om volledig man of vrouw te kunnen zijn. Omdat men dit als liefde ervaart, verlangt men voortdurend naar deze contacten.
quote:Het neurotische verlangen vraagt opnieuw om bevrediging. Hoewel homoseksuele relaties die bevrediging tot op zekere hoogte geven, blijft er ten diepste altijd een leegte bestaan. Homoseksuele liefde heeft een aanvullend karakter.
quote:Daarom is homoseksuele liefde ook niet te vergelijken met echte vriendschap die berust op gelijkheid, op wat men gemeenschappelijk heeft, op gemeenschappelijke idealen of streven. De erotische liefde die zich richt op een persoon van hetzelfde geslacht, zal nooit ten diepste bevredigd worden.
quote:De mens met homoseksuele gevoelens zal dit echter ontkennen, omdat hij het andere (heteroseksualiteit/liefde) niet kent.
Oh, kun je daar gewoon prettig online winkelen? Ga ik daar eens checken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:53 schreef NanKing het volgende:.
Op femfusion.nl kun je gelukkig een heleboel kopen.
Ik heb er weleens films gekocht jaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:57 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, kun je daar gewoon prettig online winkelen? Ga ik daar eens checken.
Heb je "the girl" wel eens gezien?
Ja, ben erna die site ook mee opgehouden. Word er onrustig van.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:59 schreef wonderer het volgende:
Doe eens niet die sites checken, Erik. Daar word je alleen maar depri van.
Wat is DAT voor een idiote site?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.onzeweg.nl/
[..]
.
[..]
.
[..]
.
[..]
.
Precies,quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:59 schreef wonderer het volgende:
Doe eens niet die sites checken, Erik. Daar word je alleen maar depri van.
echt een kutfilm is het...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb er weleens films gekocht ja.
Die cover (even op imdb gekeken) zegt me wel iets maar ik kan me het niet zo voor de geest halen.
fraai stukje vormgevingquote:
Dat was het eerste wat me opvielquote:
Dat had ik met euhz.... iets met High Art , er zat totaal geen verhaal in...kon er geen chocola van maken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:01 schreef maedel het volgende:
[..]
echt een kutfilm is het...
Ik kon er nog niet eens kunst van maken.![]()
Hetis (gelukkig) ook niet zo dat ik nu helemaal denk van: "Oh, kut, God wil het niet, ik moet veranderen!"quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:00 schreef maedel het volgende:
[..]
Precies,
die mensen zijn niet goed snik Erik, die kunnen daar ook niks aan doen. Gewoon genieten, dat je mensen om je heen hebt die je wel nemen zoals je bent.![]()
En wie zegt dat het 'fouten' zijn?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hetis (gelukkig) ook niet zo dat ik nu helemaal denk van: "Oh, kut, God wil het niet, ik moet veranderen!"
Ik heb meer zoiets, nou, áls er al een God is, dan had de gek maar geen 'fouten' moeten maken. So much voor perfect enzo
.
Die High Art is net zo erg....ligt hier ook op de plankquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat had ik met euhz.... iets met High Art , er zat totaal geen verhaal in...kon er geen chocola van maken.
Terwijl die film zogenaamd geniaal moet zijn.
Wat Dreamer ook al zegt, die mensen maken er van dat het fouten zijn. God heeft er officieel geloof ik nog nooit een mening over gehadquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hetis (gelukkig) ook niet zo dat ik nu helemaal denk van: "Oh, kut, God wil het niet, ik moet veranderen!"
Ik heb meer zoiets, nou, áls er al een God is, dan had de gek maar geen 'fouten' moeten maken. So much voor perfect enzo
.
Gelukkig had ik die film eerst gehuurd voordat ik 'm kochtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:07 schreef maedel het volgende:
[..]
Die High Art is net zo erg....ligt hier ook op de plan![]()
Mensen die het geloof zo fanatiek aanhangen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En wie zegt dat het 'fouten' zijn?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mensen die het geloof zo fanatiek aanhangen.
Ik heb eerderhet gevoel dat acceptatievan jezelf en liefde voor je zelf en anderen het belangrijkst is, al het andere, het hoe en waarom, de details (want dat zijn het eigenlijk) zijn ondergeschikt aan liefde en acceptatie.
die fanaten hebben zelf nog niet het ware licht gezienquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mensen die het geloof zo fanatiek aanhangen.
Ik heb eerderhet gevoel dat acceptatievan jezelf en liefde voor je zelf en anderen het belangrijkst is, al het andere, het hoe en waarom, de details (want dat zijn het eigenlijk) zijn ondergeschikt aan liefde en acceptatie.
en zullen altijd in het duister blijven tastenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die fanaten hebben zelf nog niet het ware licht gezien![]()
Je kunt 't ze niet kwalijk nemenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
en zullen altijd in het duister blijven tasten
Alzheimer?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:33 schreef Sebasser het volgende:
TVP.
Wat ?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:51 schreef DR34M3R het volgende:
Afwassen... Blijft een vervelend klusje. Maar ja, muziek aan en borstelen maar
Oh en Maedel ik heb vandaag pas het verhaal aan mijn collega's verteld waar we het vrijdag aan tafel over gehad hebbenquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:33 schreef maedel het volgende:
wat een ongeloofelijk droge worstebroodjes ben ik aan het eten zeg...
Het is maar goed dat Stroekie verse koffie had.
*klok*
*denkt* *breekt hoofd erover* *heeft hint nodig*quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh en Maedel ik heb vandaag pas het verhaal aan mijn collega's verteld waar we het vrijdag aan tafel over gehad hebben![]()
"geeft hint" in de vorm van draaideurquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:28 schreef maedel het volgende:
[..]
*denkt* *breekt hoofd erover* *heeft hint nodig*
Oh datquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"geeft hint" in de vorm van draaideur
nee niet meer,quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:27 schreef maedel het volgende:
hallo? is daar iemand??
Nou, dan kunnen we zo het pand gaan leeghalen dus?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee niet meer,
die zijn allemaal naar huis toe gejankt
er werd geweigerd om de naam in te vullen![]()
dat hebben een aantal figuren al eens eerder geprobeertquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:05 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, dan kunnen we zo het pand gaan leeghalen dus?
Ik ga zometeen Dr. Phill nog maar eens bekijken in de herhaling
wie gaat er nou zwaaienquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat hebben een aantal figuren al eens eerder geprobeert
en nadat ze een ruit hadden ingeslagen staan ze gewoon zwaaiend en herkenbaar op de camera![]()
ik heb geloof ik nog nooit een complete aflevering van die man gezienquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:49 schreef maedel het volgende:
shit, komt er vanalles tussen, mis ik wéér het eerst deel van dr. Phill.
Dan zal het wel niet zo belangrijk zijn geweest
Oprah is dan ook veel toffer.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb geloof ik nog nooit een complete aflevering van die man gezien![]()
Hier vanmorgen ook, en nu heul veul regen, en keiharde wind enzo.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:24 schreef maedel het volgende:
het is hier echt zomers weer.
Het onweert unne goeie.![]()
Mmm, effe kijken hoe de wind waait, of we dat dan nog krijgen of nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hier vanmorgen ook, en nu heul veul regen, en keiharde wind enzo.
Oh hebben jullie nu die lokale zonsverduistering?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:24 schreef maedel het volgende:
het is hier echt zomers weer.
Het onweert unne goeie.![]()
Jep, dat jaquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh hebben jullie nu die lokale zonsverduistering?
was hier binnen de kortste keren pikdonker, maar nu schijn het zonnetje weer![]()
Kom je door het hele land?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Met een tosti in mijn hand.
beter dan met je hand in een tostiquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Met een tosti in mijn hand.
Dat vat het wel ongeveer samen ook geloof ikquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:00 schreef NanKing het volgende:
Mijn vader zei net dat hij gisteravond naar die uitzending van Dr Phill heeft zitten kijken.
Hij zat met open mond te kijken en noemt 'm een gevaarlijke gek.
I'm sorry, we need more infoquote:
thermostaat dus niet te hoog, en vooral elkaar warm houdenquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:01 schreef wonderer het volgende:
We doen ook ons best om het zo laag mogelijk te houden.
ook in het echt is hij echt keileuk!quote:
ik sluit ik mij compleet bij aanquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:21 schreef maedel het volgende:
[..]
ook in het echt is hij echt keileuk!![]()
Dat heb ik gehoord ja. Volgende keer dan toch maar naar de meet?quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:21 schreef maedel het volgende:
[..]
de droomvrouw is weer thuis gearriveerdquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:21 schreef DR34M3R het volgende:
hoi
quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:21 schreef maedel het volgende:
[..]
Het was droog toen ik opstond om mijn jas aan te doen en me verontschuldigde bij mijn collega's... En op het moment dat ik mijn jas van de kapstok haalde begint het me te plenzen!quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de droomvrouw is weer thuis gearriveerd
Was het nog te doen om tussen de hoosbuien en windhozen redelijk thuis te komen ?
Ja, wrijf het er nog maar even inquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:21 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, nogalquote:
jij hebt dus letterlijk door de buien door naar huis gefietstquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het was droog toen ik opstond om mijn jas aan te doen en me verontschuldigde bij mijn collega's... En op het moment dat ik mijn jas van de kapstok haalde begint het me te plenzen!
Maar voordat ik van de parkeerplaats af was met mijn fietsje, begon de zon alweer door te breken
Kortom, het weer was me gunstig gezind vandaag![]()
Zeg het maar als jij er straks doorheen moet. Dan zal ik kijken of ik nog een zonnestraaltje jouw kant op kan sturenquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij hebt dus letterlijk door de buien door naar huis gefietst![]()
en als er een parapluie smiley zou zijn dan had je die van mij gekregen
Wat eten en drinken we vandaag # deel 43quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:36 schreef maedel het volgende:
Wat moeten we in godesnaam weer eten vandaag zeg. <zucht>
lekker makkelijk: Niets!! (geen eetlust als ik ziek ben, erg handigquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:36 schreef maedel het volgende:
Wat moeten we in godesnaam weer eten vandaag zeg. <zucht>
WAT!? Lesbeau? Maar wáárom was er dan duidelijk een vonk tijdens de meetquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:53 schreef NanKing het volgende:
Erik!!! Mooie foto.
Het is dat ik lesbeau ben.
Ik dacht dat dat tussen ons zou blijvenquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
WAT!? Lesbeau? Maar wáárom was er dan duidelijk een vonk tijdens de meet![]()
![]()
?
Was dat niet gewoon 'r aansteker?quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
WAT!? Lesbeau? Maar wáárom was er dan duidelijk een vonk tijdens de meet![]()
![]()
?
ik begrijp dat ik bij een volgende meet niet meer bij Nannie mag slapenquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:56 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat tussen ons zou blijven.
Hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik begrijp dat ik bij een volgende meet niet meer bij Nannie mag slapen![]()
of zeggen we gewoon dat Erik nog geen 12 is, en er dus een bed op de kamer bij geplaatst moet worden![]()
Ik dacht dat we match nr 2 te pakken hadden.... Gezien Nanny's reactie hierboven ben ik nu niet meer zo zeker. Wat jullie?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:04 schreef liefie_ het volgende:
ik wil ook
dus ik ga nu iedereen een nummertje geven oke?
ik ben uiteraard nr 1
dan is stroekie nr 2 en ang3l nr 3 en maedel nr 4 en nan nr 5 en erik nr 6 en wonderer (want die heeft het helaas ook moeten missen) nr 7 en quea of hoe je dat ook spelt nr 8 en nirak nr 9 en dreamer nr 10 en nu zijn het er 10 en ben ik al moe dus de rest moet zelf ff door nummeren
Ik ben zó onvoorspelbaarquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik dacht dat we match nr 2 te pakken hadden.... Gezien Nanny's reactie hierboven ben ik nu niet meer zo zeker. Wat jullie?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:00 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
quote:
Nou, ik was effe aan het proppen bij de mCdquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:06 schreef DR34M3R het volgende:
Het lijkt erop dat iedereen druk aan het oefenen is om mee te kunnen zingen
Maar je hebt het overleefd zie ik?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:20 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, ik was effe aan het proppen bij de mCd
broek op standje freet, dat welquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Maar je hebt het overleefd zie ik?
ik dus ookquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Maar je hebt het overleefd zie ik?
En dat op een dag als vandaag. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik dus ook
weer kurkdroog thuis gekomen![]()
Welke?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:49 schreef maedel het volgende:
ik ben lekker 80's deuntjes aan het luisteren![]()
maar ik heb ook best snel gelopen hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En dat op een dag als vandaag. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
iig niet zo'n irritant slentertempo dus.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar ik heb ook best snel gelopen hoor![]()
stroekie tempo ligt ver boven het gemiddelde
dus met mij gaan winkelen is niet altijd feest![]()
Nou het wordt steeds fouter. Now playing: It's a sin [disco version] - Pet Shop Boys. Coming up: Ultravox - Dancing With Tears In My Eyes.quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:58 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou het wordt steeds fouter. Now playing: It's a sin [disco version] - Pet Shop Boys. Coming up: Ultravox - Dancing With Tears In My Eyes.
Coming up: Midg Urequote:
Liefhebber? Ik LEEF voor het foute uur op Q music....quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:03 schreef maedel het volgende:
[..]
Coming up: Midg Ure(If I was).
Ik heb al een hele lading gehad
Jij bent ook een liefhebber?
Oh, ik speel altijd voor m'n eigen discotheek.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Liefhebber? Ik LEEF voor het foute uur op Q music....
20 jaar na dato? Vol met botox en silliconen denk ik...quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:03 schreef maedel het volgende:
[..]
en dan ben je zo met de 80's bezig, en dan dringt de vraag zich op:
Hoe zou het met Samantha Fox zijn?
[afbeelding]
Maywood... Die heb ik nog geplaybackt destijds.... (samen met een vriendin dan he)quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:07 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, ik speel altijd voor m'n eigen discotheek.
Ook fout, maar toch op de playlist zometeen: Maywood. Mijn vrouw (die hier tegenover mij zit) weet het nog niet
ik vind winkelen best wel leuk maar houdt ook van opschieten, dus nee niet van dat getreuzelquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
iig niet zo'n irritant slentertempo dus.
Nee dat zijn toch geen foudte nummers uit de jaren 80quote:
Zou die na Kim Wilde ook een rentree plannen ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:03 schreef maedel het volgende:
[..]
en dan ben je zo met de 80's bezig, en dan dringt de vraag zich op:
Hoe zou het met Samantha Fox zijn?
[afbeelding]
Rio ????quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:07 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, ik speel altijd voor m'n eigen discotheek.
Ook fout, maar toch op de playlist zometeen: Maywood. Mijn vrouw (die hier tegenover mij zit) weet het nog niet
ze ziet er hier in elk geval leuker uit dan dat ik me kan herinneren van die clipquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:17 schreef maedel het volgende:
Maywood: Late at night.
Modern Talking: Oeh, goed idee!!
Samantha Fox:
Is best leuk bijgetrokken en woont al jaren samen met haar (vrouwelijke!) manager
[afbeelding]
quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:17 schreef maedel het volgende:
Maywood: Late at night.
Is zij ook lesbeau? Nooit geweten...quote:Modern Talking: Oeh, goed idee!!
Samantha Fox:
Is best leuk bijgetrokken en woont al jaren samen met haar (vrouwelijke!) manager
[afbeelding]
Ja, ze heeft het licht gezienquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
dat was het nr ja
[..]
Is zij ook lesbeau? Nooit geweten...
Dan kunnen George Michael en Aretha ook vast welquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ze heeft het licht gezien
Next up: Modern Talking![]()
Ik dacht het wel...quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan kunnen George Michael en Aretha ook vast wel![]()
![]()
of iets uit de stal van Stock Aitken and Watermanquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:26 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik dacht het wel...
in de categorie überfoutst: Nick Kamen....
How low can you go.
Nog even, dan komt Robbie Williams ook uit de kast...quote:
Oh, dan moet ik me nog wel even ergens over heen zetten hoor...quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of iets uit de stal van Stock Aitken and Waterman![]()
veel plezierquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:26 schreef Sebasser het volgende:
Dag kinders, ik ben weg.
btw, voor de mensen die toch wel benieuwd zijn naar hoe ik er nou uitzie, ik heb een slechte foto in mijn fobo gezet. moet je ff fotoboek.fok.nl/sebasser intikken.
Dus, tjeh.
oh het kan dus ook te foutquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:29 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik me nog wel even ergens over heen zetten hoor...
-tikt in "bananarama*-
Zo slecht is ie toch niet? Dan wil ik jou wel eens op een goede foto zienquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:26 schreef Sebasser het volgende:
Dag kinders, ik ben weg.
btw, voor de mensen die toch wel benieuwd zijn naar hoe ik er nou uitzie, ik heb een slechte foto in mijn fobo gezet. moet je ff fotoboek.fok.nl/sebasser intikken.
Dus, tjeh.
Als Ricky Martin die sleutel gevonden weet te krijgen dan Robbie ookquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nog even, dan komt Robbie Williams ook uit de kast...
Ja, die had ik gezien. O wat is Nederland toch tolerant... Niet dus. Triest hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:35 schreef Stroekie het volgende:
hebben we hier trouwens ook nog een mening over ?
http://frontpage.fok.nl/video/9865
Heb hem vast een seintje gegeven..quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Als Ricky Martin die sleutel gevonden weet te krijgen dan Robbie ook
Maar pas echt een knappe jongen die Tom Cruise eruit weet te halen![]()
en wat leuk, het CDA heeft iemand uit de doelgroep afgevaardigdquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, die had ik gezien. O wat is Nederland toch tolerant... Niet dus. Triest hoor
Kuttig, maar goed dat ze er iets aan proberen te doen. Maar toch kuttig dat het groeit.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:35 schreef Stroekie het volgende:
hebben we hier trouwens ook nog een mening over ?
http://frontpage.fok.nl/video/9865
De south park aflevering over Scientolongy is echt geweldigquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heb hem vast een seintje gegeven..
Wow? komt dat van de sneeuw enzo?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:48 schreef wonderer het volgende:
Ik leef nog hoor! We hadden een stroomstoring.
Ja je merkt dat het toch nog lang niet zo geaccepteerd is al dat veel mensen denken en hopen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kuttig, maar goed dat ze er iets aan proberen te doen. Maar toch kuttig dat het groeit.
en hoe lang heeft het geduurd voordat er weer power was?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:51 schreef wonderer het volgende:
Geen idee, maar Brad had er ook last van en die zit twee kilometer verderop, dus er was een heel grid plat.
Ruim twee uur.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en hoe lang heeft het geduurd voordat er weer power was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |