broek op standje freet, dat welquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Maar je hebt het overleefd zie ik?
ik dus ookquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Maar je hebt het overleefd zie ik?
En dat op een dag als vandaag. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik dus ook
weer kurkdroog thuis gekomen![]()
Welke?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:49 schreef maedel het volgende:
ik ben lekker 80's deuntjes aan het luisteren![]()
maar ik heb ook best snel gelopen hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En dat op een dag als vandaag. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
iig niet zo'n irritant slentertempo dus.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar ik heb ook best snel gelopen hoor![]()
stroekie tempo ligt ver boven het gemiddelde
dus met mij gaan winkelen is niet altijd feest![]()
Nou het wordt steeds fouter. Now playing: It's a sin [disco version] - Pet Shop Boys. Coming up: Ultravox - Dancing With Tears In My Eyes.quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:58 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou het wordt steeds fouter. Now playing: It's a sin [disco version] - Pet Shop Boys. Coming up: Ultravox - Dancing With Tears In My Eyes.
Coming up: Midg Urequote:
Liefhebber? Ik LEEF voor het foute uur op Q music....quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:03 schreef maedel het volgende:
[..]
Coming up: Midg Ure(If I was).
Ik heb al een hele lading gehad
Jij bent ook een liefhebber?
Oh, ik speel altijd voor m'n eigen discotheek.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Liefhebber? Ik LEEF voor het foute uur op Q music....
20 jaar na dato? Vol met botox en silliconen denk ik...quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:03 schreef maedel het volgende:
[..]
en dan ben je zo met de 80's bezig, en dan dringt de vraag zich op:
Hoe zou het met Samantha Fox zijn?
[afbeelding]
Maywood... Die heb ik nog geplaybackt destijds.... (samen met een vriendin dan he)quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:07 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, ik speel altijd voor m'n eigen discotheek.
Ook fout, maar toch op de playlist zometeen: Maywood. Mijn vrouw (die hier tegenover mij zit) weet het nog niet
ik vind winkelen best wel leuk maar houdt ook van opschieten, dus nee niet van dat getreuzelquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
iig niet zo'n irritant slentertempo dus.
Nee dat zijn toch geen foudte nummers uit de jaren 80quote:
Zou die na Kim Wilde ook een rentree plannen ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:03 schreef maedel het volgende:
[..]
en dan ben je zo met de 80's bezig, en dan dringt de vraag zich op:
Hoe zou het met Samantha Fox zijn?
[afbeelding]
Rio ????quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:07 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, ik speel altijd voor m'n eigen discotheek.
Ook fout, maar toch op de playlist zometeen: Maywood. Mijn vrouw (die hier tegenover mij zit) weet het nog niet
ze ziet er hier in elk geval leuker uit dan dat ik me kan herinneren van die clipquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:17 schreef maedel het volgende:
Maywood: Late at night.
Modern Talking: Oeh, goed idee!!
Samantha Fox:
Is best leuk bijgetrokken en woont al jaren samen met haar (vrouwelijke!) manager
[afbeelding]
quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:17 schreef maedel het volgende:
Maywood: Late at night.
Is zij ook lesbeau? Nooit geweten...quote:Modern Talking: Oeh, goed idee!!
Samantha Fox:
Is best leuk bijgetrokken en woont al jaren samen met haar (vrouwelijke!) manager
[afbeelding]
Ja, ze heeft het licht gezienquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
dat was het nr ja
[..]
Is zij ook lesbeau? Nooit geweten...
Dan kunnen George Michael en Aretha ook vast welquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ze heeft het licht gezien
Next up: Modern Talking![]()
Ik dacht het wel...quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan kunnen George Michael en Aretha ook vast wel![]()
![]()
of iets uit de stal van Stock Aitken and Watermanquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:26 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik dacht het wel...
in de categorie überfoutst: Nick Kamen....
How low can you go.
Nog even, dan komt Robbie Williams ook uit de kast...quote:
Oh, dan moet ik me nog wel even ergens over heen zetten hoor...quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of iets uit de stal van Stock Aitken and Waterman![]()
veel plezierquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:26 schreef Sebasser het volgende:
Dag kinders, ik ben weg.
btw, voor de mensen die toch wel benieuwd zijn naar hoe ik er nou uitzie, ik heb een slechte foto in mijn fobo gezet. moet je ff fotoboek.fok.nl/sebasser intikken.
Dus, tjeh.
oh het kan dus ook te foutquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:29 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik me nog wel even ergens over heen zetten hoor...
-tikt in "bananarama*-
Zo slecht is ie toch niet? Dan wil ik jou wel eens op een goede foto zienquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:26 schreef Sebasser het volgende:
Dag kinders, ik ben weg.
btw, voor de mensen die toch wel benieuwd zijn naar hoe ik er nou uitzie, ik heb een slechte foto in mijn fobo gezet. moet je ff fotoboek.fok.nl/sebasser intikken.
Dus, tjeh.
Als Ricky Martin die sleutel gevonden weet te krijgen dan Robbie ookquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nog even, dan komt Robbie Williams ook uit de kast...
Ja, die had ik gezien. O wat is Nederland toch tolerant... Niet dus. Triest hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:35 schreef Stroekie het volgende:
hebben we hier trouwens ook nog een mening over ?
http://frontpage.fok.nl/video/9865
Heb hem vast een seintje gegeven..quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Als Ricky Martin die sleutel gevonden weet te krijgen dan Robbie ook
Maar pas echt een knappe jongen die Tom Cruise eruit weet te halen![]()
en wat leuk, het CDA heeft iemand uit de doelgroep afgevaardigdquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, die had ik gezien. O wat is Nederland toch tolerant... Niet dus. Triest hoor
Kuttig, maar goed dat ze er iets aan proberen te doen. Maar toch kuttig dat het groeit.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:35 schreef Stroekie het volgende:
hebben we hier trouwens ook nog een mening over ?
http://frontpage.fok.nl/video/9865
De south park aflevering over Scientolongy is echt geweldigquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heb hem vast een seintje gegeven..
Wow? komt dat van de sneeuw enzo?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:48 schreef wonderer het volgende:
Ik leef nog hoor! We hadden een stroomstoring.
Ja je merkt dat het toch nog lang niet zo geaccepteerd is al dat veel mensen denken en hopen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kuttig, maar goed dat ze er iets aan proberen te doen. Maar toch kuttig dat het groeit.
en hoe lang heeft het geduurd voordat er weer power was?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:51 schreef wonderer het volgende:
Geen idee, maar Brad had er ook last van en die zit twee kilometer verderop, dus er was een heel grid plat.
Ruim twee uur.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en hoe lang heeft het geduurd voordat er weer power was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |