I'm sorry, we need more infoquote:
thermostaat dus niet te hoog, en vooral elkaar warm houdenquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:01 schreef wonderer het volgende:
We doen ook ons best om het zo laag mogelijk te houden.
ook in het echt is hij echt keileuk!quote:
ik sluit ik mij compleet bij aanquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:21 schreef maedel het volgende:
[..]
ook in het echt is hij echt keileuk!![]()
Dat heb ik gehoord ja. Volgende keer dan toch maar naar de meet?quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:21 schreef maedel het volgende:
[..]
de droomvrouw is weer thuis gearriveerdquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:21 schreef DR34M3R het volgende:
hoi
quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:21 schreef maedel het volgende:
[..]
Het was droog toen ik opstond om mijn jas aan te doen en me verontschuldigde bij mijn collega's... En op het moment dat ik mijn jas van de kapstok haalde begint het me te plenzen!quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de droomvrouw is weer thuis gearriveerd
Was het nog te doen om tussen de hoosbuien en windhozen redelijk thuis te komen ?
Ja, wrijf het er nog maar even inquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:21 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, nogalquote:
jij hebt dus letterlijk door de buien door naar huis gefietstquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het was droog toen ik opstond om mijn jas aan te doen en me verontschuldigde bij mijn collega's... En op het moment dat ik mijn jas van de kapstok haalde begint het me te plenzen!
Maar voordat ik van de parkeerplaats af was met mijn fietsje, begon de zon alweer door te breken
Kortom, het weer was me gunstig gezind vandaag![]()
Zeg het maar als jij er straks doorheen moet. Dan zal ik kijken of ik nog een zonnestraaltje jouw kant op kan sturenquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij hebt dus letterlijk door de buien door naar huis gefietst![]()
en als er een parapluie smiley zou zijn dan had je die van mij gekregen
Wat eten en drinken we vandaag # deel 43quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:36 schreef maedel het volgende:
Wat moeten we in godesnaam weer eten vandaag zeg. <zucht>
lekker makkelijk: Niets!! (geen eetlust als ik ziek ben, erg handigquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:36 schreef maedel het volgende:
Wat moeten we in godesnaam weer eten vandaag zeg. <zucht>
WAT!? Lesbeau? Maar wáárom was er dan duidelijk een vonk tijdens de meetquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:53 schreef NanKing het volgende:
Erik!!! Mooie foto.
Het is dat ik lesbeau ben.
Ik dacht dat dat tussen ons zou blijvenquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
WAT!? Lesbeau? Maar wáárom was er dan duidelijk een vonk tijdens de meet![]()
![]()
?
Was dat niet gewoon 'r aansteker?quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
WAT!? Lesbeau? Maar wáárom was er dan duidelijk een vonk tijdens de meet![]()
![]()
?
ik begrijp dat ik bij een volgende meet niet meer bij Nannie mag slapenquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:56 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat tussen ons zou blijven.
Hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik begrijp dat ik bij een volgende meet niet meer bij Nannie mag slapen![]()
of zeggen we gewoon dat Erik nog geen 12 is, en er dus een bed op de kamer bij geplaatst moet worden![]()
Ik dacht dat we match nr 2 te pakken hadden.... Gezien Nanny's reactie hierboven ben ik nu niet meer zo zeker. Wat jullie?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:04 schreef liefie_ het volgende:
ik wil ook
dus ik ga nu iedereen een nummertje geven oke?
ik ben uiteraard nr 1
dan is stroekie nr 2 en ang3l nr 3 en maedel nr 4 en nan nr 5 en erik nr 6 en wonderer (want die heeft het helaas ook moeten missen) nr 7 en quea of hoe je dat ook spelt nr 8 en nirak nr 9 en dreamer nr 10 en nu zijn het er 10 en ben ik al moe dus de rest moet zelf ff door nummeren
Ik ben zó onvoorspelbaarquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik dacht dat we match nr 2 te pakken hadden.... Gezien Nanny's reactie hierboven ben ik nu niet meer zo zeker. Wat jullie?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:00 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
quote:
Nou, ik was effe aan het proppen bij de mCdquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:06 schreef DR34M3R het volgende:
Het lijkt erop dat iedereen druk aan het oefenen is om mee te kunnen zingen
Maar je hebt het overleefd zie ik?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:20 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, ik was effe aan het proppen bij de mCd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |