die fanaten hebben zelf nog niet het ware licht gezienquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mensen die het geloof zo fanatiek aanhangen.
Ik heb eerderhet gevoel dat acceptatievan jezelf en liefde voor je zelf en anderen het belangrijkst is, al het andere, het hoe en waarom, de details (want dat zijn het eigenlijk) zijn ondergeschikt aan liefde en acceptatie.
en zullen altijd in het duister blijven tastenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die fanaten hebben zelf nog niet het ware licht gezien![]()
Je kunt 't ze niet kwalijk nemenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
en zullen altijd in het duister blijven tasten
Alzheimer?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:33 schreef Sebasser het volgende:
TVP.
Wat ?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:51 schreef DR34M3R het volgende:
Afwassen... Blijft een vervelend klusje. Maar ja, muziek aan en borstelen maar
Oh en Maedel ik heb vandaag pas het verhaal aan mijn collega's verteld waar we het vrijdag aan tafel over gehad hebbenquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:33 schreef maedel het volgende:
wat een ongeloofelijk droge worstebroodjes ben ik aan het eten zeg...
Het is maar goed dat Stroekie verse koffie had.
*klok*
*denkt* *breekt hoofd erover* *heeft hint nodig*quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh en Maedel ik heb vandaag pas het verhaal aan mijn collega's verteld waar we het vrijdag aan tafel over gehad hebben![]()
"geeft hint" in de vorm van draaideurquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:28 schreef maedel het volgende:
[..]
*denkt* *breekt hoofd erover* *heeft hint nodig*
Oh datquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"geeft hint" in de vorm van draaideur
nee niet meer,quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:27 schreef maedel het volgende:
hallo? is daar iemand??
Nou, dan kunnen we zo het pand gaan leeghalen dus?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee niet meer,
die zijn allemaal naar huis toe gejankt
er werd geweigerd om de naam in te vullen![]()
dat hebben een aantal figuren al eens eerder geprobeertquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:05 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, dan kunnen we zo het pand gaan leeghalen dus?
Ik ga zometeen Dr. Phill nog maar eens bekijken in de herhaling
wie gaat er nou zwaaienquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat hebben een aantal figuren al eens eerder geprobeert
en nadat ze een ruit hadden ingeslagen staan ze gewoon zwaaiend en herkenbaar op de camera![]()
ik heb geloof ik nog nooit een complete aflevering van die man gezienquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:49 schreef maedel het volgende:
shit, komt er vanalles tussen, mis ik wéér het eerst deel van dr. Phill.
Dan zal het wel niet zo belangrijk zijn geweest
Oprah is dan ook veel toffer.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb geloof ik nog nooit een complete aflevering van die man gezien![]()
Hier vanmorgen ook, en nu heul veul regen, en keiharde wind enzo.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:24 schreef maedel het volgende:
het is hier echt zomers weer.
Het onweert unne goeie.![]()
Mmm, effe kijken hoe de wind waait, of we dat dan nog krijgen of nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hier vanmorgen ook, en nu heul veul regen, en keiharde wind enzo.
Oh hebben jullie nu die lokale zonsverduistering?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:24 schreef maedel het volgende:
het is hier echt zomers weer.
Het onweert unne goeie.![]()
Jep, dat jaquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh hebben jullie nu die lokale zonsverduistering?
was hier binnen de kortste keren pikdonker, maar nu schijn het zonnetje weer![]()
Kom je door het hele land?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Met een tosti in mijn hand.
beter dan met je hand in een tostiquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Met een tosti in mijn hand.
Dat vat het wel ongeveer samen ook geloof ikquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:00 schreef NanKing het volgende:
Mijn vader zei net dat hij gisteravond naar die uitzending van Dr Phill heeft zitten kijken.
Hij zat met open mond te kijken en noemt 'm een gevaarlijke gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |