Anders schuift Angel er wat in?quote:
quote:
quote:
Pas op jij hequote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
he psst, zal ik hem even een pm sturen dat hij hier weer in het L topic moet komen kijken ?![]()
je hebt de plantenspuit alweer onder hand bereik voor het geval de kat weer in de gordijnen gejaagd wordt ?quote:
Daar heb ik hier niks aan. Ik ben thuis weet je...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je hebt de plantenspuit alweer onder hand bereik voor het geval de kat weer in de gordijnen gejaagd wordt ?
oh ja, da's waar ookquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daar heb ik hier niks aan. Ik ben thuis weet je...
O shit, ik had langs de dierenwinkel willen gaan...
Nee, geen tuigje. Kattenspeeltje, of kattenvoer dat begint met een D....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:19 schreef wonderer het volgende:
Wat wou je doen bij de dierenwinkel dan? Tuigje kopen?
Ene Anneke, kreeg gisteren een mail van haar binnen:quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:46 schreef wonderer het volgende:
Wie en waar? En waarom?
Dacht eerst dat het om een spammer ging of zo. Vandaag zag ik dat op msn dat er een verzoek bijgekomen was, had er al eentje staan (stroek hoe kom ik daarvanaf ign?quote:Ik zou je graag toevoegen aan mijn lijst met vrienden op Windows Live Spaces. Als je mijn uitnodiging accepteert, wordt jij weergegeven in mijn lijst van vrienden en word ik weergegeven in de jouwe.
die reacties....quote:
Ik wou eigenlijk de dvd kopen, maar ik kan het nu net zo goed opnemen...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:21 schreef NanKing het volgende:
Lost and Delirious![]()
ik moet altijd huilen
![]()
.
ik ken het niet....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:21 schreef NanKing het volgende:
Lost and Delirious![]()
ik moet altijd huilen
![]()
.
Ik kan 'm nergens vinden de dvdquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:30 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk de dvd kopen, maar ik kan het nu net zo goed opnemen...
ik heb daar het eerste stukje van gezien ja. Idioot dat dat meisje naar kampen oid ging om van haar geaardheid af te komenquote:
http://imdb.com/title/tt0179116/quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb daar het eerste stukje van gezien ja. Idioot dat dat meisje naar kampen oid ging om van haar geaardheid af te komen
Da's die andere die nog op de bestellijst staatquote:
Heb je 'm weleens gezien?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:40 schreef maedel het volgende:
[..]
Da's die andere die nog op de bestellijst staat
Nee. Is het niet de moeite?quote:
Ik overweeg van het weekend maar eens mezelf te gaan voorzien van een flinke portie lesbolit/film/mag.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:47 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja absoluut wel.
Ik vind 'm echt hilarisch!
quote:Homoseksualiteit is dus een vorm van liefde die gebaseerd is op een tekort: omdat iemand niet uitgegroeid is tot een volwassen man of vrouw, heeft hij/zij een ander nodig om volledig man of vrouw te kunnen zijn. Omdat men dit als liefde ervaart, verlangt men voortdurend naar deze contacten.
quote:Het neurotische verlangen vraagt opnieuw om bevrediging. Hoewel homoseksuele relaties die bevrediging tot op zekere hoogte geven, blijft er ten diepste altijd een leegte bestaan. Homoseksuele liefde heeft een aanvullend karakter.
quote:Daarom is homoseksuele liefde ook niet te vergelijken met echte vriendschap die berust op gelijkheid, op wat men gemeenschappelijk heeft, op gemeenschappelijke idealen of streven. De erotische liefde die zich richt op een persoon van hetzelfde geslacht, zal nooit ten diepste bevredigd worden.
quote:De mens met homoseksuele gevoelens zal dit echter ontkennen, omdat hij het andere (heteroseksualiteit/liefde) niet kent.
Oh, kun je daar gewoon prettig online winkelen? Ga ik daar eens checken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:53 schreef NanKing het volgende:.
Op femfusion.nl kun je gelukkig een heleboel kopen.
Ik heb er weleens films gekocht jaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:57 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, kun je daar gewoon prettig online winkelen? Ga ik daar eens checken.
Heb je "the girl" wel eens gezien?
Ja, ben erna die site ook mee opgehouden. Word er onrustig van.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:59 schreef wonderer het volgende:
Doe eens niet die sites checken, Erik. Daar word je alleen maar depri van.
Wat is DAT voor een idiote site?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.onzeweg.nl/
[..]
.
[..]
.
[..]
.
[..]
.
Precies,quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:59 schreef wonderer het volgende:
Doe eens niet die sites checken, Erik. Daar word je alleen maar depri van.
echt een kutfilm is het...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb er weleens films gekocht ja.
Die cover (even op imdb gekeken) zegt me wel iets maar ik kan me het niet zo voor de geest halen.
fraai stukje vormgevingquote:
Dat was het eerste wat me opvielquote:
Dat had ik met euhz.... iets met High Art , er zat totaal geen verhaal in...kon er geen chocola van maken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:01 schreef maedel het volgende:
[..]
echt een kutfilm is het...
Ik kon er nog niet eens kunst van maken.![]()
Hetis (gelukkig) ook niet zo dat ik nu helemaal denk van: "Oh, kut, God wil het niet, ik moet veranderen!"quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:00 schreef maedel het volgende:
[..]
Precies,
die mensen zijn niet goed snik Erik, die kunnen daar ook niks aan doen. Gewoon genieten, dat je mensen om je heen hebt die je wel nemen zoals je bent.![]()
En wie zegt dat het 'fouten' zijn?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hetis (gelukkig) ook niet zo dat ik nu helemaal denk van: "Oh, kut, God wil het niet, ik moet veranderen!"
Ik heb meer zoiets, nou, áls er al een God is, dan had de gek maar geen 'fouten' moeten maken. So much voor perfect enzo
.
Die High Art is net zo erg....ligt hier ook op de plankquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat had ik met euhz.... iets met High Art , er zat totaal geen verhaal in...kon er geen chocola van maken.
Terwijl die film zogenaamd geniaal moet zijn.
Wat Dreamer ook al zegt, die mensen maken er van dat het fouten zijn. God heeft er officieel geloof ik nog nooit een mening over gehadquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hetis (gelukkig) ook niet zo dat ik nu helemaal denk van: "Oh, kut, God wil het niet, ik moet veranderen!"
Ik heb meer zoiets, nou, áls er al een God is, dan had de gek maar geen 'fouten' moeten maken. So much voor perfect enzo
.
Gelukkig had ik die film eerst gehuurd voordat ik 'm kochtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:07 schreef maedel het volgende:
[..]
Die High Art is net zo erg....ligt hier ook op de plan![]()
Mensen die het geloof zo fanatiek aanhangen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En wie zegt dat het 'fouten' zijn?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mensen die het geloof zo fanatiek aanhangen.
Ik heb eerderhet gevoel dat acceptatievan jezelf en liefde voor je zelf en anderen het belangrijkst is, al het andere, het hoe en waarom, de details (want dat zijn het eigenlijk) zijn ondergeschikt aan liefde en acceptatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |