Hoe werd er vroegah met ID plicht omgegaan bij het uitgaan? Liep iedereen met een paspoort op zak of werd er niet echt naar gevraagd?quote:
werd nooit naar gevraagdquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe werd er vroegah met ID plicht omgegaan bij het uitgaan? Liep iedereen met een paspoort op zak of werd er niet echt naar gevraagd?
Ja maar ik moet jullie gewoon nog een beetje opvoeden met stevig doorpostenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:19 schreef DR34M3R het volgende:
En alweer op pag 2 van een nieuw topic. In de 5e versnelling
vertrek 4 maart 19.45 uurquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:23 schreef NanKing het volgende:
Wanneer ga je ook al weer weggie, Stroek![]()
You'll be missed....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vertrek 4 maart 19.45 uur
terugkomst 22 maart 5.30 uur
en nee ik denk niet dat ik tussentijds een verslag kan/zal posten
roep naderhand wel wanneer de foto's online staan
over foto's gesproken "kuch"
Ik denk dat het maar beter is als we mee gaan, denk je niet?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
You'll be missed....
Ook stom om ergens in de rimboe te gaan zitten waar ze nog nooit van moderne technologie gehoord hebben he. Wat moet je toch al die tijd zonder ons....
heerlijk in een hangmat liggen lurkend aan een koel flesje Nile beerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
You'll be missed....
Ook stom om ergens in de rimboe te gaan zitten waar ze nog nooit van moderne technologie gehoord hebben he. Wat moet je toch al die tijd zonder ons....
oh, jij vond 1 nacht niet genoegquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik denk dat het maar beter is als we mee gaan, denk je niet?.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik denk dat het maar beter is als we mee gaan, denk je niet?.
Tuulk nietquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh, jij vond 1 nacht niet genoeg![]()
gelukkig komt mij toezicht al zaterdag naar Nederland toequote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
We vliegen hem gewoon achterna. Lijkt me wel zo safe voor ons
quote:
Daardoor! Ja, diep van binnen is het allemaal nog logisch ook.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
We vliegen hem gewoon achterna. Lijkt me wel zo safe voor ons
Dat dacht ik al ja. Gelukkig.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
werd nooit naar gevraagd
dat is echt pas iets van de laatste jaren dat daar naar gekeken wordt
leeftijdscontrole werd niet toegepast, niet bij de ingang van de zaak als ook niet aan de bar bij het bestellen van drank
Tuurlijkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
Daardoor! Ja, diep van binnen is het allemaal nog logisch ook.
Nu je het zo zegt is het idd niet meer dan logischquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
Daardoor! Ja, diep van binnen is het allemaal nog logisch ook.
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nu je het zo zegt is het idd niet meer dan logisch.
er sneakt iemand ergens naar binnen toe die nog te jong isquote:
en eigenlijk ook GEEN overbodige luxequote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon weten of ik het moest noemen of niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er sneakt iemand ergens naar binnen toe die nog te jong is
Maar Arthur is toch niet zo avontuurlijk aangelegd ?
Maar vragen jullie dan wel Vanitasvanitatumetomniava meequote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topicquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:45 schreef wonderer het volgende:
Waar wou je over klagen trouwens, Dromer?
quote:
Bij deze dan. Van, ga je met ons mee? Maken we er gewoon een mini-meet vanquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar vragen jullie dan wel Vanitasvanitatumetomniava mee
die droomt al zolang dat hij eens met een oude Defender door Africa mag rijden
Lieve Erik,quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]! Het gaat natuurlijk over iets hier
![]()
![]()
![]()
.
Ikquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:54 schreef NanKing het volgende:
[..]
Een paar van ons hebben Angel zelfs gezien afgelopen vrijdag![]()
.
Ja, maar jullie kennen alleen zijn lieve kant...quote:
Dacht je dat?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, maar jullie kennen alleen zijn lieve kant...
quote:
Wel ja, kies zijn kant maar...quote:
Nou, het is meerdat ik nog geen rottige kant heb gezien van 'm, maar ik geloof best dat ie een bitch kan zijnquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Wel ja, kies zijn kant maar...
![]()
Snap je nu waarom ik aan de andere kant wil klagen?
We kunnen dan ook daaaaaagenlang ruzie hebbenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, het is meerdat ik nog geen rottige kant heb gezien van 'm, maar ik geloof best dat ie een bitch kan zijn.
plagend klagenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
We kunnen dan ook daaaaaagenlang ruzie hebben
Nee hoor, het is een scheetje, ik klaag alleen met een knipoog...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |