Heeft m'n masseurtje nu een masseur nodig?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:01 schreef BazzieK het volgende:
Kenker, ben iets te actief deze week kom ik net achter
Maandag: Aanhouden & Zelfverdediging + Basketbal
Dinsdag: Fisiek Mentale Vorming + Jiujitsu
Woensdag: Aanhouden & Zelfverdediging
Donderdag: Aanhouden & Zelfverdediging + Jiujitsu
Vrijdag: p00b
Zaterdag + Zondag: Slapen
Ik mis mijn werkeloosheid
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:23 schreef -XX- het volgende:
[..]
Heeft m'n masseurtje nu een masseur nodig?![]()
quote:
Maandag: Aanhouden & Zelfverdediging + Basketbalquote:Op maandag 26 februari 2007 23:01 schreef BazzieK het volgende:
Kenker, ben iets te actief deze week kom ik net achter
Dinsdag: Fisiek Mentale Vorming + Jiujitsu
Woensdag: Aanhouden & Zelfverdediging
Donderdag: Aanhouden & Zelfverdediging + Jiujitsu
Vrijdag: p00b
Zaterdag + Zondag: Slapen
Ik mis mijn werkeloosheid
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]![]()
Ik ga eens even het avondeten opzetten. Heb sinds vijftien uur geleden geen maaltijd meer genomen.
Zit al meer dan vijf uur te photoshoppen.. eindelijk maar eens aan de vakantiepics van oktober 2006 begonnen.![]()
Moet er nog een stuk of zeven, maar heb al honger sinds 21.00.![]()
![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:08 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Deze Jongens doen het nog veel beter![]()
En zelfs al toen ik nog in de luiers lag.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:12 schreef -XX- het volgende:
Wat maakt phil collins toch meester mooie muziek![]()
Dan heb ik er zo'n 150 gedaan.. maar over 7 foto's kan je wel een uur doen als het tegenzit.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:33 schreef Rib-i het volgende:
Nog 7, de laatste loodjes wegen het zwaarst
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:56 schreef Barcaconia het volgende:
Oeps, ik was klaar met lezen bij het woordje "peugeot"Ik ging er van uit dat het gewoon voor een auto was. Dat spul kun je inderdaad beter niet in je 2-takt brommer ketsen
Blikje soep, goed ideequote:Op maandag 26 februari 2007 23:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En zelfs al toen ik nog in de luiers lag.![]()
![]()
[..]
Dan heb ik er zo'n 150 gedaan.. maar over 7 foto's kan je wel een uur doen als het tegenzit.
Mis de inspiratie af en toe.. En niks lukt meer vanzelf eigenlijk. Nou ja, blikje soep opwarmen, dat ging nog wel.![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:00 schreef Rib-i het volgende:
Blikje soep, goed idee![]()
* Rib-i pakt een blikje chinese tomatensoep van UNOX
[afbeelding]
Stomme fok! kan die link niet verwerken.quote:Klein fotoalbum voor 4,95
Let wel op...nog maar tot 28 februari!!!!!!!!!!!
www.kinderinfo.nl/rubrieken/fotoservice/
Ben ik bezig om de soep in de pan te gooien komt mijn vriendin naar benedenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Luister goed naar Sonja he.. wat je na 20.00 eet kan je zo aan je lichaam plakken.![]()
Succesquote:Ik ga weer verder shoppen. Is het eens klaar. Euh, qua uitsnede, scherpte en kleuren.![]()
Digitaal albumpje bestellen en in elkaar flansen duurt ook zeker 2 uur.![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:11 schreef Rib-i het volgende:
Ben ik bezig om de soep in de pan te gooien komt mijn vriendin naar beneden
Zegt ze: Je moet niet zo laat nog eten![]()
Staan jullie op een bepaalde manier met elkaar in contact ofzo
Foto's klaar... alleen bij 1 panorama heb ik de horizon gemist.quote:Succes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(I)![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Maar eigenlijk bedoelde ze.. kom lekker tegen mij aanliggen!![]()
![]()
Mooie foto'squote:[..]
Foto's klaar... alleen bij 1 panorama heb ik de horizon gemist.![]()
Ging ook helemaal scheel kijken...........![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(l)![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:31 schreef Rib-i het volgende:
Hele pan met Chinese tomatensoep + sambalbij op![]()
![]()
Die ene panodram doe ik nog wel over .. en ik was begonnen met een heel quicktime filmpje in een foto collage te zetten.quote:Mooie foto's
Over 10 jaar hebben we in Nederland ook mooi weer![]()
/Global warming![]()
quote:![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]WaaaaaaaaaaaaaaaaaaahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(I)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En soms denk je ook heH, wat leven wij toch in een saai landschap @ NL![]()
^^ drom Se Ringh eoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 07:40 schreef worldpimber het volgende:
En soms denk je ook heH, wat leven wij toch in een saai landschap @ NL
[..]
![]()
![]()
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]nice picsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(I)![]()
![]()
quote:Who Wants to be an . . . . . American?
Idaho resident Kathy Evans brought humiliation to her friends and family Tuesday when she set a new standard for stupidity with her appearance on the popular TV show, "Who Wants To Be A Millionaire."
It seems that Evans, a 32-year-old wife and mother of two, got stuck on the first question, and proceeded to make what fans of the show are dubbing "the absolute worst use of lifelines ever." After being introduced to the show's host Meredith Vieira, Evans assured her that she was ready to play, whereupon she was posed with an extremely easy $100 question. The question was:
"Which of the following is the largest?"
A) A Peanut
B) An Elephant
C) The Moon
D) Hey, who you calling large?
Immediately Mrs. Evans was struck with an all consuming panic as she realized that this was a question to which she did not readily know the answer.
"Hmm, oh boy, that's a toughie," said Evans, as Vieira did her level best to hide her disbelief and disgust. "I mean, I'm sure I've heard of some of these things before, but I have no idea how large they would be."Evans made the decision to use the first of her three lifelines, the 50/50.
Answers A and D were removed, leaving her to decide which was bigger, an elephant or the moon. However, faced with an incredibly easy question, Evans still remained unsure.
"Oh! It removed the two I was leaning towards!" exclaimed Evans. "Darn. I think I better phone a friend."
Using the second of her two lifelines on the first question, Mrs. Evans asked to be connected with her friend Betsy, who is an office assistant.
"Hi Betsy! How are you? This is Kathy! I'm on TV!" said Evans, wasting the first seven seconds of her call. "Ok, I got an important question. Which of the following is the largest? B, an elephant, or C, the moon. 15 seconds hun."Betsy quickly replied that the answer was C, the moon. Evans proceeded to argue with her friend for the remaining ten seconds.
"Come on Betsy, are you sure?" said Evans. "How sure are you? Puh, that can't be it."
To everyone's astonishment, the moronic Evans declined to take her friend's advice and pick 'The Moon.'
"I just don't know if I can trust Betsy. She's not all that bright. So I think I'd like to ask the audience," said Evans.
Asked to vote on the correct answer, the audience returned 98% in favor of answer C, 'The Moon.' Having used up all her lifelines, Evans then made the dumbest choice of her life.
"Wow, seems like everybody is against what I'm thinking," said the too-stupid-to-live Evans. "But you know, sometimes you just got to go with your gut. So, let's see. For which is larger, an elephant or the moon, I'm going to have to go with B, an elephant. Final answer."
Evans sat before the dumbfounded audience, the only one waiting with bated breath, and was told that she was wrong, and that the answer was in fact, C, 'The Moon.'
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:37 schreef Rib-i het volgende:
Sinds ze klapschaatsen hebben zijn de Fryskes snel weg
Nopequote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:10 schreef Zuen het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben van plan rijlessen te nemen voor 25 kw, maar nou vroeg ik mij af als ik mijn rijbewijs heb gehaald en ik wordt 21 of ik dan opnieuw rijlessen moet nemen voor zwaardere motoren, of dat ik gewoon een nieuw rijbewijs krijg? Weet iemand hoe dit werkt?
Op dit moment ( < volgens mij wordt er momenteel gerommeld met de regelsquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:10 schreef Zuen het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben van plan rijlessen te nemen voor 25 kw, maar nou vroeg ik mij af als ik mijn rijbewijs heb gehaald en ik wordt 21 of ik dan opnieuw rijlessen moet nemen voor zwaardere motoren, of dat ik gewoon een nieuw rijbewijs krijg? Weet iemand hoe dit werkt?
Poserquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Op dit moment ( < volgens mij wordt er momenteel gerommeld met de regels) is het zo dat wanneer je je rijbewijs haalt voor je 21ste je 2 jaar met beperking moet rijden. Dit houdt in dat wanneer je je rijbewijs haalt op je 20ste je tot je 22ste beperkt moet rijden en wanneer je je rijbewijs haalt op je 18de je tot je 20ste beperkt rond moet rijden.
Als je 20 bent en je haalt je beperkte rijbewijs kan je met je 21ste opnieuw afrijden om een volvermogen rijbewijs te krijgen. Van beperkte motorrijbewijs naar onbeperkt motorrijbewijs gaat vanzelf. Je krijgt namelijk 2 stempeltjes, 1tje voor de 25kW die je hebt gehaald... en 1tje die exact 2 jaar later gedateerd is
[afbeelding]
Dit is mijn stempeltje eheheheh![]()
Bronquote:IS dat ding een beetje aan te trappen![]()
Heb ooit geprobeerd een CR500 van 89 aan te trappen maar dat is echt een nog go qua compressie. Ben ook een miet dus ja![]()
Iedereen is er stil vanquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:20 schreef Alexxxxx het volgende:
geniaal plaatje in de OP
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vergeleken met de PTA SC is het hier eend rukte van belang anders
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:39 schreef Alexxxxx het volgende:
soms heeft een zin een totaal andere betekenis door een verkeerde spatie
Voor het gevel je jezelf bedenktquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Iemand die logisch na zou denken had m ge-edit trouwens
hummm..... ik mis een deel in het verhaal....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:40 schreef Worldbeater het volgende:
Ik kom net binnenvallen thuis... kijk er van op, kost je gewoon een dag dit........
![]()
De Trident heeft bij de eerste run al 10 PK meer dan standaard af fabriek. [afbeelding]
Verder is het vochtig, erg vochtig.Van de berijder soppen de sokken in de laarzen, is de helm nat tot diep in de binnenvoering, en zou een kind in de derde wereld jaloers zijn op de hoeveelheid water bij de bilspleet. .
![]()
Eerst maar even douchen, kwam al platgeregend aan in Goes, en de handschoenen waren -ondanks een verblijf ter plaatse op de verwarming- loodzwaar en zeiknat van binnen voordat ik weer naar huis ging.
Al met al erg frisjes zo met een t-shirt en een lekkende motorjas bij 6 graden.![]()
Ergens wel raar dat ik nu naar een douche verlang, heb die al drie uur mogen meemaken buiten.![]()
Ah! kijkquote:Genoeg gezeurd, tot straks, met piccies, wat lekkers en koffie.![]()
Ben je nog bij je vriendin na gisteren?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:43 schreef koffiekoekje het volgende:
hummm..... ik mis een deel in het verhaal....
Meer dan een half uur douchen bij +55 graden helpt nog niet genoeg.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:00 schreef hicham het volgende:
Ah, net op tijd binnen voor Pepijns verslag![]()
![]()
Nood breekt wetten soms.. en stuntende sjonnies/Anita's hebben nogals eens een .. euh.. aparte smaak.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:26 schreef kratjuh het volgende:
Wat een uiterlijke motormishandeling af en toe zeg ..
Oh eh hoi
Je hebt gelijkquote:Op maandag 26 februari 2007 23:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dinsdag: Spierpijn
Woensdag: Spierpijn
Donderdag: Spierpijn
Vrijdag: Spierpijn
Zaterdag + Zondag: Spierpijn
Zit je nu online @ de opleiding dan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:30 schreef BazzieK het volgende:
Je hebt gelijkZeker na 2 uur modderploeteren van net
Zat echt van top tot teen onder en proef nu nog zand in mijn mond
Straks lekker Jiujitsu, ben al blij als ik geen ribben breek
[..]
![]()
![]()
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Hey dikkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(I)![]()
[/Pimber]![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Sinds ze klapschaatsen hebben zijn de Fryskes snel weg
Nope, leraresje was ziek dus mocht om 4 uur ipv 6 uur naar huis, gelukkig maar anders had ik het niet echt getrokken icm Jiujitsu om half 8quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zit je nu online @ de opleiding dan.![]()
De eerste maanden zijn vaak het zwaarste en het gekste. Ook een soort van afvaltest.![]()
Het rijden naar Zeeland kwam ook zo over vanochtend.![]()
Moest even aan mijn diensttijd denken.![]()
Ahhhhquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:56 schreef Worldbeater het volgende:
Rossi had eind vorige week de beste tijden met de eerste officiele MotoGP testen..
.. en hij kreeg als prijs een (let op KratjuH) BMW Z4M coupe uitgereikt..
.. en toen ging hij maar even op het dak staan.![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
-------> clickable
Respect voor BMW's............. en zo hoort het......
![]()
Beter dan dat als de #2 had gewonnen, die drol van een pedrosa had wss even geknikt en heel misschien een glimlachje geforceerdquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:56 schreef Worldbeater het volgende:
Rossi had eind vorige week de beste tijden met de eerste officiele MotoGP testen..
![]()
![]()
[afbeelding]
-------> clickable
![]()
quote:
Helemaal niet gek!!!!!quote:
Je leeft bij de dag dus.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:43 schreef BazzieK het volgende:
Nope, leraresje was ziek dus mocht om 4 uur ipv 6 uur naar huis, gelukkig maar anders had ik het niet echt getrokken icm Jiujitsu om half 8
quote:Is af en toe wel zwaar ja, fisiek dan kwa stof valt het allemaal wel mee tot nu toe![]()
Maar bevalt goed voor de rest dus dat scheelt.
Hij is ook nog over de motorkap gelopen, nou volgens mij heb je dan wel een paar hakafdrukken te pakken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:57 schreef BazzieK het volgende:
Beter dan dat als de #2 had gewonnen, die drol van een pedrosa had wss even geknikt en heel misschien een glimlachje geforceerd
nopequote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ben je nog bij je vriendin na gisteren?![]()
Was wel spannend. Net voor t einde bijna een halve seconde sneller rondquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:56 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
[[url=http://www.crash.net/pictures/large/292603.jpg]afbeelding][/url]
-------> clickable
![]()
Boeie, ik heb morgen geen BMW meer ..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:56 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
-------> clickable
![]()
Ehehe, slim gedaan van BMWquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:56 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
-------> clickable
![]()
Wat heb je nou bestel danquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:26 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Boeie, ik heb morgen geen BMW meer ..
Nooit zoveel mee gehad ook
3000 euro, dat is minder dan mijn ZZR total losquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:03 schreef Worldbeater het volgende:
@Rib-i.... de Daewoo Matiz is ook gekloond in China.Kost daar ter plaatse letterlijk ¤3.000.
![]()
![]()
Het ziet er niet uit, maar het rijdt welquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:17 schreef Alexxxxx het volgende:
n 2003, richtte Chery een onderzoeks en ontwikkelings facilteit op, om eigen 3|3 en 4|4 cilinder motoren en auto's te ontwerpen. Als reactie op deze ontwerpen diende GM Daewoo een aanklacht in, dat het ontwerp een kopie was van de Chevrolet Spark (a.k.a. Daewoo Matiz). Chery's reactie hierop was dat zij eerder een licentie hadden op de Matiz dan Chevrolet. (Chery nam tijdens het faillissement een aantal topmensen over van Deawoo in 2001-2002). De rechtsprocedure is inmiddels ingetrokken.
De Chery QQ dus
[afbeelding]
quote:
Maar je kan wel stiekem blijven tappen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:14 schreef koffiekoekje het volgende:
nopeIkea heeft trouwens ranzige kut cola
![]()
Datishem!!!!!!!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:17 schreef Alexxxxx het volgende:
n 2003, richtte Chery een onderzoeks en ontwikkelings facilteit op, om eigen 3|3 en 4|4 cilinder motoren en auto's te ontwerpen. Als reactie op deze ontwerpen diende GM Daewoo een aanklacht in, dat het ontwerp een kopie was van de Chevrolet Spark (a.k.a. Daewoo Matiz). Chery's reactie hierop was dat zij eerder een licentie hadden op de Matiz dan Chevrolet. (Chery nam tijdens het faillissement een aantal topmensen over van Deawoo in 2001-2002). De rechtsprocedure is inmiddels ingetrokken.
De Chery QQ dus
[afbeelding]
Ga jij eens op het dak van een paar auto's staan.. wel wat meer probs dan wat lak.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:40 schreef worldpimber het volgende:
Herhehe, slim gedaan van BMW
Wel zonde van dat getap op de lak.![]()
![]()
![]()
Heb je'r wel eens horen praten? En dan doet ze haar best nog..quote:
Las ik in de Promotor bij Ruud Freriks, alias Tovami. Het artikel ging trouwens over Chinese motoren.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:32 schreef Rib-i het volgende:
3000 euro, dat is minder dan mijn ZZR total los
Het ziet er niet uit, maar het rijdt wel
De kostprijs zal de sleutel tot het succes zijn
¿ Que ?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Saampjes eenvoudig aereren in teamgeest.![]()
Met vette letter?quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Met vette letter?![]()
Saampjes eenvoudig aereren in Teamgeest.
In 2001 had je de eerste Leon, mijn toenmalige vriendin meisje die ik wel eens zag kickte op die dingen.
Damn, wat was ze lekker, en zo totaal niet monogaam.. wel drie of meer tegelijk.![]()
quote:
Gaan we editten?quote:Kheb al zoeentje gehad (150pk TDi) en had zin in wat anders ..
Nice.quote:
quote:[message=6636930,noline]hawk gt schreef op 20 februari 2007 @ 21:02[/message]:
ik heb net 2 velgen bij de straler in purmerend gebracht,kost 15eu per velg.
het is wel een stomme zak want toen ik net bij hem was stond er een frame van een duc monster die hij helemaal kaal gestraald had en zo kaal dat het framenummer nu ook weg is!! maar dat vond hij een probleem voor de eigenaar en zijn pakkie an!!
quote:[message=6637442,noline]ian schreef op 20 februari 2007 @ 21:48[/message]:
wel een beetje een prutser dan![]()
ik had mijn wielen ook weer meegenomen denk ik
quote:[message=6679743,noline]hawk gt schreef op 27 februari 2007 @ 19:40[/message]:
Ik heb mijn velgen terug ,ze zijn erg ruw.
het is nu korel 40, zo grof is het.
hij heeft ze met iets tegrof spul gestraald zei hij zelf "maar ze zijn wel lekker kaal" zei hij ook nog:(:(:(
Komt m'n nieuwe wagentje ook veel beter tot z'n recht ...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:43 schreef -XX- het volgende:
[..]
Let it snow let it snow let it snowwwwwwww!
Woot , maar liever zon![]()
![]()
Zo voel ik me ookquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:14 schreef Rib-i het volgende:
Na het eten op de bank in slaap gevallen
/oud mannetje![]()
Wat schattiggggggggg!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:14 schreef Rib-i het volgende:
Na het eten op de bank in slaap gevallen
/oud mannetje![]()
quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:19 schreef Worldbeater het volgende:
Laat ik eens -zij het moeizaam- opstaan om het avondeten te gaan maken.![]()
/oud mannetje![]()
Olympus moet camera's maken en software overlaten aan de Roderickjes en Hichams van deze wereldquote:Zooooo ziet een panodrama er trouwens uit in de software die Olympus bij de camera levert.![]()
[afbeelding]
Dat is toch niet erg 2007.![]()
En nee, er is geen update op internet.
![]()
Er gaat toch niets boven het ouderwetse handwerk.
/oud mannetje![]()
![]()
Vilkommenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:33 schreef Geerd het volgende:
Hey cool een motor topic.
Ik ben Geerd:P
En rijd een yamaha xj600 uit 1996 met 25000 op de teller.(25kw)
Kom uit Lochem(gld)
En heb der nu al zoon 15000 opzitten sinds 10-08-06.
Hier een paar pics
[afbeelding]
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank u wat?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:36 schreef Geerd het volgende:
dank u
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:35 schreef BazzieK het volgende:
Enyweej, net Jiujitsu gehad. Met een meisje van 13 en zo'n 1.50 getraindJij boven of zij boven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:19 schreef Worldbeater het volgende:
Er gaat toch niets boven het ouderwetse handwerk.
Ey manquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:33 schreef Geerd het volgende:
Kom uit Lochem(gld)
Hier een paar pics
[afbeelding]
[afbeelding]
idd....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dank u wat?
Dank u, meneer voor jou![]()
Bijna goed ja,quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:47 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ey man
Je woont nog thuis, hebben het eerste model Black& Decker Workmate kado gegeven aan je vader op zijn verjaardag, en kopen halve liter blikjes bier per 24 stuks
/de Cock met See Oow See Kaa
Wtfquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:47 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ey man
Je woont nog thuis, hebben het eerste model Black& Decker Workmate kado gegeven aan je vader op zijn verjaardag, en kopen halve liter blikjes bier per 24 stuks
/de Cock met See Oow See Kaa
nee..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Had je vandaag een proefrijdster voor de Cagiva
Makster gaat idd het snelst!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dude beetje respect voor rood hey,
Die gaan sneller.
Tjeh, ik ken met jou nu 3 rode div rijders waarvan 2 vrouw zijn. Vul jij de rest maar in.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die gaan sneller.
Hij was inderdaad het snelst van de personen die achter me reed op de meet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zecht dat over mij?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tjeh, ik ken met jou nu 3 rode div rijders waarvan 2 vrouw zijn. Vul jij de rest maar in.
![]()
![]()
![]()
zegtquote:
Wil je ook in de strip tekeningquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:02 schreef Geerd het volgende:
Hecht groepje merk ik wel.
Kenker, betrapt op een spelfout daar -XX-.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:03 schreef -XX- het volgende:
[..]
zegt
Nou, dat jij op een rode motor rijd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En DAT JE VET PWNED ENZO!11!11
Ik ben benieuwd of het wat wordt, succes iigquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:57 schreef Makster het volgende:
[..]
nee..
morgen komt er iemand kijken, maar of ik het laat rijden![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:02 schreef Geerd het volgende:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:02 schreef Geerd het volgende:
ik ben roodquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die gaan sneller.
Houd je bek eens manquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Lees maar even een paar topics mee dan kom je er nog wel achter
Ben ook wel benieuwd, heb nog 2 mensen die willen komen kijkenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of het wat wordt, succes iig
Ik dacht al dat ik wat papperigs voeldequote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:09 schreef Rib-i het volgende:
Had -XX- een rape-date met Worldpimber trouwens
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:09 schreef Rib-i het volgende:
Had -XX- een rape-date met Worldpimber trouwens
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:10 schreef BazzieK het volgende:
Ik dacht al dat ik wat papperigs voelde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook, morgenvroeg in Amsterdamski presentquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:11 schreef worldpimber het volgende:
mzzl pitteh
zo ook weer goede indruk gemaakt op de nieuwe4life!!@!`1 `1![]()
Amsterdam repres4nt negers 4 life thug l1ve uehehuquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ook, morgenvroeg in Amsterdamski present [afbeelding]![]()
Vatos Locos 4 everquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Amsterdam repres4nt negers 4 life thug l1ve uehehu [afbeelding]
Ik is niet slim als police in trainingquote:
quote:
Ik ben al 19 jaar single dusquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:23 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
v
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
v
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
v
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
v
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
v
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
v
Owjah !!!
wp!"!! heb je dond even tijd op cs station ofzo dan? dat ik ff snel die laarzen pas op csof niet dan heh!
Kijktorensquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Vatos Locos 4 ever [afbeelding]
[..]
Ik is niet slim als police in training
Oh, vergeten te vertellen, vanmiddag stonden er een paar brede Polen aan mijn voordeur. Ik doe open, vragen ze:
Wat huis kost?
Ik zeg dat ze bij de buren moeten zijn, zegt er eentje: Nee, jou huis 2 kijktorens
Ze bedoelden dat ik voor en achter dakkapellen heb![]()
Achteraf wel jammer dat ik niet gelijk een bedrag had genoemd
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:23 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
v
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
v
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
v
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
v
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
v
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
v
Owjah !!!
wp!"!! heb je dond even tijd op cs station ofzo dan? dat ik ff snel die laarzen pas op csof niet dan heh!
Ik ben te oud swa......quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:21 schreef Geerd het volgende:
Wat is een beetje de leeftijd hiero?
Bazziek is nog jonger dan mij.
Worldbeater weer meer dan 10 jaar ouder.
Ik is 19 15-05-87
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:28 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik ben te oud swa......![]()
07-02-1980![]()
BVVT = 49 ofzo
Rib I = 43
WB = 39
Ouwe = 62
Gawaine = 71
Ikookhier = 12
zal er niet ver naast zitten![]()
![]()
Doe er wat aan dan, dat is je taak als Vrouw (m/v)quote:
Ben je ook langer mee bezig die heeft der 2quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tjeh dat krijg je als je div rijdt
Doe maar vquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:28 schreef Makster het volgende:
[..]
Doe er wat aan dan, dat is je taak als Vrouw (m/v)![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ben je ook langer mee bezig die heeft der 2![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:30 schreef -XX- het volgende:
Neeeeeeeeeee ik schaad mijn reputatie niet aan een man als Geerd![]()
![]()
WTF, reputatie??
Met een Dquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:30 schreef -XX- het volgende:
Neeeeeeeeeee ik schaad mijn reputatie niet aan een man als Geerd![]()
![]()
WTF, reputatie??
Tscjkkkkkkkkkkkkkk samen hé! samenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Reputatie dat je alleen WP en mij batsmeet
ma.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:37 schreef Geerd het volgende:
Komt niet vaak voor dat mensen mijn naam 1x goed doen zegma.
Ahhh! Niet gek toch voor iemand als ikquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:37 schreef Geerd het volgende:
Uquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:39 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ahhh! Niet gek toch voor iemand als ik?
Kijkend naar de nickname van uwe![]()
Born to be aliveeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:39 schreef Geerd het volgende:
typen, schrijfen, verstaan(je voornaam?.. Geerd met een D....Hoe???)
Een alarm?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:53 schreef Makster het volgende:
Nieuwe Xena lock binnen, wat een tering herrie![]()
Jammer dat ik straks geen motor heb om hem aan vast te hangen![]()
Jah en remschijfslot met ingebouwd 110 db alarm. Bij het bewegen van de motor gaat dat ding compleet flippenquote:
Whaha! vetquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:59 schreef Makster het volgende:
[..]
Jah en remschijfslot met ingebouwd 110 db alarm. Bij het bewegen van de motor gaat dat ding compleet flippen![]()
Leuk om buiten te testen als de kids van de overburen slapen![]()
Ik was hem maandag nog bijna vergetenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:59 schreef Makster het volgende:
[..]
Jah en remschijfslot met ingebouwd 110 db alarm. Bij het bewegen van de motor gaat dat ding compleet flippen![]()
Leuk om buiten te testen als de kids van de overburen slapen![]()
Filmpjequote:
geloof mij, deze ga je echt NIET vergeten. wat een herrie manquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik was hem maandag nog bijna vergeten![]()
![]()
De liefde van de man gaat door de bobine .. ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:42 schreef Worldbeater het volgende:
Vanochtend dus een afspraak om 11.00 bij Ruudje Freriks.![]()
-knip-
De motorliefde doet rare dingen met je.![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:42 schreef Worldbeater het volgende:
Na twee boterhammetjes ging ik 'stiekem' met Ruud's WD40 aan de slag om het frame, en overige blootgelegde delen een beetje (antiroest) in te smeren en schoon te maken.![]()
Weledelgeliefde broersk, ik geloof dat hier slechts gaat om het vervangen van de bobine waarna Wordbeater op zijn pittoresk motortje weer als een volleerd Calimerootje door de "lange doordraaierquote:Op woensdag 28 februari 2007 07:02 schreef hicham het volgende:
Maar zodoende aldus is het gepruttel niet opgelost![]()
Is dat nu een kwestie van bobine vervangen en klaar is Kees, of kom maar terug als je een nieuwe bobine hebt
Hoe vaak heb ik wel niet verteld dat die Xena Locks kenkerdingen zijnquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:12 schreef Makster het volgende:
Filmpje![]()
Uhhhmmmm ok, mss een volgende keer maar weer, waar de fuck moet ik een film van maken. Dat ik mijn motor onzedelijk bestast en dat dat ding gaat flippenKlinkt goed
![]()
ma.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:37 schreef Geerd het volgende:
Achter CS? Of niet dan heHquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:23 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
v
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
v
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
v
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
v
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
v
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
v
Owjah !!!
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:28 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik ben te oud swa......![]()
07-02-1980![]()
BVVT = 49 ofzo
Rib I = 43
WB = 39
Ouwe = 62
Gawaine = 71
Ikookhier = 12
zal er niet ver naast zitten![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:59 schreef Worldbeater het volgende:
Teveel om te quoten.. en waarom komen dubbelzinnigheden weer van Pimber.
Je ziet gewoon waar de frustratie zit.![]()
Ik zou nog een verslagje tikken.. ow joaH ?.. joaH!
Morgen.![]()
Vrouwenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:42 schreef Worldbeater het volgende:
Zijn vrouw was ook bijdehand, en wilde mij al bellend binnenloodsen.. ja, dan ga ik buiten staan, kunt u mij alvast zien.. bent u er bijna?.. Ik kan niet bellen en rijden op de motor.
![]()
![]()
quote:Met de motor in de haven was het uiteraard daarna even droog.![]()
![]()
Alleen onderin was er inderdaad wat inhouden van de motor, maar dit bleek aan het falen van een cylinder te liggen.Ik had zelf eigenlijk al een vermoeden, maar speelde een soort struisvogelpolitiek door eerst maar naar de beste motorafsteller van Nederland te gaan.
Als de carburatie dan goed was, sloot ik dat alvast uit, bang voor de waarheid.![]()
quote:Na twee boterhammetjes ging ik 'stiekem' met Ruud's WD40 aan de slag om het frame, en overige blootgelegde delen een beetje (antiroest) in te smeren en schoon te maken.![]()
En dan niet vermelden wat best redelijk isquote:Na het afrekenen van de nodige uren (wat qua bedrag nog best redelijk was, en het bedrag voor het schoonmaken van de carburateurs, ging ik weer met reeds vooraf
van binnen "vernatte" motorhandschoenen naar huis. Dit keer lichtjes omgereden, maar toch lekker sneller over de snelweg.
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Weledelgeliefde broersk, ik geloof dat hier slechts gaat om het vervangen van de bobine waarna Wordbeater op zijn pittoresk motortje weer als een volleerd Calimerootje door de "lange doordraaier" kan waaieren.
Om sommige slechte grappen moet ik best lachenquote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:30 schreef worldpimber het volgende:
Weledelgeliefde broersk, ik geloof dat hier slechts gaat om het vervangen van de bobine waarna Wordbeater op zijn pittoresk motortje weer als een volleerd Calimerootje door de "lange doordraaier" kan waaieren.
Ze zit ook al die jaren in de zaak, maar lijkt wel voor spek en bonen mee te doen.quote:
Noooooh! We hebben wat gemeen..quote:
Doe ik ook altijd
Drie uur werk, ultrasoon reiniging, twee runs. 185 euro.quote:En dan niet vermelden wat best redelijk is
Ik gok op 50 euro.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:01 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Mooi verhaal WB, jammer van die Bobine![]()
Dat valt nog wel mee idd.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Drie uur werk, ultrasoon reiniging, twee runs. 180 euro.![]()
[..]
En de manier waarop RF werkt, daar krijg je gewoon zoveel vertrouwen in, die man is iedere cent al waard.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:27 schreef bvvt het volgende:
Dat valt nog wel mee idd.
Ik had iets meer verwacht
Redelijk ja, hoeveel WD40 heb je gebruiktquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Drie uur werk, ultrasoon reiniging, twee runs. 185 euro.![]()
Dat is dan weer de hoofdprijsquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En de manier waarop RF werkt, daar krijg je gewoon zoveel vertrouwen in, die man is iedere cent al waard.
Dus geen oplichter, eerder bij MotorXtra -de Zot- was ik iets van 400 euro kwijt bij de CR.
Dat was 1 run, en daar moet ik zelfs nog een sproeier elders halen later.![]()
Niet leeggespotenquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:51 schreef Rib-i het volgende:
Redelijk ja, hoeveel WD40 heb je gebruikt
En het ging niet zo getimed, snel, en brilliant als bij RF.quote:Dat is dan weer de hoofdprijs
Heb je de oude er weer opgezet.. of hoe moet je die ophalen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:06 schreef Rib-i het volgende:
Straks maar eens bellen of mijn kettingset binnen is
Kan ik ook wat knutselen
Sjeh, das gewoon kut... hij heeft nu zijn eigen motorzaak tochquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:01 schreef Worldbeater het volgende:
En het ging niet zo getimed, snel, en brilliant als bij RF.
Een maat sproeier niet in huis hebben, en er dan maar een grotere maat uitboren, en weer kleiner maken met soldeer. Dat duurde wel ff, en mocht in werkplaatstarief gewoon betaald worden.![]()
2 takkie trilde als een gek, dus dat soldeer had geen lange levensduur.
Dus mocht eenmaal thuis snel zelf sleutelen. Wel veel van geleerd.![]()
Het is een boer, prutser, een sloper. Op MF zag ik hem ook al vaak in de fout gaan bij technisch advies.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:14 schreef worldpimber het volgende:
Sjeh, das gewoon kut... hij heeft nu zijn eigen motorzaak toch?
quote:Heb zelf onderhand ook al bij velen mijn bike gehoereerd voor het sleutelwerk. Maar soms zie je ze nog zo hun best doen en hun werk faken, ondertussen heb ik ook wel door dat er iets niet goed gaat.Maar netjes niks zeggen
Ik vind 500 euro wel veel geld, want dat kreeg ik minder na de laatste loonstrook ingevoerd te hebben.quote:Ook krijg ik lekker veel geld terug van de belastingdienst [afbeelding]
Definitieomschrijving: Eer mijn naam niet BazzieK ofde Rietvaerder is moet je begrijpen dat ik een bedrag als bijvoorbeeld 500 euro niet veel vind, eerder kleingeldDus het is veel meer dan dat
![]()
Waar haal je godver het lef vandaan dat te vragen!!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar je kan wel stiekem blijven tappen.![]()
Kon je je vriendin inruilen tegen een andere bij de IKEA..![]()
En wat is een loop met vleugelsquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Om sommige slechte grappen moet ik best lachen
Hoe noem je een vlieg zonder vleugels
Een loop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:24 schreef koffiekoekje het volgende:
Waar haal je godver het lef vandaan dat te vragen!!!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Belgen en motorrijbewijs.
quote:Hier in België haal je je motorrijbewijs als volgt: Eerst volg je 3 lessen van elk 2 uurtjes. Eenmaal je dat gedaan hebt krijg je een voorlopig rijbewijs. Daarmee mag je dan gedurende een jaar alleen mee rondrijden en je moet ook zo'n "L" sticker op je spatbord kleven. Na minimum een maand (denk ik) mag je jezelf opgeven voor je rijexamen. Dus ik heb eerst 3 lesjes gevolgd waardoor ik m'n voorlopig rijbewijs kreeg. Toen heb ik m'n cbr gekocht en paar maandjes rondgereden en eenmaal dat ik vond dat ik klaar was voor examen heb ik hem gedaan. Je mag maximum een jaar met een voorlopig rijbewijs rijden. Voor het examen heb ik zelf nog twee lessen bijgevraagd om de bijzondere verrichtingen nog een beetje te oefenen. Het examen moest afgelegd worden met een 25 kW dus daarvoor heb ik dan de motor van de rijschool gebruikt (CB500).
Ik had dus eerst m'n "voorlopig" gehaald en toen pas m'n cbr gekocht. De reden dat ik geen zwaardere genomen heb was gewoon omdat ik het geld niet had en ik wou zowieso een nieuwe motor, geen tweedehands.
Er is ook nog een tweede manier om je motorrijbewijs te halen en dat is door eerst 4 lessen van 2 uur te volgen en direct daarna je examen te doen en zo kan je dus in één dag je motorrijbewijs halen. Daar komt dan geen "voorlopig" aan te pas. Ik heb deze optie niet genomen omdat dit meer is voor mensen die al ongeveer met een motor kunnen rijden.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:22 schreef Worldbeater het volgende:
Maar jij hebt ook een sneaky oogopslag die alles ziet. en nu zeker.
1 allochtoonwaardige spelfoutquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:42 schreef worldpimber het volgende:
Ik weet het niet, je moet eerst heel veel aandacht besteden aan die vraag, dan pas vertelt ie het. Tenminste, zo heb ik het opgevat![]()
De trots van de lease rijder. We hadden met die VT-1100 al moeten weten dat hij gruwelijk fout is.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:42 schreef worldpimber het volgende:
Ik weet het niet, je moet eerst heel veel aandacht besteden aan die vraag, dan pas vertelt ie het. Tenminste, zo heb ik het opgevat![]()
Nee, maar ik ga eens even lekker lezen. Grappig..quote:En WB, had je dit spamtopic al gezien dan?http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/159949/
(zelfde taktiek als optitune, via MF allemaal leuke topics starten en naamsbekendheid vergaren)
Zum kötzen in principz![]()
Daar kon hij zelf vast weinig aan doenquote:De man die de dynokit in m'n motor mogelijk maakte, terwijl er allemaal rare onderdelen geleverd waren die niet klopten in het geleverde bakje. Ik zag het al lang niet meer zitten en had meer zoiets van 'maak 'm maar weer origineel', maar Zot had het zo voor elkaar met hier en daar een onderdeeltje te gebruiken! Dus dat moet helemaal goed gaan komen met z'n eigen bedrijf !
quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:46 schreef koffiekoekje het volgende:
1 allochtoonwaardige spelfoutgive me a break
![]()
Woher?quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:46 schreef koffiekoekje het volgende:
1 allochtoonwaardige spelfoutgive me a break
![]()
Nee, in mijn postquote:
Hoeveel meer aandacht kan men nou aan zo'n vraag besteden.quote:
Ooh ja, die ... Maar je kan hem nu toch editten (quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:07 schreef koffiekoekje het volgende:
Niet dat ik er wakker van lig als ik het niet weet, was enkel interesse. Maar ik leef wel verder met de illusie dat Kratjuh rond rijdt in een roze eend. [afbeelding]
quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:11 schreef worldpimber het volgende:
Maar we kunnen natuurlijk afspreken dat we vandaag allemaal om 20.00 heel interessant gaan vragen aan Kratjuh hoe het zit met z'n auto, wat ie nu doet en wat z'n plannen zijn. Beetje in een leuk verhaaltje inpakken enzo. Deal?
Dit topic is pas op 75%. Ga je na die spelfout nu ook al mis met rekenen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:14 schreef koffiekoekje het volgende:
Of een nieuw topic voor maken
Dit topic is trouwens bijna vol, dus een potentieel topictitel is er nu al
Zeer zeker zowaar geheel een beetje toevallig compleet interessant. Ik neem het mee naar achterenquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:25 schreef Rib-i het volgende:
Weekendje Eifel56 euro 2 overnachtingen + ontbijt
Let jij nou maar op Nickquote:
Alweer zo'n ouder die alles verboden heeft.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:33 schreef worldpimber het volgende:
Let jij nou maar op Nick
Moeder dader brand moet 4 miljoen betalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toegevoegt aan mijn AT.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:42 schreef worldpimber het volgende:
En WB, had je dit spamtopic al gezien dan?http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/159949/
(zelfde taktiek als optitune, via MF allemaal leuke topics starten en naamsbekendheid vergaren)
![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Worldbeater op 28-02-2007 13:44:32 ]
Ja ik neem het waar voor WP.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:44 schreef -XX- het volgende:
Joe![]()
![]()
Woooooot ik heb gewoon gelest met ontstoken nierenVet verantwoord
Maar het ging goed mennnnn!...
Nu mag ik niet uit morgen bla bla bla [afbeelding]
Maar ik ga wel naar Adam mennnnn, voor wponee, voor die laarzen
Haha doe ik ze aan he!
zijn ze veel te groot
![]()
Hoelaat don't know, zeg maar een tijd wanneer uwe kan arriveren wb![]()
Te laat. Ik was trouwens jaren eerder dan WP. Na diverse bans werd hij maar WP. WP dus.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:44 schreef -XX- het volgende:
-edit! IK haal steeds wb en wp door elkaar met naam![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja ik neem het waar voor WP.......... waar het hart van vol is.......
![]()
![]()
Je hebt wel veel onstekingkjes de laatste tijd.![]()
[..]
quote:Nee die andere was dus nog niet helemaal weg, terwijl me medicijnen kuur al was afgelopen
!En nu is het me nieren in gekropen!!
![]()
MaarjaBoeie!
Hahahquote:Te laat. Ik was trouwens jaren eerder dan WP. Na diverse bans werd hij maar WP. WP dus.![]()
Hmm, dat onweer is hier net voorbijquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Onweer.. nu moet ik eigenlijk uitloggen................ heb net 1 baan gevonden................
![]()
Ga eens een kwartier in een magentron liggen, misschien is het dan over. Slangemens.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:50 schreef -XX- het volgende:
Nee die andere was dus nog niet helemaal weg, terwijl me medicijnen kuur al was afgelopen
!En nu is het me nieren in gekropen.
OPM, Makster en ik vanaf 2003.quote:HahahOwnage
Hoelang zit ieder hier al op Fok mc eigenlijk?
Hier ook al een hele tijd, was hetzelfde onweer denk ik.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:54 schreef bvvt het volgende:
Hmm, dat onweer is hier net voorbij
quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ga eens een kwartier in een magentron liggen, misschien is het dan over. Slangemens.![]()
[..]
OPM, Makster en ik vanaf 2003.
Hicham en Pimber vanaf eind 2004. Rijbewijs 2005.![]()
BVVT vanaf zomer 2005.![]()
Rib-i vanaf eind winter 2005.![]()
Leuk oud topic.. Fok Motorclub [SC deel 145] HAPPY NEW YEAR!!!!!!!
Ik was Patrick281 en had het over Triumph.![]()
![]()
[..]
Hier ook al een hele tijd, was hetzelfde onweer denk ik.Heb eigenlijk maar 1 flits gezien.
![]()
3/4e is toch bijna volquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dit topic is pas op 75%. Ga je na die spelfout nu ook al mis met rekenen?![]()
Ik weet wel een nieuwe topictitle. Met foto's. Met een motorwaardige OP!![]()
Maar of jij daar achter komt.............................![]()
![]()
[/irritant]![]()
Ik ken bougies die minder ontstekingen hebben gehad de laatste tijdquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:44 schreef -XX- het volgende:
Joe![]()
![]()
Woooooot ik heb gewoon gelest met ontstoken nierenVet verantwoord
Maar het ging goed mennnnn!...
Nu mag ik niet uit morgen bla bla bla [afbeelding]
Maar ik ga wel naar Adam mennnnn, voor wponee, voor die laarzen
Haha doe ik ze aan he!
zijn ze veel te groot
![]()
Hoelaat don't know, zeg maar een tijd wanneer uwe kan arriveren wp![]()
-edit! IK haal steeds wb en wp door elkaar met naam![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welneeeee viel reuze meequote:Op woensdag 28 februari 2007 14:13 schreef Geerd het volgende:
Middag,
Jezus wat een weertje vannochtend.
Vooral die vrachtwagens.
Terugweg helemaal droog met een lekker zonnetje.
Nu koffie.
Potloodventer vergist zichquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:33 schreef Geerd het volgende:
Kom uit Lochem(gld)
Hier een paar pics
[afbeelding]
[afbeelding]
Nope ik ben iets jonger en groter(1,98)quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:21 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Potloodventer vergist zich
Was jij dat![]()
Er zijn maar drie topposters.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:18 schreef -XX- het volgende:
![]()
![]()
Wat zijn er dan veel van tussen zeg![]()
Haha die rietvaarder![]()
![]()
nee, zit slechts tussen de helft en vol. Interpretatie.quote:
quote:Ik ken bougies die minder ontstekingen hebben gehad de laatste tijd
Die post!quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:18 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
3/4e is toch bijna vol![]()
![]()
[..]
Ik ken bougies die minder ontstekingen hebben gehad de laatste tijd
oja.... Wat rijd Kratjuh nu voor een auto[afbeelding]
Zeker weten....................?quote:
Zo gemakkelijk kom je er niet van afquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nope ik ben iets jonger en groter(1,98)
Dus je was een van de slachtoffersquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nope ik ben iets jonger en groter(1,98)
Haha zeker weten!quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zeker weten....................?![]()
Even wat kranten op vacatures doorworstelen.
En nieuwe broeken kopen voor morgen.![]()
![]()
Oh ja, die post van Tjabbo.. dat was een voorganger van Alexxxx.quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:28 schreef -XX- het volgende:
Haha zeker weten!![]()
GoodluckShowen dadelijk die broeken!
![]()
Jeuj, modefoto'squote:Op woensdag 28 februari 2007 14:28 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha zeker weten!![]()
GoodluckShowen dadelijk die broeken!
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zeer zeker zowaar geheel een beetje toevallig compleet interessant. Ik neem het mee naar achteren![]()
Ik moest lachen om de volgende uitspraak:quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:02 schreef Worldbeater het volgende:
Leuk oud topic.. Fok Motorclub [SC deel 145] HAPPY NEW YEAR!!!!!!!
Ik was Patrick281 en had het over Triumph.![]()
![]()
Onwijs kick is zooooooooooooo 2004quote:
quote:
quote:
Zoek je ook echt naar geschikte banen, of zoek je op het meest nutteloze?quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Denk ook aan kickstart = filmpjes CR500.![]()
Maar ja, ik ben een oudere jongere.
Moet mijn turbotaal van de echte binken afkijken om bij te blijven.![]()
En ik kan even geen afstand doen van Fok!
Maar de kranten zijn weggewerkt.. dus nu ff digitaal solliciteren x2.![]()
[..]
![]()
Wel iets wat enigzins in de buurt komt, vreemd, maar ik kan niet op de Zot manier werken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:54 schreef koffiekoekje het volgende:
Zoek je ook echt naar geschikte banen, of zoek je op het meest nutteloze?
Ik kan het ook niet bijhouden, ik doe Worldpimber naquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Denk ook aan kickstart = filmpjes CR500.![]()
Maar ja, ik ben een oudere jongere.
Moet mijn turbotaal van de echte binken afkijken om bij te blijven.![]()
Turbotaal is zeker weer zoooo jaren negentig...![]()
Hummm.... ojaquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wel iets wat enigzins in de buurt komt, vreemd, maar ik kan niet op de Zot manier werken.
Ik hou het graag een beetje geloofwaardig, en er gaan ook goede brieven naartoe.
Heb een naam.. misschien heb ik ze ook nog eens nodig.![]()
Is niet, kan wel. En officieel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:01 schreef Zuen het volgende:
Weet iemand of de Suzuki Drz 400 (SM dus) op 25kw kan gezet worden of dat al is?
Het is geen 25 Kw motorquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:01 schreef Zuen het volgende:
Weet iemand of de Suzuki Drz 400 (SM dus) op 25kw kan gezet worden of dat al is?
Zal wel op 25 Kw kunnenquote:Specificaties DRZ400 (kick)
Motor:
1-cilinder / 4-Takt watergekoeld
Cilinderinhoud: 398 cc
Boring x Slag: 90 x 62,6mm
Compressieverhouding: 12,2:1
Vermogen: 36kW bij 9.000 TPM (Duitsland) 29kW (België) Open heeft dit model 50 Pk
Koppel: 40,2 Nm bij 7.500 TPM
Carburatie: Keihin FCR 39
Klepbediening: DOHC (twee bovenliggende nokkenassen)
Kleppen: 4 (36mm inlaat, 29mm uitlaat)
Startsysteem: Kickstarter
Ontsteking: CDI, digitale ontsteking
Smering: dry-sump (olie in voorste framebuis)
Versnellingen: 5
quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:59 schreef Rib-i het volgende:
Ik kan het ook niet bijhouden, ik doe Worldpimber naJe wets [afbeelding]
Niet overdrijven.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:00 schreef koffiekoekje het volgende:
Hummm.... oja
*genoteerd als tip![]()
Als ze het aantal geboorten beperken, zijn er later vast veel minder mensen die overlijden ieder jaar.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:00 schreef Rib-i het volgende:
1600 zelfmoorden per jaar, ze kunnen het met een kwart laten dalen. Nog maar 1200 zelfmoorden per jaar
Potver.... Wat Worldbeater zegtquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:01 schreef Zuen het volgende:
Geen Google kennis.. pure ervaring zeg ik je!quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:10 schreef koffiekoekje het volgende:
Potver.... Wat Worldbeater zegt![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als ze het aantal geboorten beperken, zijn er later vast veel minder mensen die overlijden ieder jaar.![]()
Sporten moet he, anders raak je je vetpr0btett'n niet kwijtquote:Nou... tijd om te vertrekken.. wil ook nog sporten later in de middag.![]()
Moet gewoon.
![]()
![]()
Ik kan me voorstellen dat je in jou huidige situatie echt de meest loze sollicitaties er uit perstquote:
Lijkt me erg lekker rijden zo'n dingquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:10 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Potver.... Wat Worldbeater zegt![]()
Bijlage: 1quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:14 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je in jou huidige situatie echt de meest loze sollicitaties er uit perst
Zoals:
Sollicitatie Wordbeter,
Geachterlijk bedrijf,
Ik zoek werk. Ben ik Welkom?
grt. WB
Beste,quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:14 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je in jou huidige situatie echt de meest loze sollicitaties er uit perst
Zoals:
Sollicitatie Wordbeter,
Geachterlijk bedrijf,
grt. WB
quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Beste,
Ik ben de kandidaat die u zoekt! Wat moet ik doen?
Groetjes en kusjes
Ondergetekende
[afbeelding]
Nou ja... ergens ben ik ook wel huiverig voor een controle.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:14 schreef koffiekoekje het volgende:
Zoals:
Sollicitatie Wordbeter,
Geachterlijk bedrijf,
grt. WB
quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou ja... ergens ben ik ook wel huiverig voor een controle.![]()
Dus dat in de mix met een goede naam en eergevoel.![]()
Verder bedankt voor de tips.![]()
Ik was even vergeten dat ik nog moest lunchen. Dus vandaar ik nog even poste. [/Heintje Davids]![]()
Added info voor de jeugd..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat je top tussen de 120 -140 zal zittenquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:37 schreef Zuen het volgende:
Bedankt voor de antwoorden. Weet iemand dan ook of ik met zo'n 400cc 25 kw de snelweg op kan, wat voor snelheid zal hij ongeveer halen?![]()
Snelwagen kan daar een antwoord opgeven![]()
Zo gaar!quote:
El Presidente & The General hebben door de jaren heen even subtiel de bezem erdoorheen gehaald.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:18 schreef -XX- het volgende:
![]()
![]()
Wat zijn er dan veel van tussen zeg![]()
Haha die rietvaarder![]()
![]()
Nou eigenlijk zoek ik wel iets Supermotard achtigs, vooral om natuurlijk in de stad of naar school etc te gaan. Maarja ik wil er ook wel naar Brabant of Friesland ofzo mee kunnen rijden. Er zijn ook wel andere 25kw motoren die harder gaan, maar veel daarvan vind ik echt totaal niet mooi. En een echte tussenweg tussen snelweg/supermotard is niet echt te vinden vrees ik op 25 kwquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:24 schreef worldpimber het volgende:
Volgens mij gaan SM, 400 CC, 25kW en snelweg niet samen.![]()
Waar wil je de motor voor gebruiken?
Suzuki Drquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:00 schreef Zuen het volgende:
[..]
Nou eigenlijk zoek ik wel iets Supermotard achtigs, vooral om natuurlijk in de stad of naar school etc te gaan. Maarja ik wil er ook wel naar Brabant of Friesland ofzo mee kunnen rijden. Er zijn ook wel andere 25kw motoren die harder gaan, maar veel daarvan vind ik echt totaal niet mooi. En een echte tussenweg tussen snelweg/supermotard is niet echt te vinden vrees ik op 25 kw.
Daarom zijn jullie ook de lijdersquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
El Presidente & The General hebben door de jaren heen even subtiel de bezem erdoorheen gehaald.![]()
[afbeelding]
FokMC is ook gewoon een hele tijd geen zak aan geweest.
quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:19 schreef worldpimber het volgende:
Gelukkig is Jan er ook weer bij![]()
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/160546
Ey manquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:23 schreef hicham het volgende:
Ola
Nog even een hallo en welkom voor Geerd
En uiteraard de vraag die alle andere vragen overbodig maakt... Kratjuh, auto, nieuw.. etc![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
El Presidente & The General hebben door de jaren heen even subtiel de bezem erdoorheen gehaald.![]()
FokMC is ook gewoon een hele tijd geen zak aan geweest.
Raad je toch nooit ..quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:23 schreef hicham het volgende:
Ola
Nog even een hallo en welkom voor Geerd
En uiteraard de vraag die alle andere vragen overbodig maakt... Kratjuh, auto, nieuw.. etc![]()
![]()
Heb je mijn account gejat op MF?quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:19 schreef worldpimber het volgende:
Gelukkig is Jan er ook weer bij![]()
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/160546
Geen jolige schoten voor open doel.. maarre Volvo C30?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |