Zo gemakkelijk kom je er niet van afquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nope ik ben iets jonger en groter(1,98)
Dus je was een van de slachtoffersquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nope ik ben iets jonger en groter(1,98)
Haha zeker weten!quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zeker weten....................?![]()
Even wat kranten op vacatures doorworstelen.
En nieuwe broeken kopen voor morgen.![]()
![]()
Oh ja, die post van Tjabbo.. dat was een voorganger van Alexxxx.quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:28 schreef -XX- het volgende:
Haha zeker weten!![]()
GoodluckShowen dadelijk die broeken!
![]()
Jeuj, modefoto'squote:Op woensdag 28 februari 2007 14:28 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha zeker weten!![]()
GoodluckShowen dadelijk die broeken!
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zeer zeker zowaar geheel een beetje toevallig compleet interessant. Ik neem het mee naar achteren![]()
Ik moest lachen om de volgende uitspraak:quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:02 schreef Worldbeater het volgende:
Leuk oud topic.. Fok Motorclub [SC deel 145] HAPPY NEW YEAR!!!!!!!
Ik was Patrick281 en had het over Triumph.![]()
![]()
Onwijs kick is zooooooooooooo 2004quote:
quote:
quote:
Zoek je ook echt naar geschikte banen, of zoek je op het meest nutteloze?quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Denk ook aan kickstart = filmpjes CR500.![]()
Maar ja, ik ben een oudere jongere.
Moet mijn turbotaal van de echte binken afkijken om bij te blijven.![]()
En ik kan even geen afstand doen van Fok!
Maar de kranten zijn weggewerkt.. dus nu ff digitaal solliciteren x2.![]()
[..]
![]()
Wel iets wat enigzins in de buurt komt, vreemd, maar ik kan niet op de Zot manier werken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:54 schreef koffiekoekje het volgende:
Zoek je ook echt naar geschikte banen, of zoek je op het meest nutteloze?
Ik kan het ook niet bijhouden, ik doe Worldpimber naquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Denk ook aan kickstart = filmpjes CR500.![]()
Maar ja, ik ben een oudere jongere.
Moet mijn turbotaal van de echte binken afkijken om bij te blijven.![]()
Turbotaal is zeker weer zoooo jaren negentig...![]()
Hummm.... ojaquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wel iets wat enigzins in de buurt komt, vreemd, maar ik kan niet op de Zot manier werken.
Ik hou het graag een beetje geloofwaardig, en er gaan ook goede brieven naartoe.
Heb een naam.. misschien heb ik ze ook nog eens nodig.![]()
Is niet, kan wel. En officieel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:01 schreef Zuen het volgende:
Weet iemand of de Suzuki Drz 400 (SM dus) op 25kw kan gezet worden of dat al is?
Het is geen 25 Kw motorquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:01 schreef Zuen het volgende:
Weet iemand of de Suzuki Drz 400 (SM dus) op 25kw kan gezet worden of dat al is?
Zal wel op 25 Kw kunnenquote:Specificaties DRZ400 (kick)
Motor:
1-cilinder / 4-Takt watergekoeld
Cilinderinhoud: 398 cc
Boring x Slag: 90 x 62,6mm
Compressieverhouding: 12,2:1
Vermogen: 36kW bij 9.000 TPM (Duitsland) 29kW (België) Open heeft dit model 50 Pk
Koppel: 40,2 Nm bij 7.500 TPM
Carburatie: Keihin FCR 39
Klepbediening: DOHC (twee bovenliggende nokkenassen)
Kleppen: 4 (36mm inlaat, 29mm uitlaat)
Startsysteem: Kickstarter
Ontsteking: CDI, digitale ontsteking
Smering: dry-sump (olie in voorste framebuis)
Versnellingen: 5
quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:59 schreef Rib-i het volgende:
Ik kan het ook niet bijhouden, ik doe Worldpimber naJe wets [afbeelding]
Niet overdrijven.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:00 schreef koffiekoekje het volgende:
Hummm.... oja
*genoteerd als tip![]()
Als ze het aantal geboorten beperken, zijn er later vast veel minder mensen die overlijden ieder jaar.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:00 schreef Rib-i het volgende:
1600 zelfmoorden per jaar, ze kunnen het met een kwart laten dalen. Nog maar 1200 zelfmoorden per jaar
Potver.... Wat Worldbeater zegtquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:01 schreef Zuen het volgende:
Geen Google kennis.. pure ervaring zeg ik je!quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:10 schreef koffiekoekje het volgende:
Potver.... Wat Worldbeater zegt![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als ze het aantal geboorten beperken, zijn er later vast veel minder mensen die overlijden ieder jaar.![]()
Sporten moet he, anders raak je je vetpr0btett'n niet kwijtquote:Nou... tijd om te vertrekken.. wil ook nog sporten later in de middag.![]()
Moet gewoon.
![]()
![]()
Ik kan me voorstellen dat je in jou huidige situatie echt de meest loze sollicitaties er uit perstquote:
Lijkt me erg lekker rijden zo'n dingquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:10 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Potver.... Wat Worldbeater zegt![]()
Bijlage: 1quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:14 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je in jou huidige situatie echt de meest loze sollicitaties er uit perst
Zoals:
Sollicitatie Wordbeter,
Geachterlijk bedrijf,
Ik zoek werk. Ben ik Welkom?
grt. WB
Beste,quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:14 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je in jou huidige situatie echt de meest loze sollicitaties er uit perst
Zoals:
Sollicitatie Wordbeter,
Geachterlijk bedrijf,
grt. WB
quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Beste,
Ik ben de kandidaat die u zoekt! Wat moet ik doen?
Groetjes en kusjes
Ondergetekende
[afbeelding]
Nou ja... ergens ben ik ook wel huiverig voor een controle.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:14 schreef koffiekoekje het volgende:
Zoals:
Sollicitatie Wordbeter,
Geachterlijk bedrijf,
grt. WB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou ja... ergens ben ik ook wel huiverig voor een controle.![]()
Dus dat in de mix met een goede naam en eergevoel.![]()
Verder bedankt voor de tips.![]()
Ik was even vergeten dat ik nog moest lunchen. Dus vandaar ik nog even poste. [/Heintje Davids]![]()
Added info voor de jeugd..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat je top tussen de 120 -140 zal zittenquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:37 schreef Zuen het volgende:
Bedankt voor de antwoorden. Weet iemand dan ook of ik met zo'n 400cc 25 kw de snelweg op kan, wat voor snelheid zal hij ongeveer halen?![]()
Snelwagen kan daar een antwoord opgeven![]()
Zo gaar!quote:
El Presidente & The General hebben door de jaren heen even subtiel de bezem erdoorheen gehaald.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:18 schreef -XX- het volgende:
![]()
![]()
Wat zijn er dan veel van tussen zeg![]()
Haha die rietvaarder![]()
![]()
Nou eigenlijk zoek ik wel iets Supermotard achtigs, vooral om natuurlijk in de stad of naar school etc te gaan. Maarja ik wil er ook wel naar Brabant of Friesland ofzo mee kunnen rijden. Er zijn ook wel andere 25kw motoren die harder gaan, maar veel daarvan vind ik echt totaal niet mooi. En een echte tussenweg tussen snelweg/supermotard is niet echt te vinden vrees ik op 25 kwquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:24 schreef worldpimber het volgende:
Volgens mij gaan SM, 400 CC, 25kW en snelweg niet samen.![]()
Waar wil je de motor voor gebruiken?
Suzuki Drquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:00 schreef Zuen het volgende:
[..]
Nou eigenlijk zoek ik wel iets Supermotard achtigs, vooral om natuurlijk in de stad of naar school etc te gaan. Maarja ik wil er ook wel naar Brabant of Friesland ofzo mee kunnen rijden. Er zijn ook wel andere 25kw motoren die harder gaan, maar veel daarvan vind ik echt totaal niet mooi. En een echte tussenweg tussen snelweg/supermotard is niet echt te vinden vrees ik op 25 kw.
Daarom zijn jullie ook de lijdersquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
El Presidente & The General hebben door de jaren heen even subtiel de bezem erdoorheen gehaald.![]()
[afbeelding]
FokMC is ook gewoon een hele tijd geen zak aan geweest.
quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:19 schreef worldpimber het volgende:
Gelukkig is Jan er ook weer bij![]()
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/160546
Ey manquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:23 schreef hicham het volgende:
Ola
Nog even een hallo en welkom voor Geerd
En uiteraard de vraag die alle andere vragen overbodig maakt... Kratjuh, auto, nieuw.. etc![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
El Presidente & The General hebben door de jaren heen even subtiel de bezem erdoorheen gehaald.![]()
FokMC is ook gewoon een hele tijd geen zak aan geweest.
Raad je toch nooit ..quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:23 schreef hicham het volgende:
Ola
Nog even een hallo en welkom voor Geerd
En uiteraard de vraag die alle andere vragen overbodig maakt... Kratjuh, auto, nieuw.. etc![]()
![]()
Heb je mijn account gejat op MF?quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:19 schreef worldpimber het volgende:
Gelukkig is Jan er ook weer bij![]()
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/160546
Geen jolige schoten voor open doel.. maarre Volvo C30?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |