quote:What supersports machine has a race-bred chassis offering direct, uncut connectivity and a thrilling engine spinning out a maelstrom of power and torque, wrapped in a distinct, seductive form?
The Daytona 650.
Take the Daytona 650's raucous new fuel-injected, four-cylinder 646cc engine. Who says you can't have it all, anyway? Nobody around here, that's for sure. The Daytona 650's unstoppable surge of top-end power is bolstered with a great gobbet of mid-range torque and the result is a power delivery that works effortlessly on road and addictively on track.
Its peerless handling has been relentlessly honed on the racetrack and the rigid aluminium twin-spar frame, fully adjustable, race-specification suspension, four-piston brake calipers and lightweight wheels offer an undiluted supersports experience. With the added dimension of real world, real roads usability, the benchmark of Triumph's philosophy.
You can have it all. The Daytona 650 proves that.
(165 kilo en 112 pk aan het achterwiel .. geen topper maar wel one of 4 en duidelijk minder hoogtoerig..)quote:Engine Type Liquid-cooled, DOHC, in-line 4-cylinder
Capacity 646cc
Bore/Stroke 68 x 44.5mm
Compression Ratio 12.85:1
Fuel System Twin-butterfly, multipoint sequential electronic fuel injection with forced air induction
Ignition Digital - inductive type - via electronic engine management system
Transmission Primary Drive Gear
Final Drive X ring chain
Clutch Wet, multi-plate
Gearbox 6-speed
Cycle Parts Frame Aluminium beam perimeter
Swingarm Twin-sided, aluminium alloy
Front Wheel Alloy 3-spoke, 17 x 3.5in
Rear Wheel Alloy 3-spoke, 17 x 5.5in
Front Tyre 120/70 ZR 17
Rear Tyre 180/55 ZR 17
Front Suspension 43mm forks with adjustable preload, compression and rebound damping
Rear Suspension Monoshock with adjustable preload and rebound damping
Front Brakes Twin 308mm floating discs, 4 piston calipers
Rear Brakes Single 220mm disc, single piston caliper
Dimensions Length 2112mm (83.1in)
Width (Handlebars) 712mm (28.0in)
Height 1131mm (44.5in)
Seat Height 815mm (32.1in)
Wheelbase 1390mm (54.7in)
Rake/Trail 24.6 degree/89.1mm
Weight (Dry) 165kg (363lbs)
Performance (Measured at crankshaft to DIN 70020) Maximum Power 114PS (112bhp) at 12,500 rpm
Maximum Torque 68Nm (51ft.lbf) at 11,500 rpm
Colours Tornado Red, Racing Yellow
Price £6,499.00 'on the road' retail
quote:Op donderdag 30 december 2004 21:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nice hoorook de voorgaande generaties mogen er wezen, riet en ik hebben het er een tijdje geleden ook over gehad
dat geluid
![]()
maar het zij niet echt betrouwbare blokken of was er iets anders mee
quote:Op donderdag 30 december 2004 21:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat kan ik mij allemaal niet herrinerendat we het daar over hebben gehad, maar goed. blijft een mooi ding om te zien
quote:Op donderdag 30 december 2004 21:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:wordt wel es tijd om zo'n ding aan te schaffen na al dat gepraat en gekwijl erover
ja dat klopt, dat weet ik nog maar er werd toen ook een minpunt (niet die jij noemde) genoemd die ik me niet meer kan herrineren.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het draaide om het specifieke geluid van die dingen zoals jij zelf al zei.
Die 3 cylinder waar Riet ook mee gereden had, heeft een diepe roffel zoals een twee cylinder bij lage toeren, en enigzins de jank van een 4 cylinder bij hoge toeren.![]()
quote:Op donderdag 30 december 2004 21:30 schreef Maxxride62 het volgende:
Zwarte Frame's worden echt de shit
mn 2004 sv is in 2005 ook met het zwarte frame
toch zelf vind ik het grijze frame mooier
En wat denk je van goudkleurig?quote:maar zit er wel aan te denken om mn velgen zwart te laten poedercoaten
quote:Btw die supermotards roeleren
Mooi driftent rotonde's nemen(Y)
Het wordt iets betrouwbaarders Youp.quote:
da's minder.. maar pssst iets betrouwbaarders als 500 2t is er nietquote:Op donderdag 30 december 2004 21:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het wordt iets betrouwbaarders Youp.En wat minder heftig.
Maar eerst even de auto shaffen dit weekend.
De achteruitrijversnelling doet het niet meer, en er is vermogen verdwenen.![]()
500 cc 2 takt: (even kort door de bocht, t'is een onwijs gaaf dingquote:Op donderdag 30 december 2004 21:54 schreef Youp het volgende:
da's minder.. maar pssst iets betrouwbaarders als 500 2t is er nietdaar zit niks op en aan en kan niks kapot an
![]()
KTM blijft dan over.quote:btw wat wil je.. die ktm wat je hier boven ergens gepost hebt?![]()
quote:wat vond je nog van de filmpjes..?
hehe, wel heel erg vet die LC4quote:Op donderdag 30 december 2004 22:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
500 cc 2 takt: (even kort door de bocht, t'is een onwijs gaaf ding)
Even aantrappen om even een blokkie te rijden is er niet bij, half gas / rustig rijden vind'ie niet prettig.
Zuipt alsof het een oude auto is, doet geen 50.000 kilometer met een zuiger.
[..]
KTM blijft dan over.
Al vind ik die CR500 van Marktplaats ook nog steeds
Maar ik ga er dagelijks mee rijden, dus lijkt mij een viertakt verstandiger ivm dat aantrappen, verbruik, rustig rijden enz.
[..]
![]()
![]()
Onwijs kick.
Tnxquote:
idd die honda is een beetje jammer ik dacht 180 kilo en in de 30pkquote:Op donderdag 30 december 2004 22:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tnxik vind het ook een heel mooi model. Er moet alleen nog een ander stuurkuipje op.
![]()
Honda heeft ook een nieuwe 4 takt SM voor op de weg uitgebracht.Klik!
[afbeelding]
Alleen jammer van die millieueisen tegenwoordig. Vermogen blijft een beetje achter.
Die KTM heeft trouwens ook restrictie's. Eruithalen dus.![]()
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik er te weinig van weet om die Husk te kennen.quote:Op donderdag 30 december 2004 22:54 schreef Youp het volgende:
[..]
idd die honda is een beetje jammer ik dacht 180 kilo en in de 30pk
en fabrieks SM's zijn meestal niet zo vet als zelf gebouwdeop enkele uitzonderingen na (Husky NOX bijvoorbeeld
)
Alles een beetje minder.quote:die LC4 500cc zit toch zo richting de 50pk en 120 kilo oid is het niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |