quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:28 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik ben te oud swa......![]()
07-02-1980![]()
BVVT = 49 ofzo
Rib I = 43
WB = 39
Ouwe = 62
Gawaine = 71
Ikookhier = 12
zal er niet ver naast zitten![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:59 schreef Worldbeater het volgende:
Teveel om te quoten.. en waarom komen dubbelzinnigheden weer van Pimber.
Je ziet gewoon waar de frustratie zit.![]()
Ik zou nog een verslagje tikken.. ow joaH ?.. joaH!
Morgen.![]()
Vrouwenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:42 schreef Worldbeater het volgende:
Zijn vrouw was ook bijdehand, en wilde mij al bellend binnenloodsen.. ja, dan ga ik buiten staan, kunt u mij alvast zien.. bent u er bijna?.. Ik kan niet bellen en rijden op de motor.
![]()
![]()
quote:Met de motor in de haven was het uiteraard daarna even droog.![]()
![]()
Alleen onderin was er inderdaad wat inhouden van de motor, maar dit bleek aan het falen van een cylinder te liggen.Ik had zelf eigenlijk al een vermoeden, maar speelde een soort struisvogelpolitiek door eerst maar naar de beste motorafsteller van Nederland te gaan.
Als de carburatie dan goed was, sloot ik dat alvast uit, bang voor de waarheid.![]()
quote:Na twee boterhammetjes ging ik 'stiekem' met Ruud's WD40 aan de slag om het frame, en overige blootgelegde delen een beetje (antiroest) in te smeren en schoon te maken.![]()
En dan niet vermelden wat best redelijk isquote:Na het afrekenen van de nodige uren (wat qua bedrag nog best redelijk was, en het bedrag voor het schoonmaken van de carburateurs, ging ik weer met reeds vooraf
van binnen "vernatte" motorhandschoenen naar huis. Dit keer lichtjes omgereden, maar toch lekker sneller over de snelweg.
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Weledelgeliefde broersk, ik geloof dat hier slechts gaat om het vervangen van de bobine waarna Wordbeater op zijn pittoresk motortje weer als een volleerd Calimerootje door de "lange doordraaier" kan waaieren.
Om sommige slechte grappen moet ik best lachenquote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:30 schreef worldpimber het volgende:
Weledelgeliefde broersk, ik geloof dat hier slechts gaat om het vervangen van de bobine waarna Wordbeater op zijn pittoresk motortje weer als een volleerd Calimerootje door de "lange doordraaier" kan waaieren.
Ze zit ook al die jaren in de zaak, maar lijkt wel voor spek en bonen mee te doen.quote:
Noooooh! We hebben wat gemeen..quote:
Doe ik ook altijd
Drie uur werk, ultrasoon reiniging, twee runs. 185 euro.quote:En dan niet vermelden wat best redelijk is
Ik gok op 50 euro.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:01 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Mooi verhaal WB, jammer van die Bobine![]()
Dat valt nog wel mee idd.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Drie uur werk, ultrasoon reiniging, twee runs. 180 euro.![]()
[..]
En de manier waarop RF werkt, daar krijg je gewoon zoveel vertrouwen in, die man is iedere cent al waard.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:27 schreef bvvt het volgende:
Dat valt nog wel mee idd.
Ik had iets meer verwacht
Redelijk ja, hoeveel WD40 heb je gebruiktquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Drie uur werk, ultrasoon reiniging, twee runs. 185 euro.![]()
Dat is dan weer de hoofdprijsquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En de manier waarop RF werkt, daar krijg je gewoon zoveel vertrouwen in, die man is iedere cent al waard.
Dus geen oplichter, eerder bij MotorXtra -de Zot- was ik iets van 400 euro kwijt bij de CR.
Dat was 1 run, en daar moet ik zelfs nog een sproeier elders halen later.![]()
Niet leeggespotenquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:51 schreef Rib-i het volgende:
Redelijk ja, hoeveel WD40 heb je gebruikt
En het ging niet zo getimed, snel, en brilliant als bij RF.quote:Dat is dan weer de hoofdprijs
Heb je de oude er weer opgezet.. of hoe moet je die ophalen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:06 schreef Rib-i het volgende:
Straks maar eens bellen of mijn kettingset binnen is
Kan ik ook wat knutselen
Sjeh, das gewoon kut... hij heeft nu zijn eigen motorzaak tochquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:01 schreef Worldbeater het volgende:
En het ging niet zo getimed, snel, en brilliant als bij RF.
Een maat sproeier niet in huis hebben, en er dan maar een grotere maat uitboren, en weer kleiner maken met soldeer. Dat duurde wel ff, en mocht in werkplaatstarief gewoon betaald worden.![]()
2 takkie trilde als een gek, dus dat soldeer had geen lange levensduur.
Dus mocht eenmaal thuis snel zelf sleutelen. Wel veel van geleerd.![]()
Het is een boer, prutser, een sloper. Op MF zag ik hem ook al vaak in de fout gaan bij technisch advies.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:14 schreef worldpimber het volgende:
Sjeh, das gewoon kut... hij heeft nu zijn eigen motorzaak toch?
quote:Heb zelf onderhand ook al bij velen mijn bike gehoereerd voor het sleutelwerk. Maar soms zie je ze nog zo hun best doen en hun werk faken, ondertussen heb ik ook wel door dat er iets niet goed gaat.Maar netjes niks zeggen
Ik vind 500 euro wel veel geld, want dat kreeg ik minder na de laatste loonstrook ingevoerd te hebben.quote:Ook krijg ik lekker veel geld terug van de belastingdienst [afbeelding]
Definitieomschrijving: Eer mijn naam niet BazzieK ofde Rietvaerder is moet je begrijpen dat ik een bedrag als bijvoorbeeld 500 euro niet veel vind, eerder kleingeldDus het is veel meer dan dat
![]()
Waar haal je godver het lef vandaan dat te vragen!!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar je kan wel stiekem blijven tappen.![]()
Kon je je vriendin inruilen tegen een andere bij de IKEA..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat is een loop met vleugelsquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Om sommige slechte grappen moet ik best lachen
Hoe noem je een vlieg zonder vleugels
Een loop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:24 schreef koffiekoekje het volgende:
Waar haal je godver het lef vandaan dat te vragen!!!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Belgen en motorrijbewijs.
quote:Hier in België haal je je motorrijbewijs als volgt: Eerst volg je 3 lessen van elk 2 uurtjes. Eenmaal je dat gedaan hebt krijg je een voorlopig rijbewijs. Daarmee mag je dan gedurende een jaar alleen mee rondrijden en je moet ook zo'n "L" sticker op je spatbord kleven. Na minimum een maand (denk ik) mag je jezelf opgeven voor je rijexamen. Dus ik heb eerst 3 lesjes gevolgd waardoor ik m'n voorlopig rijbewijs kreeg. Toen heb ik m'n cbr gekocht en paar maandjes rondgereden en eenmaal dat ik vond dat ik klaar was voor examen heb ik hem gedaan. Je mag maximum een jaar met een voorlopig rijbewijs rijden. Voor het examen heb ik zelf nog twee lessen bijgevraagd om de bijzondere verrichtingen nog een beetje te oefenen. Het examen moest afgelegd worden met een 25 kW dus daarvoor heb ik dan de motor van de rijschool gebruikt (CB500).
Ik had dus eerst m'n "voorlopig" gehaald en toen pas m'n cbr gekocht. De reden dat ik geen zwaardere genomen heb was gewoon omdat ik het geld niet had en ik wou zowieso een nieuwe motor, geen tweedehands.
Er is ook nog een tweede manier om je motorrijbewijs te halen en dat is door eerst 4 lessen van 2 uur te volgen en direct daarna je examen te doen en zo kan je dus in één dag je motorrijbewijs halen. Daar komt dan geen "voorlopig" aan te pas. Ik heb deze optie niet genomen omdat dit meer is voor mensen die al ongeveer met een motor kunnen rijden.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:22 schreef Worldbeater het volgende:
Maar jij hebt ook een sneaky oogopslag die alles ziet. en nu zeker.
1 allochtoonwaardige spelfoutquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:42 schreef worldpimber het volgende:
Ik weet het niet, je moet eerst heel veel aandacht besteden aan die vraag, dan pas vertelt ie het. Tenminste, zo heb ik het opgevat![]()
De trots van de lease rijder. We hadden met die VT-1100 al moeten weten dat hij gruwelijk fout is.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:42 schreef worldpimber het volgende:
Ik weet het niet, je moet eerst heel veel aandacht besteden aan die vraag, dan pas vertelt ie het. Tenminste, zo heb ik het opgevat![]()
Nee, maar ik ga eens even lekker lezen. Grappig..quote:En WB, had je dit spamtopic al gezien dan?http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/159949/
(zelfde taktiek als optitune, via MF allemaal leuke topics starten en naamsbekendheid vergaren)
Zum kötzen in principz![]()
Daar kon hij zelf vast weinig aan doenquote:De man die de dynokit in m'n motor mogelijk maakte, terwijl er allemaal rare onderdelen geleverd waren die niet klopten in het geleverde bakje. Ik zag het al lang niet meer zitten en had meer zoiets van 'maak 'm maar weer origineel', maar Zot had het zo voor elkaar met hier en daar een onderdeeltje te gebruiken! Dus dat moet helemaal goed gaan komen met z'n eigen bedrijf !
quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:46 schreef koffiekoekje het volgende:
1 allochtoonwaardige spelfoutgive me a break
![]()
Woher?quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:46 schreef koffiekoekje het volgende:
1 allochtoonwaardige spelfoutgive me a break
![]()
Nee, in mijn postquote:
Hoeveel meer aandacht kan men nou aan zo'n vraag besteden.quote:
Ooh ja, die ... Maar je kan hem nu toch editten (quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:07 schreef koffiekoekje het volgende:
Niet dat ik er wakker van lig als ik het niet weet, was enkel interesse. Maar ik leef wel verder met de illusie dat Kratjuh rond rijdt in een roze eend. [afbeelding]
quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:11 schreef worldpimber het volgende:
Maar we kunnen natuurlijk afspreken dat we vandaag allemaal om 20.00 heel interessant gaan vragen aan Kratjuh hoe het zit met z'n auto, wat ie nu doet en wat z'n plannen zijn. Beetje in een leuk verhaaltje inpakken enzo. Deal?
Dit topic is pas op 75%. Ga je na die spelfout nu ook al mis met rekenen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:14 schreef koffiekoekje het volgende:
Of een nieuw topic voor maken
Dit topic is trouwens bijna vol, dus een potentieel topictitel is er nu al
Zeer zeker zowaar geheel een beetje toevallig compleet interessant. Ik neem het mee naar achterenquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:25 schreef Rib-i het volgende:
Weekendje Eifel56 euro 2 overnachtingen + ontbijt
Let jij nou maar op Nickquote:
Alweer zo'n ouder die alles verboden heeft.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:33 schreef worldpimber het volgende:
Let jij nou maar op Nick
Moeder dader brand moet 4 miljoen betalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toegevoegt aan mijn AT.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:42 schreef worldpimber het volgende:
En WB, had je dit spamtopic al gezien dan?http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/159949/
(zelfde taktiek als optitune, via MF allemaal leuke topics starten en naamsbekendheid vergaren)
![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Worldbeater op 28-02-2007 13:44:32 ]
Ja ik neem het waar voor WP.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:44 schreef -XX- het volgende:
Joe![]()
![]()
Woooooot ik heb gewoon gelest met ontstoken nierenVet verantwoord
Maar het ging goed mennnnn!...
Nu mag ik niet uit morgen bla bla bla [afbeelding]
Maar ik ga wel naar Adam mennnnn, voor wponee, voor die laarzen
Haha doe ik ze aan he!
zijn ze veel te groot
![]()
Hoelaat don't know, zeg maar een tijd wanneer uwe kan arriveren wb![]()
Te laat. Ik was trouwens jaren eerder dan WP. Na diverse bans werd hij maar WP. WP dus.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:44 schreef -XX- het volgende:
-edit! IK haal steeds wb en wp door elkaar met naam![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja ik neem het waar voor WP.......... waar het hart van vol is.......
![]()
![]()
Je hebt wel veel onstekingkjes de laatste tijd.![]()
[..]
quote:Nee die andere was dus nog niet helemaal weg, terwijl me medicijnen kuur al was afgelopen
!En nu is het me nieren in gekropen!!
![]()
MaarjaBoeie!
Hahahquote:Te laat. Ik was trouwens jaren eerder dan WP. Na diverse bans werd hij maar WP. WP dus.![]()
Hmm, dat onweer is hier net voorbijquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Onweer.. nu moet ik eigenlijk uitloggen................ heb net 1 baan gevonden................
![]()
Ga eens een kwartier in een magentron liggen, misschien is het dan over. Slangemens.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:50 schreef -XX- het volgende:
Nee die andere was dus nog niet helemaal weg, terwijl me medicijnen kuur al was afgelopen
!En nu is het me nieren in gekropen.
OPM, Makster en ik vanaf 2003.quote:HahahOwnage
Hoelang zit ieder hier al op Fok mc eigenlijk?
Hier ook al een hele tijd, was hetzelfde onweer denk ik.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:54 schreef bvvt het volgende:
Hmm, dat onweer is hier net voorbij
quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ga eens een kwartier in een magentron liggen, misschien is het dan over. Slangemens.![]()
[..]
OPM, Makster en ik vanaf 2003.
Hicham en Pimber vanaf eind 2004. Rijbewijs 2005.![]()
BVVT vanaf zomer 2005.![]()
Rib-i vanaf eind winter 2005.![]()
Leuk oud topic.. Fok Motorclub [SC deel 145] HAPPY NEW YEAR!!!!!!!
Ik was Patrick281 en had het over Triumph.![]()
![]()
[..]
Hier ook al een hele tijd, was hetzelfde onweer denk ik.Heb eigenlijk maar 1 flits gezien.
![]()
3/4e is toch bijna volquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dit topic is pas op 75%. Ga je na die spelfout nu ook al mis met rekenen?![]()
Ik weet wel een nieuwe topictitle. Met foto's. Met een motorwaardige OP!![]()
Maar of jij daar achter komt.............................![]()
![]()
[/irritant]![]()
Ik ken bougies die minder ontstekingen hebben gehad de laatste tijdquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:44 schreef -XX- het volgende:
Joe![]()
![]()
Woooooot ik heb gewoon gelest met ontstoken nierenVet verantwoord
Maar het ging goed mennnnn!...
Nu mag ik niet uit morgen bla bla bla [afbeelding]
Maar ik ga wel naar Adam mennnnn, voor wponee, voor die laarzen
Haha doe ik ze aan he!
zijn ze veel te groot
![]()
Hoelaat don't know, zeg maar een tijd wanneer uwe kan arriveren wp![]()
-edit! IK haal steeds wb en wp door elkaar met naam![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welneeeee viel reuze meequote:Op woensdag 28 februari 2007 14:13 schreef Geerd het volgende:
Middag,
Jezus wat een weertje vannochtend.
Vooral die vrachtwagens.
Terugweg helemaal droog met een lekker zonnetje.
Nu koffie.
Potloodventer vergist zichquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:33 schreef Geerd het volgende:
Hey cool een motor topic.
Ik ben Geerd:P
En rijd een yamaha xj600 uit 1996 met 25000 op de teller.(25kw)
Kom uit Lochem(gld)
En heb der nu al zoon 15000 opzitten sinds 10-08-06.
Hier een paar pics
[afbeelding]
[afbeelding]
Nope ik ben iets jonger en groter(1,98)quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:21 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Potloodventer vergist zich
Was jij dat![]()
Er zijn maar drie topposters.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:18 schreef -XX- het volgende:
![]()
![]()
Wat zijn er dan veel van tussen zeg![]()
Haha die rietvaarder![]()
![]()
nee, zit slechts tussen de helft en vol. Interpretatie.quote:
quote:Ik ken bougies die minder ontstekingen hebben gehad de laatste tijd
Die post!quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:18 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
3/4e is toch bijna vol![]()
![]()
[..]
Ik ken bougies die minder ontstekingen hebben gehad de laatste tijd
oja.... Wat rijd Kratjuh nu voor een auto[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |