quote:Op maandag 26 februari 2007 12:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een echte oliefantenmeet in de blubber! Dat zijn toch de echte rijders! En nog een paar jaar, houthakkersoverhemd, en je ziet er ook zo uit.Met bril dan.
![]()
Thanks for sharing that with us.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 13:01 schreef worldpimber het volgende:Hier nog wat leuke motormuizen na 1/4de van het filmpje
![]()
Met Donkey, die gast met die bluawe R1 van de pyramide meet....quote:Op maandag 26 februari 2007 10:45 schreef Worldbeater het volgende:
Met wie ben je geweest? En zo ja, vond je vriendin het ook leuk?![]()
Zo...quote:Op maandag 26 februari 2007 13:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]Hier nog wat leuke motormuizen na 1/4de van het filmpje
![]()
http://www.geenstijl.tv/2007/02/rutger_op_de_motorbeurs.html
En nee ik ben niet die tweede reaguurder YOUSIF. [afbeelding]
Aha, ik zag zijn naam al globaal voorbij komen. Hij was toch ook bij de pyramide?quote:Op maandag 26 februari 2007 13:23 schreef Makster het volgende:
Met Donkey, die gast met die bluawe R1 van de pyramide meet....
Ken je ze?quote:Op maandag 26 februari 2007 13:24 schreef Rib-i het volgende:
Zo...
quote:Op maandag 26 februari 2007 11:29 schreef Worldbeater het volgende:![]()
Dat jij nog niet kaal bent van de testosteron.![]()
quote:Heb je het fighter topic even op slot gezet voor die kennis van je broer?
......... of wat was het ook alweer....... neefje...etc.......
Jonge meisjes vrouwen zijn niet mijn dingquote:Op maandag 26 februari 2007 13:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aha, ik zag zijn naam al globaal voorbij komen. Hij was toch ook bij de Heuvelrugmeet.![]()
![]()
[..]
Ken je ze?![]()
Mooi straatnaamquote:Ik was gisteren ook in Utrecht... van 9.45 tot en met 19.30.
![]()
![]()
[afbeelding]
Nick in action vooraan in de touwen.![]()
Twee van de drie kinderen die we moesten ophalen lagen nog lekker te slapen.![]()
![]()
Maar ik geloof dat het feestje verder wel bevallen was.![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Ik word oud.quote:
Gewoon thuisquote:Op maandag 26 februari 2007 13:36 schreef Rib-i het volgende:
Mooi straatnaam
Speelparadijs KidZcity
Vlampijpstraat 79
3534 AR Utrecht
Ik wou dat ze vroeger ook zoiets hadden, of de ballenbak van Mc Donalds
Maar neehoor, wij speelden gewoon op het speelpleintje of bij de buurmeisjes![]()
Neem jij dan El Presidente waar? Of is dat een bloedbroeder ding?quote:Op maandag 26 februari 2007 13:43 schreef Rib-i het volgende:
Hicham post de laatst ook niet veel, bezig met de studie
Damn, nog eventjes en hij koopt een agenda
SOWquote:Op maandag 26 februari 2007 13:01 schreef worldpimber het volgende:
![]()
Nee, ik zou dan adviseren om .....quote:Op maandag 26 februari 2007 14:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Neem jij dan El Presidente waar? Of is dat een bloedbroeder ding?![]()
Op de beurs heb ik een bezoek gebracht aan een chinees merk, gewoon uit nieuwsgierigheidquote:
Foto 1 is genomen tussen 08:42 - 03:19quote:Op maandag 26 februari 2007 14:45 schreef Worldbeater het volgende:
Check de verschillen.........![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Het was wel 2 uur werk met opruimen, binnen een maand stond de gang weer helemaal vol.
![]()
En dan die kinderen op de verjaardag.... zilverpapier en plakhandjes op de moto.
![]()
[afbeelding]
<insert verhaal over de teleoorgang van -eens marktleider- The British Motorindustry eind jaren zeventig>quote:Op maandag 26 februari 2007 14:48 schreef Rib-i het volgende:
Op de beurs heb ik een bezoek gebracht aan een chinees merk, gewoon uit nieuwsgierigheid
Het is het allemaal net niet, als je snapt wat ik bedoel. Te plastiekerig, te chromerig. Ik wil wel maar kan niet - uitstraling.
Het zal me benieuwen waar het merk over 10 jaar staat![]()
Noooh!quote:Op maandag 26 februari 2007 14:57 schreef Rib-i het volgende:
Foto 1 is genomen tussen 08:42 - 03:19
Foto 2 is genomen om 02:29
Foto 3 is genomen tussen 01:05 - 06:33
![]()
Denk je dat daar een markt voor isquote:Op maandag 26 februari 2007 14:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
<insert verhaal over de teleoorgang van -eens marktleider- The British Motorindustry eind jaren zeventig> [afbeelding]
Maar neem nu zo'n CBR125 kloon, maak er een 400 cc van, en het ding is ineens een stuk volwassener.
En dat kunnen ze dan brengen voor 3.000 euro, waarvan 2.000 euro gereserveerd is voor de 2 jaar garantie.![]()
[/adviseur]![]()
Lijkt wel op de plant die ik elke dag vergeet water te gevenquote:[..]
Noooh!![]()
Ik had even het licht aan moeten doen voor de kleurverzadiging.![]()
Check de geldboom.![]()
![]()
Een modellenlijn die duidelijk onder de prijs zit.. ja.quote:
Volgens mij was de Daewoo Nexia een winstgevend model.quote:Als je bijvoorbeeld naar de autoindustrie kijkt, welke Koreaan verkoopt substantieel veel modellen waardoor een VW, Ford, Toyota etc.... in de problemen zou kunnen komen.
Ik weet nog dat Daewoo de markt opkwam met een model gebasseerd op de Kadett.
Is al jaren onderdeel van Chevrolet.. plaatje zit zelfs op de auto's.quote:Het merk speelt, volgens mij, nog steeds een rol in de marge![]()
De modellen verkochten goed, de autodivisie was winstgevend, en produceerden per dag aantallen voor de hele wereld waar je helemaal eng van werd. zelfs WB kocht 01/1998 een splinternieuwe Daewoo Lanos.quote:Daewoo maakte ooit deel uit van een van de grote conglomeraten die Zuid-Korea telt. De onderneming begon in 1967 als textielfabrikant. Financiële problemen (een schuld van omgerekend miljard euro) na jaren van wanbeleid noopten tot een ingrijpende sanering. Topman/oprichter Kim Woo-choong ontvluchtte toen zijn land.
Weer wat nutteloze autoinfoquote:Ik probeer geen discussie te starten want ik weet nagenoeg niets over de de automobielindustrie![]()
Tjik tjikquote:Lijkt wel op de plant die ik elke dag vergeet water te geven
Net eindelijk afgewassen.. alles aan kant.. lekker schoon.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:39 schreef Rib-i het volgende:
Heb ik het huis aan kant, vaatwasser ingeruimd, bedden opgemaakt etc.... ben ik nog vergeten het plantje water te geven
:^quote:/nutteloze info
quote:En weer wat opgestoken over Daewoo/Chevrolet
Want bij een dergelijk bedrag is de drempel om nieuw te kopen ineens een stuk lager.quote:
Type Motor: lucht/oliegekoelde ééncilinder, viertakt, 4 kleppen/cilinder, carburator
Boring x slag: 98.8 x 73.6 mm
Cilinderinhoud: 497,8 cc
Vermogen: 25 kW - 34 pk/6.500 o.p.m.
Koppel: 44 Nm/4.750 o.p.m.
Transmissie: ketting
Versnellingen: 5
Voorrem: hydraulisch bediende enkele 320 mm schijf met vierzuigerremklauwen
Achterrem: hydraulisch bediende enkele 320 mm schijf met vierzuigerremklauwen
Voorvering: Marzocchi 40 mm UPSD, niet regelbaar, veerweg 148.5 mm
Achtervering: stalen dubbelzijdige achterbrug, qua veervoorspanning regelbare Sachs monoshock, veerweg 140 mm
Voorband: 110/80-17
Voorband: 140/70-17
Wielbasis: 1390 mm
Naloop: 104 mm
Balhoofdshoek: nb°
Zithoogte: 810 mm
Gewicht: 160 kg
Tankinhoud: 18 l.(l. reserve)
Prijs: B: ¤ 3.999,00 - Nl: ¤ 4.399,00
Test: M&L 12/05
bron.
quote:Op maandag 26 februari 2007 15:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Net eindelijk afgewassen.. alles aan kant.. lekker schoon.![]()
Gebruik al 7 jaar de koffie/waterkoker combi alleen als waterkoker.
Nu net even koffie mee gezet omdat de oploskoffie op is. Weet nu weer waarom koffie zetten een crime was met dat ding .. met vullen mors je water. Is een opening van 2x2 centimeter, en met het design van de kan giet je met serveren ook meer naast dan in het kopje. Alles onder hier
, ook het fornuis.
![]()
Zeker Chinees ontwerp van Princess.![]()
Cijfers zeggen me niet zoveel, geef mij maar de trend. Dan is het niet zo goedquote:[..]
![]()
Als je iets zelf nog niet interessant vind, kan het verder in de markt best wel scoren.
Ik meen dat bejaarden nogal dol op de Nexia waren.![]()
En Nederland is ook maar een klein landje after all.![]()
Inzet: verkoopaantallen in Nederland.
Waarvan in 1998 tot en met 1997 bijna alleen maar Nexia's.
In 1998 werden maar liefst vier nieuwe modellen geintroduceerd.
En dus ook de resultaten over die vier verdeeld.![]()
Prijs/Kwaliteit, de aankoopreden van de GSXquote:Op maandag 26 februari 2007 16:04 schreef Worldbeater het volgende:
En terug naar motoren, als de Cagiva River nog gewoon in het programma zat..
.. dan had WB nu een nieuwe motor gekocht...niet op looks, maar op prijs/kwaliteit.![]()
[..]
Want bij een dergelijk bedrag is de drempel om nieuw te kopen ineens een stuk lager.![]()
Maar wie wist van het bestaan van deze motor in 2006?
Inmiddels is hij uit het programma.![]()
Je moet natuurlijk wel een goed dealernetwerk hebben.
Bij auto's telt dit nog zoveel malen meer.![]()
Aan een Senseo zitten ook een hoop rare dingen heb ik inderdaad bij vriendinnetje gezien.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:17 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb dat met de Senseo, als ik de waterkan eraf haal loopt er een straal water uit
Heel goed is een martkaandeel van 2% niet inderdaad.quote:Cijfers zeggen me niet zoveel, geef mij maar de trend. Dan is het niet zo goed
I get the point![]()
Die is ook top.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:19 schreef Rib-i het volgende:
Prijs/Kwaliteit, de aankoopreden van de GSX
Geweldig filmpiequote:Op maandag 26 februari 2007 13:01 schreef worldpimber het volgende:
![]()
Brrrrr....... die expositie zeker.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:40 schreef -XX- het volgende:
Goeiemiddag
Net opgezetten lijken wezen kijkenWooot
Leuk ding welquote:Op maandag 26 februari 2007 16:04 schreef Worldbeater het volgende:
En terug naar motoren, als de Cagiva River nog gewoon in het programma zat..
.. dan had WB nu een nieuwe motor gekocht...niet op looks, maar op prijs/kwaliteit.![]()
[..]
Want bij een dergelijk bedrag is de drempel om nieuw te kopen ineens een stuk lager.![]()
Maar wie wist van het bestaan van deze motor in 2006?
Inmiddels is hij uit het programma.![]()
Je moet natuurlijk wel een goed dealernetwerk hebben.
Bij auto's telt dit nog zoveel malen meer.![]()
Bouw het geval in Azie onder licentie, en hij kost -bij dezelfde winst- nog maar ¤2.500,00 nieuw.quote:
Bij BazzieK je aanstaande schoonouders geweestquote:Op maandag 26 februari 2007 16:40 schreef -XX- het volgende:
Goeiemiddag
Net opgezetten lijken wezen kijkenWooot
quote:Op maandag 26 februari 2007 16:30 schreef Worldbeater het volgende:
Animaltime.![]()
Lief klein poesje.Nog liever groot poesje.
Deze tekkel houdt van poesjes!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Sommige slangen zijn langer. 18+![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 16:30 schreef Worldbeater het volgende:
Animaltime.![]()
Lief klein poesje.Nog liever groot poesje.
Deze tekkel houdt van poesjes!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Sommige slangen zijn langer. 18+![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:06 schreef Rib-i het volgende:
Bij BazzieK je aanstaande schoonouders geweest
En ik maar wachten........quote:Op maandag 26 februari 2007 17:10 schreef worldpimber het volgende:
http://www.yourdailymedia.com/media/1169527148/When_Cats_Attack
Ik schrijf tegenwoordig wel eens wat dingen op de kalender, is dat ook erg?quote:Op maandag 26 februari 2007 13:43 schreef Rib-i het volgende:
Hicham post de laatst ook niet veel, bezig met de studie
Damn, nog eventjes en hij koopt een agenda
Muahha jackass 2 ownedquote:Op maandag 26 februari 2007 17:07 schreef worldpimber het volgende:
Me moeder die in haar string+bh staat te dansen op 1 DING![]()
![]()
http://www.crazyclips.nl/Fouradi_1_Ding_clip_5566_videoclip.html
Hebben we het nog niet over vroegah gehadquote:Op maandag 26 februari 2007 17:26 schreef hicham het volgende:
Leuk joh, als die 40+'ers-werklozen aan het slowchatten zijn hier[afbeelding]
quote:[..]
Ik schrijf tegenwoordig wel eens wat dingen op de kalender, is dat ook erg?
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:07 schreef worldpimber het volgende:
Me moeder die in haar string+bh staat te dansen op 1 DING![]()
![]()
Goed liedje, zeker hitpotentiequote:
Oh nee he, houd je mond nou toch eensquote:Op maandag 26 februari 2007 17:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hebben we het nog niet over vroegah gehad
Goed... denk ikquote:[..]
Hoe gaat het met de studie

Niet leuk!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:20 schreef kratjuh het volgende:
Tjek deze shizzle uit Live Opgenomen ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |