Over???quote:Op maandag 26 februari 2007 19:17 schreef Frosting het volgende:
Vanavond om 20:45 gesprek !!
over de ex van Natasja misschien?quote:Op maandag 26 februari 2007 19:18 schreef Tomahawk39 het volgende:
wtf was dat?
Hopelijkquote:Op maandag 26 februari 2007 19:17 schreef Frosting het volgende:
Vanavond om 20:45 gesprek !!
Het thee gooien naar Huub van Amanda vanochtend.quote:
Ik denk de echte vader dus.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub heeft ooit wat over Jenna gezegd en nu dreigt haar echte vader??
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub heeft voor de gein een keer gezegd dat hij graag met jenna uit wilde.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:19 schreef uniekhoorn het volgende:
op zich netjes dat ze hem waarschuwd, die amoebe dreigt steeds met 'jij moet ook eens het huis uit' (aansporing tot geweld)quote:Op maandag 26 februari 2007 19:18 schreef Inukshuk het volgende:
Wat is dat nou voor een verkapte bedreiging richting Huub van Natasia?
"als ze groot is" zei hij toch?quote:Op maandag 26 februari 2007 19:20 schreef Dogga het volgende:
Natasia vond dat de vader van der dochter niet blij was met Huubs pedofiele opmerking over het daten van haar dochter of iets in die richting
Maar wie is Jenna?quote:Op maandag 26 februari 2007 19:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze heeft nu zo vaak gezegd dat ze het bewust heeft gedaan dat moet toch betekenen dat ze eruit gaat....ik zou het niet anders wetenquote:Op maandag 26 februari 2007 19:19 schreef scanman01 het volgende:
Nu ik haar zo hoor... ZE MOET ER ECHT UIT !!!!!!!
Als ze haar nu nog laten zitten...
Wordt in een adem genoemd met de Endstra-tapes. Wil je nog meer weten?quote:Op maandag 26 februari 2007 19:20 schreef bosb het volgende:
Iemand die een idee heeft wie of wat de ex van natasia is???
Je valt in herhaling vandaag.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:19 schreef scanman01 het volgende:
Ze heeft echt niet door dat het gewoon voor 99% duidelijk is dat ze de regels heeft overtreden en weg moet vanavond.
ja eigenlijk welquote:Op maandag 26 februari 2007 19:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wordt in een adem genoemd met de Endstra-tapes. Wil je nog meer weten?
miltonquote:Op maandag 26 februari 2007 19:21 schreef farceman het volgende:
Dat is de ex van Natasia (en vader kinderen) en die de afrekeningen van Endstra en Holleeder.
Hij is onder andere wereld kampioen kickboxen geweest. Ben zijn naam ff kwijt.
Huub heeft voor de gein ooit eens iets gezegt over Jenna, hij krijgt nu een waarschuwing van Natasia dat de 'vader' daar niet blij mee is, en hij moet kappen daarmee. Huub schrikt zichtbaar, en zegt dat hij het maar 1x gedaan heeft.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:19 schreef Kaleddis het volgende:
Waar ging dat gesprekje met Natasia en Huub nu over. Begint opeens de bufferen als een gek hier![]()
Wat Huub heeft gezegd is dat hij de dochter wil daten als ze 18 is .. Gewoon een grap. Tis ook een mooi meisiequote:
Zoiets dacht ik ook eigenlijk. En terecht, Huub moet dat soort idiote teksten uit zijn hoofd laten.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:20 schreef Dogga het volgende:
Natasia vond dat de vader van der dochter niet blij was met Huubs pedofiele opmerking over het daten van haar dochter of iets in die richting
Haar ex is Milton Felter. Een beruchte kickbox-leraar die voorkomt in de endstra-tapes........quote:Op maandag 26 februari 2007 19:19 schreef akveor het volgende:
Dit ging weer over ENDSTRA in de privateroom.... moet toch eens uitgezocht worden....maar hoe?
dat zei ze net toch in de keuken tegen hem?quote:Op maandag 26 februari 2007 19:21 schreef maikel112 het volgende:
toch heb ik het idee dat het natasia geen f*ck scheelt als amanda eruit vliegt
Dat idee heb ik ook.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:21 schreef maikel112 het volgende:
Ja 2 secondequote:Op maandag 26 februari 2007 19:22 schreef happyme28 het volgende:
Amanda gaat niet, dat is jammer want ze is zo overtuigd dat ze blijft.
Eric zegt nu tegen Amanda dat zij natuurlijk ook zijn spullen in de vijver hebben gegooid. Ja, toen was ze stil.
haperende streams hier, mis wat stukjesquote:Op maandag 26 februari 2007 19:22 schreef Sug4r het volgende:
[..]
dat zei ze net toch in de keuken tegen hem?
Volgens mij ging de dreiging uit van de vader van Amanda............, volgens Natasia.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:19 schreef bosb het volgende:
huub wordt bedreigt door de gevaarlijke ex van natasia......
Ik denk niet dat de ex van zdngmw de villa binnenkomt met zijn maffiaverleden.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:22 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Huub heeft voor de gein ooit eens iets gezegt over Jenna, hij krijgt nu een waarschuwing van Natasia dat de 'vader' daar niet blij mee is, en hij moet kappen daarmee. Huub schrikt zichtbaar, en zegt dat hij het maar 1x gedaan heeft.
WTF is dit voor een bangmakerij? Is die vette ex van Natasia soms almachtig? Kom nou toch, als dit Natasia over de rooie krijgt, hoppa ook eruit! Laat die ex dan maar eens komen.. Huub gewoon door blijven gaan, wat een achterlijk gedoe dit zeg, en dat Huub daar in trapt!!![]()
Oja, dat kan het iid zijn! Maar het is duidelijk dat de echte vader van natasia's dochter er niet blij mee is.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub heeft voor de gein een keer gezegd dat hij graag met jenna uit wilde.
Als ze 18 was.
die komen allemaal in een oilvat met cement op de bodem terecht!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:21 schreef farceman het volgende:
Dat is de ex van Natasia (en vader kinderen) en die de afrekeningen van Endstra en Holleeder.
Hij is onder andere wereld kampioen kickboxen geweest. Ben zijn naam ff kwijt.
Ah nu begrijp ik het.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:23 schreef Kinga het volgende:
[..]
cheyenne dus...natasia noemt haar yenne...
Wind je niet zo op joh, denk aan je bloeddruk.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:23 schreef scanman01 het volgende:
Amanda wil dat er regels komen. DIE REGELS ZIJN ER !!!!!!!!!
Amanda: "Kijk naar die jongen. Dat is toch gewoon te triest voor woorden"
Meid, JIJ BENT TE TRIEST VOOR WOORDEN. Ze snapt er echt niets van. Geef dat kind een spuitje. Het is echt voor haar eigen bestwil.
Deze is o.k.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:23 schreef maikel112 het volgende:
[..]
haperende streams hier, mis wat stukjes
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:23 schreef scanman01 het volgende:
Meid, JIJ BENT TE TRIEST VOOR WOORDEN. Ze snapt er echt niets van. Geef dat kind een spuitje. Het is echt voor haar eigen bestwil.
Wat Yvonne?quote:Op maandag 26 februari 2007 19:22 schreef yvonne het volgende:
Dit hoor ik nu voor de 9869868976e keer vandaag, PLAAT!!
Ja dat vind ik zo achterlijk van haar ze heeft zijn spullen in de vijver gegooidquote:Op maandag 26 februari 2007 19:23 schreef Sarah-Louise het volgende:
kom niet in m'n kast .... wáárom zegt nou niemand dat ZIJ is begonnen met het inpakken van Huub's spullen gisteren
Zowel Brian als Natasia reageerden bij het ontbijt gelaten.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:21 schreef maikel112 het volgende:
Die heeft ze al een paar keer gehad.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:23 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:24 schreef noa84 het volgende:
Nu weet ik waarom Amanda zulk vet haar heeft... komt van al die boter op haar hoofd
Cc, zo ken ik je niet!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:23 schreef Copycat het volgende:
Er zíjn regels, Amanda!
Kijk in de spiegel lelijke hoer; dan zie je te triest voor woorden.
Eric is een suffe nepkut hij waait met alle winden mee, ik had teveel verwachtingen van hem. Hij kruipt bij iedereen het liefst in de reetquote:Op maandag 26 februari 2007 19:25 schreef Copycat het volgende:
Eric is zo'n suffe kastnicht. "Daar heb je gelijk in, het spijt me schat."
Aanwinstje!
psies, dus is dit pure onzin van Natasia om dit naar voren te brengen. Zij noemde Huub's broer toch ook 'kinderneukeraar".quote:Op maandag 26 februari 2007 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de ex van zdngmw de villa binnenkomt met zijn maffiaverleden.
Misschien veel opgesloten vroeger, ze had het vanmiddag over claustrofobie, en ja , ze kon het uitspreken gekgenoeg.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:24 schreef Sarah-Louise het volgende:
Och Jezus .. .Eric is óók in haar kast geweest. Wat heeft dat kind met kasten ?????
Dat is gewoon écht zo!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:26 schreef snetje het volgende:
hoe raar !! amanda heeft er meer moeite mee dat ze in haar kast zitten dan in haar doos![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zet een k voor elke waken en het klopt beterquote:Op maandag 26 februari 2007 19:27 schreef Sarah-Louise het volgende:
'Daar heb ik Amanda voor gewaakt, jou voor gewaakt en ik heb mezelf er ook voor moeten waken'... .zegt Brian in zijn o zo kromme Hollands.
ik denk dat ze niemand meer kunnen vinden omdat personen als amoebe het niveau naar nul halenquote:Op maandag 26 februari 2007 19:26 schreef Myriam1978 het volgende:
Komt niemand in ruil van Ilona dan?
Ga jij eens rap een eindje wandelen, en kom maar om 20.45 terug.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:26 schreef scanman01 het volgende:
Ik zit me hier enorm druk om te maken. Eigenlijk net zo erg als toen Huub eruit werd gezet.
Ik zou het echt bij de beesten af vinden als dat mens nog mag blijven ook. Redactie, flikker haar er aub uit. Die tieten kennen we nu wel en met Amanda in het huis wordt het programma veel te veel tokkie niveau. Dit is gewoon dé kans om weer wat kwaliteit terug te halen, dus eruit met die griet.
Ik kan beter de streams een paar uurtjes uit zetten inderdaad. Helemaal als ze straks nog enorm gematst wordt ookquote:Op maandag 26 februari 2007 19:24 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wind je niet zo op joh, denk aan je bloeddruk.
die regel is ingesteld n.a.v. de eerdere incidenten van Brian en Natasia. Vanaf toen ging de regel inquote:Op maandag 26 februari 2007 19:28 schreef Myriam1978 het volgende:
Als Amanda uit moet voor dat koffie verhaal moet dan Brian en Natasja ook weg voor het water en wijn verhaal vind ik...
Waar is die journalist die dit uit kan zoeken...? zou een leuke rel zijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:27 schreef Tissik het volgende:
Toch blijft dat meer dan vreemd. Zowel de ex van Natasia (Milton, dus niet Wilgo), als de Thai boxleraar van DGK, worden beide met naam en toenaam genoemd in de Endstra tapes? Wie gelooft er in zóveel toeval?![]()
En een extra k achter de tweede.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Zet een k voor elke waken en het klopt beter
Precies !quote:Op maandag 26 februari 2007 19:27 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
psies, dus is dit pure onzin van Natasia om dit naar voren te brengen. Zij noemde Huub's broer toch ook 'kinderneukeraar".
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:30 schreef 2live het volgende:
ik luister liever naar brian en natasia als naar amanda![]()
![]()
Die heeft echt afgedaan ja. Ik hoop dat ze 'm eruit stemmen. Achterbakse relnichtquote:Op maandag 26 februari 2007 19:29 schreef shmoopy het volgende:
Die Eric verdraag ik ook heel slecht, hoor, wat een achterbakse kleuter.
CC is duidelijk pissed, ik was bij een vorige post ook al verbaasd.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:27 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Cc, zo ken ik je niet!
ga door, dat scheelt mij weer typen
Ze gaat echt, scan. Ik weet het nu zeker.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan beter de streams een paar uurtjes uit zetten inderdaad. Helemaal als ze straks nog enorm gematst wordt ook
Vast wel, ze hebben een nieuw blik met domme trollen losgetrokken, daarvan staat er nu 1 van bij de poort.. Amanda schreeuwt, "sooow heej wat fijn dat je me komt haaluh, en trol uit blik zegt; Neej joh, ik ga nu met Brian fokkuh joh!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik denk dat ze niemand meer kunnen vinden omdat personen als amoebe het niveau naar nul halen
Waait met elke wind mee... maar is ook pas nieuw.... wat ie tot nu toe heeft laten was vulgair of onder de maat.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:29 schreef shmoopy het volgende:
Die Eric verdraag ik ook heel slecht, hoor, wat een achterbakse kleuter.
me 2...en dat wil wat zeggen!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:30 schreef 2live het volgende:
ik luister liever naar brian en natasia als naar amanda![]()
![]()
Ik ben blij dat ik niet de enige ben, ik zit me kapot te ergeren aan dat mens. Ik heb gisteren gezien dat ze met haar zatte kop samen met Eric die kleding van Huud eerst in de bosjes wilde gooien en naderhand in de vijver.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:26 schreef scanman01 het volgende:
Ik zit me hier enorm druk om te maken. Eigenlijk net zo erg als toen Huub eruit werd gezet.
Ik zou het echt bij de beesten af vinden als dat mens nog mag blijven ook. Redactie, flikker haar er aub uit. Die tieten kennen we nu wel en met Amanda in het huis wordt het programma veel te veel tokkie niveau. Dit is gewoon dé kans om weer wat kwaliteit terug te halen, dus eruit met die griet.
Tuurlijk gaat ze. Zonder twijfel.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze gaat echt, scan. Ik weet het nu zeker.![]()
wow ... allevier de lettergrepen? .. en ging dat in één vloeiende uitspraak?quote:Op maandag 26 februari 2007 19:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien veel opgesloten vroeger, ze had het vanmiddag over claustrofobie, en ja , ze kon het uitspreken gekgenoeg.
Ik snap ook niet wat Huub iedere x met dat enstra verhaal probeerde te bereiken.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:22 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Huub heeft voor de gein ooit eens iets gezegt over Jenna, hij krijgt nu een waarschuwing van Natasia dat de 'vader' daar niet blij mee is, en hij moet kappen daarmee. Huub schrikt zichtbaar, en zegt dat hij het maar 1x gedaan heeft.
WTF is dit voor een bangmakerij? Is die vette ex van Natasia soms almachtig? Kom nou toch, als dit Natasia over de rooie krijgt, hoppa ook eruit! Laat die ex dan maar eens komen.. Huub gewoon door blijven gaan, wat een achterlijk gedoe dit zeg, en dat Huub daar in trapt!!![]()
Ik luister nu hoe is het mogelijk naar Brainles en Zdngmw, Amoebe en Erik kan ik niet horen.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:32 schreef blomst het volgende:
En ze gaat maar door en door en door, en volgens mij is ze net ongesteld geweest.
Holleeder-tuig in de Gouden Kooiquote:Op maandag 26 februari 2007 19:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Waar is die journalist die dit uit kan zoeken...? zou een leuke rel zijn.
Ze kunnen echt niet anders Scan, anders is het hek van de dam!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:26 schreef scanman01 het volgende:
Zeker geen toeval, bovenstaande is de reden dat Natas in de kooi zit, die gasten hebben gewoon verstand van vastgoed...quote:Op maandag 26 februari 2007 19:27 schreef Tissik het volgende:
Toch blijft dat meer dan vreemd. Zowel de ex van Natasia (Milton, dus niet Wilgo), als de Thai boxleraar van DGK, worden beide met naam en toenaam genoemd in de Endstra tapes? Wie gelooft er in zóveel toeval?![]()
Op Nathanael.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:32 schreef Myriam1978 het volgende:
Op wie had Natasja ooit water gegooid ook al weer?
Wijn, op nathanaelquote:Op maandag 26 februari 2007 19:32 schreef Myriam1978 het volgende:
Op wie had Natasja ooit water gegooid ook al weer?
Je bent niet de enige,quote:Op maandag 26 februari 2007 19:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik luister nu hoe is het mogelijk naar Brainles en Zdngmw, Amoebe en Erik kan ik niet horen.
Huub heeft nog een plastic popje onder zijn bedquote:Op maandag 26 februari 2007 19:35 schreef ruby het volgende:
Maar ja, als Amanda eruit gaat, met wie moet Brian het dan doen?
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:22 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Haar ex is Milton Felter. Een beruchte kickbox-leraar die voorkomt in de endstra-tapes........
Een laagje!!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda: Ik keek naar mijn kopje, het was koud er zat nog een laagje in en ik dacht ik gooi.
Yeah right!
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:36 schreef Fast_Eddy het volgende:
amanda weg en een 200 kilo wegende student terug hehe
Hup, ook z'n kut verkopen achter CS.quote:
Hoezo? Ze doen het om kwart voor 9. Even snel een officiele waarschuwing en dan de nieuwe miljonair. Lijkt me duidelijk. Ze gaan het echt flikken dat ze de regels even opzij leggen en laten Amanda gewoon blijven / rond paraderen.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze gaat echt, scan. Ik weet het nu zeker.![]()
Jaaah!! Valt me dus enorm tegen van hem!! Had ik echt niet verwacht, wat een meeloper.quote:
Van liefde was geen sprakequote:Op maandag 26 februari 2007 19:36 schreef Miraaa het volgende:
Nou Brian ziet er aardig uit als iemand met zwaar liefdesverdriet, zeg![]()
Ik ben bang dat je gelijk heb scan.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Ze doen het om kwart voor 9. Even snel een officiele waarschuwing en dan de nieuwe miljonair. Lijkt me duidelijk. Ze gaan het echt flikken dat ze de regels even opzij leggen en laten Amanda gewoon blijven / rond paraderen.
Precies, ze had net zitten roeren, zat nog helemaal vol.quote:
Natasia is diegene die haar kinderen in de picture heeft gezet, niet Huub!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:33 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat Huub iedere x met dat enstra verhaal probeerde te bereiken.
Natasia heeft 2 kinderen bij die ex, maar nog zij, noch haar kinderen hebben met die vent te maken.
In principe trekt hij natasia ook bewust de shit in en erger.......die kinderen worden ook even gemakshalve mee gelinkt.
Hij speelt hoog spel en daarbij kan hij hoog spel terug verwachten.
nee, ik begin er vertrouwen in te krijgen, zelfs brian en natasia begrijpen dat ze eruit moet.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Ze doen het om kwart voor 9. Even snel een officiele waarschuwing en dan de nieuwe miljonair. Lijkt me duidelijk. Ze gaan het echt flikken dat ze de regels even opzij leggen en laten Amanda gewoon blijven / rond paraderen.
Meters, meters, meters dikquote:Op maandag 26 februari 2007 19:34 schreef shmoopy het volgende:
Oooooh, ze moeten het spél volwassener maken van Amoebe.
Heeft ze nou echt zo'n plaat voor d'r kop dat ze niet een beetje beseft dat haar verblijf op de tocht staat
Ik vrees dat ze nog meer verstand hebben van andere zaken, en toevallig ook in deze branche zijn ingezet als "nevenactiviteit".quote:Op maandag 26 februari 2007 19:34 schreef Tomsky het volgende:
[..]
Zeker geen toeval, bovenstaande is de reden dat Natas in de kooi zit, die gasten hebben gewoon verstand van vastgoed...
Niet te versmaden dit, zeker de naam van de kockboxleraar Hans Nijman.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:34 schreef bosb het volgende:
[..]
Holleeder-tuig in de Gouden Kooi
http://witheet.zattevrien(...)ls_criminele_format/
Zijn al wat mensen mee bezig geweest......
Dr extensions zijn opgeschoven naar volgende week, wellicht een hint?quote:Op maandag 26 februari 2007 19:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die zal binnen no-time kapot zijn met zijn geram.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Huub heeft nog een plastic popje onder zijn bed![]()
Ik hield op school ook al niet zo van geschiedenis, dus sla een keertje overquote:Op maandag 26 februari 2007 19:39 schreef HiDiHo het volgende:
Hee stelletje lurkers, de uitzending is bezig hoor.![]()
Whahaha!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:26 schreef Gigageil het volgende:
Je vergeet wat Huub:
Neptieten, heze stem van iemand van 34, adamsappel, geschoren wenkbrauwen, overhangende oogleden, geen kin, geen kaaklijn, nepharen, konijne-bontjas, geen kledingsmaak, matennaaister, onbetrouwbaar, aso tokkie gedrag, geen tafelmanieren, agressief, suuuuuuuper dom, waait met alle winden mee, geen eigen mening, trots op haar siliconenen laat die dan ook op ieder moment zien als de gelegenheid zich voordoet......(daar vindt ze dan wel weer werk mee
aan de paal of in een sexclub)......oh ja.....materalistisch.......haar spullen zijn haar alles.....
![]()
No way, al helemaal niet na haar tirades dat ze het bewust heeft gedaan omdat ze vindt dat er regels moeten komen.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Louis Anderson?quote:Op maandag 26 februari 2007 19:37 schreef Miraaa het volgende:
[..]
[afbeelding]
Tis net........K*t ik kan er niet opkomen![]()
Misschien heeft 10/jdm wel strafwerk gekregenquote:Op maandag 26 februari 2007 19:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet te versmaden dit, zeker de naam van de kockboxleraar Hans Nijman.
Heeft Tien zijn huiswerk wel gedaan?
Ik ookquote:Op maandag 26 februari 2007 19:37 schreef 2live het volgende:
natasia en brian hebben amanda gewoon al afgeschreven!!!
terwijl de kapper tegen brian zei dat de extensions vandaag er waren. Toen snapte brian het al, zei hij net.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dr extensions zijn opgeschoven naar volgende week, wellicht een hint?
Exit Amoebe.
Moet ze meteen de kleren van huub halen.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Er komt zometeen alleen een regel dat ze niet aan elkaar spullen komen en Amanda krijgt een waarschuwing.
Amanda herhaalt dit naar mijn idee te vaak, dat heeft ze misschien al van achter gehoord?
Mocht je de klas wel in dan ?quote:Op maandag 26 februari 2007 19:40 schreef bosb het volgende:
[..]
Ik hield op school ook al niet zo van geschiedenis, dus sla een keertje over
Het is in Nederland zo en misschien wel in andere landen ookquote:
Die kijk ik niet medelurkerquote:Op maandag 26 februari 2007 19:39 schreef HiDiHo het volgende:
Hee stelletje lurkers, de uitzending is bezig hoor.![]()
Whahahas...nog dommer dan dom!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:41 schreef Kerdaben het volgende:
Amanda is lekker bezig over stelen en de wet![]()
Aan het tijdstip te zien (vlak voordat de nieuwe miljonair komt) gaat ze er niet uit. Ze krijgt een waarschuwing en daar houdt het mee op. Het resultaat van een eventuele exitmelding gaan ze heus niet na een paar minuutjes al afbreken omdat er een nieuwe miljonair komt. Nee, dit kan haast niet meer dan alleen een waarschuwing worden.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:34 schreef Dark het volgende:
[..]
Ze kunnen echt niet anders Scan, anders is het hek van de dam!
Hoe denk je dat Huub om zal gaan met opnieuw herziene regels?
Eerst mag je wel wat gooien in woede, dan niet en nu weer wel?
Het niets met Tokkie gehalte te maken, gewoon met duidelijkheid!
En misschien kunnen ze de regels meteen aanscherpen over het ontvreemden van andermans spullen..................
en graag met terugwerkende kracht - zie Brian!
Ja zelfs JIJ kan lelijk zijnquote:Op maandag 26 februari 2007 19:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dr extensions zijn opgeschoven naar volgende week, wellicht een hint?
Exit Amoebe.
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:42 schreef yvonne het volgende:
Het is in Nederland zo en misschien wel in andere landen ook
Blijkbaar kun jij het nog opbrengen om ernaar te luisteren: knap!!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:40 schreef Dlocks het volgende:
Zo Eric laat nu wel weten hoe het zit en dan het haar eigen probleem is.
John Candy maar dan met donkere krullen en niet dood?quote:Op maandag 26 februari 2007 19:37 schreef Miraaa het volgende:
[afbeelding]
Tis net........K*t ik kan er niet opkomen![]()
Was het maar waar! Ik kan haar nog veel te goed horen.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:40 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat wicht heeft een betonnen plaat voor dr kop
quote:
Ben jij verantwoordelijk voor je ex-(en) ?quote:Op maandag 26 februari 2007 19:38 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Natasia is diegene die haar kinderen in de picture heeft gezet, niet Huub!
Natasia is diegene die er blijbaar mee zit dat Huub haar ex heeft aangehaald, niet Huub
Natasia is diegene die Huub;s broer 'kinderneukeraar' heeft genoemd.
Leuke kindjes van Natas, daar niet van, maar Huub gebruikt gewoon elke informatie die hij heeft. Wat is het verschil dat Huub een opmerking maakt over de kinderen van Natasia, en Natasia over Huub's broer door te zeggen dat hij een kinderneukeraar is?
Natasia zat al in de shit, en dat wordt elke dag erger, daar kiest ze voor!
Adem in ... adem uit. Alles komt goed!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:26 schreef scanman01 het volgende:
Nu je het zegt!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:43 schreef Leandra het volgende:
John Candy maar dan met donkere krullen en niet dood?
Haren wassen(!!!) hoort niet in dat rijtje thuis. Veel plezier verder!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:40 schreef noekje het volgende:
Ik ga morgen een Amanda-dag houden heb ik net besloten. Ik ga onder zonnebank, haren wassen (ja ja), haren stijlen, drapeer mijn 2 katten om nek en ga wat schreeuwen tegen de kinderen dat ze niet zo kinderachtig moeten doen en dat ze van het speelgoed af moeten blijven want dat is van mij. Dan ga ik aan de eettafel zitten en wachten totdat iemand mijn eten komt brengen. Vervolgens rook ik 2 pakjes sigaretten op en draai wat met mijn kont en dan mag mijn man zich helemaal laten gaan...uren achter elkaar.
Ik heb er nu al zin in!
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:40 schreef noekje het volgende:
Ik ga morgen een Amanda-dag houden heb ik net besloten. Ik ga onder zonnebank, haren wassen (ja ja), haren stijlen, drapeer mijn 2 katten om nek en ga wat schreeuwen tegen de kinderen dat ze niet zo kinderachtig moeten doen en dat ze van het speelgoed af moeten blijven want dat is van mij. Dan ga ik aan de eettafel zitten en wachten totdat iemand mijn eten komt brengen. Vervolgens rook ik 2 pakjes sigaretten op en draai wat met mijn kont en dan mag mijn man zich helemaal laten gaan...uren achter elkaar.
Ik heb er nu al zin in!
ja die...kon ook al niet op z'n naam komenquote:Op maandag 26 februari 2007 19:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
John Candy maar dan met donkere krullen en niet dood?
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:41 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik voor het eerst begrijpelijke woorden uit Brian komen![]()
Scan wat ben je somber.............ze gaat echt wel moven hoor.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Aan het tijdstip te zien (vlak voordat de nieuwe miljonair komt) gaat ze er niet uit. Ze krijgt een waarschuwing en daar houdt het mee op. Het resultaat van een eventuele exitmelding gaan ze heus niet na een paar minuutjes al afbreken omdat er een nieuwe miljonair komt. Nee, dit kan haast niet meer dan alleen een waarschuwing worden.
Welnee joh, ze ergeren zich achter net zo hard als wij aan dat schelle proletengesnetter van die achterlijke kut.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn katten willen nooit blijven liggen als ik ze drapeerquote:Op maandag 26 februari 2007 19:44 schreef Tissik het volgende:
[..]
Haren wassen(!!!) hoort niet in dat rijtje thuis. Veel plezier verder!
Ammehoela .... op het filmpje is zelfs te zien dat Palma het kopje bij haar neer zet. En dat laagje bleek een flinke sloot te zijn. De troel zit gewoon fout ... eruit ermee !quote:Op maandag 26 februari 2007 19:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda: Ik keek naar mijn kopje, het was koud er zat nog een laagje in en ik dacht ik gooi.
Yeah right!
Whehehe wat een low-life onkruidquote:Op maandag 26 februari 2007 19:44 schreef the_undertaker het volgende:
[afbeelding]
Is dat die ex van Natasia
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:44 schreef the_undertaker het volgende:
[afbeelding]
Peter Jan ?quote:Op maandag 26 februari 2007 19:44 schreef the_undertaker het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:44 schreef Marrije het volgende:
Ze heeft zeker ook braaksporen gevonden?
Ze wekt heel veel woede op onder de streamers..... en daarom staan ze nu bij de redactie te juichen. Dat is exact wat ze willen. Daarom zijn ze zo blij met Natasia en zijn ze nu ook blij met viswijs Amanda. Die twee bij elkaar maakt het wat mij betreft veel te goedkoop allemaal, maar als dat de makers niets uitmaakt.... dan zitten beide er tot het einde inquote:Op maandag 26 februari 2007 19:41 schreef CartWOman het volgende:
[..]
No way, al helemaal niet na haar tirades dat ze het bewust heeft gedaan omdat ze vindt dat er regels moeten komen.
Het komt niet in dat domme hoofd op dat het andersom gespeeld moet worden. En iets zegt me dat ze dit ordinaire wijf liever kwijt zijn.
Nee, dat is de Notorious B.I.G.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:44 schreef the_undertaker het volgende:
[afbeelding]
Hmm.. zou ik in ieder geval geen ruzie mee willen hebben als ik hem zo ziequote:
Een van die twee gorilla's (volgens mij die linker) is Milton Felter.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:44 schreef the_undertaker het volgende:
[afbeelding]
Meestal hebben ze ook een uur om te vertrekken.... tenminste NL en Huub wel... dus half tien.... miljonair om 21.00u....ja beetje vreemd allemaal.... Ik wil dat ze gewoon oprot...quote:Op maandag 26 februari 2007 19:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Aan het tijdstip te zien (vlak voordat de nieuwe miljonair komt) gaat ze er niet uit. Ze krijgt een waarschuwing en daar houdt het mee op. Het resultaat van een eventuele exitmelding gaan ze heus niet na een paar minuutjes al afbreken omdat er een nieuwe miljonair komt. Nee, dit kan haast niet meer dan alleen een waarschuwing worden.
Ze is gewoon zwangerquote:Op maandag 26 februari 2007 19:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze moest vannacht toch kotsen, las ik vanochtend?
linkerquote:Op maandag 26 februari 2007 19:46 schreef Sazziefrazzie het volgende:
is het die rechtse
Ik krijg medelijden met Huub.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:44 schreef the_undertaker het volgende:
[afbeelding]
Moet ze doen!quote:
amanda is wmb toch wel wat niveautjes lager dan welke bewoner ook daar...quote:Op maandag 26 februari 2007 19:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze wekt heel veel woede op onder de streamers..... en daarom staan ze nu bij de redactie te juichen. Dat is exact wat ze willen. Daarom zijn ze zo blij met Natasia en zijn ze nu ook blij met viswijs Amanda. Die twee bij elkaar maakt het wat mij betreft veel te goedkoop allemaal, maar als dat de makers niets uitmaakt.... dan zitten beide er tot het einde in
Echt, ze gaan het flikken. Amanda gaat alleen een waarschuwing krijgen.... met de melding dat de volgende keer dat iemand drank gooit wél een onmiddellijke exit is.
Wat een goed idee!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:40 schreef noekje het volgende:
Ik heb er nu al zin in!
Juist, dit haalt het programma zó naar beneden. Tijdens scheldpartijen verwachten we enig niveau, Natasia daargelaten.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Welnee joh, ze ergeren zich achter net zo hard als wij aan dat schelle proletengesnetter van die achterlijke kut.
Bekende van je?quote:
Nu begrijp ik Natasja als ze zegt: denk je nou echt dat ik buiten niet beschermd word?quote:Op maandag 26 februari 2007 19:46 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Hmm.. zou ik in ieder geval geen ruzie mee willen hebben als ik hem zo zie
Ze dachten bij haar waarschijnlijk aan een 2e Nena die op haar leek maar dan wel een die uit de kleren ging.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Welnee joh, ze ergeren zich achter net zo hard als wij aan dat schelle proletengesnetter van die achterlijke kut.
Meestal krijgen ze een uur om te pakkenquote:Op maandag 26 februari 2007 19:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je iets van een ander meeneemt zonder toestemming is dat diefstal ja maar blijkbaar snappen ze niet dat ze beiden in andermans spullen hebben gezeten.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:49 schreef scanman01 het volgende:
Wat zitten die gestoorden nou na te zoeken over diefstal en inbraak? Hebben ze dan nu beide zo weinig hersencellen dat ze niet snappen dat ze in een programma zitten en er dus niet gestolen kan worden, hoogstens verstopt?
Dat mag dan volgen TIEN de norm worden!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
19:05 - Wordt Amanda bang?
Terwijl de Miljonairs lekker aan het eten zijn roept Huub plots: “Amanda, post!” De 19-jarige staat op, loopt naar de deur, neemt de brief mee en leest hem voor. Uit de brief blijkt dat de Miljonairs vanavond om half negen moeten verzamelen op de bank naar aanleiding van de gebeurtenissen tijdens het ontbijt. Huub vertelt dat hij vanmorgen heeft gebeld omdat Amanda haar koffie over hem heen gooide. “Mijn letterlijke woorden waren dat de grens nu weer is opgezocht en dat De Gouden Kooi zelf maar moet weten wat er mee gebeurt”, laat Huub weten. Zouden er werkelijk gevolgen aan Amanda’s daad zitten of zal de nieuwe Miljonair dan komen. We zullen het zien…
hele goeie beslissing van huub, nú moet de redactie wel héél goed nadenken want hete vloeistoffen zijn toch écht niet normaal om in iemands gezicht te gooien
Het zorgt voor emoties en dat zorgt weer voor kijkcijfers. Daarom zit Natasia er ook nog steeds in.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:45 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:50 schreef petraa het volgende:
ERik zegt het is kastvredebreuk. pffff stelletje stumpers
Deja vuquote:Op maandag 26 februari 2007 19:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
19:05 - Wordt Amanda bang?
Terwijl de Miljonairs lekker aan het eten zijn roept Huub plots: “Amanda, post!” De 19-jarige staat op, loopt naar de deur, neemt de brief mee en leest hem voor. Uit de brief blijkt dat de Miljonairs vanavond om half negen moeten verzamelen op de bank naar aanleiding van de gebeurtenissen tijdens het ontbijt. Huub vertelt dat hij vanmorgen heeft gebeld omdat Amanda haar koffie over hem heen gooide. “Mijn letterlijke woorden waren dat de grens nu weer is opgezocht en dat De Gouden Kooi zelf maar moet weten wat er mee gebeurt”, laat Huub weten. Zouden er werkelijk gevolgen aan Amanda’s daad zitten of zal de nieuwe Miljonair dan komen. We zullen het zien…
hele goeie beslissing van huub, nú moet de redactie wel héél goed nadenken want hete vloeistoffen zijn toch écht niet normaal om in iemands gezicht te gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |