ja eigenlijk welquote:Op maandag 26 februari 2007 19:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wordt in een adem genoemd met de Endstra-tapes. Wil je nog meer weten?
miltonquote:Op maandag 26 februari 2007 19:21 schreef farceman het volgende:
Dat is de ex van Natasia (en vader kinderen) en die de afrekeningen van Endstra en Holleeder.
Hij is onder andere wereld kampioen kickboxen geweest. Ben zijn naam ff kwijt.
Huub heeft voor de gein ooit eens iets gezegt over Jenna, hij krijgt nu een waarschuwing van Natasia dat de 'vader' daar niet blij mee is, en hij moet kappen daarmee. Huub schrikt zichtbaar, en zegt dat hij het maar 1x gedaan heeft.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:19 schreef Kaleddis het volgende:
Waar ging dat gesprekje met Natasia en Huub nu over. Begint opeens de bufferen als een gek hier![]()
Wat Huub heeft gezegd is dat hij de dochter wil daten als ze 18 is .. Gewoon een grap. Tis ook een mooi meisiequote:
Zoiets dacht ik ook eigenlijk. En terecht, Huub moet dat soort idiote teksten uit zijn hoofd laten.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:20 schreef Dogga het volgende:
Natasia vond dat de vader van der dochter niet blij was met Huubs pedofiele opmerking over het daten van haar dochter of iets in die richting
Haar ex is Milton Felter. Een beruchte kickbox-leraar die voorkomt in de endstra-tapes........quote:Op maandag 26 februari 2007 19:19 schreef akveor het volgende:
Dit ging weer over ENDSTRA in de privateroom.... moet toch eens uitgezocht worden....maar hoe?
dat zei ze net toch in de keuken tegen hem?quote:Op maandag 26 februari 2007 19:21 schreef maikel112 het volgende:
toch heb ik het idee dat het natasia geen f*ck scheelt als amanda eruit vliegt
Dat idee heb ik ook.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:21 schreef maikel112 het volgende:
Ja 2 secondequote:Op maandag 26 februari 2007 19:22 schreef happyme28 het volgende:
Amanda gaat niet, dat is jammer want ze is zo overtuigd dat ze blijft.
Eric zegt nu tegen Amanda dat zij natuurlijk ook zijn spullen in de vijver hebben gegooid. Ja, toen was ze stil.
haperende streams hier, mis wat stukjesquote:Op maandag 26 februari 2007 19:22 schreef Sug4r het volgende:
[..]
dat zei ze net toch in de keuken tegen hem?
Volgens mij ging de dreiging uit van de vader van Amanda............, volgens Natasia.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:19 schreef bosb het volgende:
huub wordt bedreigt door de gevaarlijke ex van natasia......
Ik denk niet dat de ex van zdngmw de villa binnenkomt met zijn maffiaverleden.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:22 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Huub heeft voor de gein ooit eens iets gezegt over Jenna, hij krijgt nu een waarschuwing van Natasia dat de 'vader' daar niet blij mee is, en hij moet kappen daarmee. Huub schrikt zichtbaar, en zegt dat hij het maar 1x gedaan heeft.
WTF is dit voor een bangmakerij? Is die vette ex van Natasia soms almachtig? Kom nou toch, als dit Natasia over de rooie krijgt, hoppa ook eruit! Laat die ex dan maar eens komen.. Huub gewoon door blijven gaan, wat een achterlijk gedoe dit zeg, en dat Huub daar in trapt!!![]()
Oja, dat kan het iid zijn! Maar het is duidelijk dat de echte vader van natasia's dochter er niet blij mee is.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub heeft voor de gein een keer gezegd dat hij graag met jenna uit wilde.
Als ze 18 was.
die komen allemaal in een oilvat met cement op de bodem terecht!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:21 schreef farceman het volgende:
Dat is de ex van Natasia (en vader kinderen) en die de afrekeningen van Endstra en Holleeder.
Hij is onder andere wereld kampioen kickboxen geweest. Ben zijn naam ff kwijt.
Ah nu begrijp ik het.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:23 schreef Kinga het volgende:
[..]
cheyenne dus...natasia noemt haar yenne...
Wind je niet zo op joh, denk aan je bloeddruk.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:23 schreef scanman01 het volgende:
Amanda wil dat er regels komen. DIE REGELS ZIJN ER !!!!!!!!!
Amanda: "Kijk naar die jongen. Dat is toch gewoon te triest voor woorden"
Meid, JIJ BENT TE TRIEST VOOR WOORDEN. Ze snapt er echt niets van. Geef dat kind een spuitje. Het is echt voor haar eigen bestwil.
Deze is o.k.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:23 schreef maikel112 het volgende:
[..]
haperende streams hier, mis wat stukjes
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:23 schreef scanman01 het volgende:
Meid, JIJ BENT TE TRIEST VOOR WOORDEN. Ze snapt er echt niets van. Geef dat kind een spuitje. Het is echt voor haar eigen bestwil.
Wat Yvonne?quote:Op maandag 26 februari 2007 19:22 schreef yvonne het volgende:
Dit hoor ik nu voor de 9869868976e keer vandaag, PLAAT!!
Ja dat vind ik zo achterlijk van haar ze heeft zijn spullen in de vijver gegooidquote:Op maandag 26 februari 2007 19:23 schreef Sarah-Louise het volgende:
kom niet in m'n kast .... wáárom zegt nou niemand dat ZIJ is begonnen met het inpakken van Huub's spullen gisteren
Zowel Brian als Natasia reageerden bij het ontbijt gelaten.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:21 schreef maikel112 het volgende:
Die heeft ze al een paar keer gehad.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:23 schreef scanman01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |