Holleeder-tuig in de Gouden Kooiquote:Op maandag 26 februari 2007 19:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Waar is die journalist die dit uit kan zoeken...? zou een leuke rel zijn.
Ze kunnen echt niet anders Scan, anders is het hek van de dam!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:26 schreef scanman01 het volgende:
Ik zit me hier enorm druk om te maken. Eigenlijk net zo erg als toen Huub eruit werd gezet.
Ik zou het echt bij de beesten af vinden als dat mens nog mag blijven ook. Redactie, flikker haar er aub uit. Die tieten kennen we nu wel en met Amanda in het huis wordt het programma veel te veel tokkie niveau. Dit is gewoon dé kans om weer wat kwaliteit terug te halen, dus eruit met die griet.
Zeker geen toeval, bovenstaande is de reden dat Natas in de kooi zit, die gasten hebben gewoon verstand van vastgoed...quote:Op maandag 26 februari 2007 19:27 schreef Tissik het volgende:
Toch blijft dat meer dan vreemd. Zowel de ex van Natasia (Milton, dus niet Wilgo), als de Thai boxleraar van DGK, worden beide met naam en toenaam genoemd in de Endstra tapes? Wie gelooft er in zóveel toeval?![]()
Op Nathanael.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:32 schreef Myriam1978 het volgende:
Op wie had Natasja ooit water gegooid ook al weer?
Wijn, op nathanaelquote:Op maandag 26 februari 2007 19:32 schreef Myriam1978 het volgende:
Op wie had Natasja ooit water gegooid ook al weer?
Je bent niet de enige,quote:Op maandag 26 februari 2007 19:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik luister nu hoe is het mogelijk naar Brainles en Zdngmw, Amoebe en Erik kan ik niet horen.
Huub heeft nog een plastic popje onder zijn bedquote:Op maandag 26 februari 2007 19:35 schreef ruby het volgende:
Maar ja, als Amanda eruit gaat, met wie moet Brian het dan doen?
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:22 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Haar ex is Milton Felter. Een beruchte kickbox-leraar die voorkomt in de endstra-tapes........
Een laagje!!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda: Ik keek naar mijn kopje, het was koud er zat nog een laagje in en ik dacht ik gooi.
Yeah right!
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:36 schreef Fast_Eddy het volgende:
amanda weg en een 200 kilo wegende student terug hehe
Hup, ook z'n kut verkopen achter CS.quote:
Hoezo? Ze doen het om kwart voor 9. Even snel een officiele waarschuwing en dan de nieuwe miljonair. Lijkt me duidelijk. Ze gaan het echt flikken dat ze de regels even opzij leggen en laten Amanda gewoon blijven / rond paraderen.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze gaat echt, scan. Ik weet het nu zeker.![]()
Jaaah!! Valt me dus enorm tegen van hem!! Had ik echt niet verwacht, wat een meeloper.quote:
Van liefde was geen sprakequote:Op maandag 26 februari 2007 19:36 schreef Miraaa het volgende:
Nou Brian ziet er aardig uit als iemand met zwaar liefdesverdriet, zeg![]()
Ik ben bang dat je gelijk heb scan.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Ze doen het om kwart voor 9. Even snel een officiele waarschuwing en dan de nieuwe miljonair. Lijkt me duidelijk. Ze gaan het echt flikken dat ze de regels even opzij leggen en laten Amanda gewoon blijven / rond paraderen.
Precies, ze had net zitten roeren, zat nog helemaal vol.quote:
Natasia is diegene die haar kinderen in de picture heeft gezet, niet Huub!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:33 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat Huub iedere x met dat enstra verhaal probeerde te bereiken.
Natasia heeft 2 kinderen bij die ex, maar nog zij, noch haar kinderen hebben met die vent te maken.
In principe trekt hij natasia ook bewust de shit in en erger.......die kinderen worden ook even gemakshalve mee gelinkt.
Hij speelt hoog spel en daarbij kan hij hoog spel terug verwachten.
nee, ik begin er vertrouwen in te krijgen, zelfs brian en natasia begrijpen dat ze eruit moet.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Ze doen het om kwart voor 9. Even snel een officiele waarschuwing en dan de nieuwe miljonair. Lijkt me duidelijk. Ze gaan het echt flikken dat ze de regels even opzij leggen en laten Amanda gewoon blijven / rond paraderen.
Meters, meters, meters dikquote:Op maandag 26 februari 2007 19:34 schreef shmoopy het volgende:
Oooooh, ze moeten het spél volwassener maken van Amoebe.
Heeft ze nou echt zo'n plaat voor d'r kop dat ze niet een beetje beseft dat haar verblijf op de tocht staat
Ik vrees dat ze nog meer verstand hebben van andere zaken, en toevallig ook in deze branche zijn ingezet als "nevenactiviteit".quote:Op maandag 26 februari 2007 19:34 schreef Tomsky het volgende:
[..]
Zeker geen toeval, bovenstaande is de reden dat Natas in de kooi zit, die gasten hebben gewoon verstand van vastgoed...
Niet te versmaden dit, zeker de naam van de kockboxleraar Hans Nijman.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:34 schreef bosb het volgende:
[..]
Holleeder-tuig in de Gouden Kooi
http://witheet.zattevrien(...)ls_criminele_format/
Zijn al wat mensen mee bezig geweest......
Dr extensions zijn opgeschoven naar volgende week, wellicht een hint?quote:Op maandag 26 februari 2007 19:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die zal binnen no-time kapot zijn met zijn geram.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Huub heeft nog een plastic popje onder zijn bed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |