quote:Op maandag 26 februari 2007 19:24 schreef noa84 het volgende:
Nu weet ik waarom Amanda zulk vet haar heeft... komt van al die boter op haar hoofd
Cc, zo ken ik je niet!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:23 schreef Copycat het volgende:
Er zíjn regels, Amanda!
Kijk in de spiegel lelijke hoer; dan zie je te triest voor woorden.
Eric is een suffe nepkut hij waait met alle winden mee, ik had teveel verwachtingen van hem. Hij kruipt bij iedereen het liefst in de reetquote:Op maandag 26 februari 2007 19:25 schreef Copycat het volgende:
Eric is zo'n suffe kastnicht. "Daar heb je gelijk in, het spijt me schat."
Aanwinstje!
psies, dus is dit pure onzin van Natasia om dit naar voren te brengen. Zij noemde Huub's broer toch ook 'kinderneukeraar".quote:Op maandag 26 februari 2007 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de ex van zdngmw de villa binnenkomt met zijn maffiaverleden.
Misschien veel opgesloten vroeger, ze had het vanmiddag over claustrofobie, en ja , ze kon het uitspreken gekgenoeg.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:24 schreef Sarah-Louise het volgende:
Och Jezus .. .Eric is óók in haar kast geweest. Wat heeft dat kind met kasten ?????
Dat is gewoon écht zo!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:26 schreef snetje het volgende:
hoe raar !! amanda heeft er meer moeite mee dat ze in haar kast zitten dan in haar doos![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zet een k voor elke waken en het klopt beterquote:Op maandag 26 februari 2007 19:27 schreef Sarah-Louise het volgende:
'Daar heb ik Amanda voor gewaakt, jou voor gewaakt en ik heb mezelf er ook voor moeten waken'... .zegt Brian in zijn o zo kromme Hollands.
ik denk dat ze niemand meer kunnen vinden omdat personen als amoebe het niveau naar nul halenquote:Op maandag 26 februari 2007 19:26 schreef Myriam1978 het volgende:
Komt niemand in ruil van Ilona dan?
Ga jij eens rap een eindje wandelen, en kom maar om 20.45 terug.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:26 schreef scanman01 het volgende:
Ik zit me hier enorm druk om te maken. Eigenlijk net zo erg als toen Huub eruit werd gezet.
Ik zou het echt bij de beesten af vinden als dat mens nog mag blijven ook. Redactie, flikker haar er aub uit. Die tieten kennen we nu wel en met Amanda in het huis wordt het programma veel te veel tokkie niveau. Dit is gewoon dé kans om weer wat kwaliteit terug te halen, dus eruit met die griet.
Ik kan beter de streams een paar uurtjes uit zetten inderdaad. Helemaal als ze straks nog enorm gematst wordt ookquote:Op maandag 26 februari 2007 19:24 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wind je niet zo op joh, denk aan je bloeddruk.
die regel is ingesteld n.a.v. de eerdere incidenten van Brian en Natasia. Vanaf toen ging de regel inquote:Op maandag 26 februari 2007 19:28 schreef Myriam1978 het volgende:
Als Amanda uit moet voor dat koffie verhaal moet dan Brian en Natasja ook weg voor het water en wijn verhaal vind ik...
Waar is die journalist die dit uit kan zoeken...? zou een leuke rel zijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:27 schreef Tissik het volgende:
Toch blijft dat meer dan vreemd. Zowel de ex van Natasia (Milton, dus niet Wilgo), als de Thai boxleraar van DGK, worden beide met naam en toenaam genoemd in de Endstra tapes? Wie gelooft er in zóveel toeval?![]()
En een extra k achter de tweede.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Zet een k voor elke waken en het klopt beter
Precies !quote:Op maandag 26 februari 2007 19:27 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
psies, dus is dit pure onzin van Natasia om dit naar voren te brengen. Zij noemde Huub's broer toch ook 'kinderneukeraar".
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:30 schreef 2live het volgende:
ik luister liever naar brian en natasia als naar amanda![]()
![]()
Die heeft echt afgedaan ja. Ik hoop dat ze 'm eruit stemmen. Achterbakse relnichtquote:Op maandag 26 februari 2007 19:29 schreef shmoopy het volgende:
Die Eric verdraag ik ook heel slecht, hoor, wat een achterbakse kleuter.
CC is duidelijk pissed, ik was bij een vorige post ook al verbaasd.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:27 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Cc, zo ken ik je niet!
ga door, dat scheelt mij weer typen
Ze gaat echt, scan. Ik weet het nu zeker.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan beter de streams een paar uurtjes uit zetten inderdaad. Helemaal als ze straks nog enorm gematst wordt ook
Vast wel, ze hebben een nieuw blik met domme trollen losgetrokken, daarvan staat er nu 1 van bij de poort.. Amanda schreeuwt, "sooow heej wat fijn dat je me komt haaluh, en trol uit blik zegt; Neej joh, ik ga nu met Brian fokkuh joh!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik denk dat ze niemand meer kunnen vinden omdat personen als amoebe het niveau naar nul halen
Waait met elke wind mee... maar is ook pas nieuw.... wat ie tot nu toe heeft laten was vulgair of onder de maat.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:29 schreef shmoopy het volgende:
Die Eric verdraag ik ook heel slecht, hoor, wat een achterbakse kleuter.
me 2...en dat wil wat zeggen!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:30 schreef 2live het volgende:
ik luister liever naar brian en natasia als naar amanda![]()
![]()
Ik ben blij dat ik niet de enige ben, ik zit me kapot te ergeren aan dat mens. Ik heb gisteren gezien dat ze met haar zatte kop samen met Eric die kleding van Huud eerst in de bosjes wilde gooien en naderhand in de vijver.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:26 schreef scanman01 het volgende:
Ik zit me hier enorm druk om te maken. Eigenlijk net zo erg als toen Huub eruit werd gezet.
Ik zou het echt bij de beesten af vinden als dat mens nog mag blijven ook. Redactie, flikker haar er aub uit. Die tieten kennen we nu wel en met Amanda in het huis wordt het programma veel te veel tokkie niveau. Dit is gewoon dé kans om weer wat kwaliteit terug te halen, dus eruit met die griet.
Tuurlijk gaat ze. Zonder twijfel.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze gaat echt, scan. Ik weet het nu zeker.![]()
wow ... allevier de lettergrepen? .. en ging dat in één vloeiende uitspraak?quote:Op maandag 26 februari 2007 19:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien veel opgesloten vroeger, ze had het vanmiddag over claustrofobie, en ja , ze kon het uitspreken gekgenoeg.
Ik snap ook niet wat Huub iedere x met dat enstra verhaal probeerde te bereiken.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:22 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Huub heeft voor de gein ooit eens iets gezegt over Jenna, hij krijgt nu een waarschuwing van Natasia dat de 'vader' daar niet blij mee is, en hij moet kappen daarmee. Huub schrikt zichtbaar, en zegt dat hij het maar 1x gedaan heeft.
WTF is dit voor een bangmakerij? Is die vette ex van Natasia soms almachtig? Kom nou toch, als dit Natasia over de rooie krijgt, hoppa ook eruit! Laat die ex dan maar eens komen.. Huub gewoon door blijven gaan, wat een achterlijk gedoe dit zeg, en dat Huub daar in trapt!!![]()
Ik luister nu hoe is het mogelijk naar Brainles en Zdngmw, Amoebe en Erik kan ik niet horen.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:32 schreef blomst het volgende:
En ze gaat maar door en door en door, en volgens mij is ze net ongesteld geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |