die komen allemaal in een oilvat met cement op de bodem terecht!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:21 schreef farceman het volgende:
Dat is de ex van Natasia (en vader kinderen) en die de afrekeningen van Endstra en Holleeder.
Hij is onder andere wereld kampioen kickboxen geweest. Ben zijn naam ff kwijt.
Ah nu begrijp ik het.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:23 schreef Kinga het volgende:
[..]
cheyenne dus...natasia noemt haar yenne...
Wind je niet zo op joh, denk aan je bloeddruk.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:23 schreef scanman01 het volgende:
Amanda wil dat er regels komen. DIE REGELS ZIJN ER !!!!!!!!!
Amanda: "Kijk naar die jongen. Dat is toch gewoon te triest voor woorden"
Meid, JIJ BENT TE TRIEST VOOR WOORDEN. Ze snapt er echt niets van. Geef dat kind een spuitje. Het is echt voor haar eigen bestwil.
Deze is o.k.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:23 schreef maikel112 het volgende:
[..]
haperende streams hier, mis wat stukjes
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:23 schreef scanman01 het volgende:
Meid, JIJ BENT TE TRIEST VOOR WOORDEN. Ze snapt er echt niets van. Geef dat kind een spuitje. Het is echt voor haar eigen bestwil.
Wat Yvonne?quote:Op maandag 26 februari 2007 19:22 schreef yvonne het volgende:
Dit hoor ik nu voor de 9869868976e keer vandaag, PLAAT!!
Ja dat vind ik zo achterlijk van haar ze heeft zijn spullen in de vijver gegooidquote:Op maandag 26 februari 2007 19:23 schreef Sarah-Louise het volgende:
kom niet in m'n kast .... wáárom zegt nou niemand dat ZIJ is begonnen met het inpakken van Huub's spullen gisteren
Zowel Brian als Natasia reageerden bij het ontbijt gelaten.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:21 schreef maikel112 het volgende:
toch heb ik het idee dat het natasia geen f*ck scheelt als amanda eruit vliegt
Die heeft ze al een paar keer gehad.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:23 schreef scanman01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |