Ik hield op school ook al niet zo van geschiedenis, dus sla een keertje overquote:Op maandag 26 februari 2007 19:39 schreef HiDiHo het volgende:
Hee stelletje lurkers, de uitzending is bezig hoor.![]()
Whahaha!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:26 schreef Gigageil het volgende:
Je vergeet wat Huub:
Neptieten, heze stem van iemand van 34, adamsappel, geschoren wenkbrauwen, overhangende oogleden, geen kin, geen kaaklijn, nepharen, konijne-bontjas, geen kledingsmaak, matennaaister, onbetrouwbaar, aso tokkie gedrag, geen tafelmanieren, agressief, suuuuuuuper dom, waait met alle winden mee, geen eigen mening, trots op haar siliconenen laat die dan ook op ieder moment zien als de gelegenheid zich voordoet......(daar vindt ze dan wel weer werk mee
aan de paal of in een sexclub)......oh ja.....materalistisch.......haar spullen zijn haar alles.....
![]()
No way, al helemaal niet na haar tirades dat ze het bewust heeft gedaan omdat ze vindt dat er regels moeten komen.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Ze doen het om kwart voor 9. Even snel een officiele waarschuwing en dan de nieuwe miljonair. Lijkt me duidelijk. Ze gaan het echt flikken dat ze de regels even opzij leggen en laten Amanda gewoon blijven / rond paraderen.
Louis Anderson?quote:Op maandag 26 februari 2007 19:37 schreef Miraaa het volgende:
[..]
[afbeelding]
Tis net........K*t ik kan er niet opkomen![]()
Misschien heeft 10/jdm wel strafwerk gekregenquote:Op maandag 26 februari 2007 19:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet te versmaden dit, zeker de naam van de kockboxleraar Hans Nijman.
Heeft Tien zijn huiswerk wel gedaan?
Ik ookquote:Op maandag 26 februari 2007 19:37 schreef 2live het volgende:
natasia en brian hebben amanda gewoon al afgeschreven!!!
terwijl de kapper tegen brian zei dat de extensions vandaag er waren. Toen snapte brian het al, zei hij net.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dr extensions zijn opgeschoven naar volgende week, wellicht een hint?
Exit Amoebe.
Moet ze meteen de kleren van huub halen.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Er komt zometeen alleen een regel dat ze niet aan elkaar spullen komen en Amanda krijgt een waarschuwing.
Amanda herhaalt dit naar mijn idee te vaak, dat heeft ze misschien al van achter gehoord?
Mocht je de klas wel in dan ?quote:Op maandag 26 februari 2007 19:40 schreef bosb het volgende:
[..]
Ik hield op school ook al niet zo van geschiedenis, dus sla een keertje over
Het is in Nederland zo en misschien wel in andere landen ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |