Die kijk ik niet medelurkerquote:Op maandag 26 februari 2007 19:39 schreef HiDiHo het volgende:
Hee stelletje lurkers, de uitzending is bezig hoor.![]()
Whahahas...nog dommer dan dom!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:41 schreef Kerdaben het volgende:
Amanda is lekker bezig over stelen en de wet![]()
Aan het tijdstip te zien (vlak voordat de nieuwe miljonair komt) gaat ze er niet uit. Ze krijgt een waarschuwing en daar houdt het mee op. Het resultaat van een eventuele exitmelding gaan ze heus niet na een paar minuutjes al afbreken omdat er een nieuwe miljonair komt. Nee, dit kan haast niet meer dan alleen een waarschuwing worden.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:34 schreef Dark het volgende:
[..]
Ze kunnen echt niet anders Scan, anders is het hek van de dam!
Hoe denk je dat Huub om zal gaan met opnieuw herziene regels?
Eerst mag je wel wat gooien in woede, dan niet en nu weer wel?
Het niets met Tokkie gehalte te maken, gewoon met duidelijkheid!
En misschien kunnen ze de regels meteen aanscherpen over het ontvreemden van andermans spullen..................
en graag met terugwerkende kracht - zie Brian!
Ja zelfs JIJ kan lelijk zijnquote:Op maandag 26 februari 2007 19:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dr extensions zijn opgeschoven naar volgende week, wellicht een hint?
Exit Amoebe.
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:42 schreef yvonne het volgende:
Het is in Nederland zo en misschien wel in andere landen ook
Blijkbaar kun jij het nog opbrengen om ernaar te luisteren: knap!!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:40 schreef Dlocks het volgende:
Zo Eric laat nu wel weten hoe het zit en dan het haar eigen probleem is.
John Candy maar dan met donkere krullen en niet dood?quote:Op maandag 26 februari 2007 19:37 schreef Miraaa het volgende:
[afbeelding]
Tis net........K*t ik kan er niet opkomen![]()
Was het maar waar! Ik kan haar nog veel te goed horen.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:40 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat wicht heeft een betonnen plaat voor dr kop
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |