Ik heb werkelijk waar geen flauw idee m.a.w.dit is gewoon een ordinaire tvp..quote:Op maandag 26 februari 2007 16:56 schreef becky27 het volgende:
woh je zet een nieuw topic online en binnen 3 uur 145 views!
Cool
- Iemand enig idee wat een nieuwe CV ketel kost tegen inkoop, en waar je op moet letten wanneer je een nieuwe CV wil aanschaffen?
denk denkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:45 schreef Shadowke het volgende:
waarom staat dat keukenblok niet tegen de muur
Joh, maar er zit maar een halve meter tussen je 'kookeiland' en de muur.quote:
of mijn vriendje aan vast kan binden!quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:09 schreef Charisma het volgende:
als ik het bed zo zie zou ik misschien een hoofdstuk maken waar je kussens met lussen aan vast kunt knopen
Dat is inderdaad een gevalletje alleen bereikbaar doormiddel van een decopeerzaagquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:09 schreef Marsepein het volgende:
Het wordt erg netjes hoor!
Zie ik hier:
[afbeelding]
nu een weggestopte centraaldoos?
En mogen wij die ook weten zodat andere klussers er ook wat aan hebbenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:11 schreef becky27 het volgende:
oplossing gevonden!
nou ik doe het toch allemaal alleen... hoewel ik er niet altijd blij mee ben, en mijn rug al helemaal niet.....quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:12 schreef Charisma het volgende:
heyy dat schiet op, heb je dat alels alelen gedaan of had je hulp? ik zie me nog niet schruiven met zo platen boven je hoofd
enne , ik zie wel een plafoniere , is die nog van vroega???![]()
Het is een massief houten vloer toch?quote:Op woensdag 4 april 2007 23:06 schreef becky27 het volgende:
oooh nog een vraag:
ik heb natuurlijk zelf mijn vloer gelegd en daar heb ik geen moment spijt van, maar ik krijg echt tranen in mijn ogen van alle kieren. 1 keer is echt zo breed dat de vloer uit zijn verband is.....zeg maar dat de planken niet meer in elkaar vallen......wat kan ik doen??
alvast bedankt!
Hoi Annequote:Op woensdag 4 april 2007 23:38 schreef AnneX het volgende:
off topic - way off topic.
@ Charisma, omdat ik je hier wat vaker aantref.
In het slow chat topic staat een berichtje voor jou : K&W - Feedback en Slowchat topic deel 17. Het voorjaar! gedateerd op 28 maart.
Daar heb je vast overheen gekeken ?!
Nog makkelijker : zelfgemaakte sieraden
ze hebben wel een groef en messing hoor...misschien zie je het niet zo goed met deze foto'squote:Op donderdag 5 april 2007 19:04 schreef KonnieKipke het volgende:
Hebben die planken geen groef en messing?
Je zou veren kunnen gebruiken, maar beter verlijm je het.
Denk dat je met veren wel een hoop kan oplossen. Kijk daar eerst maar eens mee als je de vloer goed spant, maar normaal gesproken horen de planken wel tegen elkaar aan te blijven liggen. Je zou de probleemgevallen bijvoorbeeld kunnen verlijmen.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:37 schreef becky27 het volgende:
[..]
ze hebben wel een groef en messing hoor...misschien zie je het niet zo goed met deze foto's
http://blog.scifi.com/tec(...)msung_creates_1.htmlquote:Op woensdag 11 april 2007 10:35 schreef becky27 het volgende:
Iemand enig idee wat ik kan doen tegen duiven op mijn balkon, ze sch**ten alles onder.....klustechnisch gezien dan he!
Dat heb ik ook, en als ik een vuilniszak op het balkon zet, ligt de volgende dag de hele inhoud op het balkon.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:35 schreef becky27 het volgende:
Iemand enig idee wat ik kan doen tegen duiven op mijn balkon, ze sch**ten alles onder.....klustechnisch gezien dan he!
een kat kopen?quote:Op woensdag 11 april 2007 10:35 schreef becky27 het volgende:
nou - ik heb alleen haar vader gesproken, het meisje wat er komt te wonen woont nog bij haar ouders en wil van alles aangepast hebben, nu is er ook in 8 jaar niets aan gebeurd, dus ik begrijp dat je het dan goed wilt aanpakkenquote:Op maandag 16 april 2007 17:07 schreef becky27 het volgende:
ja dat vroeg ik me vanochtend nog af, zijn die lui boven je al aan het klussen en zo ja, zijn ze een beetje aardig. Moet zeggen voor ¤ 115.000 kan ik me voorstellen dat je wel wat moet doen.
Niet erg aardig dus?.................toen ik hier kwam wonen wilde ik de buurvrouw een handje geven, begon ze te meteen zeuren over de woningbouwvereniging en dat er niets gedaan werd aan haar woning, terwijl ze er al 40 jaar woont, bla bla bla niet aardig dus, handje heeft ze trouwens niet eens aangenomen.......tha bitch
![]()
Lijkt een beetje op kip maar dan wat taaier.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:52 schreef becky27 het volgende:
das al beter dan het frituren van deze beesten wat werd gesuggereerd bij F&F! heb nl geen idee hoe ze smaken![]()
Als je de ketel gaat vernieuwen vernieuw dan minimaal ook deze appendages (zoals aangegeven in offerte 2)quote:Op donderdag 19 april 2007 10:27 schreef becky27 het volgende:
zo twee offertes gekregen voor een cv: had vier bedrijven aangeschreven, twee zijn geweest, 1 is niet op komen dagen en 1 zal nog komen maar die kan pas na 09.00 uur en voor 17.00 uur en dat is voor mij totaal niet handig.
Offerte A:
Offerte is in je bezit.
Offerte B:
Offerte is in je bezit.
volgens mij maakt het niet veel uit, wat jullie?
Ik ga deze kastenwand eruit halen. Hij werkt niet! De deuren schuiven niet goed. En ik kan in mijn andere kamers de kledingkast die ik zelf heb niet kwijt. Dat betekent wel dat mijn bed eruit moet en er een nieuwe vloer gelegd moet worden. De huidige vloer kan ik waarschijnlijk wel gebruiken in het kamerje wat nog niet gedaan isquote:
ooh gelukkig die vond ik al niet zo mooi staan, eigenlijk zelfs al lelijkquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:07 schreef becky27 het volgende:
[..]
Ik ga deze kastenwand eruit halen. Hij werkt niet! De deuren schuiven niet goed. En ik kan in mijn andere kamers de kledingkast die ik zelf heb niet kwijt. Dat betekent wel dat mijn bed eruit moet en er een nieuwe vloer gelegd moet worden. De huidige vloer kan ik waarschijnlijk wel gebruiken in het kamerje wat nog niet gedaan is
klopt.....wat de vorige bewoners er twee hoog mee moesten is de vraag (duiven automatisch wegsproeien of zo??quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:29 schreef Cyan het volgende:
Het doet mij denken aan een automatische sproei-installatie? Althans een onderdeeltje ervan. Er staat als ik het goed lees, sprinklercontroller, op.
Volgens mij is het een timer om je sproei-installatie automatisch in te schakelen
Ik heb nog een hele mooie grijs/zilveren kledingkast. Ik heb er nu al geen spijt van dat die lelijke aanbouwkast weg is. Binnen drie kwartier had ik hem in stukken in de auto liggen. Merk wel dat klussen alleen best lastig is, vloertje leggen gaat wel, kastje uit elkaar halen wel minder, geloof dat de benedenbuurman niet blij was toen de kast in elkaar donderde.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:14 schreef Charisma het volgende:
[..]
ooh gelukkig die vond ik al niet zo mooi staan, eigenlijk zelfs al lelijk
wat ga je ipv de kastenwand plaatsen? ik heb mijn kast tweede hands gekocht op marktplaats![]()
BESLISSING GENOMEN!!!!!quote:
dat is denk ik wel de meest praktische en mooiste oplossing.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:14 schreef becky27 het volgende:
[..]
BESLISSING GENOMEN!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
ik ga het gasfornuis tegen de muur plaatsen!! De vloer moet er toch uit en verlijmd worden, dus ik laat een mannetje komen om de gasleiding tegen de muur te plaatsen! Daarnaast mag ie meteen de afzuigkap (stom onhandig ding, hangt te laag en ik stoot mijn hoofd voortdurend en kook voorover gebogen) weghalen en een nieuwe plaatsen! Ook daar ben ik nu al bij mee! duurt nog wel effies maar toch!
ah dat is goed voor de lijn moet je maar denken, al dat heen en weer geloop.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:49 schreef becky27 het volgende:
dat denk ik dus ook.... is wel mijn keuken ineens een stuk groter, waardoor de afstand koken/ spoelen wel groter wordt. Ben benieuwd hoe ik dat vind werken.
Voor een betere hechting. Scheur groter maken/uitkrabben. Dan vullen en afsmeren.quote:Op zondag 29 april 2007 16:42 schreef becky27 het volgende:
behangetje eraf.........gaatjes in de muur
[afbeelding]
dat is zeker!! En dan ook nog eens niet te vet koken, ik wordt slank!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:58 schreef truttebosje het volgende:
[..]
ah dat is goed voor de lijn moet je maar denken, al dat heen en weer geloop.
Heb ik gedaan! nu nog een behangetje!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:40 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Voor een betere hechting. Scheur groter maken/uitkrabben. Dan vullen en afsmeren.
juist! lekker helemaal alleen in mijn bloemetjes slaapkamer!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:18 schreef Adelante het volgende:
wil je dat je vriend niet blijft slapen ofzo?
ze hebben een nestje geklust in de boom tegenover mijn balkonquote:Op woensdag 11 april 2007 10:35 schreef becky27 het volgende:
tsja...lief hoor die kleine vogelpoepjesquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:23 schreef becky27 het volgende:
[..]
ze hebben een nestje geklust in de boom tegenover mijn balkon![]()
.
(nog meer duiven)
Het is beter en makkelijker als je er een apart topic voor opent, zou je dat willen doen?quote:Op zondag 6 mei 2007 19:43 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Aangezien Becky het hier regelmatig over haar houten vloer heeft gehad breek ik hier stiekem even in (hoop dat je dat niet erg vindt Becky? anders haal ik hem wel weer weg): wie kan me vertellen bij welk bedrijf/welke handel ik mooie wit geoliede houten vloeren kan vinden? En met goede service en niet te duur?(ik weet het..veel gevraagd
)
Heb jij zelf misschien een goed adres Becky?
En die kast is idd stukken beter!
Prima!quote:Op zondag 6 mei 2007 19:45 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Het is beter en makkelijker als je er een apart topic voor opent, zou je dat willen doen?![]()
Ik durf met zekerheid te zeggen dat dit het israpunt is; zie onderstaande voorbeeldquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:23 schreef Marsepein het volgende:
Dit is volgens mij het ISRA punt.
ps dit IS/RA punt bevindt zich in de slaapkamer! hoezo vaag!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:46 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik durf met zekerheid te zeggen dat dit het israpunt is; zie onderstaande voorbeeld
[afbeelding]
ISRA staat voor Infrastructuur Randapparatuur, het is het punt waar de telefoonlijn het huis van de klant binnenkomt. Meestal bestaat dit uit een telefoonstopcontact, maar er zijn verschillende typen verschenen in verschillende tijden.
In oudere huizen (gebouwd voor/rond de jaren '70) is het IS/RA punt meestal in de woonkamer te vinden, in de vorm van het grote telefoonstopcontact. Tegenwoordig wordt het IS/RA punt in de meterkast geplaatst.
KPN Telecom heeft verantwoordelijkheid over de bedrading en apparatuur die vóór het IS/RA punt zitten Daarom is het ook voor klanten verboden om zelf werkzaamheden te verrichten aan het IS/RA punt. Bij sommige uitvoeringen breekt er dan een zegel en in het geval van storing kunnen er op de klant kosten verhaald worden.
Gewoon uitzagen vrees ik![]()
Konden ze de tapschakelaar niet meer afstellen?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:54 schreef becky27 het volgende:
jeeeej morgen nieuwe CV!!! yesss yessss yessss nog maar 1 keer onder de wisseldouche!
Zo open en blood ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:46 schreef becky27 het volgende:
naar een centraaldoos
ja ruim die troep op straat eens opquote:Op maandag 21 mei 2007 16:54 schreef becky27 het volgende:
jeeeej morgen nieuwe CV!!! yesss yessss yessss nog maar 1 keer onder de wisseldouche!
Ja heerlijk, zo'n nieuwe ketel hè?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:46 schreef becky27 het volgende:
ik heb voor het eerst in mijn huis zonder wisseldouche gedoucht!! Woehoe!! kost wat maar dan heb je ook wat.....
mmh? sand/ gaat Realbase eindelijk zijn tuin aanpakken ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:42 schreef becky27 het volgende:
@ realbase: wat heb je nu weer buiten gegooid om mij weer de schuld te geven??![]()
![]()
ze zijn al klaar, dus de meuk is weg, maar we heeft verzonnen om een 'kuub' zand voor mijn portiek neer te gooien??![]()
ik ben er heul erg blij mee na een half jaar gekloot met dat warm waterquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja heerlijk, zo'n nieuwe ketel hè?
Ik vond het maar een stom onderdeel van de 'verbouwing' om geld aan uit te geven. Tót hij er was. De weelde van snel warm water hebben en zo![]()
It wasnt mequote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:42 schreef becky27 het volgende:
@ realbase: wat heb je nu weer buiten gegooid om mij weer de schuld te geven??![]()
![]()
ze zijn al klaar, dus de meuk is weg, maar we heeft verzonnen om een 'kuub' zand voor mijn portiek neer te gooien??![]()
oh shuddupquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:13 schreef Charisma het volgende:
[..]
mmh? sand/ gaat Realbase eindelijk zijn tuin aanpakken ?![]()
ooh echt waar? bij mij moet er ook nog het een en ander gebeuren, de aarde loopt helemaal naar rechts af, d etuin van mijn buurman ligt dan ook veel lager dan die van mij ..quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:04 schreef realbase het volgende:
[..]
oh shuddup
Ik zit wel te wachten op een offerte nog ja :x
maar wordt pas na-zomer herfst denk ik.. ut kost nogal wat om 90-100 m2 helemaal opnieuw te laten doen
In principe moeten draden in gesloten buis lopenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:42 schreef becky27 het volgende:
@ klipper: ja ze konden het wel maken, ketel uit volgens mij '90 of '91 en de kosten waren dan +/- 600 euro. Dus ik ben heel blij met deze nieuwe: het is een remeha avanta CW 4 geworden met toch (heeft Marsepein toch gelijk gekregen) een Honeywell Chronotherm Modulation thermostaat.
@ Vonkenboer: het is maar een klein stukje, is denk een cm of 3, het lijkt meer. Volgens mij is dit geen heel groot probleem maar ik ben de expert niet he! En om nou alles aan te pakken, sorry daar heb ik de centen niet voor (moet de loterij nog winnen)
![]()
nee niet eens!!!! kun je voorstellen??quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:51 schreef Adelante het volgende:
aaahw, hij is toch niet weg vanwege het behang he?
ja in principe he......wat ik al zei, ik kan niet overal zelf die buizen veranderen........helaasquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:01 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
In principe moeten draden in gesloten buis lopen![]()
Heb ik iets gemist ?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:16 schreef becky27 het volgende:
[..]
nee niet eens!!!! kun je voorstellen??
Stukje flex openknippen overheen schuiven en de draden zitten weer beschermd in buis.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:18 schreef becky27 het volgende:
[..]
ja in principe he......wat ik al zei, ik kan niet overal zelf die buizen veranderen........helaas![]()
Is het uit met de moestuin?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:43 schreef becky27 het volgende:
volgens mij komen er geen medeklussers meer....voorlopig niet iig
en klussen is de beste remedie tegen luduvudu zeg ik dan maar.
dank voor je kusje!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:23 schreef AnneX het volgende:
Sla je niet door ?
Dit is wel errug koud en metallic in vergelijking met de gekleurde bloemen.
kusje op je duim.
het is uit met de moestuin jaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Is het uit met de moestuin?![]()
Hoop dat het klussen wat afleiding brengt. Goed bezig dame![]()
Haal bij de bouwmarkt een bus PUR schuim. Je hebt niet veel nodig.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:22 schreef becky27 het volgende:
dit is het verrekte stopcontact
[afbeelding]
ja heb ik alleen gedaan, is best makkelijk hoor. In de hal heb ik het ook zelf gedaan evenals lampen ophangen e.d. Vind het niet zo moeilijk, is volgens mij gewoon een kwestie van doen. Overige electradingen als draden verlengen en verleggen, dat laat ik liever aan de expert over.quote:Op maandag 28 mei 2007 09:26 schreef Charisma het volgende:
zo je was weer goed bezig heb j de spotjes alleen installeerd? wauw, ik durf wel aan draatjes en leidingen komen maar dan houd het ook op![]()
ze hadden geloof ik niet zoveel van die andere buizen bij zich, ik heb er wel wat van gezegd.....maar ja als het er niet is.quote:Op maandag 28 mei 2007 09:45 schreef junkiexp het volgende:
Waarom zijn de cv leidingen bij de ketel en de badkamerradiator van koper?
Kost alleen maar meer,en ik vind het er niet uit zien.
Zullen wel luie cv monteurs geweest zijn,buigt lekker dat koper .
knap hoor dat je dat kunt...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:30 schreef becky27 het volgende:
[..]
ja heb ik alleen gedaan, is best makkelijk hoor. In de hal heb ik het ook zelf gedaan evenals lampen ophangen e.d. Vind het niet zo moeilijk, is volgens mij gewoon een kwestie van doen. Overige electradingen als draden verlengen en verleggen, dat laat ik liever aan de expert over.
.
ben inmiddels ook achter op welk nummer realbase woont, mooie GIL ramen zeg ! maar een gordijn hangt wat schreef in de woonkamerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:31 schreef becky27 het volgende:
[..]
ja hoor! maarre jou tuin ziet er toch niet slecht uit?? mooi tuinmeubel e.d.
kloptquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:04 schreef Charisma het volgende:
[..]
ben inmiddels ook achter op welk nummer realbase woont, mooie GIL ramen zeg ! maar een gordijn hangt wat schreef in de woonkamer![]()
welke van de 2quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:31 schreef becky27 het volgende:
[..]
ja hoor! maarre jou tuin ziet er toch niet slecht uit?? mooi tuinmeubel e.d.
de grantiovloer-vraag en de GLI ramen stonden er op een fotoquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:08 schreef realbase het volgende:
[..]
klopt
Schoonmaakster was geweest... ze moet toch eens leren de boel netjes achter te laten..
( En ja ik kan dat ook best prima recht hangenmaar ik ben beetje lui )
enuh thnx voor glas in loodzit nog in heel mn huis ( tussendeuren gang, en suite en de gehele voorkant )
alleen achter is het eruit (helaas)
Maare, hoe ben je hier achter gekomen dan ?
Wat onbespoten groenten toch voor je doen he! Ben 's avonds wel helemaal stuk hoor. Lig dan echt voor pampus op de bank, maar ja het werkt wel tegen de luduvudu.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga ook maar aan de onbespoten groenten!
Mens, wat werk jij snel![]()
niemand anders een mening?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:07 schreef becky27 het volgende:
wat vinden van jullie van deze stoelen
[afbeelding]
bij deze tafel:
[afbeelding]
Voor die prijs zou je ze eigenlijk gewoon toch moeten kopen. Kun je nog een prima winst op maken volgens mijquote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:12 schreef becky27 het volgende:
ze passen waarschijnlijk niet onder mijn tafel, de leuningen zijn 71,7 en mijn tafel is echt maar 70,5
das jammer.....
Je hebt toch zker nog wel een plank over van je eiken vloer.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:12 schreef becky27 het volgende:
ze passen waarschijnlijk niet onder mijn tafel, de leuningen zijn 71,7 en mijn tafel is echt maar 70,5
das jammer.....
inderdaad perfect idee, ik weet ook niet wat de normale hoogte van tafels is maar als die echt zo hoog wordt en de stoelen zijn toch ook al hoog maakt het toch niet uit? de stoelen zijn zeker zo gemaakt dat ze ook aan eettafels passenquote:Op maandag 4 juni 2007 19:31 schreef CollinDH het volgende:
Hoe hoog wordt je tafel dan ? 78cm is denk zo'n beetje het maximum handige, of je moet zelf heel lang zijn![]()
Misschien een idee om 6 van die stoeltjes te kopen. Wellicht koop je later een grotere tafel (en huis). Zet je er nu 4 aan je tafel en 2 in de slaapkamers.
ze hoeft ze toch niet de hele tijd allemaal aan tafel laten staan? twee kunnen ook in de logeerkamerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:58 schreef CollinDH het volgende:
In je eentje eten/werken aan een tafel met 5 lege stoelen vind ik zelf minder gezellig.![]()
als het goed is jahquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:08 schreef Charisma het volgende:
ik zou ook even natrekken of het dak wel of niet gedaanis en anders moet dit uit de vve betaald worden
MOP is hier als het goed is overal uitgevoerd in BZH
je woont er toch nog niet zo lang? ga naar je makelaar en laat hem even checken hoe het in elkaar zat/zitquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:33 schreef becky27 het volgende:
haaai, dak is vorig jaar vernieuwd... weet niet eens hoe het hier zit met de VVE, slecht he. in het bouwkundig rapport stond dan de ruit onder het dakraam vervangen moet worden, ik heb bij vijf bedrijven een offerte aangevraag maar nog niets gehoord. en das toch al anderhalve week geleden
Maar die word alleen actief als de leden er moeite voor doenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:42 schreef becky27 het volgende:
er is een slapende VVE
maar het komt wel goed, vanaf 2008 is een actieve VVE verplicht heb ik begrepen
Hi klipperquote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:51 schreef klipper het volgende:
[..]
Maar die word alleen actief als de leden er moeite voor doen![]()
Een verplichting wil nog niet zeggen dat het ook daadwerkelijk uitgevoerd gaat worden.
De verplichting is er met ingang van juni 2008, maar voordat een VVE daadwerkelijk op de vingers getikt gaat worden, kunnen we wel weer 10 jaar verder zijn, de ambtelijke molen draait nu eenmaal niet zo snel als we soms zouden willen het blijft tenslotte toch een log apparaat en dat verandert maar moeizaam van koers.
Hoe staat het trouwens met de lekkage?, heb je al een tijdelijke oplossing aangebracht of wacht je nog af.
Laat hem dan maar niet zien dat je logeerkamer klaar is.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:28 schreef becky27 het volgende:
De twee onder mijn (een vies oud mannetje, bracht vandaag mijn logeerbed naar boven, komt die man zegt ie "daar kun je lekker op wippen hoor"![]()
,
ja die liggen overal ter decoratie, is dat geen design dan??quote:Op zondag 17 juni 2007 17:09 schreef AndreaW het volgende:
Becky erg smaakvol ingericht allemaal, complimenten, maar die rollen wc papier is dat decoratie?![]()
dat zal ik zeker niet doen......rare kerel!quote:Op zondag 17 juni 2007 19:27 schreef klipper het volgende:
[..]
Laat hem dan maar niet zien dat je logeerkamer klaar is.![]()
Het ziet er in ieder geval goed uit, zeker dat plafond wat je ook aangepakt heb. (schrootjes op het plafond)
Hi Charisma, die kast verdwijnt naar de nog helemaal op te knappen kamer als die kamer klaar is. Daarna is het sparen voor een dressoir (heb een mooie gezien bij Loods 5, alleen die is niet handig, geen kastjes, alleen laatjes en das niet handig met een compleet wedgewoodservies wat erin moet en nu nog bij mijn ouders staat) wat in de plaats van die kast komt te staan. Moet nog bedenken of ik die kast niet weg doe en een paar mooie planken ophang om daar wat boeken op de plaatsen of die gekke dingen die volgens mij Duderinnetje ook heeft......maar het zijn nog best veel boeken en de kleine kast in de logeerkamer staat vol, met dubbele rijen. Denk denk denk hoe ik dat (over een tijdje) ga doen. Suggesties natuurlijk altijd welkom!quote:Op maandag 18 juni 2007 17:22 schreef Charisma het volgende:
wou dat ziet er echt goed uit Becky en wat je wel zou kunnen doen om de tafel te verhogen, van die messing pootjes eronder zetten , maar het hoeft zo te zien niet
gezelllige vrolijke logeerkamer
de boekenkast in de woonkamer zou ik lichter verfen, hij is zeer aanwezig en eigenlijk zijn je andere spullen veel lichter , een cremekleur zou mooi zijn![]()
ik zie trouwens nergens wc-rollen??? humooh ja nu wel op de vöör fodo
![]()
nee is niet helemaal mijn smaak.....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:41 schreef realbase het volgende:
ik heb nog een whitewash dressoir
[TK] White wash dressoir
van me vrouwtjequote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:19 schreef becky27 het volgende:
[..]
nee is niet helemaal mijn smaak.....
maarre is die scooter op de stoep van jou?
800 euro maarquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:37 schreef becky27 het volgende:
scooter is onwijs cool trouwens
hoezo is je fiets altijd weg? wat iri zegquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:37 schreef becky27 het volgende:
staat prima, niet in de weg of zo. Als ik mijn fiets niet aan een paal zit, beland de fiets in 1 week op 50 verschillende plekken. Heb al geen plek voor mijn auto, mag mijn fiets er ook niet staan![]()
ik weet niet wie die grapjas is maar......![]()
Kan het me helemaal voorstellen: goeie koop/belegging en mooi om naar te kijken en op te zitten.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:05 schreef becky27 het volgende:
viel te proberen realbase
hoe vaker ik naar mijn stoeltjes kijk hoe trotser ik ben met mijn investering!
Dude..heb jij al nieuwe uitgezocht?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:11 schreef becky27 het volgende:
Dude....Arty al overtuigd?
O geluk bij een ongeluk dat de breuk met de moestuin je wel wat extra woongenot heeft opgeleverd!quote:Op zondag 1 juli 2007 18:52 schreef becky27 het volgende:
haha jammer hoor, die kop-in-het-zand-steek techniek! Gewoon lekker op jacht gaan hoor, Gispen is wel leuk maar als je nog een bijpassende tafel wilt....tja, ik was voor deze set ¤ 1400 kwijt (1 tafel en 6 stoelen) terwijl dit ook voor ¤ 3700 wordt verkocht (tafel had ik een mazzeltje mee en die stoelen, tja als je zegt dat ze ook voor ¤ 250 over de toonbank gaan!)
Ik ben zekers blij met mijn stulp, sterker nog ik kan er nu pas van genieten. Mijn exliefwoonde nogal ver weg, en ik was altijd bij hem. dus ik kon niet echt van mijn huis genieten. Nu wel, ben veel vaker thuis en dan denk ik echt, wow dit is van mij!
Af en toe wel een klusdip, ben natuurlijk als sinds november bezig, en af en toe ben ik het echt zat. Doe bijna alles alleen en wil niet ieder weekend vrienden lastig vallen met mijn verbouwing. Maar zoals Barry Stevens zeg "vooral doorgaan", dus dat doen we dan maar!
heel mooi Beckyquote:Op zondag 1 juli 2007 19:22 schreef becky27 het volgende:
nog 1 dingetje....mijn "kookeiland" gaat na de bouwvak (hoop ik) tegen de muur
dan ik heb wel weer wat meer ruimte tussen koken en spoelen. ik dacht aan dit als oplossing in het midden:
[afbeelding]
geoperereerd? ernstig ? jeemig...dan kan je echt beter klaar zijn inderdaad...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:09 schreef becky27 het volgende:
ja ik denk dat dit wel wat is alleen de kleur daar ben ik het nog niet over eens, maar misschien dat ik zelf een probeer zo een tafel te klussen en dan limegroen schilder! Zo moeilijk kan dat toch niet zijn??![]()
zou vandaag gaan beitsen, helaas pindakaas, niets van gekomen, moest nog 1 avondje oppassen, vanaf nu iedere avond vrij, moet alleen volgende week maandag geopereerd worden en geen idee hoe lang ik moet revalideren dus die vloeren kunnen maar beter af zijn!
thanx, al ik bedenk dat ik bijna het hele huis gestript heb (goddank dat ik de leidingen en de electra, behalve extra groepen, niet heb hoeven te verleggen en de badkamer lelijk maar functioneel is) moet ik zeggen dat ik ook wel aardig tevreden ben.quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:11 schreef m@x het volgende:
Wow Becky, wat een werk heb je al verzet(en wat moet je nog een hoop doen
)
Ach Becky, wij lopen (ook) een jaar achter op het gedachte schema !quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:57 schreef becky27 het volgende:
[..]
Deadline om het huis af te hebben was 31 december 2007. Dan woon ik er ruim een jaar! Maar dat moet te halen zijn!
begint wat te worden he! gelukkig.....eindelijk........quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:25 schreef Vonkenboer het volgende:
Het begint er aardig op te lijken![]()
Suc6 met het klussen en met het herstellen na je operatie (hoezo wordt je geopereerd en waaraan als ik vragen mag)
heh kut, nou weet ze wie ik benquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:55 schreef becky27 het volgende:
bijna bijna, kwam jou en je vrouwtje volgens mij net tegen! En Joop met zijn "harde" muziek!
3 maar?quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:53 schreef becky27 het volgende:
Ga trouwens ook voor topic drie! Nog een paar berichtjes......
Sterkte met je rug.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:09 schreef becky27 het volgende:
gister niet meer gebeitst, last van mijn rug, en de trap staat nog lang niet in de grond, helaas.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |