Hi Charisma, die kast verdwijnt naar de nog helemaal op te knappen kamer als die kamer klaar is. Daarna is het sparen voor een dressoir (heb een mooie gezien bij Loods 5, alleen die is niet handig, geen kastjes, alleen laatjes en das niet handig met een compleet wedgewoodservies wat erin moet en nu nog bij mijn ouders staat) wat in de plaats van die kast komt te staan. Moet nog bedenken of ik die kast niet weg doe en een paar mooie planken ophang om daar wat boeken op de plaatsen of die gekke dingen die volgens mij Duderinnetje ook heeft......maar het zijn nog best veel boeken en de kleine kast in de logeerkamer staat vol, met dubbele rijen. Denk denk denk hoe ik dat (over een tijdje) ga doen. Suggesties natuurlijk altijd welkom!quote:Op maandag 18 juni 2007 17:22 schreef Charisma het volgende:
wou dat ziet er echt goed uit Becky en wat je wel zou kunnen doen om de tafel te verhogen, van die messing pootjes eronder zetten , maar het hoeft zo te zien niet
gezelllige vrolijke logeerkamer
de boekenkast in de woonkamer zou ik lichter verfen, hij is zeer aanwezig en eigenlijk zijn je andere spullen veel lichter , een cremekleur zou mooi zijn![]()
ik zie trouwens nergens wc-rollen??? humooh ja nu wel op de vöör fodo
![]()
nee is niet helemaal mijn smaak.....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:41 schreef realbase het volgende:
ik heb nog een whitewash dressoir
[TK] White wash dressoir
van me vrouwtjequote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:19 schreef becky27 het volgende:
[..]
nee is niet helemaal mijn smaak.....
maarre is die scooter op de stoep van jou?
800 euro maarquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:37 schreef becky27 het volgende:
scooter is onwijs cool trouwens
hoezo is je fiets altijd weg? wat iri zegquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:37 schreef becky27 het volgende:
staat prima, niet in de weg of zo. Als ik mijn fiets niet aan een paal zit, beland de fiets in 1 week op 50 verschillende plekken. Heb al geen plek voor mijn auto, mag mijn fiets er ook niet staan![]()
ik weet niet wie die grapjas is maar......![]()
Kan het me helemaal voorstellen: goeie koop/belegging en mooi om naar te kijken en op te zitten.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:05 schreef becky27 het volgende:
viel te proberen realbase
hoe vaker ik naar mijn stoeltjes kijk hoe trotser ik ben met mijn investering!
Dude..heb jij al nieuwe uitgezocht?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:11 schreef becky27 het volgende:
Dude....Arty al overtuigd?
O geluk bij een ongeluk dat de breuk met de moestuin je wel wat extra woongenot heeft opgeleverd!quote:Op zondag 1 juli 2007 18:52 schreef becky27 het volgende:
haha jammer hoor, die kop-in-het-zand-steek techniek! Gewoon lekker op jacht gaan hoor, Gispen is wel leuk maar als je nog een bijpassende tafel wilt....tja, ik was voor deze set ¤ 1400 kwijt (1 tafel en 6 stoelen) terwijl dit ook voor ¤ 3700 wordt verkocht (tafel had ik een mazzeltje mee en die stoelen, tja als je zegt dat ze ook voor ¤ 250 over de toonbank gaan!)
Ik ben zekers blij met mijn stulp, sterker nog ik kan er nu pas van genieten. Mijn exliefwoonde nogal ver weg, en ik was altijd bij hem. dus ik kon niet echt van mijn huis genieten. Nu wel, ben veel vaker thuis en dan denk ik echt, wow dit is van mij!
Af en toe wel een klusdip, ben natuurlijk als sinds november bezig, en af en toe ben ik het echt zat. Doe bijna alles alleen en wil niet ieder weekend vrienden lastig vallen met mijn verbouwing. Maar zoals Barry Stevens zeg "vooral doorgaan", dus dat doen we dan maar!
heel mooi Beckyquote:Op zondag 1 juli 2007 19:22 schreef becky27 het volgende:
nog 1 dingetje....mijn "kookeiland" gaat na de bouwvak (hoop ik) tegen de muur
dan ik heb wel weer wat meer ruimte tussen koken en spoelen. ik dacht aan dit als oplossing in het midden:
[afbeelding]
geoperereerd? ernstig ? jeemig...dan kan je echt beter klaar zijn inderdaad...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:09 schreef becky27 het volgende:
ja ik denk dat dit wel wat is alleen de kleur daar ben ik het nog niet over eens, maar misschien dat ik zelf een probeer zo een tafel te klussen en dan limegroen schilder! Zo moeilijk kan dat toch niet zijn??![]()
zou vandaag gaan beitsen, helaas pindakaas, niets van gekomen, moest nog 1 avondje oppassen, vanaf nu iedere avond vrij, moet alleen volgende week maandag geopereerd worden en geen idee hoe lang ik moet revalideren dus die vloeren kunnen maar beter af zijn!
thanx, al ik bedenk dat ik bijna het hele huis gestript heb (goddank dat ik de leidingen en de electra, behalve extra groepen, niet heb hoeven te verleggen en de badkamer lelijk maar functioneel is) moet ik zeggen dat ik ook wel aardig tevreden ben.quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:11 schreef m@x het volgende:
Wow Becky, wat een werk heb je al verzet(en wat moet je nog een hoop doen
)
Ach Becky, wij lopen (ook) een jaar achter op het gedachte schema !quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:57 schreef becky27 het volgende:
[..]
Deadline om het huis af te hebben was 31 december 2007. Dan woon ik er ruim een jaar! Maar dat moet te halen zijn!
begint wat te worden he! gelukkig.....eindelijk........quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:25 schreef Vonkenboer het volgende:
Het begint er aardig op te lijken![]()
Suc6 met het klussen en met het herstellen na je operatie (hoezo wordt je geopereerd en waaraan als ik vragen mag)
heh kut, nou weet ze wie ik benquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:55 schreef becky27 het volgende:
bijna bijna, kwam jou en je vrouwtje volgens mij net tegen! En Joop met zijn "harde" muziek!
3 maar?quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:53 schreef becky27 het volgende:
Ga trouwens ook voor topic drie! Nog een paar berichtjes......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |